Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2005, 16:19
Slaughter
Slaughter is offline
Waarom is er daar nog geen topic over???? Dit is de grootste ramp dit moment en over iets kleins als een "supermarkten willen elke zondag open" heeft wel een topic....

Misschien kijk ik niet goed, maar mocht dit het eerste orkaan Katrina-topic zijn, dan hier het laatste nieuws van RTL Nieuws :






Opvangcentra New Orleans moeten evacueren
Opvangcentra in New Orleans moeten snel worden geëvacueerd. Dat zeggen de autoriteiten. De vele inwoners die voor de orkaan Katrina schuilden, moeten weg omdat het water blijft stijgen.


New Orleans loopt verder onder water

Water stijgt
Hoe ze de evacuatie gaan aanpakken is niet duidelijk. Alleen al in het stadion Superdome zijn duizenden mensen opgevangen. Er is geen stroom en het is moeilijk om aan voedsel te komen. Pogingen om beschadigde dijken te repareren, zijn nog onvoldoende succesvol waardoor water de stad in blijft stromen.

100%
De burgemeester van New Orleans, Ray Nagin, vreest dat zijn stad snel 'voor 100%' onder water zal staan. Nu is er sprake van wateroverlast in ongeveer 80% van de laaggelegen metropool.

Zeespiegel
Ongeveer driekwart van New Orleans ligt onder de zeespiegel. Nagin maakte duidelijk dat het nog wel een maand kan duren voordat gevluchte bewoners kunnen terugkeren.

Honderden doden
Twee dagen geleden werd de stad door de orkaan getroffen. Het is nog niet duidelijk hoeveel slachtoffers er zijn gevallen. Waarschijnlijk gaat het om honderden doden.
__________________
Save the planet, kill everyone
Advertentie
Oud 31-08-2005, 16:26
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
hetistochwat
Oud 31-08-2005, 16:27
Slaughter
Slaughter is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 31-08-2005 @ 17:26 :
hetistochwat
Flikker toch op als je niks zinnigs te zeggen hebt.
__________________
Save the planet, kill everyone
Oud 31-08-2005, 16:28
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Slaughter schreef op 31-08-2005 @ 17:27 :
Flikker toch op als je niks zinnigs te zeggen hebt.
Goe-demiddag!
Oud 31-08-2005, 17:03
Verwijderd
Wat is de discussiewaarde van een natuurramp?
Oud 31-08-2005, 17:19
Verwijderd
Citaat:
bonelesschicken schreef op 31-08-2005 @ 18:03 :
Wat is de discussiewaarde van een natuurramp?
De tsunami kreeg anders duizend(en) posts.

Ik vond het saillant dat de Nederlandse pers de ochtend na de ramp kopte met "New Orleans blijft gespaard", toen op de dag van de ramp al schattingen van miljarden dollars schade werden gegeven door FEMA. Zeker nu driekwart van New Orleans blank staat en gesproken wordt van honderden doden (m.n. in Gulfport, Slydell, Biloxi) komen die koppen echt kansloos over.
Oud 31-08-2005, 18:40
one.
one. is offline
Citaat:
Snees schreef op 31-08-2005 @ 18:19 :
Ik vond het saillant dat de Nederlandse pers de ochtend na de ramp kopte met "New Orleans blijft gespaard", toen op de dag van de ramp al schattingen van miljarden dollars schade werden gegeven door FEMA. Zeker nu driekwart van New Orleans blank staat en gesproken wordt van honderden doden (m.n. in Gulfport, Slydell, Biloxi) komen die koppen echt kansloos over.
Er werd van tevoren verwacht dat het oog van de orkaan over New Orleans zou trekken, het had veel erger kunnen zijn vanmorgen. Doordat de dijken zijn gebroken is het meteen een stuk erger geworden dan het in eerste instantie was.
__________________
.
Oud 31-08-2005, 18:40
one.
one. is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 31-08-2005 @ 19:40 :
Er werd van tevoren verwacht dat het oog van de orkaan over New Orleans zou trekken, het had veel erger kunnen zijn vanmorgen. Doordat de dijken zijn gebroken is het meteen een stuk erger geworden dan het in eerste instantie was.
Citaat:
bonelesschicken schreef op 31-08-2005 @ 18:03 :
Wat is de discussiewaarde van een natuurramp?
__________________
.
Oud 31-08-2005, 18:49
Verwijderd
Citaat:
bonelesschicken schreef op 31-08-2005 @ 18:03 :
Wat is de discussiewaarde van een natuurramp?
We gaan discussiëren over de verzekeringsrechtelijke en verzekeringstechnische aspecten van het ontbreken van dekking tegen dergelijke natuurrampen, bij voorkeur in rechtsvergelijkend perspectief.
Oud 31-08-2005, 19:01
Pr0f
Pr0f is offline
de olie prijs gaat omhoog dus ook de gas prijs dus dit is goed voor nederland en speciaal voor het onderwijs waar het gas geld heen zou moeten gaan
Oud 31-08-2005, 19:17
Mr. Bungle
Avatar van Mr. Bungle
Mr. Bungle is offline
Mensen zijn amerika moe, ze komen er wel uit denk, ze zijn rijk genoeg.
__________________
Fyh!
Oud 31-08-2005, 19:19
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Mr. Bungle schreef op 31-08-2005 @ 20:17 :
Mensen zijn amerika moe, ze komen er wel uit denk, ze zijn rijk genoeg.
Vooral het laatste. Maar lullig blijft het natuurlijk.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 31-08-2005, 19:39
Samaris
Avatar van Samaris
Samaris is offline
hehe, een storm in een glas water
__________________
Spatieszijnvoormietjes.
Oud 31-08-2005, 20:02
Slaughter
Slaughter is offline
Citaat:
Samaris schreef op 31-08-2005 @ 20:39 :
hehe, een storm in een glas water
Dan wel een glas water zo groot als New Orleans....

De gouveneur van Louisiana zei dat waarschijnlijk 90% van alle huizen in New Orleans verloren zijn gegaan.
__________________
Save the planet, kill everyone
Oud 31-08-2005, 20:04
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 31-08-2005 @ 19:49 :
We gaan discussiëren over de verzekeringsrechtelijke en verzekeringstechnische aspecten van het ontbreken van dekking tegen dergelijke natuurrampen, bij voorkeur in rechtsvergelijkend perspectief.
Daarbij zou ik specifiek aandacht willen schenken aan de parallel tussen het huidige recht en Babylonische rechtsbronnen. Wij vinden immers in de Wetten van Hammurabi

55. If any one open his ditches to water his crop, but is careless, and the water flood the field of his neighbor, then he shall pay his neighbor corn for his loss.


et cetera et cetera.
Oud 31-08-2005, 20:26
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-08-2005 @ 19:49 :
We gaan discussiëren over de verzekeringsrechtelijke en verzekeringstechnische aspecten van het ontbreken van dekking tegen dergelijke natuurrampen, bij voorkeur in rechtsvergelijkend perspectief.
Verzekeringen hebben al aangegeven NIET tot uitbetalen over te gaan, blijkt er voor Bush niks anders over dan zijn dure hobby (oorlog voeren met Irak, 1 miljard $ per dag!) op een lager pitje te zetten.
Oud 31-08-2005, 20:45
Verwijderd
in het geval van Amerika zeg ik: God straft onmiddelijk
Oud 31-08-2005, 20:51
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 31-08-2005 @ 21:45 :
in het geval van Amerika zeg ik: God straft onmiddelijk
hoezo onmiddelijk.....Bush is al een tijdje aan de macht
Ik ga rechtzaken verwachten van 'lompe' burgers tegen de staat waarin ze gaan claimen dat ze niet goed genoeg gewaarschuwd werden door de staat, of iets in die richting. De Amerikaanse claim politiek zal wel weer eens lekker opleven
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Ads door Google
Oud 31-08-2005, 21:50
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 31-08-2005 @ 21:51 :
hoezo onmiddelijk.....Bush is al een tijdje aan de macht
Ik ga rechtzaken verwachten van 'lompe' burgers tegen de staat waarin ze gaan claimen dat ze niet goed genoeg gewaarschuwd werden door de staat, of iets in die richting. De Amerikaanse claim politiek zal wel weer eens lekker opleven
. Als ze nog kunnen claimen
Oud 31-08-2005, 21:51
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 31-08-2005 @ 21:45 :
in het geval van Amerika zeg ik: God straft onmiddelijk
God is soms ook wat traag van begrip
Oud 31-08-2005, 22:39
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
gerwin schreef op 31-08-2005 @ 22:51 :
God is soms ook wat traag van begrip
Moet een keer kunnen
Oud 31-08-2005, 22:47
Pr0f
Pr0f is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 31-08-2005 @ 21:45 :
in het geval van Amerika zeg ik: God straft onmiddelijk
ja want de gemiddelde arme arbeider heeft ook echt wat met het buitenlands beleid te maken
Oud 31-08-2005, 22:47
Verwijderd
Citaat:
gerwin schreef op 31-08-2005 @ 22:51 :
God is soms ook wat traag van begrip

ik ben benieuwd wanneer de eerste complottheorieen over al quaeda stormopwekkers boven water komen.....
Oud 31-08-2005, 22:48
Pr0f
Pr0f is offline
Citaat:
Cornel schreef op 31-08-2005 @ 21:26 :
(oorlog voeren met Irak, 1 miljard $ per dag!)
even voor de goede orde amerika voert geen oorlog met irak meer
Oud 31-08-2005, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Spoonie schreef op 31-08-2005 @ 21:51 :
hoezo onmiddelijk.....Bush is al een tijdje aan de macht
Ik ga rechtzaken verwachten van 'lompe' burgers tegen de staat waarin ze gaan claimen dat ze niet goed genoeg gewaarschuwd werden door de staat, of iets in die richting. De Amerikaanse claim politiek zal wel weer eens lekker opleven
Ik denk dat dat wel een beetje meevalt. Het Amerikaanse systeem lijkt soms achterlijk maar in dit geval betreft het gewoon iets waarvoor je geen dekking kunt krijgen. In vrijwel alle verzekeringsstelsels, ook alle Europese, zijn dergelijke natuurrampen ('groot molest') niet gedekt (niet verzekerbaar). Aangezien Amerika nog meer afstand heeft gedaan van overheidssteun dan wij denk ik dus niet dat die claims enig succes zullen hebben.
Advertentie
Oud 01-09-2005, 09:08
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Die Yanks lopen maar een beetje aan te prutsen zeg. Lijkt me wel weer duidelijk dat ze van dit soort zaken echt geen kaas gevreten hebben. (Nouja, wie wel?)

De meeste rijke blanken hebben met hun SUVs het hazenpad al gekozen en wat achterblijft is een gigantische hoeveelheid 'minder bedeelden' die meteen vrolijk aan het plunderen slaan omdat ze na een tijdje natuurlijk ook honger beginnen te krijgen. Ondertussen vinden die malle Amerikanen het nodig om tienduizenden mensen in een leeg stadion te proppen zonder facilitaire voorzieningen. Het is net alsof niemand lijkt te begrijpen dat de mens best een paar daagjes zonder eten kan, maar dat de pleuris en de tyfus letterlijk uitbreken als er geen fatsoenlijke toiletten in de buurt zijn. Alles uit de rioleringen zal inmiddels wel omhoog zijn gekomen, de lijken drijven door de stad... Als je het mij vraagt kan deze chaos alleen nog maar erger worden.


Toch jammer dat ze geen Normandische noodhaven uit de Tweede Wereldoorlog meer in de buurt hebben liggen, met die pontons waren wij in 1953 heel gelukkig.
Oud 01-09-2005, 09:22
leipo
leipo is offline
waarom zie ik alleen maar negers daar?

het lijkt wel afrika daar in amerika
Oud 01-09-2005, 09:27
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
leipo schreef op 01-09-2005 @ 10:22 :
waarom zie ik alleen maar negers daar?
Ja:
Citaat:
De meeste rijke blanken hebben met hun SUVs het hazenpad al gekozen
Dat, en die lui wonen daar nou eenmaal veel.
Citaat:
het lijkt wel afrika daar in amerika
Het lijkt er anders vaak wel Europa, met al die blanke immigranten.
Oud 01-09-2005, 09:31
leipo
leipo is offline
Die steden waar het gebeurde zoals New Orleans zijn 70% Zwart hoor..

In Amerika heb je zelfs hele grote steden die over 90% Zwart zijn zoals Detroit..

Laatst gewijzigd op 01-09-2005 om 09:34.
Oud 01-09-2005, 10:06
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Ook niet handig dat er geen geld was voor het onderhoud aan de rivierdijken omdat men vond dat er nog meer geld in Homeland Security, Irak en belastingverlagingen moest worden gestort.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 01-09-2005, 10:15
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Goede dijken zijn toch ook onderdeel van een goede Homeland Security, zou je denken. Water is misschien nog wel gevaarlijker dan Al-Qaeda.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 01-09-2005, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 01-09-2005 @ 11:06 :
Ook niet handig dat er geen geld was voor het onderhoud aan de rivierdijken omdat men vond dat er nog meer geld in Homeland Security, Irak en belastingverlagingen moest worden gestort.
Man, de 'rivier'dijken waren berekend op een C3-orkaan. Dat zo'n stadskanaaltje heel Lake Pontchartrain over zich heen krijgt na een C4 viel kennelijk niet binnen het verwachtingspatroon.
Oud 01-09-2005, 10:28
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Nietzman schreef op 01-09-2005 @ 10:08 :

Ondertussen vinden die malle Amerikanen het nodig om tienduizenden mensen in een leeg stadion te proppen zonder facilitaire voorzieningen. Het is net alsof niemand lijkt te begrijpen dat de mens best een paar daagjes zonder eten kan, maar dat de pleuris en de tyfus letterlijk uitbreken als er geen fatsoenlijke toiletten in de buurt zijn.
Mensen in een stadion proppen lijkt me echt een noodoplossing voor steden zonder rampenplan. Ik denk dat er in de regio voldoende mogelijkheden zijn om een stad te evacueren, al vergt dat logistiek gezien een veel grotere inspanning.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Oud 01-09-2005, 10:34
Slaughter
Slaughter is offline
De mensen die in het Superdome zaten zijn/worden trouwens nu geëvacueerd naar een soortgelijk stadion in Houston, Texas.

Op sommige sites staat zelfs dat het dodental mogelijk boven de 100.000 kan komen....
__________________
Save the planet, kill everyone
Oud 01-09-2005, 10:41
juno
Avatar van juno
juno is offline
Zijn er al haat sites die zeggen dat deze ongelovigen het verdiend hebben en dat het de straf van Allah tegen de onrechtvaardigen is?
Oud 01-09-2005, 10:42
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
juno schreef op 01-09-2005 @ 11:41 :
Zijn er al haat sites die zeggen dat deze ongelovigen het verdiend hebben en dat het de straf van Allah tegen de onrechtvaardigen is?
Maak er 1 zou ik zeggen
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Ads door Google
Oud 01-09-2005, 10:44
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
juno schreef op 01-09-2005 @ 11:41 :
Zijn er al haat sites die zeggen dat deze ongelovigen het verdiend hebben en dat het de straf van Allah tegen de onrechtvaardigen is?
Vast wel. Deden ze in Azië ook, straf voor het sekstoerisme.

Mongolen zullen er altijd zijn, net als mensen die de afwijking hebben in elke discussie Moslims er bij de haren bij te sleuren.
Oud 01-09-2005, 10:47
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
Slaughter schreef op 01-09-2005 @ 11:34 :
Op sommige sites staat zelfs dat het dodental mogelijk boven de 100.000 kan komen....
dat lijkt me een beetje overdreven, maarja het eerste bekende dodenaantal van de vloedgolf in Indonesië en India was ook 15.000
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Oud 01-09-2005, 10:59
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 01-09-2005 @ 11:41 :
Zijn er al haat sites die zeggen dat deze ongelovigen het verdiend hebben en dat het de straf van Allah tegen de onrechtvaardigen is?
Wel iets soortgelijks

NEW ORLEANS’ SIN BROUGHT DEVASTATION: ‘REPENT AMERICA’

"Southern Decadence" was set for New Orleans soon. It was to be a yearly hoopla celebrating practicing homosexuality as a legitimate, giddy lifestyle.

[...]

It’s that way when disaster strikes. As long as skies are clear and people’s bellies are full, God can go hang. But when calamity hits hard across America’s face, statesmen, governors, mayors and news people call on God. What must God think about that kind of hypocrisy?

[...]

One wonders what "Southern Decadence" organizers are pondering today and tomorrow and the next morrow. Will any moral sense break through their din? Only God knows. Nevertheless, Repent America will be there to warn them, beseech them to turn from their wicked ways, and live the holy life under God.
Oud 01-09-2005, 11:17
juno
Avatar van juno
juno is offline
Hmm, vraag ik me toch af wat het gereformeerde Zeeland in 1953 misdaan heeft in de ogen van God dat dat een Watersnoodramp rechtvaardigde.
Oud 01-09-2005, 11:30
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
juno schreef op 01-09-2005 @ 12:17 :
Hmm, vraag ik me toch af wat het gereformeerde Zeeland in 1953 misdaan heeft in de ogen van God dat dat een Watersnoodramp rechtvaardigde.
ze vervormde zijn land met hun miserabele dijken

iedereen weet dat 't onzin is maar ik vind die site's altijd lachwekkend
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Oud 01-09-2005, 11:32
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 01-09-2005 @ 11:42 :
Maak er 1 zou ik zeggen
De werkelijkheid blijkt zoals altijd pijnlijk, zeiken op de persoon is dan een prachtig alternatief.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 01-09-2005, 11:39
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
T_ID schreef op 01-09-2005 @ 12:32 :
De werkelijkheid blijkt zoals altijd pijnlijk, zeiken op de persoon is dan een prachtig alternatief.
huhuhuh zeiken op de persoon, daar ben jij idd heel goed in ja

Citaat:
Nietzman schreef op 01-09-2005 @ 11:44 :


Mongolen zullen er altijd zijn, net als mensen die de afwijking hebben in elke discussie Moslims er bij de haren bij te sleuren.
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Oud 01-09-2005, 11:45
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 01-09-2005 @ 12:39 :
huhuhuh zeiken op de persoon, daar ben jij idd heel goed in ja
Als je het nie kuht zonder flamen, reageer dan gewoon niet, het is bijzonder kinderachtig om me direct weer impliciet voor racist uit te maken als ik alleen commentaar heb op het feit dat je de discussie op de persoon probeert te trekken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 01-09-2005, 11:48
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
T_ID schreef op 01-09-2005 @ 12:45 :
Als je het nie kuht zonder flamen, reageer dan gewoon niet, het is bijzonder kinderachtig om me direct weer impliciet voor racist uit te maken als ik alleen commentaar heb op het feit dat je de discussie op de persoon probeert te trekken.
LOL, als jij niks zinnigs hebt te zeggen reageer dan niet, en waar maak ik je uit voor racist? En ja ik hoef geen commentaar van jou dat ik de discussie op de persoon probeer te trekken, voor zover het een discussie is want juno moet natuurlijk weer moslims erbij betrekken. Zelf help je vaak genoeg discussies om zeep dus kom niet a la moraalridder stijl mij vertellen dat ik nu iemand persoonlijk aanval.
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Oud 01-09-2005, 11:55
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 01-09-2005 @ 11:41 :
Zijn er al haat sites die zeggen dat deze ongelovigen het verdiend hebben en dat het de straf van Allah tegen de onrechtvaardigen is?
Moet dat nou?
Oud 01-09-2005, 13:48
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Ja, waarom moet je eigelijk de moslims erbij betrekken juno? Vertel eens.
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Oud 01-09-2005, 14:13
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Tis een doffe ellende..maar ik vraag me af wanneer Hollywood met de eerste spektakelfilms komt; over hoe een heldhaftige huisvader zijn gezin redt uit de overstroming, een gewapende bende verslaat met zijn blote handen en tussen de kogels door een veilig heenkomen vindt voor vrouw, kids èn de hond.

Ik denk dat dit trouwens wel een "voorbeeld" voor wat er zou gebeuren als er in Nederland eens een keer een dijk het begeeft, hopelijk wordt er veel van geleerd.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 01-09-2005, 14:36
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef op 31-08-2005 @ 18:03 :
Wat is de discussiewaarde van een natuurramp?
Dat vroeg ik me ook als eerste af toen ik dit begon te lezen ...
__________________
ofzoiets
Oud 01-09-2005, 15:17
Verwijderd
Helaas, geen interessante rechtsvergelijkende dicsussies, noch over Amerikaans verzekeringsrecht, noch over Hammoerabi
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek U2 & Greenday single maar 1,5 week te koop?!?!
Until My End
61 02-11-2006 09:37
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 25-02-2006 22:17
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Verwijderd
500 07-10-2005 00:33
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap "Komst Katrina schuld homo's"
Pr0xy
20 02-10-2005 15:49
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Orkaan Katrina, een politieke ramp?
Gatara
65 12-09-2005 20:02
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Mujahideen
500 07-09-2005 13:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32.