Oud 13-02-2002, 20:54
kastdeur
kastdeur is offline
mjah
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2002, 21:24
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
geen enkel beest haat ik...muggen en ander stekend gespuis vind ik onprettig...maar haten gaat me te ver...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 21:40
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Muggen. Kutbeesten.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 21:48
Gwenniej
Avatar van Gwenniej
Gwenniej is offline
ik haat elk insect, echt voor allemaal ben ik bang en ik haat paarden ook, solly weet ook nie waarom, ik vidn t kut beestuh
__________________
honderdduizend luchtkastelen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 21:55
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik haat honden
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 22:42
Verwijderd
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
ik haat honden
ik ook... die beesten zijn zooo agressief...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 23:15
kizzy
kizzy is offline
ik was vroeger altijd heel bang voor honden.. nu nog wel beetje maar durf ik nooit toe te geven

maar slangen vind ik echt ENG!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 01:21
razor-x
razor-x is offline
ik haat spinnen
Weet niet waarom, maar sjit ik heb een hekel aan die beesten
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 10:08
tygertje_15
tygertje_15 is offline
ik haat muggen en wespen..

aargh KUTbeesten...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 10:09
Era
Era is offline
haten doek niks...maar ik hou niet bepaald van insecten.
__________________
We zijn niet verdwaald...We weten alleen niet waar we zijn...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 15:47
Gaia
Avatar van Gaia
Gaia is offline
Ben bang voor wespen...tegenwoordig bennik er al iets nuchterder over...

Maar een aantal jaar geleden waren we met m'n familie op vakantie in Duitsland. We waren aan het wandelen in het bos en inmiddels zo'n 6 km van de auto vandaan....staan we bij een mooi bronnetje, trapt m'n broer ineens in een wespennest. hij had allemaal spijkerkleding aan, maar ik had hele dunne kleren aan.....dus 20 wespesteken....en ik moest nog weer terug. ik mocht niet gedragen worden, want dan zou ik in elkaar zakken...dus ik moest die 6 km zelf teruglopen. M'n ouders hadden een stok voor me gepakt en ik maar lopen...en een PIJN!! *zucht* toen moesten we nog 30 minuten met de auto naar de dokter toe, die zei > Ow, GELUKKIG ZE LEEFT NOG!! Nou, dan denk ik wel dat ze het verder overleeft....

snapje waaar mijn angst vandaan komt..????
__________________
Today I introduced myself to my own feelings
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 19:24
Anymalz
Anymalz is offline
Citaat:
Gaia666 schreef:
Ben bang voor wespen...tegenwoordig bennik er al iets nuchterder over...

Maar een aantal jaar geleden waren we met m'n familie op vakantie in Duitsland. We waren aan het wandelen in het bos en inmiddels zo'n 6 km van de auto vandaan....staan we bij een mooi bronnetje, trapt m'n broer ineens in een wespennest. hij had allemaal spijkerkleding aan, maar ik had hele dunne kleren aan.....dus 20 wespesteken....en ik moest nog weer terug. ik mocht niet gedragen worden, want dan zou ik in elkaar zakken...dus ik moest die 6 km zelf teruglopen. M'n ouders hadden een stok voor me gepakt en ik maar lopen...en een PIJN!! *zucht* toen moesten we nog 30 minuten met de auto naar de dokter toe, die zei > Ow, GELUKKIG ZE LEEFT NOG!! Nou, dan denk ik wel dat ze het verder overleeft....

snapje waaar mijn angst vandaan komt..????
Duzz volgende keer spijkerkleding aan trekken!
__________________
Als Evolutie Verbetering is ** Waarom zouden we het dan testen
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 19:25
Anymalz
Anymalz is offline
Citaat:
kizzy schreef:
ik was vroeger altijd heel bang voor honden.. nu nog wel beetje maar durf ik nooit toe te geven

maar slangen vind ik echt ENG!
SlANGEN ENG?????
das jammer want ik heb er een!
__________________
Als Evolutie Verbetering is ** Waarom zouden we het dan testen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 15:53
punkbastard!!!
punkbastard!!! is offline
de mens....
__________________
Ten guys jump one, what a man......
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 16:05
beflappie
beflappie is offline
m'n paard ik moet hem steeds harder slaan om hem een beetje te laten lopen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 20:07
drama
Avatar van drama
drama is offline
ik haat geen dieren.
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 21:36
vigor mortis
vigor mortis is offline
hell, beesten HATEN is wel een beetje overdreven maar slangen vinnik heeeeeeeel eng omdat... ik weet eiglijk niet waarom maar het is gewoon ze zien dr zo glibberig uit
__________________
Dream Your Life And Die In Your Sleep ~*bite me*~ I Am A Razor Blade Please Cut Your Wrist With Me
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 17:33
Remqo
Avatar van Remqo
Remqo is offline
Ik heb een hekel aan insecten, vooral muggen en wespen.
Voor de rest hou ik niet zo van reptielen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-02-2002, 20:22
RottenApple
RottenApple is offline
Ik hou absoluut niet van wormen, slangen en slakken, omdat ik ze gewoon ranzig vind...kweenie waarom...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 12:38
virus1824
virus1824 is offline
Ratten BRRRRRRr
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 16:12
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Spinnen!!!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 21:00
dierenliefhebster
dierenliefhebster is offline
Citaat:
drama schreef:
ik haat geen dieren.

goedzo. Ik hou van dieren én planten. Ik haat eigelijk alleen maar de mens. Maar dat is volgens sommigen ( geen diersoort).
__________________
levuh de diere!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 21:38
Gemaskerde Bromvlieg
Gemaskerde Bromvlieg is offline
Ik haat het vogelbekdier en ik heb helemaal een bloedhekel aan wespen. Als er één soort van mij naar een ander planeetje mag gaan is het wel de geel/zwart gestreepte roofinsect bewapend met angel en gif.
__________________
En... niet vergeten... Friko eten !!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 11:45
crazy_ ella
Avatar van crazy_ ella
crazy_ ella is offline
slangen,ben gewoon bang voor hun
net als grote honden
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 18:30
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
ik haat ze niet, maar ik vind honden soms irritant en vies en muggen zijn vervelend
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2002, 15:38
punkbastard!!!
punkbastard!!! is offline
Citaat:
dierenliefhebster schreef:

goedzo. Ik hou van dieren én planten. Ik haat eigelijk alleen maar de mens. Maar dat is volgens sommigen ( geen diersoort).
jeps...een zoogdier
__________________
Ten guys jump one, what a man......
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 17:14
tush
tush is offline
ik ben als de dood voor vogels...
vooral duiven dan
waarom weet ik ook nie
ik loop er echt gillend van weg als er op straat één opvliegt...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 19:47
cyrillic
cyrillic is offline
Ik ben bang voor kabouters, kutbeesten
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 22:38
Ninja_Nina
Ninja_Nina is offline
Vissen! vissen zijn zo vies en eng. die haat ik echt. Zo glibberig..en dan die ogen! gadver! en die ranzige bekken van die beesten! ik ga nooit erges zwemmen als ik weet dat er vissen zitten en ik eet ook nooit vis. BAH!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 16:01
Pan
Avatar van Pan
Pan is offline
Dino's en Dodo's
__________________
Eh.. ja Whatever...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 13:19
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Muggen. Kutbeesten.

__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 13:52
PrackaH
PrackaH is offline
Muggen! Ik haat die krengen! Dat ze steken, okee...wat mij betreft mogen ze me helemaal leeg zuigen (bloed dan he), maar dat gezoem. Nachten heb ik wakker gelegen, gewaakt met de lamp aan en stokjes tussen me ogen om zo'n ding maar ergens neer te zien strijken. En dan zie je 'm ergens zitten en dan voel je de adrenaline door je lijf, omdat dit waarschijnlijk de enige kans is die je krijgt om 'm neer te meppen in een uur. Dus helemaal bezweet, met het hart in je keel en perfect gefocuste pupillen loop je op z'n kutding af...je haalt uit en dan sla je mis...Je doet nog een paar verwoede pogingen om alsnog raak te slaan, maar je weet dat het te laat is...op z'n best moet je weer een uur wachten voordat ie ergens anders gaat zitten...maar voorlopig moet je jezelf wakker houden door te denken aan de grote victorie die je zult gaan behalen als je 'm ooit nog 's neermept.
Teneergeslagen ga je op het bed zitten en ziet de tijd tergent langzaam voorbij kruipen. Na een half uur schrik je op als je dat gezoem weer hoort, meteen begint je hart sneller te kloppen en sla je wild met de mepper om je heen...tevergeefs, het geluid is uitgestorven en je mepper nog steeds leeg...
Uiteindelijk mep je het beest om half drie 's nachts kapot (3 uur later vanaf dat je gewekt werd), om de zoete smaak van de wraak nog eens te benadrukken smeer je het beest een cm of 10 over de muur uit en ook kan je de tevreden glimlach op je gezicht niet meer onderdrukken. Opgelucht en vooral heel moe kruip je terug in bed, denken aan wat je je moeder gaat vertellen over de vlek komt niet meer aan de orde en met diezelfde gelukzalige glimlach val je snel in slaap....

Tot zover deze korte uitleg over waarom ik muggen heel vervelend vind, maar ze me anderzijds ook een heel fijn gevoel kunnen geven...
__________________
Wees jezelf...er zijn al genoeg anderen...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 21:09
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
,
Citaat:
PrackaH schreef:
Muggen! Ik haat die krengen! Dat ze steken, okee...wat mij betreft mogen ze me helemaal leeg zuigen (bloed dan he), maar dat gezoem. Nachten heb ik wakker gelegen, gewaakt met de lamp aan en stokjes tussen me ogen om zo'n ding maar ergens neer te zien strijken. En dan zie je 'm ergens zitten en dan voel je de adrenaline door je lijf, omdat dit waarschijnlijk de enige kans is die je krijgt om 'm neer te meppen in een uur. Dus helemaal bezweet, met het hart in je keel en perfect gefocuste pupillen loop je op z'n kutding af...je haalt uit en dan sla je mis...Je doet nog een paar verwoede pogingen om alsnog raak te slaan, maar je weet dat het te laat is...op z'n best moet je weer een uur wachten voordat ie ergens anders gaat zitten...maar voorlopig moet je jezelf wakker houden door te denken aan de grote victorie die je zult gaan behalen als je 'm ooit nog 's neermept.
Teneergeslagen ga je op het bed zitten en ziet de tijd tergent langzaam voorbij kruipen. Na een half uur schrik je op als je dat gezoem weer hoort, meteen begint je hart sneller te kloppen en sla je wild met de mepper om je heen...tevergeefs, het geluid is uitgestorven en je mepper nog steeds leeg...
Uiteindelijk mep je het beest om half drie 's nachts kapot (3 uur later vanaf dat je gewekt werd), om de zoete smaak van de wraak nog eens te benadrukken smeer je het beest een cm of 10 over de muur uit en ook kan je de tevreden glimlach op je gezicht niet meer onderdrukken. Opgelucht en vooral heel moe kruip je terug in bed, denken aan wat je je moeder gaat vertellen over de vlek komt niet meer aan de orde en met diezelfde gelukzalige glimlach val je snel in slaap....

Tot zover deze korte uitleg over waarom ik muggen heel vervelend vind, maar ze me anderzijds ook een heel fijn gevoel kunnen geven...

even een tip laat voortaan die lamp uit muggen zoals de steek vlieg komen op licht af, zie maar naar een straatverlichting s'nachts daar vliegen ook allemaal vliegen en motten om heen.
__________________
Bekeerd tot veganist
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 01:41
schietgeweer
Avatar van schietgeweer
schietgeweer is offline
Walvissen. Als ik die beesten op tv zie ga ik zo snel mogelijk naar een andere zender of kijk ik even uit het raam. Ik heb een soort angst voor walvissen denk ik. Ze zijn me te groot, en dan die ogen van ze, of die om één of andere reden verschrikkelijk gore kleur. Nee, van walvissen moet ik het echt niet hebben.
__________________
ik sla foetussen als vissen dood.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 10:41
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
spinnen en slakken en kikkers en insecten(o.a. muggen en van die vieze kleine krioelende beestjes!) (en reptielen maar die kon ik nooit tegen)
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 18:33
nina*
Avatar van nina*
nina* is offline
van die irritante vliegjes die als je aan het fietsen bent in je ogen en je haren komen en zellufs in je neus! bah
__________________
het hoort...Wat zegt u? blub
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-03-2002, 16:17
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
muggen, die steken zow, ben dr allergies voor, krijg dan bulten van 5/7 cm doorsnee.(gelukkig heb ik ze nog nooit in me gezicht gehad)
en van die rare vliegen die je in de zomer tegenkomt, op de fiets en die in je mond, ogen oren en neus vliegen gatver, en die groene vliegende kevertjes die dan op je klere gaan zitten
en SPINNEN !!! daar ben ik eg als de dood voor!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 16:18
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
oja en vlooien, had me hond wel eens
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 22:22
josefien
josefien is offline
maaien!!! ieuw die zijn zo viezzzzz!!!!
__________________
josine
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 00:21
Egyptian
Avatar van Egyptian
Egyptian is offline

zwaardvissen!

heb nogal vervelende ontmoeting met een school van die beesten gehad op zo'n 14 meter diepte en dat was niet prettig!
__________________
Was ik laatst bij 'n fijne rel, breekt er opeens een voetbalwedstrijd uit.***~Nachtploeg member~
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 19:46
bambykill
bambykill is offline
Ik haat de mens, omdat ze alle anderen organismen niet in hun eigen waarde laten leven. Iedereen moet leven zoals wij dat willen en alle beesten leven alleen nog maar om ons te vermaken of te voeden...
We lijken wel een fucking virus ofzo.
__________________
Life is beautifull, it really is, without it, you're dead
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 21:22
punkbastard!!!
punkbastard!!! is offline
Citaat:
bambykill schreef:
We lijken wel een fucking virus ofzo.
ja idd net zo'n ziekte die zich verspreid en dan alles apot maakt.
__________________
Ten guys jump one, what a man......
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 00:20
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
muggen enzow
wespen enzow
stekend gespuis

Eigenlijk alle dieren behalve als ze lekker vuzzig zacht zijn of de hele dag niets kunnen doen dan slapen ofzo.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 15:22
MarilynManson
MarilynManson is offline
DEFINETEL GANZEN!!!!!!!!!

bij mij op school lopen er onwijzz veel van die beesten rond omdat er water in de buurt ligt en ik ben dr echt onwijzz bang voor !!!!!!!! ze komen je altijd achterna alz je eten hebt en blazen altijd *bibber*
__________________
~BLUB = DOOD!!!!! ik ben een meizjuh hoow !!!..TSJOEK TSJOEK!! ~
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 22:07
Piccola
Piccola is offline
Ik haat alles dat steekt!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 23:33
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Ik haat ze niet, maar je zal me niet vrijwillig op zo'n dier zien zitten, een Paard.
Ik heb jeugdtrouma's aan deze edele diersoort overgehouden(ok, dat is misschien overdreven), ben een keer door zo'n dier in m'n schouder gebeten toen ik nog klein was, heel stuk uit m'n schouder . Nu kan ik het dat paard ook niet echt kwalijk nemen, het was een circus paard. Ik zou ook gek worden van al die mensen om je heen die je trucjes willen leren. Ik was ook niet de eerste die aangevallen was hoorde ik later
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 11:12
Verwijderd
De kapitalist: een uitbuitend zoogdier met de vervelende eigenschap zijn geloof in de vrije markteconomie elk land en elk mens op te leggen. En muggen natuurlijk, maar ik sla ze nooit dood.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 14:41
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik heb een hekel aan insecten! Vooral spinnen..iekz!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 21:10
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
ik heb echt een grote hekel aan struisvogels... ik kan ze gewoon niet uitstaan, ze hebben een rothoofd en een vriendin van mij haar buren hadden tig van die beesten die je al opaten als je naar ze keek.

en 't komt ook een beetje door een donald duck filmpje dat ik ze niet uit kan staan omdat ze alle spullen opaten en dat vond ik slecht ofzo (ja ik was mini toen)

verder heb ik het ook niet zo op honden in het algemeen maar er zijn uitzonderingen...

en konijnen zijn ook niet cool
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 13:29
LittleMouse
LittleMouse is offline
ik haat spinnen...kutbeesten!!![IMG]

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [stelling] Etnische/religieuze geweldadige conflicten bestaan niet
Verwijderd
213 15-11-2008 16:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [COLUMN]Het Grote God complot (uit Metro 7 September)
Skyrise
17 09-09-2004 21:06
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49.