Oud 04-04-2013, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Nu ik toch bezig ben: wie was degene die ergens eerder in WSZ vertelde dat ze nu 1000 kcal onder haar verbruik is gaan eten? Want dat kan ik ten zeerste afraden. Over het algemeen wordt 10% tot 20% onder je verbruik aangeraden als je gezond wil afvallen. Van veel minder eten komt weinig goeds, zowel lichamelijk als psychologisch. Het is bovendien contraproductief, want wat je nu te weinig eet ga je later driedubbel inhalen als je lichaam eenmaal hard gaat janken om voedingsstoffen.

/voedingsdeskundige Para
Was dat niet Mutant? Volgens mij heeft die al veel medici om zich heen om haar daarin te helpen.
Advertentie
Oud 04-04-2013, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Die nieuwe Riverside is inderdaad wel jolly.
Vind alleen Celebrity Touch wel een heel vreemde eend in de bijt. Vooral dat intro.
Oud 04-04-2013, 15:07
Verwijderd
Ik word altijd juist gemotiveerd om actief en gezond te gaan doen van die eetprogramma's. "Ja, neem jij maar nog een pizza " denk ik dan. Omdat ik geen goed mens ben.
Oud 04-04-2013, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Mogelijk Spaans hondenvlees in gehaktballen
Mogelijk hebben Spaanse bedrijven honden- en kattenvlees verwerkt in diervoeding en gehaktballetjes. Dat schrijft De Telegraaf. De Guardia Civil, de Spaanse autoriteit die de zaak onderzoekt, legt ook een link met een recent opgedoekte vleesgroothandel uit Amsterdam.
Nou, de beerput gaat open. :')

Was net op tijd met m'n nieuwe principes.
Oud 04-04-2013, 15:08
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Kijkt iemand hier Secret Eaters? Ik vind het zo raar dat al die mensen van 150 kilo in alle oprechtheid dingen zeggen als 'ja, volgens mij eet ik juist te weinig', in hun eetdagboeken ook vaak maar op 1500-2000 kcal komen, ervan overtuigd zijn dat ze een medisch wonder zijn, en dan voor het gemak even vergeten dat ze dagelijks voor vijftienhonderd calorieën aan dressing, olijfolie en koffiekoekjes binnenkrijgen. Eentje goot zo een plens olijfolie over z'n pizza
Ik denk dat veel mensen gewoon heel erg onwetend zijn over hoeveel calorieen er in bepaalde dingen zitten. Die denken dan 'oh, het is maar een beetje dressing, dat maakt niet uit' of 'het is maar een klein koekje' oid. Dus dingen die geen volledige maaltijd zijn tellen ze dan niet mee ofzo.
Ik heb ook wel dat ik zonder dat ik het doorheb een bak koekjes wegstouw ofzo, maar ik ben me er iig wel van bewust dat die dingen ongezond zijn. Ik zou mezelf nooit een 'medisch wonder' vinden. Dat is gewoon dom.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-04-2013, 15:08
Verwijderd
Ik kijk geen eetprogramma's meer omdat ik ervan ga complexen.
Oud 04-04-2013, 15:10
Verwijderd
Ik kijk nu Chanel, tering, wat een kind zeg
Oud 04-04-2013, 15:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Zal Fizzle wel zijn geweest, huhu hoho.
Hoi naamzoek ben ik nodig?
Oud 04-04-2013, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Hoi naamzoek ben ik nodig?
Ik wilde er nog kusjes en alles bijzetten, echt!!11
Oud 04-04-2013, 15:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Sowieso ben ik een medisch wonder
Oud 04-04-2013, 15:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik wilde er nog kusjes en alles bijzetten, echt!!11
kusjes terug
Oud 04-04-2013, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk nu Chanel, tering, wat een kind zeg
Ik heb me helemaal laten gaan tijdens die aflevering. Qua schelden enzo.
Wil het programma nu ook niet meer kijken, vond het te erg.
Oud 04-04-2013, 15:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Was het niet sann?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-04-2013, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk nu Chanel, tering, wat een kind zeg
Ik hoopte oprecht dat de baby dood zou zijn Ik weet het, erg voor de baby en bla, maar ik gunde haar gewoon echt geen kind, met haar schijthouding.
Oud 04-04-2013, 15:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Was het niet sann?
Nee, sann viel wel ineens heel veel af, maar dat was niet bewust.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-04-2013, 15:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het gaat hier alleen nog maar over eten of niet is dat omdat bikiniseizoen eraan komt?

Ik moet echt een nieuwe bikini
Oud 04-04-2013, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb me helemaal laten gaan tijdens die aflevering. Qua schelden enzo.
Wil het programma nu ook niet meer kijken, vond het te erg.
Ik vind het echt heel dom en vind het zelfs wel een beetje zielig dat iemand zó onwetend kan zijn/blijft doen. Echt heel erg. Bah.
Oud 04-04-2013, 15:16
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee hoor, jij komt alleen nog maar langs als 't toevallig over eten gaat.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-04-2013, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Ah, vind jij 't wat, dat Jolly? Hah, die Edward En jawel hoor Hoewel dat 'm niet geworden is gisteravond.
ja! er zat zelfs een obsessienummer bij
Citaat:
Nou, de beerput gaat open. :')

Was net op tijd met m'n nieuwe principes.
ieeewwww zie je wel elmer, dat ze dat doen
Oud 04-04-2013, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Was dat niet Mutant? Volgens mij heeft die al veel medici om zich heen om haar daarin te helpen.
Dat sowieso, maar de periode dat ik dat had, postte ik ook nog niet op het forum, buiten op Admin om te herhalen hoe ellendig ik me voelde en hoe moe en kapot en dat het idee aan water me al deed kotsen Fut om daarover ergens anders nog te praten had ik niet ^^

Citaat:
Ik denk dat veel mensen gewoon heel erg onwetend zijn over hoeveel calorieen er in bepaalde dingen zitten. Die denken dan 'oh, het is maar een beetje dressing, dat maakt niet uit' of 'het is maar een klein koekje' oid. Dus dingen die geen volledige maaltijd zijn tellen ze dan niet mee ofzo.
Ik heb ook wel dat ik zonder dat ik het doorheb een bak koekjes wegstouw ofzo, maar ik ben me er iig wel van bewust dat die dingen ongezond zijn. Ik zou mezelf nooit een 'medisch wonder' vinden. Dat is gewoon dom.
Ja of hoeveel mensen denken dat filet americain uit de winke mager is, of salades of andere bereide dingen. Je schrikt je kapot als je dat optelt. En er was ook ergens iets met een 'gezonde' wrap bij ee fastfoodrestaurant waar meer kcal inzaten dan in de burgers.

Citaat:
Was het niet sann?
Sann. heeft toch gewoon alle suiker geschrapt?
Oud 04-04-2013, 15:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoezo 'eww'? Als 't goed smaakt, who cares? *shrug*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-04-2013, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Daarnaast alles goed en wel Para, maar als voedingsdeskundige vind ik je wel redelijk vaak open deuren intrappen hier.
Maar goed, misschien omdat ik zelf al het nodige weet.
Ik beweer ook nergens dat het ingewikkeld is. Maar dat iets simpel is betekent niet dat mensen 't ook echt begrijpen, op de 'aha, X bereiken moet dus zó, oke, dan ga ik dat doen'-manier. Gezond eten en genoeg bewegen is ook een open deur, maar toch bestaan er genoeg mensen met ernstig overgewicht en komt lang niet iedereen braaf aan dat halfuur lichaamsbeweging per dag.
Oud 04-04-2013, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Hoezo 'eww'? Als 't goed smaakt, who cares? *shrug*
ja het is ook puur psychologisch. ik verdenk die kant en klare shit altijd van dooie honden en ratten en dat vind ik gewoon ranzig.
Oud 04-04-2013, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Ik beweer ook nergens dat het ingewikkeld is. Maar dat iets simpel is betekent niet dat mensen 't ook echt begrijpen, op de 'aha, X bereiken moet dus zó, oke, dan ga ik dat doen'-manier. Gezond eten en genoeg bewegen is ook een open deur, maar toch bestaan er genoeg mensen met ernstig overgewicht en komt lang niet iedereen braaf aan dat halfuur lichaamsbeweging per dag.
Dat zal best, maar ik denk dat de meerderheid hier op wsz wel globaal snapt hoe alles zit. In ieder geval de dingen die jij weleens post. Maar misschien overschat ik mensen dan hoor.
Oud 04-04-2013, 15:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee hoor, jij komt alleen nog maar langs als 't toevallig over eten gaat.
Ja dat is wanneer ik genaamzoekt word!
Oud 04-04-2013, 15:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ohnee het ging ook over de ING he?
Mijn saldo klopte ook even niet en daar schrok ik van

Zo, kijk, ik kan ook over dingen buiten eten praten. En over dingen buiten de zauberflöte
Oud 04-04-2013, 15:21
Verwijderd
Ik mag na heul lang vandaag een Turkse pizza van mezelf
Oud 04-04-2013, 15:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ohnee het ging ook over de ING he?
Mijn saldo klopte ook even niet en daar schrok ik van

Zo, kijk, ik kan ook over dingen buiten eten praten. En over dingen buiten de zauberflöte


Ik zit niet bij de ING, maar als ik dat wel had gedaan had ik alsnog niet doorgehad dat er iets mis was gegaan, want ik check mijn saldo nooit.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-04-2013, 15:26
Verwijderd
Ik check m'n saldo vrij dwangmatig
Oud 04-04-2013, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Nu ik toch bezig ben: wie was degene die ergens eerder in WSZ vertelde dat ze nu 1000 kcal onder haar verbruik is gaan eten? Want dat kan ik ten zeerste afraden. Over het algemeen wordt 10% tot 20% onder je verbruik aangeraden als je gezond wil afvallen. Van veel minder eten komt weinig goeds, zowel lichamelijk als psychologisch. Het is bovendien contraproductief, want wat je nu te weinig eet ga je later driedubbel inhalen als je lichaam eenmaal hard gaat janken om voedingsstoffen.

/voedingsdeskundige Para
sann
Oud 04-04-2013, 15:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik check mijn saldo regelmatig en ik weet niet precies hoeveel ik zou moeten hebben maar zo weinig als ik gister had heb ik normaal echt NOOIT. Dus toen zat ik wel even van, wow, WTF heb ik gedaan
Oud 04-04-2013, 15:28
Verwijderd
Ja was wel grappig om te lezen dat overal op internet mensen aan hun uitgavepatroon gingen twijfelen. Mooi niet dat dat bij mij ooit zal gebeuren.
Oud 04-04-2013, 15:29
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik weet dat ik toch geen geld heb. Ik check eigenlijk alleen als ik iets duurs wil kopen, anders dan heeft checken toch geen nut. Ik weet hoeveel geld er binnenkomt en ik weet wat mijn vaste lasten zijn en verder doe ik geen rare grote uitgaven.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-04-2013, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Dat zal best, maar ik denk dat de meerderheid hier op wsz wel globaal snapt hoe alles zit. In ieder geval de dingen die jij weleens post. Maar misschien overschat ik mensen dan hoor.
Jij hebt zelf toch ook pas net ontdekt dat je misschien beter op je eiwitten moet letten i.c.m. je nieuwe vleesgewoontes? Globale kennis =/= praktische kennis =/= toepassen van die kennis. Maar goed, ik zal jou dan geen advies meer geven
Oud 04-04-2013, 15:33
Verwijderd
Citaat:
sann
Volgens mij ook, maar ik kan die post niet meer vinden. Misschien heb ik hem verzonnen.
Oud 04-04-2013, 15:33
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
hello hello
__________________
you're not my demographic
Oud 04-04-2013, 15:34
Verwijderd
Ik weet dat mijn rekening galmt, maar nu even niet want mijn uitkering is binnen en de vaste lasten en ziekenhuisschuld gaan er pas later af en de huur gaat eve niet omdat ik mijn pc niet heb, dus nu staat er wel eve wat op. En waaro pakt die tyfustablet die n-en zo vaak niet? En de m ook al.
Sowieso heb ik geen ING rekening, ook geen Belgische.

Oh en bij gebrek aan een pc ben ik maar verder gegaan met huishoudelijk werk. Ik heb mijn bed afgehaald, dan kan ik vanavond weer een vechtpartij houden met mijn nemesis het dekbedovertrek.
Oud 04-04-2013, 15:34
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Bonzjoer mesjeu!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-04-2013, 15:34
Verwijderd
AHA!!1 Dus toch.
Oud 04-04-2013, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ik word altijd juist gemotiveerd om actief en gezond te gaan doen van die eetprogramma's. "Ja, neem jij maar nog een pizza " denk ik dan. Omdat ik geen goed mens ben.
Dat doe ik anders; ik ga juist Slechte Dingen eten en denk dan steeds bij ieder hapje denken 'Mwhahaha, ik kan het hebben EN JIJ LEKKER NIET!'
Oud 04-04-2013, 15:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
AHA!!1 Dus toch.
Ja, maar als ze hetzelfde eet maar meer beweegt is dat toch iets anders dan veel minder eten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-04-2013, 15:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, sann viel wel ineens heel veel af, maar dat was niet bewust.
Nee, dat was iets heel anders.

Citaat:
sann
Danku!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-04-2013, 15:40
Verwijderd
Over dat eten nog: ik denk ook dat veel mensen denken dat gezond = calorie-arm. Dus lekker Jamie Olivereske hoeveelheden olijfolie overal doorgooien woop/.
Oud 04-04-2013, 15:40
Verwijderd
oh het gaat nog steeds over eten, leuk
Oud 04-04-2013, 15:40
Verwijderd
Wat doet Edsilia Rombley dat lief, met die Chanel. <3 Ze heeft zo'n opgewekt soort geduld.
Oud 04-04-2013, 15:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nee, dat was iets heel anders
Mjuh, ik had die andere post ook helemaal over 't hoofd gezien.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-04-2013, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Bonzjoer mesjeu!
Bonzjoer maddam! Saa vaa?

Citaat:
Wat doet Edsilia Rombley dat lief, met die Chanel. <3 Ze heeft zo'n opgewekt soort geduld.
Vond ik ook. Edsilia is tof
Oud 04-04-2013, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat veel mensen gewoon heel erg onwetend zijn over hoeveel calorieen er in bepaalde dingen zitten. Die denken dan 'oh, het is maar een beetje dressing, dat maakt niet uit' of 'het is maar een klein koekje' oid. Dus dingen die geen volledige maaltijd zijn tellen ze dan niet mee ofzo.
Ik heb ook wel dat ik zonder dat ik het doorheb een bak koekjes wegstouw ofzo, maar ik ben me er iig wel van bewust dat die dingen ongezond zijn. Ik zou mezelf nooit een 'medisch wonder' vinden. Dat is gewoon dom.
Ja, ik had (en heb) dat ook. Alleen dan vaker met gezonde dingen, zoals noten en mozzarella. Hoewel ik mezelf uiteraard nooit een medisch wonder genoemd heb, maar ik schommelde wel altijd enorm qua gewicht terwijl ik altijd dacht 'normaal' te eten.

Eten is best een abstract begrip.
Oud 04-04-2013, 15:45
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn buik doet nogal van 'grumbldumbl', vormt een fijn achtergrondkoor voor zangles zo meteen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 04-04-2013, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Wat doet Edsilia Rombley dat lief, met die Chanel. <3 Ze heeft zo'n opgewekt soort geduld.
Daar heb ik altijd zo'n bewondering voor, ik zou dat echt NIET kunnen en alleen maar heel haatdragend en passief-agressief zijn kuteigenschap.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.