Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2002, 12:20
Kamilla
Kamilla is offline
mijn moeder is 14 mei 2000 overleden dus over 1,5 maand is het alweer 2 jaar geleden. Ik heb tot ongeveer december 2001 mn gevoelens verborgen gehouden, maar heb daardoor heel veel lichamelijke problemen gekregen. dus zit ik nu bij een psycholoog om me verdriet te verwerken (nu pas). IK heb het gevoel dat mijn moeder net een half jaar geleden overleden is omdat ik er nu pas echt aan denk. Veel steun vind ik dus niet omdat veel mensen zeggen: het is alweer 2 jaar geleden. de meeste mensen snappen mij niet echt omdat ik er nu pas echt mee 'bezig ben'.

Sorry voor mijn lulverhaal, maar ik moest gewoon ff me hart luchten. want ik kan niet nog meer opkroppen. Jullie zullen nou wel weer denken dat ik mezelf zielig vind ofzo, maar dat is niet zo. Sorry voor mijn gezeik hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2002, 12:28
rabecca
rabecca is offline
Ik snap wat je bedoeld de eerste tijd beseffen de meeste mensen het nog niet.
Dan lijkt het nog alsof ze elk moment binnen kan komen alsof ze op vakantie is geweest.
Ik denk dat je nu pas beseft dat ze echt nooit meer terug komt.
Als je stress hebt enzo dan slaat dat idd vaak naar binnen en op je lichaam.
Ik vind het heel dapper dat je naar die psycholoog bent gegaan echt waar! daar heb ik echt waardering voor!
ik wens je heel veel sterkte met het verwerken!

succes meissie!

dikke zoen
__________________
*-_-*If you love something set it free, if it comes back it`s yours, if not, it never was yours*-_-*-----> Denk er maar aan!!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 12:31
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
Kom echt wel veel meer voor hoor, dat je het opkropt om er maar niet aan te denken. Je bent een soort spons, je absorbeert alles, maar op een gegeven moment kun je gewoon niet meer opnemen, en ga je eerst langzaam lekken, tot het moment dat je wordt uitgewrongen, dan komt alles in één keer naar buiten.

Maar het is wel nodig, je mag er best om janken, dat is zelfs goed. Ik weet zeker dat er mensen zijn die je wel begrijpen.

Het is ook veel als je alleen bent dat je er dan mee bezig gaat, en dan het meeste verdriet hebt, probeer je verdriet daarom te werken met anderen en zo min mogelijk alleen te zijn, dan kun je als je alleen bent met andere dingen bezig gaan, dat is beter voor jezelf.

Strerkte...
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 13:11
Kamilla
Kamilla is offline
Citaat:
rabecca schreef:

Ik vind het heel dapper dat je naar die psycholoog bent gegaan echt waar! daar heb ik echt waardering voor!
ik wens je heel veel sterkte met het verwerken!

succes meissie!

dikke zoen
Thnxxx!!! ik voel me erg op me gemak bij mijn psychologe en ik voel me wel iets vaker kut nu, maar het helpt al wel. Ik weet niet hoe het nu met me zou gaan als ik niet naar de psycholoog was gegaan.
kuzzz
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 16:29
smilegirl
smilegirl is offline
hoezo sorry voor je gezeik??
ieder mens heeft wel eens van die momenten dat ie het niet meer voor zich kan houden.
het is juist goed dat je het eruit gooit.
heel veel suc6 met het verwerken.

kizies smilegirl
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 16:35
Kamilla
Kamilla is offline
Citaat:
smilegirl schreef:
hoezo sorry voor je gezeik??

kizies smilegirl
Ik vind het altijd vervelend om mensen met mijn problemen lastig te vallen, daarom heb ik mijn problemen ook zo lang verborgen gehouden. ik ben dat nu aan het 'afleren', maar ik vind het nog steeds erg vervelend daarom zei ik sorry.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 02:34
miep
Avatar van miep
miep is offline
Citaat:
koemeeltje schreef:
Ik vind het altijd vervelend om mensen met mijn problemen lastig te vallen, daarom heb ik mijn problemen ook zo lang verborgen gehouden. ik ben dat nu aan het 'afleren', maar ik vind het nog steeds erg vervelend daarom zei ik sorry.
is helemaal nergens voor nodig
ik vind het ook heel erg goed van je dat je met een psycholoog praat, en ik vind het ook heel erg fijn te horen dat je je op je gemakt voelt bij je psychologe. ik wens je heel veel sterkte toe!

veel liefs,
miep

__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Sociaal afgesloten voelen
viLimi
8 05-02-2013 19:10
Verhalen & Gedichten Kristallnacht: Glas II-VI
ILUsion
8 28-05-2006 18:31
Liefde & Relatie Relatie verbroken na bijna 2 jaar : kans dat het weer goedkomt?
summer1986
2 13-06-2003 15:51
Liefde & Relatie Uit na bijna 2 jaar
Legaly-Blondje
11 11-06-2003 17:28
Verhalen & Gedichten Dichten verleren?
Verwijderd
17 13-02-2003 21:25
Lifestyle ~ Fototopic ~ wooooo
~Sjeherazade~
444 29-01-2003 15:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.