Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2002, 19:12
dystopia
dystopia is offline
1) Is een smartshop legaal?
2) Is een headshop legaal?
3) Wat is een headshop?
4) Wat is een smartshop?

Alvast bedankt
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2002, 19:16
Pigeon
Avatar van Pigeon
Pigeon is offline
tis legaal, nahja, het kan legaal zijn, maarja, sommige doen het illegaal, in een smartshop ken je pille, paddo's, pret pille e.d kope......wel relaxt, maar een headshop?? kennik nie......
__________________
You move like I want to. To see like your eyes do.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 19:22
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
headshop kan je pijpjes enzo halen geloof ik.. hier tenminste wel
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 19:25
Pigeon
Avatar van Pigeon
Pigeon is offline
headshop is duz goed!!
__________________
You move like I want to. To see like your eyes do.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 22:00
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Volgens mij kun je in een headshop ook weeds halen
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 08:32
Zap
Zap is offline
Smartshop: waar je "smart" drugs kan halen (in praktijk zijn dat hallucinogenen zoals salvia en paddos (ook wiet))

Headshop: hier kan je van die semi-werkzame kruiden halen (van die geneeskrachtige) dus allerlei opwekkende theeen en kruiden enzo. Ook kan je hier waterpijpen, pijpjes, en allerlei rand-voorwerpen voor het drugsgebruik halen (bv pilletjes dat je beter herstelt dag na je xtc-inname)

Legaal of niet legaal? een headshop is legaal en verkoopt ook alleen 100% legale spullen.

een smartshop verkoopt gedoogde spullen (paddos, wiet en nog niet illegale spullen (salvia)). De legale status hangt af van de gemeente. In amsterdam krijg je relatief makkelijk zo een soort gedoogvergunning. In omgeving enschede zal dit bv een stuk moeilijker gaan. Dit betekent dat je mag exploiteren.

Een smartshop heeft meestal een headshop erin. Aparte smartshops (zonder headshop) bestaan vrij veel. Een headshop op zichzelf (zonder smartshop) is een zeldzaamheid.

Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 10:00
*Morgrist*
*Morgrist* is offline
Hier is een smartshop die ook pijpjes enzo verkoopt...
Dr zijn geloof ik een stuk of 3/4 smartshops hier,
Waar je paddo's, pijpjes en eerder genoemde dingen kunt halen.
__________________
Mining in the river standing in the rain. Down on your knees, while you heave that through your brain.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 11:03
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
Zap schreef:
Smartshop: waar je "smart" drugs kan halen (in praktijk zijn dat hallucinogenen zoals salvia en paddos (ook wiet))

Headshop: hier kan je van die semi-werkzame kruiden halen (van die geneeskrachtige) dus allerlei opwekkende theeen en kruiden enzo. Ook kan je hier waterpijpen, pijpjes, en allerlei rand-voorwerpen voor het drugsgebruik halen (bv pilletjes dat je beter herstelt dag na je xtc-inname)

Legaal of niet legaal? een headshop is legaal en verkoopt ook alleen 100% legale spullen.

een smartshop verkoopt gedoogde spullen (paddos, wiet en nog niet illegale spullen (salvia)). De legale status hangt af van de gemeente. In amsterdam krijg je relatief makkelijk zo een soort gedoogvergunning. In omgeving enschede zal dit bv een stuk moeilijker gaan. Dit betekent dat je mag exploiteren.

Een smartshop heeft meestal een headshop erin. Aparte smartshops (zonder headshop) bestaan vrij veel. Een headshop op zichzelf (zonder smartshop) is een zeldzaamheid.

enschede...smokeys, kun je daar wiet halen dan, ik weet wel dat je er allerlij herbal-troep kunt halen en ook pijpjes, paddo`s enzo maar wiet?
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 12:58
Zap
Zap is offline
ik had het niet over enschede in het speciaal :-)
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 05:05
dystopia
dystopia is offline
Zap & anderen: bedankt. Ik vat het

Citaat:
*Morgrist* schreef:
Hier is een smartshop die ook pijpjes enzo verkoopt...
Dr zijn geloof ik een stuk of 3/4 smartshops hier,
Waar je paddo's, pijpjes en eerder genoemde dingen kunt halen.
Hier als in Nederland of in jouw omgeving?
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09.