Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2002, 13:54
meissie 1982
meissie 1982 is offline
ik ben alweer niet ongesteld geworden voor de 4e(!!!) keer!

ik ben dus met de pil begonnen en daarna 1 keer ongesteld geworden volgens "planning"
en daarna dus 2 keer niet dus ik dacht misschien werkt die pil niet helemaal zoals het zou moeten.
en heb ik een zwangerschapstest gedaan. niet zwanger dus.
(gelukkig)
nou de derde maand weer niks.
ik mijn dokter gebeld, ooh is niet erg hoor kan gebeuren zegt hij niks aan de hand.
maar nu ben ik voor de 4e keer weer neit ongesteld en volgende week wordt de 5e maand....
volgens mij is dit echt niet normaal!
(opzich natuurlijk niet zo heel erg want nu heb ik nergens last van!)
maar goed ik maak me er ook niet zo druk om dat ik daarom niet ongesteld kan worden, verder heb ik heus weleens een beetje stress maar helemaal niet erg. dus daar lig thet ook niet aan.
weet iemand waar het wel aan kan liggen en zijn er maar mensen die dit hebben?

x
__________________
wat voor jullie gek is is voor mij normaal!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 13:56
Verwijderd
ik zou een tijdje stoppen dan met de pil...vind het maar een vaag idee...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 14:00
meissie 1982
meissie 1982 is offline
tja daar zat ik zelf ook aan te denken, maar kan dat zomaar?
enne dan moeten we het alleen met condoom doen, je hoort zovaak dat ie knapt en dat is ook mij weleens overkomen(daarna wel de mornigafterpilgehaald hoor!
maar bedankt voor je reactie!!
xx
__________________
wat voor jullie gek is is voor mij normaal!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 20:33
miep
Avatar van miep
miep is offline
ja die pil lijkt mij ook neit echt gezond.
en ik vind het vreemd van je dokter dat ie zegt dat het kan gebeuren, lijkt mij niet echt normaal.. kijk het nog even aan en anders maar naar een andere dokter ofzo
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 21:30
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Ga toch even naar de dokter, want dit is niet gezond hoor..! Het kan ook door andere redenen komen (lees: eetziektes e.d.)
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 21:50
Verwijderd
Kan door stress komen (is soms toch meer dan je zelf denkt) of doordat je te weinig eet/te laag gewicht hebt, maar dat weet je dan zelf ook wel. Anders toch maar ff langs de dokter voor de zekerheid. Tuurlijk kan het gebeuren, alles kan tenslotte, maar je vertrouwd het niet, dus dan ga/mag je d'r ff langs.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 16:10
punk mae
Avatar van punk mae
punk mae is offline
ik heb het wel vaker gehoord, maar ik heb het zelf gehad, mischien ligt het aan de sterkte van de pil die je slikt. echt even naar de dokter, anders ga ja naar een andere. het kan ook zijn dat je veelste weinig eet, dan blijft het ook weg. maar denk er wel aan, met de pil wordt je niet echt ongesteld, hoop dat het allemaal goed komt, sterkte
__________________
+i don't care that i am the killer, i care about you+
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 20:45
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
het kan ook komen door de stress. Je ben aan het stressen over het niet ongesteld worden; de volgende maand stress je nog meer en zo blijf je aan de gang. Ga toch nog maar even langs een dokter ermee, wie weet is er iets aan de hand.

Succes!
Jenneke
__________________
"ég gaf ykkur von sem varš aš vonbrigšum.. žetta er įgętis byrjun"
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 21:12
miss Elise
Avatar van miss Elise
miss Elise is offline
kan het nie liggen aan spanning ofzo? of doe je aan de lijn? of drink je te weinig. er kunnen super veel redenen zijn waaromje nie ongesteld wordt.
en het schijnt dat je soms ook een hele tijd niet ongesteld kunt zijn, zonder dat er wat aan de hand is dus....
je kan altijd voor de zekerheid nog n x de dokter bellen als je de volgende maand nie ongesteld wordt.
suc6
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 09:56
choice
choice is offline
Ik heb ook periode gehad, drie maanden, dat ik niet meer ongesteld werd. Ik ben toen naar naar mijn huisarts gegaan en die zei dat dat heel normaal is. Maar hij zei ook dat ik me pas na 5 a 6 maanden zorgen moest gaan maken. Ben jij hierna nog steeds niet ongesteld geweest, kan je eventueel naar je huisarts terug gaan. Of, wat mij beter lijkt, naar een andere huisarts gaan.
Inmiddels ben ik net weer ongesteld geworden, een hele opluchting (!), al was het wel heel erg licht.
Pieker vooral er niet teveel over, dan heeft ten eerste niet veel zin, en ten tweede kan dat je menstruatie alleen maar uitstellen.

succes!

xxx
__________________
leven is een keuze
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 13:31
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
waarom vraag je niet of je een andere pil krijgt???als je niet tevreden bent met deze zou je gewoon een andere voorgeschreven moeten kunnen krijgen...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid na 1,5 nog niet ongesteld
Moniquee12
1 20-04-2014 14:48
Lichaam & Gezondheid niet ongesteld
stylish91
12 19-12-2011 13:42
Lichaam & Gezondheid niet ongesteld
Sandra.93
9 07-01-2010 21:59
Lichaam & Gezondheid baarmoederkramp en toch niet ongesteld:S
rainfairy
9 16-08-2004 19:51
Lichaam & Gezondheid niet ongesteld/opgezwollen buik
Verwijderd
12 23-05-2004 13:36
Seksualiteit VINGEREN: bloed..........maar niet ongesteld???
HelpMePlease
9 29-05-2002 18:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.