Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond 't wel stom dat toen ik tegen mensen zei dat ik al een jaar niet dronken was geweest dat iedereen reageerde met 'Oh, wat goed van je, MEIS!', terwijl het helemaal niet een vrijwillig iets was. ![]() Maar goed, vorige week had ik een fles wijn en dat was leuk. ![]()
|
Verwijderd
|
Mensen zeggen altijd van 'oh je moet stroop of jam op je brood doen en geen kaas', maar als ik stroop of jam op m'n brood doe voor de lunch word ik rond 16:00 licht in m'n hoofd en moet ik iets eten en meestal zijn dat dan de chocolaatjes die we van patienten hebben gekregen want die staan zo lekker binnen handbereik, en als ik kaas op m'n brood doe voor de lunch krijg ik rond 17:30 een beetje maagknor en dan ben ik al thuis en eet ik een appel.
|
![]() |
|
Vrienden/collega's van me zijn gisteren helemaal naar Duitsland gereden om Mumford & Sons te zien en één ervan zei op fb 'Het was supertof, maar jammer van al die hipsters.'
eeeeh, Hipsters bij Mumford & Sons? :')
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eignelijk is shredden incl. warm up en cool down maar 27 minuten trouwens. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|