Oud 13-08-2007, 20:47
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Hoe zie jij je toekomst voor je? Wat wil je nog bereiken? Een bepaalde studie, reis of eigen bedrijf? Denk je dat je qua innerlijk en uiterlijk veel veranderd?

Zit jij na je pensioen in een bejaardentehuis en ben je levensmoe? Of heb je op je oude dag een speedboot en vaar je met je jonge vriendin over het water? Wil je huisje-boompje-beestje? Wat voor beroep wil je gaan uit oefenen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2007, 22:35
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
[waarschuwing: schokkende informatie]Ik wil niet heel oud worden.[/waarschuwing: schokkende informatie]
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten

Laatst gewijzigd op 13-08-2007 om 23:46.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 23:45
Verwijderd
Citaat:
PixelDansje schreef op 13-08-2007 @ 22:35 :
[waarschuwing: schokkerende informatie]Ik wil niet heel oud worden.[/waarschuwing: schokkerende informatie]
Schokkend of choquerend, aub. En waarom niet?

Mijn plannen zijn eh... vooralsnog niet echt bestaand. Ik wil gelukkig zijn en iets creatiefs doen (maar ik ben er nog niet uit of dit met theater of beeld of woord te maken heeft, uiteindelijk) en ik wil kinderen en een paard en een internetverbinding. En honden en katten. En een huis achteraf. En een leuke man. Maar of daar nog wereldreizen aan vooraf gaan of creatieve baantjes of een triootje met twee hete Italianen, wie weet.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 00:00
Verwijderd
Ik heb geen concrete plannen. Ik wil eigenlijk ongeveer zo door gaan als nu, en dan zie ik wel wat er komt. Er zijn wel dingen die ik hoop. Zo hoop ik bv. dat mijn huidige relatie zo goed blijft als nu, dat we een hele fijne toekomst samen hebben. En ik wil zeker kinderen, dus ik hoop ook dat dat goed zal gaan in de toekomst.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 00:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wil Engels gaan studeren, om de reden dat ik in mijn leven 'iets met Engels' wil doen. En ooit in Engeland wonen. En een leuke vent aan de haak slaan en daarmee eventueel voor nageslacht zorgen. Maar dat is wel voor heel erg in de toekomst.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 00:17
Verwijderd
Ik wil nu lekker gaan studeren en vervolgens mijn diploma halen. Hopelijk studeer ik af in Rechten, maar alles ligt nog open dus ik zie het nog wel. Na mijn studie wil ik gaan reizen of desnoods mijn stage volgen in het buitenland. Ondertussen woon ik natuurlijk op mijzelf en ga ik op zoek naar een leuke baan. Later wil ik zeker kinderen en natuurlijk gezond oud worden.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 13:32
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Uni afmaken, verbluffend rijk worden en vervolgens gelukkig. Want het een is een logisch gevolg van het ander.
__________________
I did it for teh lulz

Laatst gewijzigd op 14-08-2007 om 13:41.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 13:33
Verwijderd
In elk geval deze opleiding afmaken, binnen twee jaar.
Eens een léuke man vinden.
En verder, misschien:
Theaterwetenschappen gaan studeren in Amsterdam, evt. Film, TV & Theaterwetenschappen in Utrecht.
In Gent gaan wonen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 18:49
Verwijderd
Mijn droom is schrijver worden, maar dromen zijn bedrog.

Ik hoop dat ik de rust in mezelf vind en me gelukkig ga voelen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 18:58
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Genoeg geld verdienen om een leuk huisje te hebben en leuke dingen te kunnen doen, dan kan de rest altijd nog
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 00:19
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Hmm, ik weet het niet, eigenlijk. Ik heb al lang moeite om mijn toekomst te visualiseren, terwijl ik vroeger (lees: toen ik een naïeve middelbare scholier was) altijd wel een idee had van hoe ik het graag zou zien. Dat heb ik al jaren niet meer; ik leef nu meer met de dag en kijk niet echt vooruit. Zoveel kan mijn toekomst me niet echt meer schelen: je kunt plannen wat je wilt, maar daar komt uiteindelijk toch maar weinig [resultaat] van terecht. Dus dan kan je maar beter met de dag leven en je niet al te veel bezig houden met vage dromen.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 00:24
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik ga de wereld redden.

En ik wil ook een vent en kinderen ja. En in de stad wonen. Eventueel in het buitenland.

En iets concreter en meer in de nabije toekomst: stage lopen, bachelordiploma halen, half jaar werken en vrijwilligerswerk doen in het buitenland, master doen, andere master doen, soort van traineeship doen. En dan ben ik 25/26 en zien we wel weer verder.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 10:01
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Op mijn dertigste een staatsgreep plegen en daarna dictator van Nederland worden. Vervolgens een gigantisch privéleger opbouwen met de inhoud van de staatskas, met dat leger mijn buurlanden aanvallen en na ongeveer tien jaar mezelf tot keizer van de wereld kronen.
De rest van mijn leven ben ik dan bezig met het herscheppen van de aarde naar mijn eigen ideaalbeeld.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 17:44
Brian Tevreden
Ik wil met mijn club kampioen worden en promoveren. Ook wil ik mijzelf in de picture spelen en schitteren in een grote divisie in europa. Een club als Arsenal, Bayern Munchen of Inter Milaan lijkt mij wel wat. Als dat gebeurt ben ik pas écht tevreden
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 17:55
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
mweh, in ieder geval zal er onderaan het lijstje "doodgaan" zijn. voor de rest zie ik wel.
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 18:41
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ik zou graag een boek willen schrijven met de titel 'Overview of mathematics'.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 19:40
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Mijn belangrijkste doelen op dit moment:
- Dagelijks drie gezonde hoofdmaaltijden nemen, mijn dieet opbouwen tot 1500 KCal per dag en op gewicht blijven op 55 kg.
- Bacheloropleiding Bedrijfseconomie, masteropleiding Accountancy en post-masteropleiding tot Registeraccountant afmaken aan de UvT.

Zal wel van tijd tot tijd veranderen.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 22:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik wil m'n studie afronden, een leuke baan vinden om wat geld te sparen, een leuke man vinden, kindjes krijgen, stoppen met werken en voor onze kindjes zorgen. Heerlijk burgerlijk en lekker onfeministisch.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-08-2007, 22:44
Verwijderd
Ik wil een vriendje. En daarna zal ik wel zien.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 23:28
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
1. Relatie
Een vriendin vinden waar het emotioneel en spiritueel mee klikt
Uiteindelijk hopelijk wel kinderen
2. Werk
Werk vinden in een denktank of adviescommissie of als het echt goed gaat de politiek in
3. Hobby's
Schrijver, schilder, poeet
4. Fysiek
Hete abs ;xxx Redelijk gespierd worden We werken dr aan......
5. Spiritueel
De eeuwige bron van geluk in mezelf vinden ben al goed op weg


Tot zover mijn huidige doelstellingen
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 00:17
Luki
Avatar van Luki
Luki is offline
Get-lots-of-money-and-power.

__________________
Don't laugh! Life's very serious business!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 00:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
1. Relatie / familie

ik hoop na mijn studie te trouwen en kinderen te krijgen. Ik wil zeker NIET scheiden, nooit!

2. werk

ik denk dat ik economie wil gaan studeren en dus ook ergens in het zakelijke gebied werk zoeken.

3. hobby's

schilderen en tekenen

4. fysiek

ik word na mijn 40e ontzettend uitgezakt en oud en rimpelig en op mijn 80e sterf ik als een oud appeltje.

5. spiritueel

hoewel ik er uit ga zien als een heuse bejaarde, blijf ik vanbinnen jong en frivool!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 22:59
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Mijn studie afmaken, verder leren, later professional worden.
Verder: Een gezin stichten, kinderen krijgen.
En nog het allerbelangrijkste: Geen problemen meer hebben en gezond en gelukkig worden .
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 00:01
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 17-08-2007 @ 00:29 :
4. fysiek

ik word na mijn 40e ontzettend uitgezakt en oud en rimpelig en op mijn 80e sterf ik als een oud appeltje.

5. spiritueel

hoewel ik er uit ga zien als een heuse bejaarde, blijf ik vanbinnen jong en frivool!
Haha, wat grappig dat je dat zo zegt. Ik had het er laatst over met vrienden, dat we onszelf ech niet kunnen voorstellen als oud besje. Dat vind ik echt een vreemde gedachte
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 05:23
Evil Monkey
Avatar van Evil Monkey
Evil Monkey is offline
Denk ik nooit echt zo over na eigenlijk.. Ik zie wel wat de toekomst brengt als 't er is..
__________________
'Being evil isn't easy you know.. Time to lay back and relax..'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2007, 11:16
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Op korte termijn:

- Een management-master gaan doen binnen mijn studiegebied.
- Het bedrijfsleven in (ik ga waarschijnlijk geen promotie-onderzoek doen, tenzij ik m'n stages wel heel erg leuk vind)
- Een leuke meid van mijn type vinden

Op lange termijn:

- Een leuke baan vinden
- Samenwonen

Eigenlijk helemaal niets afwijkends dus
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 11:53
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
- Mijn master halen
- Daarna of eerst werken of meteen beginnen met mijn eigen zaak waarvoor al enkele lijntjes uitgegooid zijn
- Veel genieten van het leven en vooral veel reizen <3

Verder hoop ik mijn droomvrouw tegen te komen om samen oud en grijs mee te worden!
__________________
Bruut for president (y)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 12:38
Verwijderd
Ehm, dit jaar mn bachelor afronden, en dan volgend jaar een master, en verder zie ik nog helemaal geen toekomst en heb ik ook geen plannen en weet ik ook niet wat ik wil, en dat is allemaal heel eng enzo
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 13:02
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Unief afmaken en Master in de Psychologie worden, dan werk zoeken, liefst in een kinderpsychiatrie.
Vriendje krijgen en daar heel happy mee worden. Samenwonen. Eerst huren, dan kopen. Na ff gewerkt te hebben, kindjes krijgen. En ow ja, trouwen nog ergens ertussen. En dan kindjes goed opvoeden. En eigenlijk wil ik niet te oud worden
En dezelfde vrienden houden dan nu. En er nog wat bijkrijgen. Ook nog wat leuke reizen maken!
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 22:54
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
een bierestafette houden
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 01:22
Verwijderd
over 2 jaar: afstuderen en dan maar een baan zoeken. het liefst voor 20 uur ofzo, dan heb ik nog 20 uur over voor mijn droombaan

over 5 jaar: hopelijk gewoon werkend in mijn eigen winkel en als schrijfster van populair wetenschappelijke artikelen voor de quest ofzo. verder natuurlijk in bezit van een huis, een volkswagenbusje, een dafje, een trabantje en een rijbewijs. en hopelijk nog 2 katten en een aantal tattoeages erbij.

over 10 jaar: lekker gaan reizen, want dan ben ik werken vast wel zat. misschien ergens onderweg een kind kopen bij de babywinkel.

over 20 jaar: dan ben ik 43 en dat hoop ik nooit te halen. tenzij ik een kind heb, maar eigenlijk is dat meer een wens van mijn vriend dan van mij.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 21:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
- Verder groeien in mijn baan (met o.a. nog een opleiding erbij doen)
- Nog veel dingen zien van de wereld (veel reizen, heb dat te weinig gedaan de eerste 24 jaar, maar dat komt wel goed)
- De eerste twee jaren vooral cashen en dan het huis uit (eventueel eerder als het kan...), en het liefst dan al samenwonen.
- Huisje, boompje, beestje, gewoon leven, genieten en gelukkig en gezond zijn!! Dat is het belangrijkste...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 21:11
Verwijderd
- er moet gestudeerd worden
- er moet een eigen plek komen
- er moet een partner komen op den duur als ik daar zin in heb
- er moet een baan in het buitenland komen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 21:24
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Als een kluizenaar, in de open natuur.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 22:03
Verwijderd
Ik ga eerst maar eens mijn enigszins nutteloze studie afronden om mezelf van een mooie doctorandustitel te voorzien. Daarna ga ik een huis en een baan zoeken, waarna ik 45 jaar ga werken. Daarna ga ik met pensioen en na tien jaar plantjes te hebben gesnoeid ga ik dood.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 22:07
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Ik weet het allemaal nog niet.. ik wil zo veel, maar concrete plannen heb ik helemaal nog niet. In ieder geval veel van de wereld zien, reizen, buitenland, studeren, onderzoek (maar op welk gebied weet ik nog niet), gezin of samenwonen. Of ik het rustig of druk wil hebben weet ik nog niet Ik vind het zo zinloos je hele leven druk met vanalles (basisschool, voortgezet onderwijs, universiteit, werken en dan ben je klaar en dan is je leven voor het grootste deel voorbij en begint 't aftakelen enzo..) bezig te zijn, maar rustig is ook maar zo saai.. Moet nog een goeie balans tussen alles zien te vinden dan komt 't wel goed hoop ik...

En op korte termijn is het al net zo vaag

Laatst gewijzigd op 21-08-2007 om 22:10.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-08-2007, 23:06
one.
one. is offline
De grootste steden van Europa en de rest van de wereld bezoeken.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 19:57
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
huisje, boompje, beestje, vlindertjuh
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 20:36
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik nog wat maandjes werken en daarna vertrek ik naar Australie en ik blijf daar totdat m'n geld op is. Volgend jaar ga ik studeren en dan zien we wel weer verder...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 23:02
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
M'n nutteloze studie afronden, verder met wiskunde, daarna zo'n 50 uur per week achter een computer werken en tijdens mijn pensioen kekke schilderijtjes maken.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 23:08
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Korte termijn: Woensdag afrijden en slagen. Begin september introductie nieuwe studie.

Langere termijn: Beginnen met studeren. Kijken hoe en wat en hoeveel tijd ik daarmee kwijt ben. Misschien baantje zoeken en op kamers. Volgende zomervakantie met vrienden met de auto weg.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 00:24
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Hmm, ik wil trouwen en een huis kopen en kindjes krijgen en een hond en samen heel burgerlijk zijn. Heerlijk .
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 00:26
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Owja. Een vriendinnetje staat ook op het verlanglijstje
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 12:26
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Mijn vriendinnetje zo ver krijgen dat ze LOTR gaat lezen.
(haar de films laten kijken is overigens al gelukt )
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 12:40
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
vooral niet de boeken van LOTR lezen

voor de rest bachelor afmaken, leuke master in het buitenland volgen en daarna huisje en boompje. Beestje hoeft van mij niet
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 12:46
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
vlindertjuh schreef op 24-08-2007 @ 12:40 :
vooral niet de boeken van LOTR lezen
Ik ga hier nog een zware dobber aan krijgen, maar ik hou vol
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 12:46
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
pas op late leeftijd een mattie for life vinden en tot die tijd rotzooien met verschillende vriendjes etc. mn studie succesvol afronden met een master in taalkunde of interculturele communicatie. tussendoor m'n cv verder opvullen met leuke bijbaantjes en een jaar bestuur ofzo.
na m'n studie nog een jaar iets leuks doen, studeren of reizen ofzo. en rond m'n 24/25e toch maar beginnen met werken in een leuk bedrijf. daar werk ik me langzaam maar zeker op tot BAAS en koop ik een porsche carrera 911 in antracietgrijs en een mustang uit 68.
oh ik toch wel ook trouwen voor de mooie jurk en t vrijgezellenfeest en kindjes later. maar dat pas rond m'n 30e.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 14:20
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 24-08-2007 @ 12:46 :
en een mustang uit 68.
<33
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 15:04
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Nagellak kopen voor Vlindertjuh die niet stinkt naar chemische zooi
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 18:33
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Een leuke man vinden, reizen, schilderen/tekenen/schrijven/de creabea uithangen, midden op de dag naakt over straat rennen terwijl ik heel hard "U can't touch this" van MC Hammer blér, een penthouse in New York ( ) of in ieder geval in een drukke stad zodat ik 's avonds met een mok thee voor mijn raam kan staan om naar de lichtjes te kijken, een eigen webwinkel beginnen... ik heb genoeg plannen voor de komende 300 jaar. Kinderen staan niet op het lijstje
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Een belangrijke les
Cas Kramers
2 21-02-2012 19:37
Lifestyle wat zijn jouw plannen?
Susanne
65 18-08-2009 17:26
Liefde & Relatie reactie ouders vriend
Vlinderr
20 21-04-2006 16:16
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie.
Isa
28 13-06-2003 21:47
Liefde & Relatie LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde.
Rerisen Phoenix
58 13-06-2003 08:23
Lichaam & Gezondheid zwanger...
nicole1987
250 25-05-2003 18:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48.