Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2005, 22:23
Vincent19
Vincent19 is offline
Waarschijnlijk zijn er al genoeg van dit soort verhalen langsgekomen, toch wil ik het maar eens van mij afschrijven.

In het kort komt mijn “probleem” op het volgende neer, ik ben 19 jaar en heb nog nooit met een meisje gezoend een relatie gehad, laat staan seks gehad.
Misschien zou je dan denken van…. “Mah… daar ben je op de een of andere manier nog niet aan toe…..” of.. “Dat zal wel een computer nerd zijn” “Die jongen is extreem lelijk of saai” etc.

Het gekke is dat maar heel weinig mensen in mijn omgeving dit weten of stiekem denken. Ik leef eigenlijk een heel normaal / gemiddeld leven. Heb veel vrienden…… heb een goed gevoel voor humor…. Heb altijd leuke / moderne kleding aan….. kan goed dansen….. kan best een normaal / leuk gesprek met dames voeren….. ik ga minimaal 2 keer per week uit etc.

Vroeger was ik behoorlijk verlegen en onzeker over mijn uiterlijk, dus gezellig schuifelen en zoenen tijdens een brugklasfeest zat er voor mij zegmaar al niet in.
De laatste jaren ben ik aardig veranderd en is die verlegenheid eigenlijk compleet verdwenen. Ook kan ik het eigenlijk aardig goed met m’n uiterlijk vinden.
Sindsdien is ook de behoeften naar een vriendin heel veel groter geworden. Maar het lijkt er gewoon maar niet van te komen.

Sta ik b.v. weer eens in een discotheek met een leuk meisje te dansen, wordt het weer niks, omdat ik geen initiatief durf te nemen. Of heb ik eindelijk een leuk gesprek op gang en vergeet ik om een telefoonnummer te vragen.
Of zoals afgelopen weekend….. kwam er uit het niets een meisje om mijn nek vliegen, die mij wou “troosten”, omdat ik net daarvoor een klap had gehad van 1 of andere dronken boer. Ik was onderweg naar de bar en was zo overrompeld dat ik na wat leuke woorden gewisseld te hebben eigenlijk gewoon doorliep. Dat meisje bleef achter en na een paar seconden had ik meteen spijt, maar was dat meisje al nergens meer te vinden. En dit soort dingen gebeuren mij vreselijk vaak.
Zo zit ik elke zondag een beetje depressief te wezen, omdat ik weer kanzen heb laten liggen of dingen verpest heb.

Op dit moment heb ik echt het gevoel dat ik een relatie mis in mijn leven. Vrienden van mij hebben trouwens wel (veel) wisselende relaties. Als het gespreksonderwerp zoals bij veel mannen weer eens op seks komt, dan weet ik daar aardig over mee te lullen.
Wanneer er aan mij wordt gevraagd of ik de laatste week ook nog eens wat “gescoord” heb, dan verzin ik vaak wel wat.
Ik heb ook verschillende vriendengroepjes, dus ik kan ook zeggen van: “Ja, ik heb vorige week een leuk meisje gescoord toen ik een weekendje met die en die op pad was.”
Als ik met vrienden ben die ik nog niet zo lang ken, dan heb ik gewoon vorig jaar voor het laatst een vriendin gehad.

Kortom weinig mensen zullen dit “probleem” van mij weten of vermoeden. Maar ondertussen verscheurd mijn hart, omdat ik gewoon erg veel behoeften heb aan een vriendin.
De laatste weken kan ik gewoon in een uitgaansgelegenheid bijna geen meisje meer aankijken, zonder meteen te denken van. “Pfff…. Ga ik dan misschien vanavond eindelijk met iemand zoenen?”

Maar op het gebied van meisjes wordt ik op deze manier juist alleen maar steeds onzekerder. Ik ben niet heel snel verliefd, maar de keren dat ik verliefd was probeerde ik het maar te vergeten omdat ik toch niks durfde te ondernemen.

Heeft iemand tips hoe ik uit deze rare sleur kom?
Met 20 bier in m’n mik op het lelijkste meisje van een club aflopen, om dan toch maar te kunnen zoenen zegmaar doe ik ook niet. Alleen al, omdat ik bang zou zijn voor negatieve reacties van vrienden. Alhoewel de mijlpijl EEN meisje gezoend te hebben, voor mij ook steeds belangrijker lijkt te worden. Ik heb het gevoel dat ik daarna wel zekerder ga worden en eindelijk eens wat met meisjes durf te gaan doen, die ik leuk vind.

Hopelijk begrijpt iemand mijn probleem en kan iemand mij tips geven, zodat ik ook mijn geluk kan uitbreiden met het mooiste op de wereld, namelijk de liefde.
Sorry voor het lange verhaal!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2005, 22:32
Freestyler*
Freestyler* is offline
join the club

beetje jammer dat je liegt over scoren enzo
alhoewel wel begrijpelijk


maar je moet misschien toch iets midner gefixeerd zijn op dat zoenen hoor
jah wat je er verder mee moet weet ik ook niet
als ik dat geweten had

jammergenoeg ben ik nog niet over mijn onzekerheid heen
lijkt me voor jou al een belangrijke stap
meisjes spreken je al aan enzo
wen aan de aandacht
en hap een keer toe
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 22:39
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Ik denk dat de enige tip die mensen je zullen geven, je al zelf hebt gegeven, namelijk dat je gewoon een keer moet opletten. Als je een goed gesprek hebt met een meisje, vraag dan een nummer, maar vergeet het niet iedere keer. Ik geloof dat daar je probleem ligt.

En ja, ik snap dat je liegt tegen je vrienden, alhoewel ik dat soort dingen zelf niet zou doen, maar a la, maar ik denk dat je in de problemen gaat raken op het moment dat je echt een vriendin hebt. Ga je die dan ook alles voorliegen? Of vertel je die de waarheid met het risico dat zij een keer haar mond iets te ver opentrekt?

Heel veel succes jongen, misschien moet je maar gewoon een check-list maken voor in de kroeg:
-Openingszin
-Drankje aanbieden
-Praten
-Nog meer praten
-Dansen
-Intiemer dansen
-Telefoonnummer vragen
-.... (naar wens in te vullen )
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 22:46
Rieno
Rieno is offline
dude....het heeft bij mij ook tot mn 20e geduurd...live with it

het is geen ramp en kap alsjeblieft met dat gelieg..das echt TE triest
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 22:46
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Wat sweetsurrender zegt. Je ziet het probleem, hebt de oplossing zelf gevonden en voor het grijpen (figuurlijk gesproken ) Positief blijven en doorgaan met jezelf in positieve richting ontwikkelen; dan komt de rest vanzelf.

En stop met liegen over dat scoren.
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:00
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Tja, ik kan me best voorstellen dat je hier erg van baalt. Uit je verhaal blijkt gelukkig wel dat je van jezelf houdt. Dat is al heel wat. En dat meen ik serieus. Probeer je open te stellen voor contacten, met iedereen en dus ook met meisjes.

MSN? Chat? Kun je ook leuke contacten opdoen.

Citaat:
Met 20 bier in m’n mik op het lelijkste meisje van een club aflopen, om dan toch maar te kunnen zoenen zegmaar doe ik ook niet. Alleen al, omdat ik bang zou zijn voor negatieve reacties van vrienden.
Tja, dat snap ik dan weer niet van je. Je gaf zelf aan dat je een periode onzeker was over je uiterijk. En nu ga je anderen ook op hun uiterlijk beoordelen. Juist jij moet toch weten dat je moet proberen dat niet te doen.

En trek je niks van je vrienden aan. Als jij iemand leuk vind, is zij jouw prinsesje!

Succes!
En hopelijk ontmoet je snel leuk meisje.

Misschien storten de leuke meisjes hier zich wel massaal op je, MSN-technisch
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:09
Verwijderd
Dit is geen probleem. Het voelt wel verrot en het lijkt wel uitzichtloos, maar ik weet zeker dat hier heel erg veel mensen mee lopen.

Wees blij dat je nog principes hebt? Steeds vaker kom je mensen tegen die alles neuken wat los en vast zit.

Alleen moet je niet liegen over scoren. Daardoor raak je volgens mij alleen maar gefixeerder op "het zoenen met een meisje".
Geniet van de avond. Ook zonder "scoren" kan het leuk zijn.

Als je vooruit denkt, stel je ontmoet een meisje dat je leuk vindt, en ze wijst je af, omdat je vrienden zeggen dat je elke avond scoort, wat dan? Zoiets ontkracht je niet snel. Eerlijkheid kan deze problemen voorkomen.

Ik ben zelf 24, heb nog nooit in een disco een meisje gezoend.
Dat is niet mijn stijl. Ik heb hele andere manieren. En mis ik iets?
Nee, niet eens. Ik ben een romanticus. Een meisje vraag ik eerst mee uit eten, dan zie ik wel verder. Of ik vraag een telefoonnummer. Maar niet gelijk ranzig zoenen. Een avond scoren zou geheel tegen mijn principes en gevoel ingaan.

Velen zullen mij saai vinden, maar dat maakt mij niets uit. Het gaat erom dat ik mij goed voel bij mijn aanpak. Zo zou je het ook kunnen zien voor jezelf?

Verder heb ik zowat 3 jaar verkering gehad, dat ging uit. Dat was een geweldige periode.

Het komt allemaal goed. Geloof me. Geef het tijd.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:10
Vincent19
Vincent19 is offline
Citaat:
Rieno schreef op 29-03-2005 @ 23:46 :
dude....het heeft bij mij ook tot mn 20e geduurd...live with it

het is geen ramp en kap alsjeblieft met dat gelieg..das echt TE triest
Ja, daar heb je eigenlijk helemaal gelijk in!

Hoewel het zo verdomde makkelijk is om gewoon even te liegen, de waarheid is op dat moment zo pijnlijk met een huiskamer vol liefdesverhalen.

M'n familie weet eigenlijk wel, dat ik nog nooit een vriendin heb gehad. Op een verjaardag hoor ik dan wel eens (door mijn moeder b.v.) voor mij antwoorden..... "Vincent een vriendin?" nee, daar is hij volgens mij nog niet echt aan toe.

men.... ik wil niets liever!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:11
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Tegen echt evrienden hoef je niet te liegen over scoren.

Tegen kenissen die je nog maar net kent en waarvan je weet dat je er nooit bevriend mee zal raken, wél. Zoals ik op de univ.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:11
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Maar niet gelijk ranzig zoenen. Een avond scoren zou geheel tegen mijn principes en gevoel ingaan.
Nou, ik heb dat weleens gedaan. Maar zelden. Inderdaad, iemand ECHT leuk vinden is veel... leuker!

Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:13
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 30-03-2005 @ 00:11 :
Nou, ik heb dat weleens gedaan. Maar zelden. Inderdaad, iemand ECHT leuk vinden is veel... leuker!

Juist. Ik zal maar niet uitwijden over langdurige relaties en toenemende vleselijke lusten enzovoort.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:13
schurk
Avatar van schurk
schurk is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 30-03-2005 @ 00:00 :


Als jij iemand leuk vind, is zij jouw prinsesje!

__________________
It's a failure that went right
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:16
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 30-03-2005 @ 00:09 :
[B]Ik ben zelf 24, heb nog nooit in een disco een meisje gezoend.
Dat is niet mijn stijl. Ik heb hele andere manieren. En mis ik iets?
Nee, niet eens. Ik ben een romanticus. Een meisje vraag ik eerst mee uit eten, dan zie ik wel verder. Of ik vraag een telefoonnummer. Maar niet gelijk ranzig zoenen. Een avond scoren zou geheel tegen mijn principes en gevoel ingaan.[B]
Oew yeah. Eensch.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-03-2005 @ 00:16 :
Oew yeah. Eensch.
Waarom hebben wij nog niks?
Hahah!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:18
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Laat eens een foto van jezelf zien, want nu ben ik wel benieuwd.

de manier waarop je je probleem omschrijft doet me iig vermoeden dat je er behoorlijk mee worstelt, misschien onder druk van de leeftijdgenoten, maar laat je niet gek maken.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:18
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Kijk, de hele wereld, en vooral mij ons jongeren, ... alles draait om seks, relaties, uiterlijk, succes....

Ik word er soms doodziek van.

Kijk, beetje flirten is leuk. Maar sommige mensen die ik ken hebben bijna echt geen leuke avond als ze niet gescoord hebben. En dan na afloop meisje afkraken. Zo sneu!

Kijk, als ik iemand echt leuk vind, en zij vind mij leuk, dan word ik ook wel zenuwachtig. Maar tegelijkertijd boeit het me dan ook niet zoveel of er iets gebeurd of niet. Dan wacht ik liever tot een echte ontmoeting, echt gesprek.

Kijk, ik heb de ultieme oplossing ook niet. Maar probeer jezelf te blijven.

En - maar dat zal niet iedereen met me eens zijn hier - als zo'n meisje met veel van je maatjes zoent, en jou zo'n aardige jongen vindt, vraag dan gerust: o, waarom zo'n je dan met hen en niet met mij!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:19
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 30-03-2005 @ 00:17 :
Waarom hebben wij nog niks?
Hahah!
Juist omdát wij zo denken!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:19
Vincent19
Vincent19 is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 30-03-2005 @ 00:09 :
Ik ben zelf 24, heb nog nooit in een disco een meisje gezoend.
Dat is niet mijn stijl. Ik heb hele andere manieren. En mis ik iets?
Nee, niet eens. Ik ben een romanticus. Een meisje vraag ik eerst mee uit eten, dan zie ik wel verder. Of ik vraag een telefoonnummer. Maar niet gelijk ranzig zoenen. Een avond scoren zou geheel tegen mijn principes en gevoel ingaan.
Tja, ik denk juist dat MIJN kansen wel in die discotheek liggen.
Ik kan lekker dansen.... lappen tekst is niet nodig, omdat je elkaar toch niet heel erg goed kan verstaan.....

en...

Tja, in een discotheek ben ik toch nog wat losser dan normaal. Na een paar biertjes durf ik toch meer.
En ja, ik weet dat te veel drank de boel ook aardig kan verpesten.

Juist bij 1 op 1 situaties midden op de dag begin ik aardig zenuwachtig te worden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-03-2005, 23:22
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Maar ja... hoe kun je een meisje nou leuk vinden die je voor het eerst in de discotheek ontmoet? Een gesprek voeren om een indruk te krijgen kan al niet, want je komt niet boven de 'muziek' uit. Bovendien, als ik zie wat er in de gemiddelde disco rondloopt (uitgezonderd mijn vrienden/vriendinnen)... *ril*... nee dank je.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:23
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 30-03-2005 @ 00:18 :
Kijk, de hele wereld, en vooral mij ons jongeren, ... alles draait om seks, relaties, uiterlijk, succes....

Ik word er soms doodziek van.

Kijk, beetje flirten is leuk. Maar sommige mensen die ik ken hebben bijna echt geen leuke avond als ze niet gescoord hebben. En dan na afloop meisje afkraken. Zo sneu!
Zo zag ik onlangs tijdens een avondje Groningen iets wat mij echt choqueerde: een gast loopt langs 2 meisjes, kijkt 1 meisje zeer indringend aan. zegt ineens: "Ik wil met je zoenen."

Meisje giebelt een beetje zegt niets, ineens die gast: hoppa! gewoon forceren he! Duwt het meisje hardhandig tegen de muur en flopt zijn tong gewoon in haar mond! Nouja, dit was echt laag.

En 10 minuten later, zoent 'ie weer met een andere meid...terwijl het andere meisje lijdzaam toekijkt.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:24
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik zou bijna zeggen: verkleden als zeehondje en verschepen naar Canada!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:25
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
En 10 minuten later, zoent 'ie weer met een andere meid...terwijl het andere meisje lijdzaam toekijkt.
Tja, dat snap ik ook niet. Dat doe je een ander toch niet aan? Wat voor eikel ben je dan? Hoe kan je dat doen?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:25
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 30-03-2005 @ 00:24 :
Ik zou bijna zeggen: verkleden als zeehondje en verschepen naar Canada!
En dan in stijl doodknuppelen!

Ik kom ook met een vrij extreem voorbeeld. Dit is gewoon een lompe aanranding. Als meisje moet je dan ook aan je non-assertieve uitstraling gaan werken denk ik zelf.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:26
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik sta hier bekend als Mr. PolitiekCorrect. Dus even deze disclaimer: het vorige was figuurlijk bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:27
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 30-03-2005 @ 00:25 :
Tja, dat snap ik ook niet. Dat doe je een ander toch niet aan? Wat voor eikel ben je dan? Hoe kan je dat doen?
De brutalen hebben de halve wereld. Hij mag dan een klootzak zijn, maar híj heeft wel al gezoend en waarschijnlijk vaker geneukt dan ik ooit in kan halen.

Daarom doet-ie ook wat-ie doet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2005, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-03-2005 @ 00:27 :
De brutalen hebben de halve wereld. Hij mag dan een klootzak zijn, maar híj heeft wel al gezoend en waarschijnlijk vaker geneukt dan ik ooit in kan halen.

Daarom doet-ie ook wat-ie doet.
Ja, hij gaat voor de instant satisfaction.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:29
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
SEMI OFF-TOPIC:

Even aangaande van dat voorbeeld in Groningen.

Mensen, het spijt me dit te moeten zeggen, maar ik geloof toch dat een deel van de meisjes op dit soort jongens/mannen valt. Lekker stoer! Beetje ruig doen. En dan maar hopen.... dat die aan hen genoeg heeft.

Ik kan daar soms wel om janken.

Paar dagen nog vriendin aan de tel.: "het is uit". Ik wist niet eens dat het officieel aan was, maar mijn eerste gedachte was: tja, wat had je dan gedacht met zo'n figuur.

Foute mannen scoren. Lieve mannen niet.

Ben niet zo scoor-gericht, maar als ik soms zie wat mensen elkaar aandoen, dan kan ik wel janken!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:31
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 30-03-2005 @ 00:29 :
Paar dagen nog vriendin aan de tel.: "het is uit". Ik wist niet eens dat het officieel aan was, maar mijn eerste gedachte was: tja, wat had je dan gedacht met zo'n figuur.
Da's ook geen politiek correcte uitspraak, he.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:32
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
OFF-TOPIC:

Even voorbeeld uit dierenrijk. Bij bijv. bavianen laten vrouwtjes zich bevruchten door het agressiefste mannetje, maar ze doen (soms? vaak?) net alsof het jong van een zachter, socialer mannetje is.

Best of both worlds: je hebt het beste (?) sperma. En een betrouwbaarder, rustiger exemplaar zorgt voor je kindje!

Om je echt met een rotgevoel naar bed te sturen.

Rond hun vruchtbaarste periode (van de maand) vallen vrouwen MEER op macho-types!

It's a sick world!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:33
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Da's ook geen politiek correcte uitspraak, he.
Heb ik ook niet tegen haar gezegd! Zo diplomatiek ben ik ook wel weer.

Ach, vorig jaar wou ze nog wat met mji. Helaas moest ik de boot afhouden (om allerlei redenen). Een ding is zeker: met mij was ze gelukkiger geweest. Maar goed, you want a bastard, he will treat you like a bastard!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:34
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 30-03-2005 @ 00:32 :
Rond hun vruchtbaarste periode (van de maand) vallen vrouwen MEER op macho-types!
Hmm, in mijn geval zou dat betekenen dat ik juist nú heel macho tegen haar moet gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:36
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wat moet je niet meer doen?
1: Niet meer fixeren op het per sé willen kijrgne van een vriendin, dat werkt totaal niet

2: Niet liegen tegen vrienden over 'scoren'

3: niet liegen tegen vrienden dat je toen en toen nog een vriendin had

4: Niet meer opscheppen, werkt niet en heeft geen zin, verlies je alleen maar je vertrouwen mee

Wat kan je er aan doen?
1: Zelf accepteren dat het mss wat langer duurt dan bij een ander, maar niet verdrinken in zelfmedelijden

2: Tijdens het uitgaan minder forcussen op dat je 'misschien wel iemand zal kunnen gaan zoenen'. Als jij voor het eerst zoent, is dat toch meestal niet geweldig

3: Probeer gewoon een leuke avond te hebben met je vrienden (met niet al te veel drank)

4: Als er iemand op je af stapt, probeer geen vreemde dingen in je hoofd te halen en te denken wat allemaal wel niet zou kunnen gaan gebeuren

5: Daardoor word je vanzelf rustiger wanneer er iemand op je af stapt en kan je die dingen wel vragen

6: Probeer altijd jezelf te zijn.

En bij mij duurde het ook tot ik 20 was, so be it, en ik vind t niet te laat ofzo
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:36
Verwijderd
Er zijn hele cursussen voor vrouwen opgezet om ze bewust te maken van de gevaren van de foute man.

Was laatst op de radio. Gezins- en relatietherapeute Carolien Roodvoets heeft workshops in de aanbieding. Ook schrijft ze boeken over de liefde. Zeer interessant om naar te luisteren.

Gelukkig herken ik mijzelf in de verste verte niet in haar beschrijving van "foute mannen".
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Vincent19 schreef op 30-03-2005 @ 00:19 :
Tja, ik denk juist dat MIJN kansen wel in die discotheek liggen.
Ik kan lekker dansen.... lappen tekst is niet nodig, omdat je elkaar toch niet heel erg goed kan verstaan.....
Dus jij verkiest een onpersoonlijk avondje zoenen boven iemand eerst beter leren kennen, daar verliefd op worden en dan zoenen?

Citaat:
en...

Tja, in een discotheek ben ik toch nog wat losser dan normaal. Na een paar biertjes durf ik toch meer.
En ja, ik weet dat te veel drank de boel ook aardig kan verpesten.
Mja, helaas dat je er drank voor nodig hebt. Zonder is veel leuker

Citaat:
Juist bij 1 op 1 situaties midden op de dag begin ik aardig zenuwachtig te worden.
Dan moet je daar aan werken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:40
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Toen Wolter het had over de eerste keer zoenen, schoot me te binnen dat ik dit nog wilde zeggen: Als ik jou was, zou ik niet meteen de eerste avond gaan zoenen met een meisje dat je in de discotheek ontmoet. Zoals Wolter als zei, en ik kan beamen ( ): die eerste zoen trekt echt nergens op! En dan is het beter dat je het doet met een meisje dat je al wat beter kent, zodat je er samen om kunt lachen, en zij je gerust kan stellen. Als je het meteen de eerste avond in/na de disco doet, is de kans groot dat ze erop afknapt.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:44
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik vind aan de ene kant leuk als meisje contact legt. Maar als meisje ineens 'vaart' gaat maken, dan heb ik vaak iets van: wow, even tandje langzamer. En dan loopt het dus vaak op niks uit. Want dan voelt zij zich afgewezen...

Stom, want ik ben gewoon niet zo snel (meestal dan).
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-03-2005, 23:45
Vincent19
Vincent19 is offline
Citaat:
WolterB schreef op 30-03-2005 @ 00:36 :
Wat moet je niet meer doen?
Wat kan je er aan doen?

En bij mij duurde het ook tot ik 20 was, so be it, en ik vind t niet te laat ofzo
Tnx!

Ja, deze punten moet ik maar eens goed in gedachten houden. En verder proberen om er niet te veel meer mee bezig te zijn. ookal ga ik dat waarschijnlijk best moeilijk vinden.

En liegen moet ik inderdaad niet meer doen.
Maar triest of niet..... gek genoeg krijg ik er wel een goed gevoel bij als ik op zondag op msn wat verhalen verzin of aandik. Dit zijn dan toch mensen die ik bijna niet ken.

En ik weet dat dit vreselijk triest is!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:49
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Vincent19 schreef op 30-03-2005 @ 00:45 :
Tnx!

Ja, deze punten moet ik maar eens goed in gedachten houden. En verder proberen om er niet te veel meer mee bezig te zijn. ookal ga ik dat waarschijnlijk best moeilijk vinden.

En liegen moet ik inderdaad niet meer doen.
Maar triest of niet..... gek genoeg krijg ik er wel een goed gevoel bij als ik op zondag op msn wat verhalen verzin of aandik. Dit zijn dan toch mensen die ik bijna niet ken.

En ik weet dat dit vreselijk triest is!
DAn kan je beter je mond erover houden

Komt niemand erachter en lieg je ook niet
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:49
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nou ja, op de univ praatte ik ook altijd maar gewoon mee met 'de jongens'. Maar ik was dat ook helemaal niet gewend en had dat niet verwacht. Die begonnen meteen de eerste dag, toen we mekaar een uur kenden, al over neuken en scoren en meiden enzo. Terwijl ik en m'n vrienden het pas over relaties begonnen te hebben toen we mekaar een paar maanden kenden. Sex, hebben we het eigenlijk nu nog nauwelijks over -tenzij grapig/luchtig-. Dus toen ben ik maar mee gaan praten. Zo raar is het nou ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:53
Vincent19
Vincent19 is offline
Citaat:
WolterB schreef op 30-03-2005 @ 00:40 :
Dus jij verkiest een onpersoonlijk avondje zoenen boven iemand eerst beter leren kennen, daar verliefd op worden en dan zoenen?

Nee.
Maar "iemand beter leren kennen" lukt bij mij vaak niet zo goed, omdat ik dan opeens erg onhandig doe zegmaar.

Ik dacht alleen.... misschien word ik op dat gebied wat zekerder als ik al wat ervaring met zoenen zou hebben etc.
Nu komt dat moment er nooit van, omdat ik NU vooral buiten discotheken daar TE veel mee bezig ben.

Dat makkelijk scoren met een meisje wat ik nieteens echt leuk vind triest is.... maakt mij op dat moment niet uit.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:58
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Rieno schreef op 29-03-2005 @ 23:46 :
dude....het heeft bij mij ook tot mn 20e geduurd...live with it

het is geen ramp en kap alsjeblieft met dat gelieg..das echt TE triest
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:01
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Hoe dan ook, grote kans dat je er bij de eerste keer zoenen niks van bakt, en dan kun je beter een meisje hebben wat je echt kent, zodat je ego geen al te grote deuk oploopt, doordat je door haar gerustgesteld wordt.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:02
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Vincent19 schreef op 30-03-2005 @ 00:53 :
Nee.
Maar "iemand beter leren kennen" lukt bij mij vaak niet zo goed, omdat ik dan opeens erg onhandig doe zegmaar.
Ppobeer dan een keer in contact te komen met een meisje zonder der je er mee mee bedoelt, gewoon goed en aardig, gezellig ofzo

Citaat:
Ik dacht alleen.... misschien word ik op dat gebied wat zekerder als ik al wat ervaring met zoenen zou hebben etc.
Nu komt dat moment er nooit van, omdat ik NU vooral buiten discotheken daar TE veel mee bezig ben.
Nee, van een beetje rondsletten leer je mss wel zoenen, maar echt fijn is dat niet, daar word je ook nog op aangekenen lijkt me.
Ga andere dingen doen om er niet mee bezig te zijn. Ontmoet ook mensen buiten het uitgaan, want dan is het contact leggen veel makkelijker omdat je dan bepaalde dingen al gemeen hebt met elkaar

Citaat:
Dat makkelijk scoren met een meisje wat ik nieteens echt leuk vind triest is.... maakt mij op dat moment niet uit.
Zorg dan dat het snel wat uit gaat maken, want van jezelf een minderwaardig gevoel aanpraten is nog nooit iemand beter geworden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:04
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-03-2005 @ 01:01 :
Hoe dan ook, grote kans dat je er bij de eerste keer zoenen niks van bakt, en dan kun je beter een meisje hebben wat je echt kent, zodat je ego geen al te grote deuk oploopt, doordat je door haar gerustgesteld wordt.
Hey Mark, niet iedereen is zoals jij bent. En ik ben van mening dat je, als je daar écht schrik voor hebt, beter 'n onbekende kust die je één keer ziet in heel je leven.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:06
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 30-03-2005 @ 01:04 :
Hey Mark, niet iedereen is zoals jij bent. En ik ben van mening dat je, als je daar écht schrik voor hebt, beter 'n onbekende kust die je één keer ziet in heel je leven.
Weet je hoe leuk het is als je nog kunt praten over die vre-se-lij-ke eerste zoen?
Dan kan je ook nog als je vaker gaat zoenen verbeteren
En niet dat je haar 1 keer ziet, je niet hoort of het wel fo niet goed was en dan dat en paar keer
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:06
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 30-03-2005 @ 01:04 :
Hey Mark, niet iedereen is zoals jij bent. En ik ben van mening dat je, als je daar écht schrik voor hebt, beter 'n onbekende kust die je één keer ziet in heel je leven.
Ik zei 'grote kans'. En ik baseer dat heus niet alleen op mezelf. Ik hoor om me heen ook een hoop, hoor.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:08
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
WolterB schreef op 30-03-2005 @ 01:06 :
Weet je hoe leuk het is als je nog kunt praten over die vre-se-lij-ke eerste zoen?
Dan kan je ook nog als je vaker gaat zoenen verbeteren
En niet dat je haar 1 keer ziet, je niet hoort of het wel fo niet goed was en dan dat en paar keer
Nee, want mijn eerste was best wel goed.



Enneuh Mark, was niet persoonlijk bedoeld ofzo, eerder 'n grapje.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 30-03-2005 @ 01:08 :
Nee, want mijn eerste was best wel goed.



Enneuh Mark, was niet persoonlijk bedoeld ofzo, eerder 'n grapje.
Die van mij toen ook wel, maar achteraf weet ik dat de 2e en 3e etc allemaal beter waren
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:12
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 30-03-2005 @ 01:08 :
Enneuh Mark, was niet persoonlijk bedoeld ofzo, eerder 'n grapje.
Dat weet ik.

Maar toch... Ik weet dat niet iedereen blundert de eerste keer... maar ik weet ook dat velen dat wél doen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 00:14
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
STOP

Wie heeft er nog adviezen voor Vincent!?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Wat is nog een menswaardig bestaan?
Verwijderd
7 05-03-2012 13:58
Verhalen & Gedichten Afscheidsbrief Jean-Jeaques
Sasjeliefff
0 26-01-2006 17:15
Verhalen & Gedichten [Verhaal]
Verwijderd
12 26-10-2004 16:54
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen recentie van 'ik ook van jou' van Ronald Giphart gezocht
5 10-06-2001 11:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52.