Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2005, 16:42
Verwijderd
Post hier de grappige dingen die je hebt meegemaakt in games.

In CS-Source:

Ik was als laatste T over tegen nog 1 CT op CS_italy. De wapens van mijn rifle waren op. en mijn pistool ook bijna. Ik was bij mijn eigen basis en hoorde de voetstappen van mijn tegenstander. Ik besloot stil te blijven staan met pistool getrokken zodat de CT misschien zou denken dat ik idle was.... Ja hoor, hij trok een mes en liep op me af; op het laatste moment.... HEADSHOT

niet supergrappig, maar wel vermakelijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2005, 17:02
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Je wilt gewoon even showen?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 17:13
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Of hij verzint het ter plekke...
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 17:47
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
mag toch ook wel es
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 18:34
Verwijderd
Bij het spel Goldeneye Multiplayer

1 iemand heeft Oddjob en 1 heeft Jaws

Als Oddjob dicht bij Jaws staat zie je alleen z'n hoed. Dan kan je m niet raken, das wel irri maar wel grappig
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Revan schreef op 18-02-2005 @ 17:42 :

De wapens van mijn rifle waren op.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 19:10
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
Fishy schreef op 18-02-2005 @ 20:05 :
Hij bedoelt waarschijnlijk ammo Maar dan nog liggen er toch wel meer dan genoeg rifles in de map als je als laatste over bent
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Silverchoice schreef op 18-02-2005 @ 20:10 :
Hij bedoelt waarschijnlijk ammo Maar dan nog liggen er toch wel meer dan genoeg rifles in de map als je als laatste over bent
ik vatte t ook wel hoor moest t gewoon even herhalen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 19:57
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
De gigantische lag @Diablo2 waardoor je keihard doodgaat en dikke XP en gold verliest, of god verhoede dat je HC (hardcore) speelt en dus in een klap al je werk kwijt bent, want @hardcore: Dood=dood, kut voor je begin maar overnieuw.
altijd leuk.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 21:08
Verwijderd
Met je clangenoten op Ventrilo en een server zorgt voor genoeg mooie momenten, vooral als je elkaar lang kent.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 21:18
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Ik vind et altijd grappig als je in Desert Combat in een heli (evt. als pasagier) héél hoog vliegt, eruit springt en dan een mijn naar beneden pleurt die bovenop een tank terecht komt...met een beetje oefening is het wel te timen, maar et blijft priceless...

Als je in DC weet dat iemand je in een gangetje gaat 0wnen dan heel snel een granaat droppen waar je staat...schiet de tegenstander je dood en barst in lachen uit...vervolgens gaat de granaat de lucht in en heb jij er toch weer een kill bij ...priceless tijdens een LAN
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Onorthodox schreef op 18-02-2005 @ 18:13 :
Of hij verzint het ter plekke...
je moeder

dan zou ik wel wat ongeloofwaardigers verzinnen

en idd, ik wou ff show=offen, maar anderzijds vind ik dit soort topics altijd leuk om te lezen, dus waarom ook niet?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 21:45
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 18-02-2005 @ 22:18 :
Als je in DC weet dat iemand je in een gangetje gaat 0wnen dan heel snel een granaat droppen waar je staat...schiet de tegenstander je dood en barst in lachen uit...vervolgens gaat de granaat de lucht in en heb jij er toch weer een kill bij ...priceless tijdens een LAN
Hehe, ik herken het van Spearhead, dan willen ze je pakketje met health oppakken en boeeeemmm. Humor ten top.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 21:54
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Revan schreef op 18-02-2005 @ 22:36 :
en idd, ik wou ff show=offen, maar anderzijds vind ik dit soort topics altijd leuk om te lezen, dus waarom ook niet?
Dan is het goed.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 22:56
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Wat altijd melig is zijn gefrusteerde pubertjes die in welk spelletje het toevallig ook mag zijn op een schelden zetten en roepen "me pwn u" , en vervolgens zelf ingemaakt worden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 00:21
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
T_ID schreef op 18-02-2005 @ 23:56 :
Wat altijd melig is zijn gefrusteerde pubertjes die in welk spelletje het toevallig ook mag zijn op een schelden zetten en roepen "me pwn u" , en vervolgens zelf ingemaakt worden.
Dat is even leuk als die losers die gaan zeiken dat je een trainer gebruikt omdat je iemand steeds 0wned en hij steeds misschiet...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 01:26
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 18-02-2005 @ 20:57 :
De gigantische lag @Diablo2 waardoor je keihard doodgaat en dikke XP en gold verliest, of god verhoede dat je HC (hardcore) speelt en dus in een klap al je werk kwijt bent, want @hardcore: Dood=dood, kut voor je begin maar overnieuw.
altijd leuk.
Dat is idd kut. Ik ben nog eens een lvl 76 hc druid kwijtgeraakt door fucking batle.net. Alles stond stil en alles wat aanviel viel mij aan . Toen ik het 5 seconden later weer zag zag ik nog net hoe m'n druid doodging.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 01:31
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
wammus schreef op 19-02-2005 @ 02:26 :
Dat is idd kut. Ik ben nog eens een lvl 76 hc druid kwijtgeraakt door fucking batle.net. Alles stond stil en alles wat aanviel viel mij aan . Toen ik het 5 seconden later weer zag zag ik nog net hoe m'n druid doodging.

Hmmm
Het is dat b.net gratis is, anders zou ik lichtelijk onflateuze uitspraken maken over de heren van Blizzard
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-02-2005, 01:39
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 19-02-2005 @ 02:31 :
Hmmm
Het is dat b.net gratis is, anders zou ik lichtelijk onflateuze uitspraken maken over de heren van Blizzard
ja echt hoor. Ik ben al meer dan genoeg goede items en chars kwijtgeraakt door een of andere vage lag of vastlopende game of whatever.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 11:56
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 18-02-2005 @ 23:56 :
Wat altijd melig is zijn gefrusteerde pubertjes die in welk spelletje het toevallig ook mag zijn op een schelden zetten en roepen "me pwn u" , en vervolgens zelf ingemaakt worden.
klopt, ik maak er een sport van om dat soort lieden te 'hunten'
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 12:06
Verwijderd
Stond bij perfect dark iemand te campen in een miniruimte, maar toen werd ik net toevallig in diezelfde ruimte herrezen
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 12:48
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Ik kan me in Freelancer wel zo'n moment herinneren, dat iemand liep te schelden dat ik er gee ruk van kon, en dat ie m'n hele groep wel op kon ruimen zonder moeite te doen en blablabla.

Komt ie in zicht, komt ie er achter dat ik op dat moment een slagschip vloog, druk op de knop, woesh, prettige dag verder.


Ook een keer gehad dat iemand tijdens een gevecht over de schreef ging en beweerde dat Polen zoog tegenover een groepje Polen.

Afijn, wat volgde was een flamewar waardoor ik uieindelijk genoodzaakt was de overtreder plus praktische alle Polen op de server te bannen. Afijn, so much for nationalisme.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 14:12
Verwijderd
Gisteravond met 11 bekenden in een public hl2dm server, we wilden een screenshot maken, dus wij allemaal netjes op een rij naast elkaar een beetje poseren (dat alleen was al grappig)
komt er een of andere onbekende gast die er een ton explosieven tussen gooit. toen waren we wel pwned moet ik zeggen.

daarna natuurlijk massaal alleen op die gast jagen
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 14:19
Sifl
Avatar van Sifl
Sifl is offline
bij Rome:Total War

de tegenstander bijna verslagen hebben met alleen nog olifanten en archers over en tegenstander alleen archers,schiet de tegenstander vuur pijlen waardoor mijn olifanten op hol slaan en mijn eigen units vertrappen om vervolgens van de map af te rennen...Close Defeat
__________________
I`m in a box
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 14:28
Verwijderd
Vele eeuwen geleden bij duckhunt:

Ik was ff met een vriend op m'n zolder duckhunt aan het doen. Ik was aan de beurt. Komt er een andere vriend boven, ik kijk om naar hem en schiet tegelijk. Bam, eend dood.
Was toen best hilarisch
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2005, 16:00
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Duckhunt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 17:07
Verwijderd
Mja, daar hadden we een paar weken weer een hilarisch moment mee. Maat zei dat hij iedereen er wel mee zou ownen, dus wij hem dissen zodat hij een nes+gun+DH koopt. Hebben we het allemaal te druk

Ander hilarisch moment is met Blood.
Zat ik jaren geleden(6 jaar ofzo?) bij een vriend te spelen, met hem ernaast(hij zuigt in shooters zonder godmode, ik vind zonder juist leuker )
Ik was bij de eindbaas. Had de kamer waar hij uit zou komen volgegooid met prox bommen en detonation bommen.
Liet de boel erna ontploffen. Hij leefde nog. Dus dat werd een kwestie van veel wegrennen vanwege de move die die gast doet(=ik zie je, ik zet je vanaf 50 meter in de hens). Steeds om het hoekje heen rennen als ik hem zag. De kamer was min of meer rechthoekig, maar dan met een groot blok nog in het midden en daar rende ik steeds omheen.
We zaten echt gewoon angstig te kijken waar hij zat en elke keer dat we hem zagen gilden we gewoon als een stel kleine meisjes. Dat was echt erg Z'n vader dacht dat er iemand boven vermoord werd XD
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 20:18
Verwijderd
Monkey Island.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 19-02-2005 @ 18:07 :
knip
haha dat herinner ik me ook nog, die eindbaas
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 12:18
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Als enige op de Teamspeak (TS > Ventrilo) server nog levend zijn, healthbar nog vol, nog 2 clips of ammo in mijn M4 SOPHMOD en drie OPFOR in leven, terwijl ik de Central Objective in SF Sandstorm loop te verdedigen.

Gaat opeens een van die leukerds op de TS server iedereen laten meegenieten van zijn Schnappie: Alle Versies En Remixes CD, waardoor ik natuurlijk zo geschokt ben dat ik die ene OPFOR die mij aan het flanken is niet opmerk, met als gevolg dat ik (figuurlijk gesproken) keihard verkracht word door de AK op volautomatische stand van die OPFOR.

Of ook zoiets:

Op MOUT McKenna, drie gozers en ik zitten in zo'n gebouwtje, een van de OPFOR gooit een flashbang naar binnen waardoor wij, de drie gozers in dat gebouwtje, als een gek in het rond beginnen te schieten, met als gevolg dat we ELKAAR overhoop knallen.

Jaja, soms zit het mee en soms zit het tegen in de gevaarlijke wereld van het Amerikaanse Leger.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 12:22
ice-dive
Avatar van ice-dive
ice-dive is offline
Spearhead;

War, 8 VS 8 op The Hunt, íedereen was al op the road neergemaaid, ik was nog in spawn, toen was het 1 vs 7, maar had ze wel állemaal.

Waarna een heftig gejuig ontstond op TS.
__________________
Een Nazi is een duitser, maar dan erger.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 12:31
Counterfeit
Avatar van Counterfeit
Counterfeit is offline
bij yuris revenge (exansion op red alert 2) online game,
1 vs 1, ik heb dikkere tank macht dat mn tegenstander
hij rijd mijn troepen mis, toen ik aanviel
valt mijn onbeschermde basis aan en heeft m eerder gemold dan ik die van hem, verlies k nog

ondanks dat het echt kut was kon ik er wel om lachen
__________________
If we would take life as serious as this, we would never evented malibu
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 12:40
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Of in AA dat wij ons verveelden, en elke ronde lang ergens met de hele clan gingen campen.

Eerst bij South Objective, toen bij North Objective, Central Objective, East Spawn (onze spawn) en West Spawn (hun spawn).
Op het laatst kregen al onze clanleden een perm-ban van die server omdat wij een "camp-clan" waren.

Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 12:44
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 20-02-2005 @ 13:40 :
Of in AA dat wij ons verveelden, en elke ronde lang ergens met de hele clan gingen campen.

Eerst bij South Objective, toen bij North Objective, Central Objective, East Spawn (onze spawn) en West Spawn (hun spawn).
Op het laatst kregen al onze clanleden een perm-ban van die server omdat wij een "camp-clan" waren.

LOL
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 12:51
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
ook leuk bij CS: de_dust

met een stuk of 3/4 man achteruit gaan lopen door de underpass en kijken of je bij de T-spawn kan komen. Het mooie was dat het 3x achter elkaar lukte.

Of een torentje maken van 4 man ergens op zo'n typische campplek gaan staan en wachten tot mensen de hoek om komen.

altijd een dolle boel op de TS dan.
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 13:01
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Wes schreef op 18-02-2005 @ 22:08 :
Met je clangenoten op Ventrilo en een server zorgt voor genoeg mooie momenten, vooral als je elkaar lang kent.

jaaaaaaaaaa
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-02-2005, 18:20
Unique Clone
Avatar van Unique Clone
Unique Clone is offline
Ik ging lannen tegen mijn neefje met AOE 2.... ik had alles vermoord en gesloopt tenminste dat dacht ik. Hij had dus een gigantisch woud met 1 villager erin. Ik was geloof ik een uur bezig dat woud te kappen om vervolgens zijn laatste unit te vernietigen. Dat was echt kut
__________________
The Return
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 19:16
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Unique Clone schreef op 20-02-2005 @ 19:20 :
Ik ging lannen tegen mijn neefje met AOE 2.... ik had alles vermoord en gesloopt tenminste dat dacht ik. Hij had dus een gigantisch woud met 1 villager erin. Ik was geloof ik een uur bezig dat woud te kappen om vervolgens zijn laatste unit te vernietigen. Dat was echt kut


In combinatie met die sig ook.

Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 19:46
schietgeweer
Avatar van schietgeweer
schietgeweer is offline
Ach ja. Van die nog één kogel bij je en raak schieten situaties en zo.
__________________
ik sla foetussen als vissen dood.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 20:03
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Vandaag had ik nog een A*A sessie op Urban Assault dat IEDEREEN de Ghost Mode cheat gebruikte. (Het was geen officiële site met PunkBuster ondersteuning)

Iedereen vloog in het rond, met onbeperkte kogels en nades.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 20:38
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
bij GTA een politie auto jatten wegscheuren en roepen: " Elvis has left the building"
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 20:42
Verwijderd
Ik was net een potje Doom 2 CTF aan het spelen, en toen had ik 120 frags in 15 minuten met behulp van het spammen van veel rockets.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 20:57
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-02-2005 @ 21:42 :
Ik was net een potje Doom 2 CTF aan het spelen, en toen had ik 120 frags in 15 minuten met behulp van het spammen van veel rockets.
Lijkt me dat het meeste spammen met behulp van 'veel' gebeurd.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 01:01
Verwijderd
net nog met HL2DM

een teamgame: met vier gasten met crowbars een campende combine kapot slaan
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 01:07
Oni Shikio
Avatar van Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Vnadaag nog met World of Warcraft. Ik loop met een lvl10 tauren Shaman door Thunderbluff, wil een ander gastje samen met mij van een hoog geleden stuk springen. Ik laat hem eerst springen omdat ik niet dood wilde gaan, wat hij ook niet deed Maar toen sprong ik en was ik wel dood.


Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 01:00
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Game : Counterstrike
Map : De_dust
Camera mode : First person

(T)Bom lag in de hall die leid naar het balkon boven underpass.
(CT)Iemand ging sluipend ook naar the same balkon.
(T) Liep door naar het balkon hij was bijna op dat trapje.
(CT) Knalde m neer met AK-47.

Niet te missen maar was rofl weet niet waarom.
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 01:01
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
Revan schreef op 21-02-2005 @ 02:01 :
net nog met HL2DM

een teamgame: met vier gasten met crowbars een campende combine kapot slaan
ROFL

Citaat:
Raven schreef op 20-02-2005 @ 21:38 :
bij GTA een politie auto jatten wegscheuren en roepen: " Elvis has left the building"
ROFL

Citaat:
Twanos schreef op 20-02-2005 @ 13:51 :
ook leuk bij CS: de_dust

met een stuk of 3/4 man achteruit gaan lopen door de underpass en kijken of je bij de T-spawn kan komen. Het mooie was dat het 3x achter elkaar lukte.

Of een torentje maken van 4 man ergens op zo'n typische campplek gaan staan en wachten tot mensen de hoek om komen.

altijd een dolle boel op de TS dan.
INDEED
__________________
Het is toch ons bier !?

Laatst gewijzigd op 27-02-2005 om 01:07.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 12:52
faan
Avatar van faan
faan is offline
Citaat:
Revan schreef op 18-02-2005 @ 17:42 :

Ik was als laatste T over tegen nog 1 CT op CS_italy. De wapens van mijn rifle waren op. en mijn pistool ook bijna. Ik was bij mijn eigen basis en hoorde de voetstappen van mijn tegenstander. Ik besloot stil te blijven staan met pistool getrokken zodat de CT misschien zou denken dat ik idle was.... Ja hoor, hij trok een mes en liep op me af; op het laatste moment.... HEADSHOT

niet supergrappig, maar wel vermakelijk
Ik schrok me toch de pleurus toen zoiets mij overkwam Ik knife dus nooit meer een afk!
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 14:05
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
In het spel warcraft 3: reign of chaos:

Ik zat in een random team 3v3 en ik was night elf. Ik dacht laat ik nou eens een keertje grappig doen. Dus ik had heel veel ancients gebouwd. M'n teammates konden het niet zo hebben, maar ze vielen me niet aan.

Maar toen kwam het leuke. Ik ging ermee aanvallen. M'n teammates stuurden gewoon support. En het allerleukste was, dat we gewonnen hadden! En de tegenstanders konden niet hebben dat ze op zo'n manier hadden verloren. Echt cool hoe eerst m'n teammates er zeer afkeurend op reageerden en toen we wonnen de tegenstanders nog veel leuker reageerden en m'n teammates opeens heel blij met me waren Er zat al chat bij de replays, maar jammergenoeg is het al een zeer verouderde replay.

Leuk detail: volgens mij had ik de dag ervoor als undead gewonnen met mass graveyard/necro en zonder helden. Die necro's heb ik ook pas veel en veel later gebouwd, in het begin alleen graveyards. Spelers reageerden toen op een vergelijkbare manier, maar met de ancients was toch leuker.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 27-02-2005 om 14:07.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 19:33
Verwijderd
maat van me bij wc3:tft hij was bij zon online td (oid) met zijn builders aant kutten en hout aant jatten en dat deed iedereen in de map en toen had iedereen 100 builders ofzo en toen gingen ze met zn allen in een treintje door de map heen achter elkaar en een gast was nog serieus aant spelen en die zag dus al zn allies door zn stukkie land waggelen en flipte als een idioot.
was echt retegrappig om te zien, hele veld vol met rennende idioten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [NL] Wipeout
Verwijderd
40 16-03-2009 22:04
Games Echt moeilijke games
'I'he Prophet
84 31-01-2008 15:30
Games Nintendo revolution
Captain N
500 08-12-2006 18:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44.