Oud 04-04-2013, 19:18
Verwijderd
Citaat:
ah, ja, dat kan toch ook wel. Als je in plaats daarvan een keer chocopasta, een keer pindakaas, een keer worst en een keer een toscaanse carre zou eten zou het op hetzelfde neerkomen. Je moet toch wat eten.
Het is vooral qua vet een beetje veel. Tikt snel aan.

Maar ik deed ook wel gekke dingen met porties, hoor. Ik had bijvoorbeeld ook weleens 100-120 gram pasta, want ik at overdag veel te weinig, waardoor mijn hersenen 's avonds deden van 'HONGERRR' en 'hm is dit het tot morgenavond?' en 'BETER TE VEEL DAN TE WEINIG '. En dan had ik voor 't op was eigenlijk geen honger meer, maar ja, laten liggen is ook weer zo zonde. Nu eet ik bij 't ontbijten en lunchen meer en heb ik een keukenweegschaaltje om aan mijn hersenen te laten zien dat ze straks een normale portie krijgen, dus nu doen ze 'aha ja oke dat is wel goed'.
Advertentie
Oud 04-04-2013, 19:18
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Klopt, dus fanatieke sporters kunnen dat wel doen. Al doen ze dat niet vaak, want met zo'n groot tekort verlies je al snel spieren. Maar je beweegt niet eventjes dagelijks 1000 kcal eraf hoor Dat is bijna 2 uur achter elkaar rustig hardlopen met een snelheid van 8km/h.
Dat is joggen als je 12km/u kan lopen dan kom je net onder de 1000kcal uit, uitgaande van 80kg that is.

(stevig) Fietsen (25 a 30km/u) is ook een goed alternatief; volgens mij zit dat qua verbranding ongeveer hetzelfde
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-04-2013, 19:19
Verwijderd
Ik had vanmiddag ook een lunchpakketje mee naar een persvoorstelling. <3
Oud 04-04-2013, 19:20
Verwijderd
Zo, net geshred en nu wachten op de pizzaman Dat heb ik wel verdiend
Oud 04-04-2013, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Maar ik deed ook wel gekke dingen met porties, hoor. Ik had bijvoorbeeld ook weleens 100-120 gram pasta, want ik at overdag veel te weinig, waardoor mijn hersenen 's avonds deden van 'HONGERRR' en 'hm is dit het tot morgenavond?' en 'BETER TE VEEL DAN TE WEINIG '.
Normaliter kook ik ongeveer 250-300 gram pasta voor mezelf Voor één maaltijd, dus.
Oud 04-04-2013, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Dat interesseert me niet, ik leef in het NU.

Citaat:
oh dat is meer dan ik dacht, ik ging uit van 20 minuten!
Ja 27 - 3 minuten warm up en - 3 minuten cool down denk ik.
Oud 04-04-2013, 19:23
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Ik eet al meer dan een jaar best suikervrij en gezond en bla, maar ben juist alleen maar aangekomen

Maar djiez, waarom gaat het nog steeds over eten en afvallen.
Gebeurt vaak in April/Mei; het wordt warmer, mensen gaan naar het strand/op vakantie in een paar maanden en willen goed lijken.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 04-04-2013, 19:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
eigenlijk zou ik de oude trainingen van mn Taekwondoclubje wel weer willen doen
- half uur rondjes rennen / sprinten / pushups / situps / allerlei van die typische 'shred' oefeningen door elkaar / springen / etc
- half uur techniektraining
- 25 minuten cardio en techniek (soort shuttlerun-idee maar dan over de breedte van de zaal, en op de uiteinden dus bepaalde technieken uitvoeren op kussens en/of personen)
- 25 minuten sparring

Doorgaans was ik na het eerste 0,5u al op
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-04-2013, 19:27
Verwijderd
'goed lijken' ?
Oud 04-04-2013, 19:29
Verwijderd
Ik wil graag goed lijken op mijn grote idool, David Hasselhoff.
Oud 04-04-2013, 19:30
Verwijderd
Ik wil graag goed lijken, daarom geef ik eten aan zwervers als er mensen kijken, maar als ze dan weg zijn pak ik het weer af
Oud 04-04-2013, 19:30
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Goeiemorgen! Succes Miekje en Etmakas met jullie Engelse dingen .
Dankjewel, maar ik heb schrijven verkloot Er was een minimum aan aantal woorden die je moest gebruiken en ook een maximum, maar ik heb over de maximum heen gekeken dus nu heb ik een brief en een tekst die veel te veel woorden hebben. En ook niet een beetje teveel ofzo. Mijn laatste tekst zat 300 woorden boven het minimumaantal, dus naar dat cijfer kan ik zwaaien. Verdomme.
Citaat:
N vertelde me laatst dit, en ik ga het hier neerzetten omdat, ik weet het niet, gewoon. Hij zei: 'Bij ons op de fabriek werken er ook heel veel mensen die alleen vloeken, en drinken, en ik haat ze, maar ik begin ze steeds aardiger te vinden. Misschien wilden ze ooit wel wat nuttigs doen, maar toen kwamen ze per ongeluk klaar in een of ander wicht, en bats, klaar. En toen trouwden ze maar met die wichtjes, want ja, het waren nou eenmaal geen klootzakken. En nu zitten ze vast aan een vrouw van wie ze niet houden, in een stad waar ze niet wilden zijn, en ze moeten nog heel veel jaar in deze klotefabriek. Ik zou ook gaan drinken, dan ben je tenminste sneller dood.'
Dit verhaaltje maakt me een beetje treurig, maar ik ken ook mensen die zo zijn

Zo, en nu ga ik weer paupertv kijken.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-04-2013, 19:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik wil graag goed lijken op mijn grote idool, David Hasselhoff.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-04-2013, 19:31
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Goed uitzien?
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 04-04-2013, 19:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
'goed lijken' ?
Swlabr is vast zijn Nederlands verleerd en vertaalt het letterlijk terug uit het Engels.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-04-2013, 19:31
Verwijderd
Dit was precies het plaatje dat ik in mijn hoofd had tijdens het posten.
Oud 04-04-2013, 19:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik wil graag goed lijken, daarom geef ik eten aan zwervers als er mensen kijken, maar als ze dan weg zijn pak ik het weer af
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-04-2013, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Ik wil graag goed lijken, daarom geef ik eten aan zwervers als er mensen kijken, maar als ze dan weg zijn pak ik het weer af
Het leukste hieraan vind ik dat het laatste gedeelte van die zin niet nodig was geweest.
Oud 04-04-2013, 19:35
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 04-04-2013, 19:35
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Marky Mark heeft ook flink moeten knauwen op zn eiwitshakes voor Pain & Gain zo te zien.

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-04-2013, 19:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga nu die met Nadia kijken. Ben benieuwd, want die vonden jullie zielig.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-04-2013, 19:38
Verwijderd
Ik zou 'goed lijken' zelf niet zo gebruiken, maar heul raar vind ik het nou ook weer niet.
Oud 04-04-2013, 19:39
Verwijderd
Goed lijken is als je sixpack geen echt sixpack is maar er wel zo uitziet.
Oud 04-04-2013, 19:40
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Normaliter kook ik ongeveer 250-300 gram pasta voor mezelf Voor één maaltijd, dus.
Ja, ik ook zoiets, ik gooi er gewoon een halve zak van 500 gr in.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 04-04-2013, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Goed lijken is als je sixpack geen echt sixpack is maar er wel zo uitziet.


Oud 04-04-2013, 19:43
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Two Kotaku sources have added more credence to the rumor that the next Xbox, expected to battle the PlayStation 4 in late 2013 or early 2014, will be an always-online system, though it will be able to tolerate dropped connections.
Haa hahahahahahahahaha.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-04-2013, 19:43
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Goed lijken is als je sixpack geen echt sixpack is maar er wel zo uitziet.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 04-04-2013, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Was dat tegen mij? Ik bedoelde dat je al 'goed lijkt' (appearing to be good, 'good' in the moral sense of the word) als je alleen aan liefdadigheid doet als er mensen kijken. Het eten achteraf afpakken dient geen andere functie dan gemeen zijn, daar moest ik om lachen.
Oud 04-04-2013, 19:45
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ahw, ze is echt helemaal alleen. Dat is wel sneu.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-04-2013, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Marky Mark heeft ook flink moeten knauwen op zn eiwitshakes voor Pain & Gain zo te zien.

[afbeelding]
Dit vind ik eigenlijk al té. Door die armen is hij net een gorilla. Also, nu moet ik denken aan dat ene plaatje. Hele simpele photoshop, maar ik moet er zo hard om lachen.
Van die spierbundelman met een petite grietje dat haar petite hondje uitlaat.
Oud 04-04-2013, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ook zoiets, ik gooi er gewoon een halve zak van 500 gr in.
Ja, naar jouw eetpatroon ben ik heel benieuwd Ik wil je achtervolgen met een kladblokje. Want jij eet enorm veel, toch? En je sport nooit en zit voornamelijk thuis te tekenen? Maar je hebt een doodnormaal postuur, HOE KAN DAT. Eet je overdag gewoon heel weinig? Overschat je hoeveel je eet? Doe je aan nachtwandelen, -lopen of -springen? Er klopt ergens iets niet.
Oud 04-04-2013, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Dit vind ik eigenlijk al té. Door die armen is hij net een gorilla. Also, nu moet ik denken aan dat ene plaatje. Hele simpele photoshop, maar ik moet er zo hard om lachen.
Van die spierbundelman met een petite grietje dat haar petite hondje uitlaat.


<3
Oud 04-04-2013, 19:51
Verwijderd
Misschien heeft hij een lintworm of een schouderelf.
Oud 04-04-2013, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, naar jouw eetpatroon ben ik heel benieuwd Ik wil je achtervolgen met een kladblokje. Want jij eet enorm veel, toch? En je sport nooit en zit voornamelijk thuis te tekenen? Maar je hebt een doodnormaal postuur, HOE KAN DAT. Eet je overdag gewoon heel weinig? Overschat je hoeveel je eet? Doe je aan nachtwandelen, -lopen of -springen? Er klopt ergens iets niet.
Misschien heeft hij gewoon een HEEL SNEL metabolisme! Of hij is één van die mensen die altijd zeggen "ik eet echt suuuperveel joh he man!" en als dan de aap uit de mouw komt eten ze vijf bruine boterhammen en twee bordjes avondeten ofzo. Maar dat zijn eigenlijk altijd vrouwen die dat doen.
Oud 04-04-2013, 19:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hier moest ik hardop om lachen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-04-2013, 19:52
Verwijderd
ja elke keer
Oud 04-04-2013, 19:53
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Dit vind ik eigenlijk al té. Door die armen is hij net een gorilla. Also, nu moet ik denken aan dat ene plaatje. Hele simpele photoshop, maar ik moet er zo hard om lachen.
Van die spierbundelman met een petite grietje dat haar petite hondje uitlaat.
oh, mee eens hoor; maar goed, hij speelt in een film over bodybuilders dus 'its part of the job'. Maar ik vind het altijd vermakelijk als mensen lopen te oooh-en en aah-en over hoe acteurs en actrices er soms uit zien; terwijl die mensen juist uren per dag (betaald) worden om juist in vorm te blijven; dan kan iedereen het

hmm, bedoel je niet deze oid? Daar is niets photoshops aan

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-04-2013, 19:53
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
oooo nu zie ik m Ja die is vet
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-04-2013, 19:53
Verwijderd
Ik hou normaal niet per se van echt gespierd, maar ik vind Marky op die foto wel appetijtelijk eigenlijk Vooral die benen, mjam.
Oud 04-04-2013, 19:54
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, naar jouw eetpatroon ben ik heel benieuwd Ik wil je achtervolgen met een kladblokje. Want jij eet enorm veel, toch? En je sport nooit en zit voornamelijk thuis te tekenen? Maar je hebt een doodnormaal postuur, HOE KAN DAT. Eet je overdag gewoon heel weinig? Overschat je hoeveel je eet? Doe je aan nachtwandelen, -lopen of -springen? Er klopt ergens iets niet.

Mijn moeder beweegt ook niet veel en eet voor haar postuur behoorlijk veel, maar die komt ook amper ooit iets aan. sommigenhebbengewooneenhoogmetabolisme!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-04-2013, 19:54
Verwijderd
Citaat:
oh, mee eens hoor; maar goed, hij speelt in een film over bodybuilders dus 'its part of the job'. Maar ik vind het altijd vermakelijk als mensen lopen te oooh-en en aah-en over hoe acteurs en actrices er soms uit zien; terwijl die mensen juist uren per dag (betaald) worden om juist in vorm te blijven; dan kan iedereen het

hmm, bedoel je niet deze oid? Daar is niets photoshops aan

[afbeelding]
haha wat een gaaf stel haar gehele benen zijn net zo lang als zijn onderbenen <3
Oud 04-04-2013, 19:55
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Iph
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-04-2013, 19:55
Verwijderd
Citaat:
sommigenhebbengewooneenhoogmetabolisme!
Oud 04-04-2013, 19:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Iph
Ik dacht echt precies hetzelfde, maar ik hield me in.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-04-2013, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ook zoiets, ik gooi er gewoon een halve zak van 500 gr in.
Ik haat het altijd wel als er dan teveel in de pan komt. Niet omdat het niet op gaat, maar omdat ik dan de volgende keer nét te weinig heb Meestal corrigeer ik dat met een correctiezak
Oud 04-04-2013, 19:57
Verwijderd
Het verschil tussen een erg snel en een erg langzaam metabolisme is maar 200 kcal, heb ik me laten vertellen, dus dat zet geen zoden aan de dijk.
Oud 04-04-2013, 19:57
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik dacht echt precies hetzelfde, maar ik hield me in.
GMTA!

/Die Herma is echt zo'n pleegmoedertje
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-04-2013, 19:59
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, naar jouw eetpatroon ben ik heel benieuwd Ik wil je achtervolgen met een kladblokje. Want jij eet enorm veel, toch? En je sport nooit en zit voornamelijk thuis te tekenen? Maar je hebt een doodnormaal postuur, HOE KAN DAT. Eet je overdag gewoon heel weinig? Overschat je hoeveel je eet? Doe je aan nachtwandelen, -lopen of -springen? Er klopt ergens iets niet.
Ik zit er nu zo bij:

Spoiler


GRAPJE, nee, maar zoveel is het nu ook weer niet hoor, qua eten. Ik drink geen frisdrank (vrijwel alleen maar water, of koffie, of Optimel oid), ik drink doordeweeks bijna geen alcohol, niet vaak chips of snoep, nooit koekjes of cake, dus qua calorieën valt het wel mee.
Ik eet tegenwoordig ook minder vlees, vaker vette vissoorten voor door de pastasaus/woknoedels, dus nog relatief gezond ook.
Ik eet gewoon twee volle borden pasta/nasi/noedels. En 's ochtends (of smiddags, als ik laat wakker ben) eet ik een stuk of 7 boterhammen met vleeswaar oid. En wat fruit tussendoor.

Ik zit wel vaak binnen te werken, en heb wel wat te weinig beweging. Geen nachtwandelingen oid. Wel loop ik overal naar toe (station, supermarkt, centrum) ipv bus. Als ik wat ruimer ga wonen, wil ik nog wel een hometrainer aanschaffen en gaan workouten.

Ik ben niet dik, maar ook niet in topconditie.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 04-04-2013, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet dik, maar ook niet in topconditie.
papbuikje!
Oud 04-04-2013, 20:00
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Het verschil tussen een erg snel en een erg langzaam metabolisme is maar 200 kcal, heb ik me laten vertellen, dus dat zet geen zoden aan de dijk.
stel dat het 100 kcal pd scheelt; dan is dat toch best wat hoor; dan kan je op jaarbasis best wat extra burgers wegproppen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39.