Oud 09-10-2006, 12:47
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Sommige mensen zouden het wel verdienen ja.
Maar ik heb nog nooit zo'n goede gelegenheid gehad als die kerel met dat cijferlijst verhaal (wat overigens echt briljant is)
Bovendien zou ik zoiets nooit durven, veel te bang om betrapt te worden.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Advertentie
Oud 09-10-2006, 12:56
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Alleen bij basketball.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 09-10-2006, 13:39
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Ja ik heb op de basisschool ooit iemands lievelingssjaal in de wc gegooid omdat ze allemaal gemene dingen tegen mij zei. Ze zijn er nooit achter gekomen dat ik het had gedaan
Oud 09-10-2006, 13:45
Verwijderd
Oud 09-10-2006, 14:38
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik fietste een keer met mijn broertje naar de kapper terwijl het regenden. Kwamen er een paar gasten naast ons fietsen (man of 8), waarvan er 1 een mes bij zich had. Of we even wilden stoppen. Wij doorfietsen, mijn broertje doodsbang en ik gewoon rustig proberen te blijven. Uiteindelijk valt er een om (de weg was dus glad door de regen) en gebeurde er niks.

TOTDAT ik die gozer met dat mes tegenkwam op een voetbalfeest en ik er een aantal van mijn vrienden waren en hij alleen .
__________________
I did it for teh lulz
Oud 09-10-2006, 14:53
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Ja, ben ik wel, maar ik durf het nooit. Maar in gedachten wraak nemen will do.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 09-10-2006, 15:23
Supreme Dutch
Citaat:
Magican schreef op 09-10-2006 @ 14:38 :
Ik fietste een keer met mijn broertje naar de kapper terwijl het regenden. Kwamen er een paar gasten naast ons fietsen (man of 8), waarvan er 1 een mes bij zich had. Of we even wilden stoppen. Wij doorfietsen, mijn broertje doodsbang en ik gewoon rustig proberen te blijven. Uiteindelijk valt er een om (de weg was dus glad door de regen) en gebeurde er niks.

TOTDAT ik die gozer met dat mes tegenkwam op een voetbalfeest en ik er een aantal van mijn vrienden waren en hij alleen .
Waarom pakken die lui dan een mes?
Oud 09-10-2006, 15:28
Verwijderd
Enige "wraakactie" die ik ooit heb ondernomen was toen ik met MegaManX door Utrecht liep en mijn ex van de andere kant kwam. Ik heb toen aan MMX gevraagd of hij wilde doen alsof hij mn vriendje was, gewoon om te laten zien hoe GELUKKIG ik wel niet was. Puur om mn ex te etteren.
Oud 09-10-2006, 15:39
Verwijderd
Als iemand iets naars zegt, simpeweg om me te kwetsen, probeer ik meestal gewoon mezelf van die persoon af te wenden. Het is vaak ook het meest irritante om te doen, omdat die klootzak op dat moment eigenlijk gewoon probeert je over de rooie te krijgen.
Zo had een "vriendin" van me laatst hele stomme roddels verspeid om een beetje aandacht te krijgen. Ik heb daar niets over gezegd, maar elke keer dat ze toenadering zocht heb ik haar gewoon straal genegeerd. Ze werd echt helemaal gek op den duur, zodat ze steeds meer lullige dingen over me begon te vertellen tegen andere mensen. Die mensen kwamen dan naar me toe met de vraag: "Heeft R. soms ruzie met jou?" waarop ik zei: "Ik heb helemaal geen problemen met R., ik weet ook niet waarom ze dat soort dingen zegt."
En toen vond iedereen haar een rare aansteller en wilde niemand meer met haar praten

Maar als iemand me fysiek wat aandoet, kan die persoon klappen terug verwachten
Oud 09-10-2006, 15:56
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Nee, ik ben vredelievend. Als je wraak neemt zink je naar het niveau van degene die jou iets heeft aangedaan. En dat is nou niet bepaald hoog.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 09-10-2006, 16:00
Verwijderd
Meestal bedenk ik me pas achteraf pas wat ik wel niet allemaal had kunnen doen en dan is het te laat.
Ik heb wel ooit eens een hoekje van een bladzijde uit mijn zusjes poëzie-album gescheurd, omdat ik kwaad was omdat ze mijn lievelingssticker had gebruikt. Maar toen was ik tien en dacht ik nog dat dat erg was.

En wat ook wel tof is, is diegene gewoon keihard negeren. Dat vinden mensen zo irritant. Heel erg uit de hoogte doen of negeren werkt heel vaak.
Oud 09-10-2006, 16:25
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 09-10-2006 @ 15:23 :
Waarom pakken die lui dan een mes?
Die had hij vast in zijn hand, dreigde er niet meer maar het feit alleen al dat hij het bij zich had was dreigend genoeg.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 09-10-2006, 16:41
Rodion
Rodion is offline
Alleen bij sport. Maar nooit heel hard of gemeen.
Oud 09-10-2006, 16:47
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Sarah schreef op 08-10-2006 @ 22:46 :
Mensen doen mij nooit opzettelijk iets aan waar ik wraak op zou kunnen nemen, eigenlijk.

Hoewel, misschien kleine dingetjes. Zo viel ik laatst bijna van mijn fiets, waardoor ik een bocht vrij vreemd nam, waardoor een mevrouw tien centimeter opzij moest zodat we elkaar niet raakten. Dit was voor haar reden om mij uit te schelden - toen ik mijn excuses aanbood vond zij dat aanleiding om mij nog meer uit te schelden. In eerste instantie was ik boos op haar, maar daarna nam ik bewust het besluit om diepe medelijden te hebben met haar omdat zij zo'n chagrijnig rotmens was, de arme vrouw, ze zal het daardoor wel heel moeilijk hebben in het leven. Dat voelt dan wel een beetje als wraak, denk ik . Zelf merkte ze er niets van natuurlijk.
Deze reply kan ook alleen van jou zijn.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 09-10-2006, 16:48
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Woef schreef op 08-10-2006 @ 18:43 :
Beargumenteer!!
beer
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 09-10-2006, 17:07
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Iemand had mij wel eens genaaid dat ik niet kwam opdagen in de les... moest een uur nabijven!!!

Toen de volgende lesuur liep ik langs zijn tafeltje en liet mij vallen en ik zei dat hij me liet struikelen. hij moest toen ook een uur nabijven oog om oog tand om tand zeg ik dan maar!


Zo terug lezen is het best wel kinderachtig maar goed ik was toen maar 13
__________________
All Hail to the Ale!
Oud 20-09-2007, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Enige "wraakactie" die ik ooit heb ondernomen was toen ik met MegaManX door Utrecht liep en mijn ex van de andere kant kwam. Ik heb toen aan MMX gevraagd of hij wilde doen alsof hij mn vriendje was, gewoon om te laten zien hoe GELUKKIG ik wel niet was. Puur om mn ex te etteren.
ohja
Oud 20-09-2007, 23:16
Verwijderd
Citaat:
ohja
Is uppen hip ofzo
Oud 20-09-2007, 23:17
Verwijderd
De zoete smaak van slotjes.
Oud 20-09-2007, 23:17
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
*snel posten voordat ie dicht is*
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-09-2007, 01:07
Verwijderd
Citaat:
*snel posten voordat ie dicht is*
Oud 21-09-2007, 05:39
Verwijderd
En ik wou net nog zeggen: goh, eindelijk weer eens een leuk topic op DK.

Oud 21-09-2007, 07:22
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik wou al een serieus antwoord gaan typen, maar nu denk ik LMF.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 21-09-2007, 07:35
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Uppen is not funny.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wraak...spijt?
*saartje87*
54 30-01-2007 17:33
Verhalen & Gedichten WEDSTRIJD-POLL: Predikt de waanzin en de zwartgalligheid!
xineof
231 22-01-2006 16:10
Verhalen & Gedichten Zou u dit eens willen lezen en quoteren??
lestat080
7 12-10-2004 16:51
Verhalen & Gedichten Wilt u dit even keuren
lestat080
14 29-03-2004 22:30
Verhalen & Gedichten Geef je mening over deze tekst
lestat080
31 29-03-2004 17:23
Flora & Fauna welk beest haat je en waarom?
kastdeur
81 04-06-2002 11:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43.