Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2002, 15:36
DaaF
DaaF is offline
Er is altijd wel een van de twee die zich sexueel aangetrokken voelt tot de ander..

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2002, 15:37
miro
Avatar van miro
miro is offline
Wil nou mn beste vriend net homo zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:37
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Vriendschap kan gedeeltelijk uit sexuele aangetrokkenheid bestaan
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:38
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
bullshit
ik heb bijna alleen maar mannelijke vrienden en ik word echt niet tot hen aangetrokken
Plus, homo's hebben meestal alleen maar meidenvriendinnen dus die worden sowieso niet tot hun vriendinnen aangetrokken
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:38
DaaF
DaaF is offline
Citaat:
miro schreef:
Wil nou mn beste vriend net homo zijn.

Damn... daar had ik inderdaad niet aan gedacht.

Maar laten we het over heterosexuele vrienden hebben..

(geen discriminatie, ik had alleen niet aan homo/lesbi vrienden gedacht )

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:39
DaaF
DaaF is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
bullshit
ik heb bijna alleen maar mannelijke vrienden en ik word echt niet tot hen aangetrokken
Zij misschien wel tot jou...

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:39
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
DaaF schreef:

(geen discriminatie, ik had alleen niet aan homo/lesbi vrienden gedacht )

Je sluit groepen uit, dus discriminatie


Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:39
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
bullshit
ik heb bijna alleen maar mannelijke vrienden en ik word echt niet tot hen aangetrokken
Plus, homo's hebben meestal alleen maar meidenvriendinnen dus die worden sowieso niet tot hun vriendinnen aangetrokken

En zij tot jou dan?

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:39
Michel Gerver
Michel Gerver is offline
Citaat:
miro schreef:
Wil nou mn beste vriend net homo zijn.

Hiermee bevestig je Daafs stelling alleen maar.

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:41
Bird
Bird is offline
Niet waar: mijn beste vriend heeft vriendinnetje; ik hoef hem niet en hij mij niet (hij's niet knap.. )

Dus kan wel..
__________________
Mijn Nacht kent geen Duisternis - J.C. KING hoog! - Per Ardua Ad Astra
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:43
DaaF
DaaF is offline
Citaat:
Bird schreef:
Niet waar: mijn beste vriend heeft vriendinnetje; ik hoef hem niet en hij mij niet (hij's niet knap.. )

Dus kan wel..

Wie zegt dat hij niet toch wel een keer met jou zou willen gaan? Misschien vindt hij jou wel veel knapper dan zijn vriendin, maar denkt hij dat hij geen kans bij je maakt..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:43
Michel Gerver
Michel Gerver is offline
Citaat:
Bird schreef:
(hij's niet knap.. )

en jij dus ook niet?? Anders zou hij zich wel tot je aangetrokken voelen.

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:44
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
DaaF schreef:
Zij misschien wel tot jou...

denk't niet hoor


...anders zijn ze wel hele goede acteurs

__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:44
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
En als je de stelling nou veranderd met mannen en vrouwen die vrienden zijn, voelen zich wel een keertje/tijdje op een gegeven moment aangetrokken tot elkaar?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:45
DaaF
DaaF is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
Citaat:
DaaF schreef:
Zij misschien wel tot jou...

denk't niet hoor


...anders zijn ze wel hele goede acteurs

Zet ik je toch ff aan het denken.. of niet soms?

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:46
miro
Avatar van miro
miro is offline
Nee ik heb nog meer mannelijke vrienden hoor. Bij eentje moet ik toegeven dat ie af en toe wat te close wordt. de ander is gewoon een echte vriend waarbij ik altijd terecht kan, hij heeft een (jaloerse) vriendin waar hij helemaal voor gaat, hij is dus gewoon een goede vriend.

ben het dus niet met je stelling eens.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:46
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
tuurlijk kan dat wel... alleen als de ene op de ander valt, en de ander niet op de ene, dan kan het wel eens mis lopen
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:48
DaaF
DaaF is offline
Citaat:
charmedkiz schreef:
En als je de stelling nou veranderd met mannen en vrouwen die vrienden zijn, voelen zich wel een keertje/tijdje op een gegeven moment aangetrokken tot elkaar?
Dat is toch in feite mijn stelling...

What's the point om het te veranderen naar taalgebruik zodat jij het ook snapt?

Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-04-2002, 15:48
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Niet waar!!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:50
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Tsja
wat noem je seksueel aangetrokken eh
ik ben niet vies van een mooie vrouw!
het is wel wat anders als je me zou vragen of het me daar omgaat,
natuurlijk niet,
de seksuele aantrekkingskracht is in deze geenszins belangrijk,
naja wat noem je ook seksuele aantrekkingskracht,
het is niet zo dat ik geil op mijn vrouwelijke vrienden ofzo,
helemaal niet,
of ik seks met ze zou hebben is een ander verhaal, maar ach, ik ben dan ook sletteriger dan gemiddeld ,

maar ik heb eigenlijk nooit seksuele motieven naast vriendschappelijke motieven,
aan vriendschappelijke motieven heb je zoveel meer,
het levert je zoveel meer eerlijke dingen op!

Edit:
De echte vriendschap komt pas op het moment dat je elkaar niet langer als man en vrouw ziet, maar als mens.


[Dit bericht is aangepast door ^AmArU^ (01-04-2002).]
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:51
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
DaaF schreef:
Zet ik je toch ff aan het denken.. of niet soms?

nee hoor echt niet, geloof me maar!

__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:52
DaaF
DaaF is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:

De echte vriendschap komt pas op het moment dat je elkaar niet langer als man en vrouw ziet, maar als mens.


Mooi gezegd, maar wanneer is dat zo? Als je 70 bent?

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:53
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
DaaF schreef:
Dat is toch in feite mijn stelling...

What's the point om het te veranderen naar taalgebruik zodat jij het ook snapt?

Nee ik bedoel dat het dan bijvoorbeeld toch overgaat en je gewoon weer vrienden bent zonder je aangetrokken te voelen tot een ander, dat het niet altijd is.

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:58
DaaF
DaaF is offline
Citaat:
charmedkiz schreef:
Nee ik bedoel dat het dan bijvoorbeeld toch overgaat en je gewoon weer vrienden bent zonder je aangetrokken te voelen tot een ander, dat het niet altijd is.


Denk je dat het ooit weer normaal wordt, nadat je met elkaar bent geweest? Ik heb der slechte ervaringen mee,maargoed kan bij jou anders zijn. Maar daarbij bevestig je dus wel mijn stelling met wat je zegt..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:00
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
DaaF schreef:

Denk je dat het ooit weer normaal wordt, nadat je met elkaar bent geweest? Ik heb der slechte ervaringen mee,maargoed kan bij jou anders zijn. Maar daarbij bevestig je dus wel mijn stelling met wat je zegt..


Ja precies.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2002, 16:02
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
het word echt niet meer normaal hoor
ik heb 1x gehad dat het normaal leek teworden, maar op de een of andere manier ben je dan onverdraagzamer tegenover elkaar
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:09
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Talon schreef:
het word echt niet meer normaal hoor
ik heb 1x gehad dat het normaal leek teworden, maar op de een of andere manier ben je dan onverdraagzamer tegenover elkaar
Dat is dan bij jouw misschien het geval.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:15
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
charmedkiz schreef:
Dat is dan bij jouw misschien het geval.
zal het anders zeggen, de meeste mensen gaan met ruzie uit elkaar tegenwoordig.
dit was 1 vb van dat het ook zonder kan, maar ook dat houdt niet stand.

ik vind het echt knap als iemand het volhoud.
ligt er natuurlijk aan hoe je uit elkaar ging, als je elkaar allebei niet leuk vind, is er niks aan de hand.
Maar als er 1tje de ander nog wel leuk vind, krijg je geouwehoer.
Vrienden blijven doe je altijd wel iemand pijn mee

Uitzonderingen zijn er altijd, maar ik vind al die mensen die het uitmaken en zeggen: ja maar we kunnen wel nog vrienden blijven, die denken alleen voor zichzelf, wat voor hun uitkomt, meer niet..
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:15
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Interessante stelling. Ik heb dus net een jongen leren kennen waarmee ik het echt super kan vinden. Haha we hebben afgesproken dat we beste vrienden zijn vanaf nu. We leerden elkaar toevallig beter kennen en t klikte heel goed. Tis alleen wel heel erg te merken dat we wel degelijk tot elkaar aangetrokken zijn. Van de ene kant is dat jammer, ik wil niet straks iets met hem krijgen, dat t vervolgens uit gaat en ik hem niet meer zie. Ik wil heel graag gewoon goede vrienden met m zijn, maar ja er is idd die aantrekkingskracht.
Ik ben dus best wel benieuwd hoe het gaat lopen. Ik heb t nog nooit meegemaakt dat ik heel goed bevriend was met een jongen en er echt werkelijk niks voor voelde. Volgens mij moet t wel kunnen hoor, maar misschien komt t niet zo vaak voor nee.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:19
DaaF
DaaF is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Interessante stelling. Ik heb dus net een jongen leren kennen waarmee ik het echt super kan vinden. Haha we hebben afgesproken dat we beste vrienden zijn vanaf nu. We leerden elkaar toevallig beter kennen en t klikte heel goed. Tis alleen wel heel erg te merken dat we wel degelijk tot elkaar aangetrokken zijn. Van de ene kant is dat jammer, ik wil niet straks iets met hem krijgen, dat t vervolgens uit gaat en ik hem niet meer zie. Ik wil heel graag gewoon goede vrienden met m zijn, maar ja er is idd die aantrekkingskracht.
Ik ben dus best wel benieuwd hoe het gaat lopen. Ik heb t nog nooit meegemaakt dat ik heel goed bevriend was met een jongen en er echt werkelijk niks voor voelde. Volgens mij moet t wel kunnen hoor, maar misschien komt t niet zo vaak voor nee.


Wat ik dan ook weer denk. Stel jij krijgt wel met die vriend, misschien gaat het wel heel goed, en krijg je echt een goede relatie. Dat zie ik bijvoorbeeld weer bij een vriend en vriendin van me. Die hebben nu al 1,5 jaar met mekaar..


Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:20
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
nee hoor echt niet, geloof me maar!

en ik dan?
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:32
feline
feline is offline
Ik heb een hele goede vriend. En wij gaan echt gewoon als vrienden met elkaar om.
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:35
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Vriendschap kan gedeeltelijk uit sexuele aangetrokkenheid bestaan

Is zeker waar, als je eenmaal goed met iemand leert praten blijft dat wel doorgaan na een relatie/afwijzing als dat niet op een botte manier gegaan is tenminste
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:36
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
ik denk wel dat het kan, maar die gevoelens kunnen idd best komen, maar het ligt eraan hoe ver je het laat komen en hoe je ermee omgaat.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:37
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
Is zeker waar, als je eenmaal goed met iemand leert praten blijft dat wel doorgaan na een relatie/afwijzing als dat niet op een botte manier gegaan is tenminste

Idd, je moet het gewoon GOED doen, ik bedoel ik ken wel mensen waarvan we ons met elkaar aangetrokken voelen op de 1 of andere manier, maar dat hoef je niet naar voren te brengen ofzow, je kunt t gewoon laten zoals t is, je hoeft er niet gebruik van te maken, keuzes die je samen maakt, moet je goed doen, dan kan t.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:39
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
echte vrienden?

in mijn persoonlijke situatie kan het niet. Nooit heb ik ook maar de behoefte gehad om met jongens goede vrienden te worden, aangezien vrouwelijke vriendinnen veel meer overeenkomsten hebben. Vrouwen trekken meer naar elkaar toe, kennen elkaars problemen gevoelsleven etc.

Vriendschap met ene jongen mist altijd iets. Natuurlijk kun je wel met jongens omgaan, en het is helemaal absurd dat meteen de hormonen beginnen te werken.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-04-2002, 16:40
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Optima schreef:
echte vrienden?

in mijn persoonlijke situatie kan het niet. Nooit heb ik ook maar de behoefte gehad om met jongens goede vrienden te worden, aangezien vrouwelijke vriendinnen veel meer overeenkomsten hebben. Vrouwen trekken meer naar elkaar toe, kennen elkaars problemen gevoelsleven etc.

Vriendschap met ene jongen mist altijd iets. Natuurlijk kun je wel met jongens omgaan, en het is helemaal absurd dat meteen de hormonen beginnen te werken.
Wat een generalisatie zeg..

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:45
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Idd, je moet het gewoon GOED doen, ik bedoel ik ken wel mensen waarvan we ons met elkaar aangetrokken voelen op de 1 of andere manier, maar dat hoef je niet naar voren te brengen ofzow, je kunt t gewoon laten zoals t is, je hoeft er niet gebruik van te maken, keuzes die je samen maakt, moet je goed doen, dan kan t.

jah, als je al goed met elkaar kon praten moet je toch ook over gevoelens tegenover elkaar kunnen praten? Als je een beetje goeie vriend(in) bent kun je ook begrip opbrengen voor de ander en er rekening mee houden als het moet, toch?
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:49
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Wat een generalisatie zeg..

waarom staat er : in mijn persoonlijke situatie

lees in godsnaam, ik heb een bepaald iets meegemaakt, en dit is mijn mening.

__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:58
G-sus girl
G-sus girl is offline
Nee daar ben ik het absoluut mee oneens,
m'n beste vrienden zijn jongens, je ziet mij ook vaker met jongens dan met meisjes,
en je gaat mij niet vertellen dat 1 van hun zich sexueel aangetrokken voelt tot mij, en ook niet andersom
__________________
Love, peace and $ to be happy - siNix 'k vind je niet meer lief :p- If I die I want to go to heaven, because I live in the hell. Nor... love ya!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:00
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
jah, als je al goed met elkaar kon praten moet je toch ook over gevoelens tegenover elkaar kunnen praten? Als je een beetje goeie vriend(in) bent kun je ook begrip opbrengen voor de ander en er rekening mee houden als het moet, toch?

Dat bedoel ik
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:01
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Optima schreef:
waarom staat er : in mijn persoonlijke situatie

lees in godsnaam, ik heb een bepaald iets meegemaakt, en dit is mijn mening.

Ja, ik vind dus ook dat JIJ generaliseerd(t?)
Alsof omdat jij iets hebt meegemaakt meteen iedereen zo is, alsof alle jongens zo zijn, of alsof je bij geen 1 meisje iets te kort komt als meisje..


Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:02
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
G-sus girl schreef:

en je gaat mij niet vertellen dat 1 van hun zich sexueel aangetrokken voelt tot mij
Hoe weet jij dat zo zeker dan??

(nee, ik heb niet over mij )
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:04
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
met topic eens. Zit in natuurlijk instinct dat mannen "vrienden" van vrouwen willen zijn. Uiteindelij is je doel om je voort te planten. Mannen en vrouwen hebben meestal heel andere intresses en kijken heel anders tegen dingen aan... En uiteindlijk draait een vriendschap tussen man en vrouw toch op sex uit. Het probleem is dat vrouwen denken dat mannen meestal echt hun vriend willen zijn, maar das dus niet zo :/
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:05
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
Het probleem is dat vrouwen denken dat mannen meestal echt hun vriend willen zijn, maar das dus niet zo :/
Hoe kom je daarbij
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:05
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Ohja valt het jullie op, dat vooral de vrouwen hier met de stelling oneens zijn ?
"Nee hoor, ik val totaal niet op hem en hij ook niet op mij, we zijn gewoon goede vrienden"..... :/
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:06
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Gelezen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:08
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
Ohja valt het jullie op, dat vooral de vrouwen hier met de stelling oneens zijn ?
"Nee hoor, ik val totaal niet op hem en hij ook niet op mij, we zijn gewoon goede vrienden"..... :/
Er bestaan meer vrouwen op de wereld..
Maar er zijn dus uitzonderingen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:10
DrFreeman
DrFreeman is offline
ik zou best met me beste vriendin naar bed willen, maar ik zou echt *never* me leven met haar willen delen of verliefd op haar kunnen worden. (echt te dom )
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:10
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
ik zou best met me beste vriendin naar bed willen, maar ik zou echt *never* me leven met haar willen delen of verliefd op haar kunnen worden. (echt te dom )
Dat bedoel ik ja..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Levensbeschouwing & Filosofie Demonisering van het Christendom
Riconoscente
121 01-07-2003 10:55
Liefde & Relatie Stelling: Mannen en vrouwen kunnen IN THEORIE geen vrienden zijn
honey
53 24-03-2003 14:43
Levensbeschouwing & Filosofie hoofddoek
Brenda_lelie
35 18-02-2003 11:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Angst voor de islam is niet terecht
Santje03
35 07-02-2003 09:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pervers en/of Tiranniek
Quivarum
95 06-02-2003 15:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13.