Oud 30-04-2004, 12:01
HC4L
HC4L is offline
Hey, ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met LSD/ketamine. Hoe sterk is zo'n trip/ wat zie je / hoe heftig is het? Gewoon alles m.b.t de LSD of ketaminetrip, ik ben hier wel nieuwsgierig naar, wat ik zit erover te denken het zelf ook een keer te gaan gebruiken, maar wil wel een goede voorbereiding zodat ik niet de kans loop een bad trip te hebben. *deze vraag mag niet gesteld worden als het illegaal is*
Hoop op veel reacties. Laterz
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?

Laatst gewijzigd op 30-04-2004 om 12:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2004, 12:27
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Sebas?!
Is marr gapje, hor
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 12:53
Verwijderd
ja lsd en keta is heel anders, zelf nog geen ervaring mee.

Maar ga uit je bol lezen en ga het aan mensen irl vragen, kom je veel meer te weten
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 14:38
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
mja, ok

een ketatrip is erg afhankelijk van de dosering. Waar een lichte dozering een soort van "vertraagt filmpje" effect heeft, heeft een hoge dosering een veel heftegere trip die kan leiden tot een bijna dood ervaring


LSD is een heel erg vizuele trip. Alles wat je ziet lijkt echt, en je maakt het heeeeeel helder mee, wat resulteerd in "een komplete mindfuck"

ofzo

PCP is toch veel beter
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]

Laatst gewijzigd op 30-04-2004 om 16:11.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 12:46
HC4L
HC4L is offline
oke, alvast bedankt voor de reacties. Uit je bol heb ik al gelezen, blijft trouwens een hele goeie site. Ik las daar ook dat een van die eerste testers van LSD zogezegd ook een 'mindfuck' ofzoietsdergelijks kreeg. Wel leipe shit dus, mja volgens mij kun je dr echt heel lang in blijven hangen.
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 12:57
Verwijderd
Citaat:
HC4L schreef op 01-05-2004 @ 12:46 :
oke, alvast bedankt voor de reacties. Uit je bol heb ik al gelezen, blijft trouwens een hele goeie site. Ik las daar ook dat een van die eerste testers van LSD zogezegd ook een 'mindfuck' ofzoietsdergelijks kreeg. Wel leipe shit dus, mja volgens mij kun je dr echt heel lang in blijven hangen.
met lsd kun je best trips van een dag verwachten ja
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 13:27
Type
Avatar van Type
Type is offline
als je je voor wil bereiden zou ik ook even de handige links doorlezen in de Mededeling van het forum... Daar staan ook flink wat links in met info...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 00:19
Martin Chaos
Avatar van Martin Chaos
Martin Chaos is offline
LSD gaat hard maar relaxed. Met paddo's zit je als het ware in een afgerost autootje op een hobbelige weg; lsd is een raket die langzaam op gang komt en steeds harder gaat vliegen, strak de trip in.

De eerste paar weken erna zag ik nog steeds fucking trippende dingen om me heen. Bomen, vogels bepaald soort lampen bleven gewoon intens. Na die weken nam dat af en is het spacende meer overgegaan in een soort van intens besef van de vetheid.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Martin Chaos schreef op 11-05-2004 @ 00:19 :
LSD gaat hard maar relaxed. Met paddo's zit je als het ware in een afgerost autootje op een hobbelige weg; lsd is een raket die langzaam op gang komt en steeds harder gaat vliegen, strak de trip in.

De eerste paar weken erna zag ik nog steeds fucking trippende dingen om me heen. Bomen, vogels bepaald soort lampen bleven gewoon intens. Na die weken nam dat af en is het spacende meer overgegaan in een soort van intens besef van de vetheid.
ik heb nog nooit lsd gedaan, maar paddo's was bij mij elke keer gewoon een droom, en ik vind jou vergelijken er niet echt op lijken, maar iedereen is ook anders en elke trip ook dus ja
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 23:38
mp-brx
mp-brx is offline
Kijk ook op erowid , Alle informatie die je maar kan bedenken en iets van 600 lsd tripreports.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:33
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Fishy schreef op 11-05-2004 @ 23:28 :
ik heb nog nooit lsd gedaan, maar paddo's was bij mij elke keer gewoon een droom, en ik vind jou vergelijken er niet echt op lijken, maar iedereen is ook anders en elke trip ook dus ja
Zijn vergelijking was een vergelijking tussen LSD en paddo's, niet een beschrijving van een paddotrip.

Dus een paddotrip hoeft niet te lijken op 'in een afgerost autotje over een hobbelige weg racen', maar vegeleken bij LSD dus blijkbaar wel...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 18:55
Verwijderd
lsd en paddo's kun je niet vergelijken zeggen ze
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 22:13
HC4L
HC4L is offline
Dat laatste klopt ik heb het gedaan en is het zker niet te vergelijken zoiets heb,had ik moet nu zeggen, echt nog nooit meegemaakt. Het is echt moeilijk te beschrijven, maar het gaat zeker wel heel hard. Denk niet dat ik het nog een keer ga doen, is mij iets TE psychedelisch. Opzich niet echt nare ervaringen aan over gehouden, maar toch, soms werd het net heel iets TE creepy en raar. Zoiets vaags maak je echt niet snel mee. Maar iig heb ik een ervaring dr bij.
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 00:18
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
HC4L schreef op 12-05-2004 @ 22:13 :
Dat laatste klopt ik heb het gedaan en is het zker niet te vergelijken zoiets heb,had ik moet nu zeggen, echt nog nooit meegemaakt. Het is echt moeilijk te beschrijven, maar het gaat zeker wel heel hard. Denk niet dat ik het nog een keer ga doen, is mij iets TE psychedelisch. Opzich niet echt nare ervaringen aan over gehouden, maar toch, soms werd het net heel iets TE creepy en raar. Zoiets vaags maak je echt niet snel mee. Maar iig heb ik een ervaring dr bij.
hoeveel heb je ervan gehad dan? En dan nog op welke manier: blotter o.i.d.?

Ik kan misschien binnenkort aan lsd komen, heb er aardig wat over gelezen en ervaring met paddo's, maar dan nog...eerst veel tripervaring nodig
__________________
he lol, en nog meer, apeldoorn :/
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 15:27
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 12-05-2004 @ 18:55 :
lsd en paddo's kun je niet vergelijken zeggen ze
Ik legde alleen even uit aan Fishy wat Martin Chaos (taalkundig gezien) vertelde...

Ik heb met beide geen ervaring, dus kan er verder ook niets van zeggen...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 17:19
O.B.
O.B. is offline
maare, LSD is illegaal...dus we mogen er ook niet over praten hier?!


of zie ik het nou verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 17:44
Bleater
Avatar van Bleater
Bleater is offline
Praten kan geen kwaad, er word hier ook geluld over speed en andere illegale zooi.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 18:43
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
O.B. schreef op 13-05-2004 @ 17:19 :
maare, LSD is illegaal...
WAT!? MEEN JE DAT NOU!?
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-05-2004, 19:43
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 01-05-2004 @ 12:57 :
met lsd kun je best trips van een dag verwachten ja
wow, dat wist ik niet. Wat vet!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 19:46
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
vizz schreef op 13-05-2004 @ 19:43 :
wow, dat wist ik niet. Wat vet!
Onset
Depending on how much and how recently one has eaten, LSD generally takes 20 - 60 minutes (though sometimes as long as 2 hrs) to take effect.

Duration
The primary effects of LSD last for 6-8 hours.. For many people there is an additional period of time (2-6 hrs) where it is difficult to go to sleep and there is definitely a noticeable difference from everyday reality, but which is not strong enough to be considered 'tripping'.

van Erowid
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 21:09
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Type schreef op 13-05-2004 @ 19:46 :
Onset
Depending on how much and how recently one has eaten, LSD generally takes 20 - 60 minutes (though sometimes as long as 2 hrs) to take effect.

Duration
The primary effects of LSD last for 6-8 hours.. For many people there is an additional period of time (2-6 hrs) where it is difficult to go to sleep and there is definitely a noticeable difference from everyday reality, but which is not strong enough to be considered 'tripping'.

van Erowid
Mja, ik zou t gewoon op 12 uur trippen houden.. de wereld is echt wel vaag genoeg daarvoor gedurende die tijd .

Citaat:
Ik vond ze op zekere hoogte wel vergelijkbaar. Maar paddotrips op zich kunnen al heel verschillend zijn.
Hoevaak heb je LSD gebruikt?

Persoonlijk vind ik beide eigenlijk alleen vergelijkbaar op t punt dat je ze beide tripmiddelen kunt noemen. Je kan hallucineren, raar denken etc. op beide, maar op zulk geheel andere wijzen.. LSD is bij mij bijvoorbeeld vaak heel erg uitdagend, maar ook misleidend. Je kan fictie veel moeilijker onderscheiden van realiteit dan bij paddos t geval is. Paddos nemen je meer mee op een vreemd avontuur door je geest, en in plaats van je in de val proberen te lokken met onjuiste waarheden en dergelijken, wat LSD doet, proberen paddos je meer te behoeden en zetten ze je weer netjes terug op aarde als je bent uitgetript.

Combineer ze maar ns als je t verschil duidelijk wilt ondervinden tussen beiden (only for the very strong minded!!)

Ik vind LSD met paddos bijna net zo vergelijkbaar als pilletjes met paddos te vergelijken zijn.
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 21:11
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
O.B. schreef op 13-05-2004 @ 17:19 :
maare, LSD is illegaal...dus we mogen er ook niet over praten hier?!


of zie ik het nou verkeerd?
Zolang je elkaar maar niet aanspoort.
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 21:26
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Mafheid schreef op 13-05-2004 @ 21:11 :
Zolang je elkaar maar niet aanspoort.
\
en niet gaat handelen
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 21:48
Verwijderd
jongens gebruik allemaal lsd daar wordt je volwassen van

mag dat wel?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 22:40
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Type schreef op 13-05-2004 @ 21:26 :
\
en niet gaat handelen
23 vellen voor een mijer!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2004, 05:30
Verwijderd
Verkocht!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 05:33
Verwijderd
Citaat:
Mafheid schreef op 13-05-2004 @ 21:09 :
Ik vind LSD met paddos bijna net zo vergelijkbaar als pilletjes met paddos te vergelijken zijn.
Is paddo's met een pil zo sterk dan? Nja, opzich was mijn trip idd ook wel sterk toen ik X en paddo's op had.
Wat ik toen alleen wel vreemd vond, ik had die pil genomen, een uur later die paddo's, die pil begon net te werekn maar echt na fokking 15 minuten van ut eten van die paddo's zat ik al flink te trippen. Je maag gaat cker ook als een MoFo werken als je strak staat?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 09:32
Verwijderd
wat hij bedoeld robo, is dat je lsd en paddo's net zo kunt vergelijken als paddo's en lsd. dus niet in combinatie
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 10:12
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
tis moeilijk he robo.... Zwaar ook vooral denk ik...


__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 18:52
HC4L
HC4L is offline
Citaat:
Citaat:
hoeveel heb je ervan gehad dan? En dan nog op welke manier: blotter o.i.d.?
Een papertrip gehad, maar het ging echt ongeloofelijk hard. Allerlei kleuren, vormen en shit die ongeloofelijk hard op je af komen, en vage hallicunaties, zag ineens een schilderij dat een slang werd, schok ongeloofelijk toen iemand me aantikte, hij veranderde in een beest, monster oid. LSD gaat heel erg buiten je besef om, je weet niet eens meer dat je het genomen hebt, dat besef je niet meer. Bij paddo's oid kun je tegen jezelf zeggen, het komt door de drugs, bij LSD kan dat niet, omdat je echt zo ongeloofelijk weg bent.

Maar ik heb nu iig die ervaring erbij, maar het is echt ongeloofelijk sterk spul. Ik denk dat het voortaan ma bij iets lichters houd ghehehe maar dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf weten
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 20:07
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 14-05-2004 @ 10:12 :
tis moeilijk he robo.... Zwaar ook vooral denk ik...



Het leven is hard.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 20:09
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Robo schreef op 15-05-2004 @ 20:07 :
Het leven is hard.
als je haar maar goed zit
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 20:17
Verwijderd
Of je een petje op hebt.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 20:19
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
of een tulbant

Citaat:
Een papertrip gehad, maar het ging echt ongeloofelijk hard. Allerlei kleuren, vormen en shit die ongeloofelijk hard op je af komen, en vage hallicunaties, zag ineens een schilderij dat een slang werd, schok ongeloofelijk toen iemand me aantikte, hij veranderde in een beest, monster oid. LSD gaat heel erg buiten je besef om, je weet niet eens meer dat je het genomen hebt, dat besef je niet meer. Bij paddo's oid kun je tegen jezelf zeggen, het komt door de drugs, bij LSD kan dat niet, omdat je echt zo ongeloofelijk weg bent.
au contraire, je (ik) kan wel blijven volhouden dat het niet echt is, en dat het zowiezo na een paar uur weer over is (hoewel ik dit vroeger ook niet kon)
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 20:50
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
HC4L schreef op 15-05-2004 @ 18:52 :


Een papertrip gehad, maar het ging echt ongeloofelijk hard. Allerlei kleuren, vormen en shit die ongeloofelijk hard op je af komen, en vage hallicunaties, zag ineens een schilderij dat een slang werd, schok ongeloofelijk toen iemand me aantikte, hij veranderde in een beest, monster oid. LSD gaat heel erg buiten je besef om, je weet niet eens meer dat je het genomen hebt, dat besef je niet meer. Bij paddo's oid kun je tegen jezelf zeggen, het komt door de drugs, bij LSD kan dat niet, omdat je echt zo ongeloofelijk weg bent.

Maar ik heb nu iig die ervaring erbij, maar het is echt ongeloofelijk sterk spul. Ik denk dat het voortaan ma bij iets lichters houd ghehehe maar dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf weten
[/QUOTE]

Ik heb meerdere malen met paddos gehad dat ik niet meer wist wat ik had genomen en wat er aan de hand was..
Met LSD heb ik dat nog nie echt meegemaakt.... Maarja, dat had ik ook pas een paar jaar later voor t eerst genomen.
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 19:50
HC4L
HC4L is offline
@ zeehond

heeeeyyyyyyy zeedier, kun je me nog een ding ff vertellen? dat is me nl niet helemaal duidelijk over die keta eigenlijk op uitjebol staat dat je dat ( die keta dus ) door een ander persoon MOET laten spuiten dat je het niet zeg maar zelf in kunt nemen maar dat is er iemand anders voor nodig is. Volgens mij is dat toch gelul? Maar ik zou het wel zeer vriendelijke van je vinden als je mij een verhelderend antwoord op deze vraag kunt geven eigenlijk.
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-05-2004, 19:57
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
HC4L schreef op 30-05-2004 @ 19:50 :
@ zeehond

heeeeyyyyyyy zeedier, kun je me nog een ding ff vertellen? dat is me nl niet helemaal duidelijk over die keta eigenlijk op uitjebol staat dat je dat ( die keta dus ) door een ander persoon MOET laten spuiten dat je het niet zeg maar zelf in kunt nemen maar dat is er iemand anders voor nodig is. Volgens mij is dat toch gelul? Maar ik zou het wel zeer vriendelijke van je vinden als je mij een verhelderend antwoord op deze vraag kunt geven eigenlijk.

@ HC4L


heeeeeyyyyyyy harde kern voor het leven, weet je wat ik dacht? Ik ga e es even uitleggen hoe dat allemaal moet enzo
Ten eerste wil je keta niet spuiten, zowiezo ben je, in mijn ogen, verkeerd bezig als je drugs gaat spuiten maar goed, ieder zijn/haar ding. Keta (ligt er aan in welke vorm je het krijgt) kan je het beste snuiven, hoewel de dosis niet 100% zeker is vast te stellen. Begin gewoon met een klein lijntje ofzo, en bouw het op, maar niet te veel! Een k-hole is ECHT geen pretje!

Als je keta in vloeibare vorm binnen krijgt moet je het gewoon even uit koken.
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 18:29
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
5-6 jaar geleden gebruikte ik veel LSD. toen ben ik in 1999 ongelooflijk zwaar bad gegaan van 4 (of 5?) LSDzegels. sindsdien had ik nooit geen LSD meer aangeraakt. tot vorige week.
er kwam een gast in m'n studio met XTC pillen & LSD microdots. 'k had eerst enkele pillen geslikt ('k wou geen LSD nemen) en enkele uren later ('s nachts) heb ik toch 1 LSD microdot genomen. kvoelde me goed van die XTC's en die LSD trip kwam zalig op. ik kreeg de slappe lach en toen ik meer begon te trippen liet ik me gewoon meedrijven. ik genoot er weer van zoals vroeger. ergens in de voormiddag hebben we er elk nog 1 geslikt en we hebben tot 's avonds nog zwaar zitten flippen met de gordijnen toe. buiten rondlopen op trip zoals vroeger zag ik nog niet zitten toen maar ik ben wel van plan om binnenkort nog eens goed te trippen op LSD.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 18:43
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Interessante topic.

Ik zou heel graag dat visuele meemaken van een LSD trip, vooral omdat ik zelf veel meer analyserend ben en dus paddo's mindfucking zijn voor mij (1 keer dan).
Maar, omdat de realiteit zo moeilijk te onderscheiden is, dat lijkt me echt weer heel naar.

En je kunt dus alleen aan LSD komen via illegale kanalen. Is dat dan niet wat onveilig? Hoeveel 'vellen' (wat zijn dat eigenlijk, gewoon een vierkant stukje 'papier'?) moet je dan nemen, voor een eerste keer? Ik ben iig vrij gevoelig voor drugs.

En voor de locatie: gewoon bos, water, zand, dat soort is een aanrader, of moet je juist onder de mensen zijn? Of in een kamer? Is daar iets over te zeggen? Ik weet wel dat paddo's in de natuur, dat vind ik veel fijner.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 19:15
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
Is dat dan niet wat onveilig? Hoeveel 'vellen' (wat zijn dat eigenlijk, gewoon een vierkant stukje 'papier'?) moet je dan nemen, voor een eerste keer?
als ze LSD maken dan zijn dat grote velgen karton met allemaal trips die je van elkaar kan scheuren. met 1 grote tekening erop ofwel op elke trip apart een tekeningen of symbool.
je hebt ook LSD microdots. dat zijn hele kleine ronde brokjes of in een figuurtje. bvb klein sterretje van enkele millimeter (kan ook gekleurd zijn).
vroeger heb ik nog vloeibare LSD gehad in een klein flesje maar dat heb ik nooit meer gezien de laatste jaren. die vloeibare LSD kun je overal op doen. bvb enkele druppeltjes op een suikerklontje en je zult zwaar trippen.
ik zou aanraden om voor de eerste keer maar een halve te nemen. zeker als je weet dat het goede kwaliteit is. je kunt nog altijd bijnemen maar je moet zelf zien wat je aankunt. van 1 echt goeie LSD zegel (zeker als je het niet gewoon bent) kun je al helemaal weg zijn van de realiteit en zwaar flippen. maar ik hoor van veel mensen dat de kwaliteit van LSD even erg achteruit is gegaan zoals de XTC pillen van tegenwoordig. gelukkig zijn er wel nog goeie trips en pillen te vinden maar het is (hier in de streek toch) veel moeilijker dan vroeger om goeie kwaliteit te vinden.
Citaat:
En voor de locatie: gewoon bos, water, zand, dat soort is een aanrader, of moet je juist onder de mensen zijn? Of in een kamer? Is daar iets over te zeggen?
ik zou aanraden om in een vertrouwde omgeving te blijven met mensen die je kunt vertrouwen. ergens waar je op je gemak zit en niet gestoord kunt worden. dat is ideaal. zeker voor de eerste keer. als je het gewoon bent kun je je grenzen verleggen. doe ik ook altijd.
peace
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 20:35
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 31-05-2004 @ 19:15 :

... maar ik hoor van veel mensen dat de kwaliteit van LSD even erg achteruit is gegaan zoals de XTC pillen van tegenwoordig. gelukkig zijn er wel nog goeie trips en pillen te vinden maar het is (hier in de streek toch) veel moeilijker dan vroeger om goeie kwaliteit te vinden.
slechte kwaliteit, hmm en daarmee bedoel je dat de effecten minder zijn??
__________________
he lol, en nog meer, apeldoorn :/
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 22:00
Verwijderd
ja tuurlijk, maar dat is tegenwoordig met alles. Mensen willen veel te snel veel geld verdienen
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 11:04
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
en daarbij komt datnostalgie een onbetrouwbare graadmeter is
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 20:17
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Maar niet om het een of ander (zoals illegale verkoop), maar eh...
hoe kom je daar aan?
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 20:29
Verwijderd
contacten, als je wilt is het echt niet zo moeilijk hoor
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 21:55
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 15:20
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
nog een zotte LSD ervaring van mij:
met enkele vrienden was ik zwaar op LSD aan het trippen. ik was helemaal weg van deze wereld. ik wist niet meer wie ik was en wat mijn naam was. toen ze het me vertelden geloofde ik het eerst niet. ik zag mezelf staan en praten tegen hen. ik zag mezelf en zei tegen hen dat ze niet tegen mij aan het praten waren. ik wees dat ik 'daar' stond. 'ik ben "needlefreak" niet' zei ik. toen begonnen de andere ook even zwaar door te slaan maar niemand sloeg echt in paniek en ging bad. gelukkig.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 16:21
Verwijderd
hehehe vet bruut, echt 'zot' ja
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 23:55
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
Risce schreef op 01-06-2004 @ 20:17 :
Maar niet om het een of ander (zoals illegale verkoop), maar eh...
hoe kom je daar aan?
je moet echt je contacten daarvoor hebben, echt niet makkelijk aan te komen
__________________
he lol, en nog meer, apeldoorn :/
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 09:16
Verwijderd
pff echt wel makkelijk aan te komen hoor, als ik het zou willen hebben had ik het zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 10-02-2017 00:04
Drugs & Alcohol done/ to do's
TraXarT
75 03-04-2010 02:07
Drugs & Alcohol Kan drugsgebruik jou dichter bij God brengen?
Freddy Godskind
121 28-07-2007 15:19
Drugs & Alcohol Vragen over durgsgebruik/ verslaving
Verwijderd
33 24-04-2006 20:04
Drugs & Alcohol special K
Verwijderd
58 07-03-2006 22:44
Drugs & Alcohol dxm
confused
43 26-11-2005 21:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.