Oud 04-06-2018, 20:35
renee90
renee90 is offline
lieve scholiertjes,

Ik moet voor het vak CKV een kunstwerk maken gebaseerd op een bekend verhaal/mythe/sprookje. Persoonlijk ligt mijn interesse het meest bij sprookjes maar ik loop dus echt een beetje vast. Ik heb mijn mentor en ouders gevraagd en het hele internet doorzocht maar verder dan 'het lelijke eendje' en 'assepoester' kom ik niet en die 2 vind ik te basic, die doet iedereen al. Aangezien dit mijn afsluitingsopdracht is wil ik het een origineel werk maken. Ik moet een sprookje kiezen wat dicht bij mijzelf staat en het kunstwerk moet daarop aansluiten. Het sprookje mag aangepast worden, als het moraal van het verhaal maar hetzelfde blijft.
Nu ben ik dus opzoek naar een sprookje dat gaat over onzekerheid, de drang om perfect te zijn, jezelf zijn en niet luisteren naar de meningen van anderen, omdat ik hier persoonlijk erg mee struggle. Ik voel me niet op mijn gemak in mijn klas en doe me anders voor dan wie ik echt ben. Ik heb al een plan voor het kunstwerk, maar ik heb alleen nog een verhaal erbij nodig met zo'n soort boodschap.
kan iemand mij misschien helpen? Alles wat in je opkomt is goed, ben echt een beetje wanhopig haha.

groetjess x
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55.