Oud 27-07-2003, 20:00
vandervaartfan
vandervaartfan is offline
ik denk dat ik homo ben want ik vind jongens veel knapper dan meisjes

maar hoe vertel ik dit aan mijn ouderds?

want die m,aken altijd rare opmerkingen over homoos

alleeen serieuze reacties plz
Advertentie
Oud 27-07-2003, 20:13
*carmen*
Avatar van *carmen*
*carmen* is offline
Homo zijn is totaal niks om je voor te schamen. Je ouders houden van je, als het goed is doen ze dat ook als jij bekend maakt dat je meer van jongens houd.

Als je leeftijd klopt, ben je (nog) maar 13, het kan wel hoor, maar is het niet wat vroeg om nu al te zeggen dat je op jongens valt in plaats van op meisjes. Ik heb ook een tijdje gedacht dat ik op meiden viel, maar nu is dat alweer omgedraaid (ben nu nog maar 16...).

Als je echt hartstikke zeker van jezelf bent zeg het dan tegen je ouders als ze in een goede bui zijn, maar niet te melig. Anders kan het als grap worden afgedaan. Je kunt ook eerst, als ze weer eens opmerkingen maken over homo's, daar iets van zeggen... zodat jij alvast laat merken dat je daar niet van houd.
Laat gewoon merken dat jij het lang niet zo raar vind dat sommige mensen van anderen van hetzelfde geslacht houden.

Succes, en als je ooit nog hulp nodig hebt mag je me meelen.
carmen_greliz@hotmail.com
Oud 27-07-2003, 20:18
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Voorbereiden op ruzie of pas vertellen als je uit huis gaat.
Oud 27-07-2003, 20:33
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Wij maken grapjes over homo's en hetero's, maar dat wil niet zeggen dat ik ze allebei haat. Maar of 'homo zijn' niets is om je voor te schamen wil ik niet 1-2-3 roepen hoor. En waarom moet je het vertellen..?
Oud 27-07-2003, 20:34
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
*greliz* schreef op 27-07-2003 @ 21:13:
Als je leeftijd klopt, ben je (nog) maar 13, het kan wel hoor, maar is het niet wat vroeg om nu al te zeggen dat je op jongens valt in plaats van op meisjes. Ik heb ook een tijdje gedacht dat ik op meiden viel, maar nu is dat alweer omgedraaid (ben nu nog maar 16...)
Hier heb je zeker gelijk in. De meeste jongeren in de pubertijd krijgen gevoelens voor het zelfde geslacht.
Ook ik was er op een gegeven moment van overtuigd dat ik biseksueel was en zelf heb ik getwijfeld of ik misschien wel lesbisch was.
Maar nee, na 2 jaar was de verliefdheid op het meisje over en heb ik nooit meer gevoelens voor een meisje gehad.
Het had dus gewoon met mijn hormonen te maken, die gieren, zeker in het begin van de pubertijd, flink door je lichaam.

Wacht het rustig af zou ik zeggen.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Oud 27-07-2003, 20:51
vandervaartfan
vandervaartfan is offline
Citaat:
*greliz* schreef op 27-07-2003 @ 21:13:
Homo zijn is totaal niks om je voor te schamen. Je ouders houden van je, als het goed is doen ze dat ook als jij bekend maakt dat je meer van jongens houd.

Als je leeftijd klopt, ben je (nog) maar 13, het kan wel hoor, maar is het niet wat vroeg om nu al te zeggen dat je op jongens valt in plaats van op meisjes. Ik heb ook een tijdje gedacht dat ik op meiden viel, maar nu is dat alweer omgedraaid (ben nu nog maar 16...).

Als je echt hartstikke zeker van jezelf bent zeg het dan tegen je ouders als ze in een goede bui zijn, maar niet te melig. Anders kan het als grap worden afgedaan. Je kunt ook eerst, als ze weer eens opmerkingen maken over homo's, daar iets van zeggen... zodat jij alvast laat merken dat je daar niet van houd.
Laat gewoon merken dat jij het lang niet zo raar vind dat sommige mensen van anderen van hetzelfde geslacht houden.

Succes, en als je ooit nog hulp nodig hebt mag je me meelen.
carmen_greliz@hotmail.com
Ik heb al heel lang gevoelens voor jongens. Ik ben al 2 en een half jaar verliefd op een jongen uit mijn voetbalelftal en ik ben ook een keer verliefd geweest op de meesten toen ik nog op de basisschool zat. Dus ik weet het nu wel zeker. Ik kan het alleen mijn ouders niet vertellen. Iedere keer als ze zo'n homograp maken krijg ik een brok in een keel en dan wil ik wel zeggen dat ik hun grapjes niet leuk vind maar ik krijg geen woord mijn strot uit. Mijn moeder houdt wel van me, maar mijn vader zal het niet accepteren!
Oud 27-07-2003, 20:52
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
toen ik 13 was dacht k ook dat k homo was omdat k jongens veel aantrekkelijker vond dan meisjes enzo, maar dat is vanzelf 'weggegaan' bij mij; ik ben vanzelf op meisjes gaan vallen.
dus doe niets overhaasts, kijk het gewoon een tijdje aan en maak je vooral niet teveel zorgen; heel veel mensen zijn homo en in nederland is dat echt wel geaccepteerd.

btw ik maak ook grapjes over homo en gebruik het als scheldwoord maar no way dat ik dr iets van meen....
__________________
ignorance is bliss
Oud 27-07-2003, 20:57
655321
655321 is offline
ik heb toen ik ongeveer zo oud was als jij precies hetzelfde paniek gevoel gehad wat jij nu voelt, alleen was het bij mij om meisjes. Ik weet niet precies wat het is maar ik had het er laatst met vrienden over en bijna iedereen heeft zoiets meegemaakt. Ik denk dat het gewoon een fase is waar je doorheen moet.
En voor het geval het geen fase zou zijn bij jou maar een blijvend gevoel dan is dat nog niks om je zorgen over te maken. zoals little nemo ook al zei is het volkomen geaccepteerd in nederland. En wat je ouders betreft, die zullen, zoals alle liefhebbende ouders in de wereld alleen maar willen dat jij gelukkig bent dus daar hoef je je ook geen zorgen om te maken.

het komt hoe dan ook goed, echt waar.
__________________
Fire, walk with me
Oud 27-07-2003, 21:17
Verwijderd
Citaat:
655321 schreef op 27-07-2003 @ 21:57:
zoals little nemo ook al zei is het volkomen geaccepteerd in nederland.
Euhm...sorry, dat ik het zeg, maar dat is gewoon gelul. Het is niet volkomen geaccepteerd, het wordt wel steeds meer geaccepteerd.

Mijn zusje heeft een vriendin, ze waren allebei bang dat hun ouders en vrienden er wat van zouden zeggen. Tot nog toe heeft iedereen het goed geaccepteerd. Je weet van te voren niet hoe mensen gaan reageren, misschien maak je je bang voor niks. Als je denkt dat je homo bent en je wilt het ze vertellen, dan zou ik het gewoon doen. Je kunt van te voren toch niet voorspellen hoe mensen er op reageren. Een persoon waarvan je nu denkt 'die accepteert het zonder meer', kan dan heel raar reageren, maar omgekeerd net zo. En wat ik al zei: het wordt steeds meer geaccepteerd. Uitproberen dus.
Oud 27-07-2003, 21:35
Methuseblah
Methuseblah is offline
homo's zijn dope, houden de wereldbevolking namelijk enigzins in toom
Oud 27-07-2003, 21:39
poesiefox
poesiefox is offline
Hoe normaler en cooler jij eronder bent, hoe makkelijker en sneller de buitenwereld het zal accepteren. Nichterig aanstelgedrag roept afkeer op, dus meet jezelf geen maniertjes aan. Wees gewoon jezelf. En jij valt op jongens. Nou en? Ik ook.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 27-07-2003, 21:42
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 27-07-2003 @ 22:39:
Hoe normaler en cooler jij eronder bent, hoe makkelijker en sneller de buitenwereld het zal accepteren. Nichterig aanstelgedrag roept afkeer op, dus meet jezelf geen maniertjes aan. Wees gewoon jezelf. En jij valt op jongens. Nou en? Ik ook.
Sterker nog, misschien is hij wel verliefd op jouw vriend.
Oud 27-07-2003, 21:43
Koit
Avatar van Koit
Koit is offline
Hé, blijkbaar zijn er dus best wel veel (tenminste tot nu toe redelijk veel replies) jongens en meisjes die dat ook wel gevoeld hebben. Trouwens, denk er wel goed over na natuurlijk! Het is niet zo van: OH het gaat wel over want dat was bij die anderen ook zo. Als je er nu over nadenkt, en uitvindt of je hetero of homo bent, scheelt dat een hele tijd van twijfels. En die twijfeltijd, DAT is klote. Niet die ene keer dat gesprek met je ouders daarover. Bij mij (ik was veertien, nu zeventien) kwamen mijn ouders ook met het argument: maar je bent zo jong, dat kan je niet weten. En daarmee wilden ze dus eigenlijk dat ik het een beetje weg zou stoppen. Maar dat is onzin, doe gewoon relaxed en laat het op je af komen.

OKEE! Wat is nou de conclusie:
Wacht nog heel ff af, maar STOP HET NIET WEG! Denk er gewoon goed over na, en als je echt niet meer naar meisjes kijkt zou je het toch tegen je ouders kunnen zeggen. HEEL VEEL SUCCES!
__________________
I have to get down there before Brak drowns in rich, creamy, collagulated meat juices!
Oud 27-07-2003, 21:44
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 27-07-2003 @ 22:42:
Sterker nog, misschien is hij wel verliefd op jouw vriend.
Die had zijn vader kunnen zijn....
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 27-07-2003, 21:44
Koit
Avatar van Koit
Koit is offline
Prime Evil, da's wel heel stereotiep.
__________________
I have to get down there before Brak drowns in rich, creamy, collagulated meat juices!
Oud 27-07-2003, 22:03
Thomas
Thomas is offline
Ik zou er nog eventjes mee wachten, waarom zou je het vertellen aan je ouders?
Oud 27-07-2003, 23:04
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 27-07-2003 @ 21:34:
Hier heb je zeker gelijk in. De meeste jongeren in de pubertijd krijgen gevoelens voor het zelfde geslacht.
Ook ik was er op een gegeven moment van overtuigd dat ik biseksueel was en zelf heb ik getwijfeld of ik misschien wel lesbisch was.
Maar nee, na 2 jaar was de verliefdheid op het meisje over en heb ik nooit meer gevoelens voor een meisje gehad.
Het had dus gewoon met mijn hormonen te maken, die gieren, zeker in het begin van de pubertijd, flink door je lichaam.

Wacht het rustig af zou ik zeggen.
En toch. Je moet niet van iedere persoon denken dat hij/zij hetero is. Misschien bedoel je het niet, maar het lijkt net of je post van:"het gaat wel over." Ooit komt iemand achter dat hij/zij homo is.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 27-07-2003, 23:07
Verwijderd
Past toch beter op L&R
Ads door Google
Oud 27-07-2003, 23:07
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Koit schreef op 27-07-2003 @ 22:44:
Prime Evil, da's wel heel stereotiep.
Leg uit. Ik ben benieuwd.
Oud 27-07-2003, 23:47
Fallon
Avatar van Fallon
Fallon is offline
Misschien heb je wat aan deze site
Ik heb er veel aan gehad en heb er nog steeds veel aan
Oud 28-07-2003, 09:36
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
vandervaartfan schreef op 27-07-2003 @ 21:00:
ik denk dat ik homo ben want ik vind jongens veel knapper dan meisjes

maar hoe vertel ik dit aan mijn ouderds?

want die m,aken altijd rare opmerkingen over homoos

alleeen serieuze reacties plz
het is mss best om het eerst voor jezelf ff zeker te weten voor je het aan je ouders verteld.
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Oud 28-07-2003, 09:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 27-07-2003 @ 21:44:
Die had zijn vader kunnen zijn....
ja dus?

Hey maak je nog maar niet te druk Kijk het nog even aan, misschien verandert het weer, misschien niet. Je ouders zullen het heus wel accepteren dat hun zoon homo is.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 28-07-2003, 10:07
Verwijderd
Als je het echt zeker weet, dan kun je het gewoon vertellen op een rustig moment, bijvoorbeeld na het journaal of tijdens het avondeten, op een rustige toon, of nouja, huilend en wanhopig mag natuurlijk ook zolang je maar niet extreem lacherig doet of meteen ruzie gaat maken ofzo. Je zegt dat je vader het niet zal accepteren, maar als je een beetje een normale vader hebt, dan zal hij vanzelf leren om het te accepteren. Misschien heeft hij het er eerst moeilijk mee en ontwijkt hij het een beetje, maar hij went er heus wel aan.
Je kunt het natuurlijk ook gewoon níét zeggen, en over drie jaar thuiskomen met de woorden 'Ik heb verkering!' en als je ouders dan zeggen 'Oh leuk, hoe heet ze?' dan zeg je 'Hij heet Piet en hij komt vanavond mee eten'. Moeten ze zelf maar wennen
Oud 28-07-2003, 10:53
C'est moi
Avatar van C'est moi
C'est moi is offline
de meeste homo's zijn leuker als hetros
ik ben bevriend met een mannelijke homo paar en een vrouwelijke en we kunnen en hebben veel lol beleeft en gaan beleven. dus zegt niks over die persoon.

groetjes
__________________
nobody is perfect, I'm nobody!
Oud 28-07-2003, 11:53
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Ik kan me voorstellen dat je dat moeilijk vindt en er mee worstelt. Ten eerste zou ik, net zoals een aantal mensen hierboven al aangedragen heeft, wachten met bedenken hoe je het gaat vertellen tot je echt heel zeker van je zaakbent, in de titel zeg je namelijk dat je dénkt homo te zijn.

Ik persoonlijk zou heel trots zijn als ik een zoon had die homo was dat hij er voor uitkwam en zichzelf durft te zijn. Voor mij zou dat garant staan voor een geslaagde opvoeding. Hoe jouw ouders reageren kan niemand hier voorspellen... Ik zou het in ieder geval heel egoistisch vinden van je vader als hij het niet accepteert maar goed, daar heb je weinig aan. Misschien komt het wel doordat hij vooroordelen heeft, in dat geval zou ik, als ik jou was, er eens rustig nmet hem over praten en hem vertellen over je gevoelens en proberen hem wat informatie te geven en de vooroordelen weg te nemen. Waarschijnlijk heeft hij die namelijk puur uit onwetendheid.

Ik weet niet of je er iets aan hebt, het blijft natuurlijk moeilijk. Misschien kun je een brief schrijven waarin je uitgebreid beschrijft wat je voelt, waar je bang voor bent, wat hun oordeel voor je betekent enzovoort.

Mijn mailbox staat ook altijd voor je open mocht je willen praten of wat dan ook. Wees in ieder geval trots op jezelf en denk niet dat je raar bent .
__________________
*Doe lief*
Advertentie
Oud 28-07-2003, 15:20
Koit
Avatar van Koit
Koit is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 28-07-2003 @ 00:07:
Leg uit. Ik ben benieuwd.
Je zei ook nog 'misschien is hij wel verliefd op JOUW vriend'! Het kan dat je dat als ironisch bedoelde, maar het stereotiepe eraan is dat een boel mensen meteen denken dat homo's dan ook op IEDERE kerel vallen. Zo ook de vriend van Poesiefox
__________________
I have to get down there before Brak drowns in rich, creamy, collagulated meat juices!
Oud 28-07-2003, 20:14
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
*greliz* schreef op 27-07-2003 @ 21:13:
Homo zijn is totaal niks om je voor te schamen. Je ouders houden van je, als het goed is doen ze dat ook als jij bekend maakt dat je meer van jongens houd.

Als je leeftijd klopt, ben je (nog) maar 13, het kan wel hoor, maar is het niet wat vroeg om nu al te zeggen dat je op jongens valt in plaats van op meisjes. Ik heb ook een tijdje gedacht dat ik op meiden viel, maar nu is dat alweer omgedraaid (ben nu nog maar 16...).

Als je echt hartstikke zeker van jezelf bent zeg het dan tegen je ouders als ze in een goede bui zijn, maar niet te melig. Anders kan het als grap worden afgedaan. Je kunt ook eerst, als ze weer eens opmerkingen maken over homo's, daar iets van zeggen... zodat jij alvast laat merken dat je daar niet van houd.
Laat gewoon merken dat jij het lang niet zo raar vind dat sommige mensen van anderen van hetzelfde geslacht houden.

Succes, en als je ooit nog hulp nodig hebt mag je me meelen.
carmen_greliz@hotmail.com
preciesz je moet je niet sgamen solang je gelukkig bent praat er gewoon over met je pa en ma!
Oud 28-07-2003, 20:30
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Zoals iemand anders al zei: als je dit echt graag wilt vertellen aan je ouders, maar je durft het absoluut niet, dan kan je misschien een brief aan ze schrijven. Soms gaat dat wat beter dan iets zeggen, misschien.

Dat van die grapjes: iedereen in deze samenleving maakt grapjes over homo's. Betekent niet dat ze die mensen niet respecteren.

En over het accepteren van homo's: dat is inderdaad zeker nog niet zo, dat iedereen dat accepteert. Klein voorbeeldje (misschien niet zo goed, maar toch...): ik was laatst ergens met een meisje uit mijn klas, toen we twee meiden (of twee jongens, ik weet niet eens meer, maar volgens mij twee meiden) arm in arm zagen lopen. Ik weet eigenlijk wel zeker dat ze lesbisch (of bi) waren en dat meisje uit mijn klas dus ook. Ze moest er vreselijk om lachen en vond het heel vies.

Zo zijn er meer mensen die gewoon hel belachelijk op homo's/lesbi's reageren of bijvoorbeeld zeggen dat die mensen zich aanstellen en dat zoiets niet aangeboren is, enz. Dat valt soms helaas nog best wel tegen.

Ohja: mij mag je ook altijd mailen, hoewel ik zelf geen lesbi of bi ben. Ik heb er wel veel mee te maken (gehad). Misschien heb je er wat aan.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 28-07-2003, 21:46
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
Fall schreef op 28-07-2003 @ 00:47:
Misschien heb je wat aan deze site
Ik heb er veel aan gehad en heb er nog steeds veel aan
Toch goed dat ik, voor ik ging antwoorden, nog effe gekeken had of die site er niet al stond... En dat was dus zo! In elk geval, mij heeft de site ook erg veel geholpen!! Ik zou er dus in elk geval even langsgaan.

Succes!
Oud 29-07-2003, 11:51
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
"Mam.. pap.. IK BEN EEN POEPSTAMPER!"

..

Alsof ze je laten omleggen om je geaardheid, die burgerkutjes komen er wel overheen en blijven wel van je houden ook als je gay bent.
__________________
Subtiel
Oud 29-07-2003, 11:53
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Omen schreef op 29-07-2003 @ 00:33:
Ga je vader gewoon eens heel itiem strelen dan merkt hij het vanzelf wel!


Citaat:
Mam.. pap.. IK BEN EEN POEPSTAMPER!"
Oud 29-07-2003, 14:07
Loony
Avatar van Loony
Loony is offline
Citaat:
vandervaartfan schreef op 27-07-2003 @ 21:00:
ik denk dat ik homo ben want ik vind jongens veel knapper dan meisjes

Je vind jongens eel knapper dan meisjes, toch.
Maar kijk je dan helemala niet meer naar meisjes, want je kan natuurlijk ook bi zijn, en ik zou er nog een mee wachten voordat ik het aan mijn ouders zou vertellen.
Oud 29-07-2003, 14:24
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ekki schreef op 28-07-2003 @ 20:30:
Dat van die grapjes: iedereen in deze samenleving maakt grapjes over homo's. Betekent niet dat ze die mensen niet respecteren.
Precies, ik maak ook wel belgen grappen, ik respecteer ze wel. Dus...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 30-07-2003, 23:04
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
vandervaartfan schreef op 27-07-2003 @ 21:00:
ik denk dat ik homo ben want ik vind jongens veel knapper dan meisjes

maar hoe vertel ik dit aan mijn ouderds?

want die m,aken altijd rare opmerkingen over homoos

alleeen serieuze reacties plz
ey, ik kom hier niet zo vaak, vandaar dat ik nu pas reageer.

ten eerste heb je helemaal gelijk dat je op jongens valt die zijn nou eenmaal veel leuker haha.
maar voor mij is dat allemaal veel makkelijker, door de buitenwereld (ouders ook dus) word dat als vanzelfsprekend gezien.

maar mensen maken vaak grapjes over dingen, tenzij het ineens dichtbij komt.
mijn moeder maakte ook grapjes over automutilatie.... totdat ze erachter kwam dat ik dat deed... toen wilde ze serieus praten en maakte ze er geen lolletje van.

het zijn je ouders, ze houden van je... of je nou hetero/bi/homoseksueel bent. ze houden van je om hoe je bent, niet om je geaardheid! houd dat jezelf voor! en houd je eigenwaarde vast. door je geaardheid word je nix minder waar!

liefs, wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 31-07-2003, 09:50
Killer2003
Avatar van Killer2003
Killer2003 is offline
Citaat:
Koit schreef op 27-07-2003 @ 22:43:
Hé, blijkbaar zijn er dus best wel veel (tenminste tot nu toe redelijk veel replies) jongens en meisjes die dat ook wel gevoeld hebben. Trouwens, denk er wel goed over na natuurlijk! Het is niet zo van: OH het gaat wel over want dat was bij die anderen ook zo. Als je er nu over nadenkt, en uitvindt of je hetero of homo bent, scheelt dat een hele tijd van twijfels. En die twijfeltijd, DAT is klote. Niet die ene keer dat gesprek met je ouders daarover. Bij mij (ik was veertien, nu zeventien) kwamen mijn ouders ook met het argument: maar je bent zo jong, dat kan je niet weten. En daarmee wilden ze dus eigenlijk dat ik het een beetje weg zou stoppen. Maar dat is onzin, doe gewoon relaxed en laat het op je af komen.

OKEE! Wat is nou de conclusie:
Wacht nog heel ff af, maar STOP HET NIET WEG! Denk er gewoon goed over na, en als je echt niet meer naar meisjes kijkt zou je het toch tegen je ouders kunnen zeggen. HEEL VEEL SUCCES!

OCTO!!!
__________________
I am the Alpha and the Omega
Oud 31-07-2003, 11:57
Omen
Avatar van Omen
Omen is offline
Citaat:
Qimm schreef op 29-07-2003 @ 15:24:
Precies, ik maak ook wel belgen grappen, ik respecteer ze wel. Dus...
Ik vind ze over homo's veel leuker, maar de moppen over negers vind ik het beste!
__________________
I am from hell!
Ads door Google
Oud 31-07-2003, 12:24
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
little nemo schreef op 27-07-2003 @ 21:52:
toen ik 13 was dacht k ook dat k homo was omdat k jongens veel aantrekkelijker vond dan meisjes enzo, maar dat is vanzelf 'weggegaan' bij mij; ik ben vanzelf op meisjes gaan vallen.
dus doe niets overhaasts, kijk het gewoon een tijdje aan en maak je vooral niet teveel zorgen; heel veel mensen zijn homo en in nederland is dat echt wel geaccepteerd.

btw ik maak ook grapjes over homo en gebruik het als scheldwoord maar no way dat ik dr iets van meen....
ik heb ook wel eens dat k makkelijker kan zeggen van meisjes 'die is echt knap' met een ander gevoel dan objectief zijn... ik heb ook wel eens dat ik fantaseer... en me het voorstel hoe een relatie met die of dat meisje zou zijn... ik voel me er enkel raar en beschaamd over.. verliefd word k niet... herkent iemand dit? want ik weet dat als ik echt verliefd word ik dat zeker en vast altijd ben op een jongen.. dus wees nog niet onmiddellijk overtuigd, anders is het niets om over beschaamd te zijn..

x
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Oud 31-07-2003, 12:34
fil
fil is offline
Citaat:
vandervaartfan schreef op 27-07-2003 @ 21:00:
ik denk dat ik homo ben! help plz!
Gefeliciteerd! Het is fijn dat je er zelf achter gekomen bent. Deze prachtige moderne wereld waarin we leven is 1 grote smeltkroes voor elke kleur en seksualiteit in de regenboog! Omhels je homo-zijn, ookal is het niet echt. Probeer niet iemand te zijn die je niet bent. Ik wens je een geweldig leven!

Tabee, fil
Oud 31-07-2003, 12:52
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Als ik homo was, was ik nu een date met je aan gegaan!
Oud 31-07-2003, 12:56
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 31-07-2003 @ 13:52:
Als ik homo was, was ik nu een date met je aan gegaan!
dat zal heel geruststellend zijn voor de topicstarter
Oud 31-07-2003, 13:03
Verwijderd
Citaat:
fil schreef op 31-07-2003 @ 13:34:
Gefeliciteerd! Het is fijn dat je er zelf achter gekomen bent. Deze prachtige moderne wereld waarin we leven is 1 grote smeltkroes voor elke kleur en seksualiteit in de regenboog! Omhels je homo-zijn, ookal is het niet echt. Probeer niet iemand te zijn die je niet bent. Ik wens je een geweldig leven!

Tabee, fil
jeetje wat een lieve woorden!
Oud 31-07-2003, 20:19
Verwijderd
Citaat:
fil schreef op 31-07-2003 @ 13:34:
Gefeliciteerd! Het is fijn dat je er zelf achter gekomen bent. Deze prachtige moderne wereld waarin we leven is 1 grote smeltkroes voor elke kleur en seksualiteit in de regenboog! Omhels je homo-zijn, ookal is het niet echt. Probeer niet iemand te zijn die je niet bent. Ik wens je een geweldig leven!

Tabee, fil
o god, ben je lid van een sekte ofzo?
Oud 31-07-2003, 20:21
Aguy
Avatar van Aguy
Aguy is offline
Citaat:
bertbart schreef op 31-07-2003 @ 21:19:
o god, ben je lid van een sekte ofzo?
Oud 01-08-2003, 10:27
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
chretienne schreef op 28-07-2003 @ 11:53:
de meeste homo's zijn leuker als hetros
ik ben bevriend met een mannelijke homo paar en een vrouwelijke en we kunnen en hebben veel lol beleeft en gaan beleven. dus zegt niks over die persoon.

groetjes
Hmm... Doet me denken aan een vriend van me. Die viel alleen op lesbische meisjes (bleek altijd)... En als ze niet lesbisch waren, dan werden ze dat wel. Hij heeft nu eindelijk een vriendin waarover we het bijna eens zijn dat ze hetero is, hoor. Maar toch, het zet je wel aan het denken
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-08-2003, 10:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
bertbart schreef op 31-07-2003 @ 21:19:
o god, ben je lid van een sekte ofzo?
In ieder geval geen christen of amerikaan (of is dat hetzelfde?)
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-08-2003, 10:29
Verwijderd
Citaat:
fil schreef op 31-07-2003 @ 13:34:
Gefeliciteerd! Het is fijn dat je er zelf achter gekomen bent. Deze prachtige moderne wereld waarin we leven is 1 grote smeltkroes voor elke kleur en seksualiteit in de regenboog! Omhels je homo-zijn, ookal is het niet echt. Probeer niet iemand te zijn die je niet bent. Ik wens je een geweldig leven!

Tabee, fil
amen
Oud 01-08-2003, 22:13
El_Fenomino
El_Fenomino is offline
Citaat:
vandervaartfan schreef op 27-07-2003 @ 21:00:
ik denk dat ik homo ben want ik vind jongens veel knapper dan meisjes

maar hoe vertel ik dit aan mijn ouderds?

want die m,aken altijd rare opmerkingen over homoos

alleeen serieuze reacties plz
Eerst zou ik er maar eens zeker van zijn, en daarna gewoon een keer vertellen..

Mijn pa was ook altijd een enorme 'homofoob' en dat was ineens over toen mijn nichtje met een vrouw trouwde... Als het om naasten gaan accepteren de meeste mensen heel veel.. Je ouders willen waarschijnlijk maar een ding en dat is dat jij gelukkig bent.
Oud 03-08-2003, 22:10
Pinkflower
Avatar van Pinkflower
Pinkflower is offline
Hi!

Niemand hier kent jou ouders/familie en vrienden. We kunnen allemaal ervaringen met je delen en je proberen advies te geven maar het moet allemaal uit jou komen.

In je berichtje merkte ik op dat het voor jou allemaal nog super nieuw is. Denk dat je eerst zelf op ontdekkingstocht moet gaan en jezelf moet zoeken... wanneer je jezelf hebt gevonden en weet wie je bent en wat je precies voelt kan je dit met andere mensen delen. Op dat moment heb je daar ook zeker behoefte aan. Dat moment komt wel en dat merk je van zelf wel

Veel succes!

En hee! Na acceptatie komt misschien wel respectatie...
__________________
Biologisch verantwoord
Oud 03-08-2003, 23:21
kenzoflower
kenzoflower is offline
iedereen heeft een periode (sorry dattik iedereen 'over een kan scheer) van twijfel over zijn of haar sexuele geaardheid, dit vind doorgaans plaats tijdens je pubertijd, als je 13 bent kan het goed zijn dat jij nu deze fase hebt,
ik zou me nog geen 'zorgen' maken en wacht nog maar even af.
Bovendien is er nog iets anders wat me stoord, maar dat in het algemeen en hierover zou je nog een apart topic kunnen maken (ookal),, ik ben het er totaal niet mee eens dat er zo een 'ophef' gemaakt moet worden als iemand homofiel blijkt te zijn, ik ga toch ook niet vertellen dat ik hetero ben (iig denk te zijn)
als iemand homofiel is kan hij of zij daar NIKS aan doen, het isgewoon aangeboren (iniedergeval voor zover bekent heeft omgeving geen invloed op sexuele geaardheid ik dacht dat ze wel bezig waren met een onderzoek hiernaar, wat nog niet is afgerond),,
je hoeft je sowieso niet over op te fokken mocht je homo blijken te zijn het wordt al steeds meer geaccepteerd en ik zou maar gewoon kijken hoe het loopt, als je een vriend krijgt dan ziet men gauw genoeg dat je op mannen ipv op meisjes valt!
__________________
As I try to make my way to the ordinary world, I will learn to survive
Oud 02-11-2003, 14:56
flowgirl49
flowgirl49 is offline
Zoek op het internet naar sites die daarover gaan, misschien heb je daar wat aan.

En verder moeten je ouders het maar zien te accepteren! Het is JOUW leven en misschien hebben ze wel een heel verkeerd beeld van homofielen, dat ze denken dat die elkaar de hele dag aflebberen ofzo dus probeer in elk geval uit te leggen dat jij (hoop ik) niet zo'n ongelooflijke aandachttrekker-op-de-verkeerde-manier bent...

Suc6!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.