Oud 21-06-2006, 16:58
*saartje87*
Avatar van *saartje87*
*saartje87* is offline
...hebben jullie wel eens wraak genomen op je ex,en hoe... en daar spijt van gehad of niet... soms kan je zo vreselijk boos zijn op hem/haar,niet dat ik het van plan was maar somss zou ik ..haha
Advertentie
Oud 21-06-2006, 17:11
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
En nu een samenhangend verhaal graag?
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 21-06-2006, 17:16
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
Wraak is een slechte gids m'n jong.
Oud 21-06-2006, 17:32
*saartje87*
Avatar van *saartje87*
*saartje87* is offline
ik weet t ...maar daarom vraag ik ook of iemand er spijt van heeft gehad
Oud 21-06-2006, 17:40
Romie
Romie is offline
hmzz ik heb een keer wraak genomen op een ex omdat hij was vreemd gegaan, heb een vriendin een date met hem in het park laten maken, waarop hij een half uur stond te wachten en wij m stoned in de bosjes lagen uit te lachen

gelukkig was ik een heel stuk jonger dus dan kunnen dat soort belachelijke dingen nog net

bevredigend? mwoah op dat moment wel, helaas zak je tot een bepaald niveau, dus ik zou gewoon de eer aan jezelf houden en niet dat soort dingen doen
Oud 21-06-2006, 17:44
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik heb een keer BELLETJE GELELD bij een ex om 12 uur 's avonds
STOUT HÉ
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 21-06-2006, 17:51
taam_07
Avatar van taam_07
taam_07 is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 21-06-2006 @ 17:44 :
Ik heb een keer BELLETJE GELELD bij een ex om 12 uur 's avonds
STOUT HÉ

oehh
__________________
ik hou niet van mensen die hun zin nooit af.....
Oud 21-06-2006, 17:54
lieve
lieve is offline
Mja, ik denk onbewust.
En mijn wraak was wel zoet.

Ik had afgesproken met een vriend, toevallig de jongen waar ik mijn eerste keer mee beleefd heb.
Het was eigenlijk een toeval... maar het kwam me wel goed uit. En ik denk dat ik 'ja' gezegd heb voor die afspraak omdat ik onbewust wraak wou nemen.

Groetjes Lieve,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Oud 21-06-2006, 20:04
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
wraak? nee
erover gedacht? ja

de beste wraak is nog altijd lekker verder gaan met je leven en een fantastische nieuwe vriend/in krijgen
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 21-06-2006, 22:28
Amnesia
Avatar van Amnesia
Amnesia is offline
Euuhm...nee.
Oud 21-06-2006, 22:40
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Romie schreef op 21-06-2006 @ 17:40 :
ik zou gewoon de eer aan jezelf houden en niet dat soort dingen doen
(Bijvoorbeeld door je favoriete mok in woede tegen de muur kapot te gooien, zoals ik deed)
__________________
eat your animal crackers
Oud 21-06-2006, 23:07
Angeloes
Avatar van Angeloes
Angeloes is offline
Wraak niet echt; maar je weet wat ze zeggen:

Karma is a Bitch

Want: ik zou met hem dinsdag naar de bios. Hij zei: NIET afbellen he! Ik zei: Nee. Belt ie zelf maandag op: het voelt niet goed...ik wil disndag niet naar de bios... ik zo: oke, ben je thuis?

Ik naar zijn huis, uitgemaakt ( het liep al niet lekker tussen ons en had er geen zin in meer echt...) bij hem mijn spullen gepakt en weggegaan...

Woensdag: de kamer onder hem was in de fik gevolgen door een doorgebrande pc. Zijn kamer met zwart van zwavel, nat van de brandweer... toen moest ie zijn kamer uit...pakte zijn dierbare leren jas.. toen hij niet oplette was zijn jas ook nog gejat

Op verschillende manier haddie mij al boos/verdrietig enzo gemaakt...en tsja, van mij mocht er wel iets ergs gebeuren

Spijt nee, hoor!
__________________
"I can't take my eyes of you..." how can I stop fallin' in love with you?
Oud 21-06-2006, 23:18
♪
♪ is offline
Nee. Soms wel het idee gehad om hem te pakken op zijn fouten, maar ik had niet het idee dat ik daar iets mee op zou schieten.
Oud 21-06-2006, 23:30
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb er een aantal keer erg veel zin in gehad om ontzettende wraak te nemen, maar ik heb besloten dat ik daar te volwassen voor ben , dus nu negeer ik hem totaal. Dat is ook wel een soort van wraak. Zo is hij de enige die fout was, en ik niet.
Oh ja, en Satan helpt me ook een beetje. Op 6-6-06 was ik zo kwaad op hem en zei ik iets als 'ik hoop dat die klootzak dezelfde pijn voelt die ik heb moeten voelen.' En op die dag werd hij gebeten door een hond. En ik ben ook ooit gebeten door een hond, dus Satan heeft naar me geluisterd.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-06-2006, 23:43
Verwijderd
Ik heb nog nooit wraak genomen, ook nog nooit de drang daartoe gehad.

Ik heb alleen maar spijt van dingen die ik achteraf liever anders had gedaan.
Oud 21-06-2006, 23:50
Verwijderd
Wraak niet. Soms de neiging om wat te bitchen (wat ik soms ook probeer, maar dat kost me heel veel moeite ), maar wraak niet.
Oud 22-06-2006, 00:06
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Wraak leads to the dark side
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 22-06-2006, 10:52
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Nope, nooit gedaan.
__________________
Tsja
Ads door Google
Oud 22-06-2006, 11:33
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Ik heb er ooit voor gezorgd dat hij zijn msn niet meer op kan via een programma. Kinderachtig misschien, maar wat hij heeft geflikt is 10 keer zo kinderachtiger, dus hij verdiende dit flauwe geintje, en ik heb er absoluut geen spijt van.
Het liefste zie ik zijn hele auto uitbranden, zijn kamer ook, zijn pc ook, met hem erbij
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 22-06-2006, 11:52
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Optima schreef op 21-06-2006 @ 20:04 :
wraak? nee
erover gedacht? ja

de beste wraak is nog altijd lekker verder gaan met je leven en een fantastische nieuwe vriend/in krijgen
zo is dat
__________________
Bruut for president (y)
Oud 22-06-2006, 13:21
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Optima schreef op 21-06-2006 @ 20:04 :

de beste wraak is nog altijd lekker verder gaan met je leven en een fantastische nieuwe vriend/in krijgen
Misschien, twee weken nadat het uit ging met mijn ex kreeg ik wat met mijn vriend, 5 maanden later woonden we samen.
Uiteraard was dat niet bedoelt als wraakactie, maar ik weet zeker dat het voor mijn ex niet leuk moet zijn geweest om te horen.. Dus je zou op die manier wel wraak kunnen nemen ja, mocht je dat willen.
__________________
Keep on rockin'
Oud 22-06-2006, 13:28
Estar
Estar is offline
Citaat:
Optima schreef op 21-06-2006 @ 20:04 :
wraak? nee
erover gedacht? ja

de beste wraak is nog altijd lekker verder gaan met je leven en een fantastische nieuwe vriend/in krijgen
Niks aan toe te voegen.
Oud 22-06-2006, 13:30
Verwijderd
Een soort van, maar dat MOEST ook wel.

Ik ging uit en kwam een meisje dat ik nog kende van de middelbare school tegen en we stonden gezellig samen te kletsen. Vervolgens kwam mijn kersverse lover binnen, maar toen hij ons zag staan trok hij echt lijkbleek weg en wilde snel de andere kant op lopen. Het meisje met wie ik stond te praten pakte toen zijn hand en zei iets van 'hey honey, where are you going?' dus toen had ik al iets van WTF??? Hij rukte zich los en liep snel weg, waarop ik vroeg waar ze hem van kende.

"Ken je hem?"
zij: "Ja! Dat is m'n neukertje."
"Sinds wanneer?"
zij: "Sinds een week of drie."
"Wtf! Dat is ook hoe lang ik hem al date!"

Zo, was dat even zijn bad luck Toen hij vervolgens langsliep hebben we 'uit wraak' elkaar gezoend en hem vervolgens allebei gedumpt. Hij was echt woe-dend over die zoen. Mja, boontje komt om z'n loontje Het meisje is sindsdien een hele goede vriendin van me

Nee, nooit spijt gehad.

Laatst gewijzigd op 22-06-2006 om 13:32.
Oud 22-06-2006, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Flip! schreef op 22-06-2006 @ 11:33 :

Het liefste zie ik zijn hele auto uitbranden, zijn kamer ook, zijn pc ook, met hem erbij
Zegt dat niet meer iets over jou dan over hem?
Oud 22-06-2006, 14:40
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 22-06-2006 @ 13:30 :


Zo, was dat even zijn bad luck Toen hij vervolgens langsliep hebben we 'uit wraak' elkaar gezoend en hem vervolgens allebei gedumpt. Hij was echt woe-dend over die zoen.
Ik vind dat toch wel zo'n waar-de-lo-ze manier om een jongen te straffen.
__________________
I did it for teh lulz
Advertentie
Oud 22-06-2006, 17:23
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Magican schreef op 22-06-2006 @ 14:40 :
Ik vind dat toch wel zo'n waar-de-lo-ze manier om een jongen te straffen.
slaat echt HELEMAAL nergens op ja Maargoed dat zal wel aan ons liggen
__________________
Bruut for president (y)
Oud 22-06-2006, 18:19
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nee, waarom zou ik?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-06-2006, 19:13
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
Naja wraak... heb weleens een grietje lopen versieren in het bijzijn van me ex terwijl ik haar echt niet leuk vond. Kan gebeuren toch?

O ja, ik heb ook nog het antwoord op haar geheime vraag van msn Maar die hoef ik niet want dat vind ik te erg.
__________________
Eigen genot eerscht
Oud 22-06-2006, 23:28
waves
Avatar van waves
waves is offline
Citaat:
MTpower schreef op 22-06-2006 @ 00:06 :
Wraak leads to the dark side
oehhh, starwars .

Maar even serieus:
Ik heb er wel over gedacht, maar mijn ex was het niet waard. Maar ik kreeg 2 weken later een nieuwe relatie en volgens mij was hij daar niet zo blij mee . Die relatie heb ik nog steeds overigens.
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Oud 22-06-2006, 23:31
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Ik moet zeggen dat ik het gevoel van verlangen om wraak te nemen ken. Heel goed zelfs.

Mijn ervaring leert echter dat de beste manier om iemand te 'kwetsen' is: straal negeren. Voor 100 %

Er kunnen geen woorden op tegen negeren. En gewoon verdergaan met je leven, zoals Optima zegt.
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Oud 22-06-2006, 23:51
Verwijderd
ik heb nieuwe vriendin van toen ex geschopt, beschimpt, bespuugd, uitgelachen en publique en overgoten met een glas fanta.

op het laatste na (ze was een dikke gothic met te veel makeup, wat heerlijk uitliep, op een dag van 30 graden op lowlands en ze ging huilen) denk ik nu:
god, wat was ik kinderachtig

ik wou dat ik mijn waardigheid beter had kunnen behouden en t als een volwassene had opgelost, vooral ook omdat dan niemand merkt dat het je echt raakt
Oud 22-06-2006, 23:54
Verwijderd
Wel eens over gedacht hoor. En dan tijdens een avondje flink gallen met vrienden de meest fantastische dingen bedenken.

Maar om het dan daadwerkelijk uit te voeren, da's dan weer teveel moeite voor een ex.
Oud 23-06-2006, 01:16
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Waarom zou je eigenlijk wraak willen nemen?
Ok.. als hij/zij vreemd is gegaan misschien... maar dat komt nou ook niet super vaak voor en verder kan ik eigenlijk niets bedenken waarom je dat zou willen...
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 23-06-2006, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Bruut schreef op 22-06-2006 @ 17:23 :
slaat echt HELEMAAL nergens op ja Maargoed dat zal wel aan ons liggen
Nou ja, slaat helemaal nergens op. Een jongen die twee meisjes tegelijkertijd aan het lijntje houdt, heeft veel liever dat die meisjes elkaar in de haren vliegen zodra ze achter het bestaan van de ander komen. Hij had graag een catfight gezien. Dat het tegenovergestelde gebeurde, en wij elkaar kozen en hem allebei niet meer moesten krenkte zijn ego echt diep.

Ik vind het zelf verder ook een weinig nuttige actie hoor, vandaar de aanhalingstekens eh. Maar het ging om het effect, en op dat moment wisten wij allebei dat hij daar heel kwaad om zou worden. Hij heeft ons echt verrot gescholden en is meteen weg gegaan.

Laatst gewijzigd op 23-06-2006 om 12:16.
Oud 23-06-2006, 12:50
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Citaat:
MTpower schreef op 22-06-2006 @ 00:06 :
Wraak leads to the dark side
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 23-06-2006, 13:09
*saartje87*
Avatar van *saartje87*
*saartje87* is offline
Citaat:
MTpower schreef op 23-06-2006 @ 01:16 :
Waarom zou je eigenlijk wraak willen nemen?
Ok.. als hij/zij vreemd is gegaan misschien... maar dat komt nou ook niet super vaak voor en verder kan ik eigenlijk niets bedenken waarom je dat zou willen...



hij is OOk vreemdgegaan ja ...
Ads door Google
Oud 23-06-2006, 14:31
hola
hola is offline
Echt wraak.. nee
Wel de eerste de beste uitgaansavond met iemand zoenen.. omdat het voelt als wraak..
__________________
8-)
Oud 23-06-2006, 15:19
Ruby
Avatar van Ruby
Ruby is offline
Citaat:
hola schreef op 23-06-2006 @ 14:31 :
Echt wraak.. nee
Wel de eerste de beste uitgaansavond met iemand zoenen.. omdat het voelt als wraak..
ja, dit
__________________
Wolf <3 // Look at the cute puppy! :bloos:
Oud 23-06-2006, 21:40
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Nooit wraak genomen, ook nooit een reden voor gehad.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-06-2006, 22:03
Verwijderd
Nee, heb je alleen jezelf mee. Eraan gedacht? Ja, tuurlijk, maar dan op de manier dat ik 'm met zn mooie koppie over het asfalt wilde trekken.
Oud 23-06-2006, 22:24
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ja, toen ik 14 was had ik een vriendje en hij had een cu2. Toen hij me dumpte wist ik zn ww en veranderde ik met een vriendin zn cu2 in een haatpagina tegen hem. Het ww hadden we veranderd in "spawater", ik dacht: dat raadt ie nooit. Even vergeten dat er nog zoiets als "forgot password?" bestond

en bij een andere ex die ikzelf aan de kant had gezet was ik nog even langs zijn huis gegaan en aan zn ouders uitgelegd wat voor !$@)! die jongen was.

Allebei nogal sneue acties, dus ik doe het maar niet meer. Het lijdt nergens toe. (Doch den zoete smaak van wraak kan ook mij welbehagen als de persoon in kwestie zelf maar genoeg is.)
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 24-06-2006, 15:44
Jazzy-me
Avatar van Jazzy-me
Jazzy-me is offline
Citaat:
*saartje87* schreef op 21-06-2006 @ 16:58 :
...hebben jullie wel eens wraak genomen op je ex,en hoe... en daar spijt van gehad of niet... soms kan je zo vreselijk boos zijn op hem/haar,niet dat ik het van plan was maar somss zou ik ..haha
Ja een vriendin van me had met een ex van mij! gevaarlijk mannetje!Ik haar alles verteld wat hij doet en wat hij heeft geflikt! Bleek hij idd weer gelogen te hebben over zijn achternaam e.d. en hij had al een kind... en nog veeeel meer...

Toen is ze naar hem toegegaan heeft ze hem een klap verkocht en is ze weggelopen Hij helemaal prberen uit te leggen! haha maar hij kreeg haar niet meer terug!
__________________
¤...It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...¤

Laatst gewijzigd op 25-06-2006 om 01:20.
Oud 24-06-2006, 16:54
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Nooit spijt gehad.
Oud 24-06-2006, 18:29
Verwijderd
Nee echt wraak niet. Ik heb weleens wat aangedikt over hoe leuk mijn leven er wel niet uitziet als ik een exvriendinnetje spreek tijdens uitgaan. Maar dat ligt wel aan de persoon.
Oud 25-06-2006, 17:36
Badmutssssss
Avatar van Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 21-06-2006 @ 23:30 :
Ik heb er een aantal keer erg veel zin in gehad om ontzettende wraak te nemen, maar ik heb besloten dat ik daar te volwassen voor ben , dus nu negeer ik hem totaal. Dat is ook wel een soort van wraak. Zo is hij de enige die fout was, en ik niet.
Oh ja, en Satan helpt me ook een beetje. Op 6-6-06 was ik zo kwaad op hem en zei ik iets als 'ik hoop dat die klootzak dezelfde pijn voelt die ik heb moeten voelen.' En op die dag werd hij gebeten door een hond. En ik ben ook ooit gebeten door een hond, dus Satan heeft naar me geluisterd.
Klinkt te geniaal om waar te zijn
__________________
JE MOEDER!
Oud 26-06-2006, 11:57
SkYRyDEr
Avatar van SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Citaat:
MTpower schreef op 22-06-2006 @ 00:06 :
Wraak leads to the dark side
Much to learn you still have hmmm
__________________
Have you ever been mellow...
Oud 26-06-2006, 12:10
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 23-06-2006 @ 01:16 :
Waarom zou je eigenlijk wraak willen nemen?
Ok.. als hij/zij vreemd is gegaan misschien... maar dat komt nou ook niet super vaak voor en verder kan ik eigenlijk niets bedenken waarom je dat zou willen...
Dat wilde ik net zeggen ja.
Tuurlijk, als diegene vreemd is gegaan of iets anders heeft gelikt kan ik het me voorstellen. Maar ik kan me echt niet voorstellen dat de ex van iedereen in dit topic iets heeft gedaan waardoor ze vraak willen/ moeten nemen.
Oud 26-06-2006, 12:14
Verwijderd
Geen wraak, misschien wel misplaatste woede, maar geen wraak.
Oud 26-06-2006, 15:10
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 22-06-2006 @ 14:19 :
Zegt dat niet meer iets over jou dan over hem?
Hoe bedoel je dat?
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 26-06-2006, 15:19
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Flip! schreef op 26-06-2006 @ 15:10 :
Hoe bedoel je dat?
Nou, dat als je iemand echt doodwenst, jij waarschijnlijk een kinderachtiger persoon bent dan hij (tenzij hij bijv. je familie heeft vermoord, maar daar ga ik niet vanuit)
__________________
Tsja
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten De Wraak van Harry: Deel 5
tss
6 31-03-2005 19:43
Verhalen & Gedichten Spijt...
Soapsie
21 20-07-2004 10:28
Verhalen & Gedichten Wilt u dit even keuren
lestat080
14 29-03-2004 22:30
Verhalen & Gedichten Geef je mening over deze tekst
lestat080
31 29-03-2004 17:23
Verhalen & Gedichten De Wraak van de Bloedelfen (Hoofdstuk 2)
Ewuor
11 16-02-2004 20:35
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Wraak!
Ieke
0 08-12-2003 21:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.