Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2004, 13:39
kroot
kroot is offline
Ik heb voor een maand een vakantiebaan: 4 ur per dag schoonmaken in een klooster. Ik wist niet dat je daar zo moe van kan worden......Gisteren was mijn eerste dag en dan hoor ik vandaag van iemand dat de 'baas' had gezegd dat ik de kamer die ik gisteren had schoongemaakt met nog iemand, niet goed had gedaan. Ga weg ofzo, ik had hartstikke hard staan poetsen!
En ik heb waarschijnlijk een kamer in Den Haag, ik ga denk ik van het weekend kijken, en hij is ook nog eens niet zo duur! Was vandaag nog even op school om mijn kluissleutel in te leveren, echt allemaal lieve mensen.
Advertentie
Oud 23-06-2004, 14:11
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Wat een stelletje dozen werken er bij het ziekenfonds zeg. Ben vandaag vier keer langs die winkel geweest voordat ze me het goede papier meegaven. Ik heb wel wat beters te doen en kan mijn energie veel beter gebruiken. Ben nu dus weer stik kapot. Voel me ergens toch ook wel goed. Het is nu wel geregeld en dat heb ik toch maar even gedaan. Mijn contract bij mijn werk wordt niet verlengd.. Ergens wel te begrijpen, ik zit al een aardig tijdje in de ziektewet en het ziet er niet naar uit dat het binnenkort gaat beteren. Maar toch, waarom moeten ze nu zo zielig doen. Ze moeten toch begrijpen dat mijn gezondheid voorgaat..
Oud 23-06-2004, 14:13
Tesca
Avatar van Tesca
Tesca is offline
Ik ben zenuwachtig.
__________________
Oud 23-06-2004, 14:19
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Eenzaam gevoel
Verliefd
Maakt geen kans
Sad

Mooie muziek

Moordneigingen

OMFG Wat is m'n pa irritant!!!
Oud 23-06-2004, 14:52
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Engels ging gelukkig beter dan vorige keer . Nu maar hopen dat het minimaal een 7,0 is en anders een 9,0 ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-06-2004, 14:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Waarom hebben we eigenlijk geen huilend emoticonnetje?
Oud 23-06-2004, 15:51
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Sollicitatiegesprek ging


Migraine-achtig, blegh en ik moet nog zoveel doen!. Vanaaf i.g. met vrienden voetbal kijken, laat maar even gaan dat werk...


Vind dat ik de laatste dagen een beter pad bewandel wat betreft het maken/doen van studiewerk!
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 23-06-2004, 16:09
light smiley
Avatar van light smiley
light smiley is offline
rot rapport krijg ik
heb iemand zeer gedaan
sommige mensen weten neit wat er is maar ik kan het gewoon niet vertellen

als ik hier ben op deze aarde,doe ik mensen zeer omdat ze lijden omdat ik zoveel verdriet heb,
en ga ik weg dan doe ik ze ook zeer
Oud 23-06-2004, 16:15
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Bah, wat een vervelend brak gevoel. Ik zit echt onophoudelijk te gapen en ben er niet bij met mijn hoofd. Eigenlijk wil ik maar één ding, maar dat zal wel niet gebeuren.

Geen zin in vanavond, geen zin in morgen, wél zin in zaterdag.
__________________
Oud 23-06-2004, 16:24
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Nou, m'n engels ging best redelijk, maar ik heb maar 31 punten helaas. Dit betekent tussen de 5,6-7,6 en met de vorige nomering van 0,7 zou dat max een 6,4 worden . Geen 7,0 dus.

Wat kut zeg. Lomp dat ik dat niet eens kan...

Sta je 6 jaar een 7,5 of hoger gemiddeld en door niet leren sta je het niet meer. Logisch. Maar toch, het ging al die jaren vanzelf. Maar dit laat ook wel weer zien dat ik misschien wel helemaal geen geneeskunde wil, anders had ik wel harder gewerkt voor die 7,5.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-06-2004, 16:47
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Waarom kan ik nou niet ff op een paar kruisjes klikken en de computer afsluiten en iets léuks gaan doen?
en wanneer krijg ik mijn hersens weer terug?
__________________
Don't worry, be happy
Oud 23-06-2004, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 23-06-2004 @ 17:24 :
Maar dit laat ook wel weer zien dat ik misschien wel helemaal geen geneeskunde wil, anders had ik wel harder gewerkt voor die 7,5.
Als je excusen zoekt kun je ze overal in vinden.
Oud 23-06-2004, 17:35
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 23-06-2004 @ 12:09 :
ik ga straks naar mir, maar jezus wat voel ik me kut..k moet t maar verbergen, maar hoe? ik wil haar geen verdriet doen..god, wat mis ik haar... shit man, ik zit hier gewoon weer te huilen, blijkbaar kan ik tegenwoordig niet anders meer.
Niet vervelend bedoeld, maar is dit niet meer iets voor haar privébox of mail?
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 23-06-2004, 17:36
Verwijderd
Waarom vinden de vrouwen die ik leuk vind mij niet leuk.
Waarom leef ik door terwijl ik er totaal geen voldoening uit haal.
Wat heb ik een kut baantje.
Dat *** nederlands elftal wordt vanavond uitgeschakeld.
Waarom wind ik me over van alles en nog wat op terwijl andere mensen hier niet zo mee lijken te zitten.

Gooi een kernbom op de hele mensheid!

[edit by Leonoor]Gelieve niet met ziektes te schelden.[/edit]
Oud 23-06-2004, 17:43
light smiley
Avatar van light smiley
light smiley is offline
ik voel me gewoon niet goed,en durf morgen niet eens meer mijn vriendin te zien,ik vind het kei erg dat ze lijd,alleen omdat ik veel verdriet heb... en ik vind mezelf echt zo triest dat ik mijn leven gewoon wil vergooien doordat een onbekend kutjoch me gewoon heeft aangeraakt en heeft bedreigt...
en door mijn verdriet laat ze dus gewoon...
dat geeft mij alleen maar meer redenen om weg te gaan...
maar als ik weg ga doe ik ook mijn familie zeer,alleen zal het verdriet dan misschien voor mijn vriendin minder lang duren omdat ze mij niet meer ziet...maar zo simpel ligt het vast weer niet....

en ik word gewoon triest van het weer...
Oud 23-06-2004, 17:52
Tesca
Avatar van Tesca
Tesca is offline
Net als het contact met m'n ex eindelijk een beetje is verbroken, gaat hij weer lieve smsjes sturen. En hoewel ik echt blij ben met m'n vriend, en niks anders zou willen, voel ik me zo aangetrokken tot m'n ex. Ik word een beetje gek van mezelf, ik weet dat ik 'm moet negeren, of moet zeggen dat hij op moet houden, maar waarom doe ik dat niet?
__________________
Oud 23-06-2004, 18:37
Verwijderd
Vanmorgen vroeg gesport. Was wel even lekker eigenlijk. Frustraties beetje wegenergieën, maar echt energie heb ik niet meer.
Goed en slecht nieuws van Dick. De chemo slaat aan, das goed. Alleen een tumor heeft zich door zijn darmen gevreten en das slecht.
Ik moet de laatste tijd steeds denken aan het begin van dit schooljaar. Met die ruzie. Dat doet verdomme nog steeds pijn. En ik kan me er zo boos over maken de laatste tijd.

En op het moment vind ik alle mensen op de wereld stom, allemaal en ik denk dat ik een enkeltje maan ga kopen. Of een enkeltje pluto. Lekker ver weg, lekker alleen, lekker makkelijk, geen gezeik, geen school, geen mensen, geen geluid, geen licht.


Vannacht
Als ik alleen ben
Niet meer weet wat ik moet doen
Dan drink ik veel dan wordt het laat
Dan wil ik dat je voor me staat

Vannacht
Als ik alleen ben
Wanneer ik huil om jou
Dan drink ik veel vervagen dingen
Niet in staat me te bedwingen
Oud 23-06-2004, 18:41
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Waarom kan m'n pa nou nooit eens normaal reageren Soms haat ik die man echt, hij kan nooit es normaal doen! Hij herhaalt altijd maar dezelfde dingen ('vroeger las ik minimaal 1 boek per dag' en 'maar ik ben dan ook geslaagd met een 10 voor natuurkunde') en hij weet altijd alles te verpesten. Laat mij nou gewoon blij zijn met die zessen, ga dan niet dom lopen zeuren over dat het niet hoog genoeg is en dat ik je teleurstel en blablabla. Zucht.
Oud 23-06-2004, 19:15
Verwijderd
ik begrijp nou wel dat ik het niet kan. nee afvallen zal ik nooit doen. oke dan niet. het leek vannochtend goed te gaan, totdat ik begon te eten.
ik heb het alang door, dan val ik maar niet af, maar laat me dan alsjeblieft normaal eten. niet de hele dag door. of de hele dag niks. gewoon alleen als ik honger heb. honger, ik weet niet eens meer hoe dat voelt.
morgen ga ik het anders doen. ik ga gewoon eten, zoals ik vroeger deed. ontbijt, lunch en avondeten. en dan iets tussendoor nog miss.
ik ga me ermaar bij neerleggen dat ik nooit zal afvallen, nooit tevreden kan worden met mn lichaam.
nou maar hopen dat het lukt *zucht*
Oud 23-06-2004, 19:23
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 23-06-2004 @ 18:35 :
Niet vervelend bedoeld, maar is dit niet meer iets voor haar privébox of mail?
sorry, maar ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-06-2004, 19:23
finger_fish
Avatar van finger_fish
finger_fish is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-06-2004 @ 15:19 :
Eenzaam gevoel
Verliefd
Maakt geen kans
Sad

Mooie muziek
De rest is niet van toepassing op mij... al voelk me wel klote...dat komt vast omdat ik griep heb maar toch ik voel me zeer klote...

ENNEUH ik wil een huilsmilie...
__________________
Never change the way you are! --> You laugh because I'm different I laugh because you're al the same!!
Oud 23-06-2004, 19:37
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Schade Deutschland, alles ist vorbei, alles ist vorbei, alles ist vorbei...

(wellicht iets te voorbarig )
Oud 23-06-2004, 20:05
moon
Avatar van moon
moon is offline
huilend weg gelopen bij een tentamen (oeps ) ik voelde me echt zo ziek! Maar dat wordt dus een 1, ik had nog niks ingevuld. Ik ben wel naar de conrector toe gegaan en van haar kreeg ik nog op mijn kop omdat ik toch naar school was geweest terwijl zij al eerder had gezegd dat ik ziek thuis moest blijven. (dat is nog eens de omgekeerde wereld...krijg je normaal op je kop als je niet naar school komt...krijg ik nu op mijn kop omdat ik op school kom ) Misschien houden ze rekening met me... maar dan heb ik geluk gehad.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 23-06-2004, 21:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Damn, ik had een meeltje gestuurd naar mijn vader omdat het toch altijd van mijn kant moet komen en dan belt ie me weer op en nu heb ik alweer ruzie terwijl de vorige ruzie nog niet eens over was. Ik kan er niet meer tegen. Ik wil niet meer van hem afhankelijk zijn. Wil op mijn eigen benen staan, weg van thuis maar ook dan blijf ik van hem afhankelijk. Hij loopt me gewoon te chanteren. Als ik dan niet kom en blijf slapen dan betaald ie niet meer voor me en ben ik al mijn spaargeld kwijt. Althans daar zal het wel op uitdraaien. Nu moet ik vrijdagmorgen naar hem toe, net een afspraak gemaakt, alsof je een afspraak maakt bij de tandarts zeg. Shit zeg, tis mijn vader Ik ben het allemaal zo zat en waarom is er gewoon geen regeling van de IB-Groep voor waardeloze vaders, die niet willen betalen, die nergens aan willen meewerken maar ook niet onder alle uitzondering vallen. Ik baal er zo van dat ik altijd overal buiten val. En nu zit ik weer huilend hier en hij zal er heus niet over wakker liggen hoor. Wat moet ik nou voor argumenten verzinnen waardoor ik niet donderdag bij hem kan gaan slapen. Ik heb er gewoon geen zin in, ik doe het gewoon echt niet! Dit keer laat ik me niet meer ompraten. Het interesseert me geen bal meer wat er allemaal gebeurd, ook al krijg ik geen rooie rotcent meer van hem, het maakt me niet meer uit (althans op dit moment niet), morgen lig ik daar wel weer wakker van. Wat moet ik nou?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-06-2004, 22:03
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
hm...
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-06-2004, 22:09
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 23-06-2004 @ 20:37 :
Schade Deutschland, alles ist vorbei, alles ist vorbei, alles ist vorbei...

(wellicht iets te voorbarig )
Wacht maar totdat Nederland verliest volgende ronde
Oud 23-06-2004, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Keyser Saus schreef op 23-06-2004 @ 20:37 :
Schade Deutschland, alles ist vorbei, alles ist vorbei, alles ist vorbei...

(wellicht iets te voorbarig )
achteraf gezien niet dus
Oud 23-06-2004, 22:11
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 23-06-2004 @ 20:37 :
Schade Deutschland, alles ist vorbei, alles ist vorbei, alles ist vorbei
__________________
Recht voor je raapje!
Oud 23-06-2004, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 23-06-2004 @ 23:09 :
Wacht maar totdat Nederland verliest volgende ronde
Dan geldt: "Schade Deutschland, alles ist vorbei, alles ist vorbei, alles ist vorbei..." ook nog steeds. Voor Duitsland is het voorbij.
Oud 23-06-2004, 22:12
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Zo wordt meneer ineens de meest geciteerde figuur uit het topic
Oud 23-06-2004, 22:32
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 23-06-2004 @ 20:23 :
sorry, maar ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld?
Wat je in je post zette, was allemaal gericht aan dolce, dus toen vroeg ik mij af, waarom dit niet per privé, naar haar mailbox.
Snap je?
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 23-06-2004, 22:40
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Hmz, hij wil misschien een jaar stoppen met zijn studie en gaan werken . Ik weet echt niet wat ik ervan moet vinden... Ik weet niet wat ik voel, teleurstelling, onbegrip of tja, ik weet het niet. Het lijkt me zo onverstandig en hij is het werken na 2 weken zat. Maar hij weet ook niet wat hij wil. Of hij dit echt leuk vindt.

Ik had echt het idee dat dit echt bij hem paste. Dat dit echt iets voor hem was. Hoe hij het deed, hoe hij erover vertelde. Ik snap het niet... maar ja, voor mij komt het ook uit de lucht vallen.

Aan de andere kant, ik zal hem 'moeten' steunen en het enige wat in mijn hoofd opkomt zijn moederlijke adviezen. Ik ben teleurgesteld. Denk ik dan. Naja, gewoon maar met hem over praten en aan het idee wennen...

Om het positieve te bekijken: hij krijgt het dan wel minder druk, blijft thuis wonen, dus meer kans en tijd om hem te zien...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-06-2004, 22:47
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-06-2004 @ 23:40 :
Hmz, hij wil misschien een jaar stoppen met zijn studie en gaan werken
Ik weet niet zeker of dit de reden is, maar als het de reden is:

Geloof me, studeren terwijl je het niet leuk vindt, is zwaar bagger.
Oud 23-06-2004, 22:47
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-06-2004 @ 23:12 :
Dan geldt: "Schade Deutschland, alles ist vorbei, alles ist vorbei, alles ist vorbei..." ook nog steeds. Voor Duitsland is het voorbij.
Klopt, maar de duitsers hadden ook een liedje over ons gemaakt
Oud 23-06-2004, 23:32
Verwijderd
hihi.. ik zeg gewoon wat in me opkomt (topic op onzin over gratis bellen. Had jongetje link naar site ofzo en ik zei: gratis bellen is als je gebeld wordt..) en ze vinden het een sterke opmerking en ze zeggen: respect...


Ik schrik er gewoon van
Oud 24-06-2004, 06:10
Verwijderd
Hoe iedereen er ook overdenkt, ik blijf voetbal leuk vinden en ik ben blij dat Nederland door is. So what, als ik nu een hersenloze doos ben, 'k vind mezelf hersenlozer als ik het nu op eens niet meer leuk zou vinden. Maar goed. Vandaag hopelijk cijfers van één vak, morgen van de andere twee, hopelijk zijn ze allemaal goed...

@Gothic: Als hij het werken zo snel zat is, dan weet hij iig dat hij dat niet wil en zal hij het jaar daarop waarschijnlijk dubbel zo gemotiveerd aan een (nieuwe) studie beginnen. En idd, studeren terwijl je het niet leuk vindt, is bagger. Dat werkt ook niet. Dan kun je, denk ik, nog beter een jaartje gaan werken. Kan je hem niet zeggen hoe je er over denkt (dat je hem eigenlijk zou moeten steunen, maar dat er alleen maar moederlijke adviezen in je op komen), wat je zelf dus eigenlijk al min of meer van plan was?
Oud 24-06-2004, 06:28
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Wha, ik zie echt zo op tegen de toetsen van vandaag en morgen. Volgens mij gaat het gewoon niet goedkomen en ik maak me druk om alles.

Gister iets teveel gedronken geloof ik. Doos dat ik ook ben, maar het was wel gezellig.

Wat ik nou weer gedroomd heb.
__________________
Oud 24-06-2004, 07:02
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
hiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaa!!!!! DE OPVOERING WAS ZOOOOOOOO KOEL!!! ik wil nog een keer!!!
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 24-06-2004, 09:27
magicflower
Avatar van magicflower
magicflower is offline
@justme18: Vreemd eigk hoe mensen steun kunnen vinden op een forum eh?
Maar idd, hier zitten een heleboel lieve mensjes.

Edit: Oke ik ben blijkbaar mis maar ik dacht echt dat die post hier stond.
__________________
soms moet je je ogen sluiten om dingen te kunnen zien

Laatst gewijzigd op 24-06-2004 om 09:30.
Oud 24-06-2004, 10:09
Verwijderd
1 Onvoldoende gehaald, ik ben blij. Zo goed had ik het nooit verwacht. Straks naar huiswerkinstituut mijn cijfers laten zien. Verder heb ik geen zin in vandaag, laat me slapen.
Oud 24-06-2004, 10:16
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Top! Schrijfonderwijs gehaald, practicum van blok 7 gehaald... Nu alleen nog het practicum van blok 8 en het tentamen. Dan heb ik al mijn studiepunten. Ik vertrouw erop dat dat goed komt.

En bijna vakantie... *zucht*
__________________
I like my new bunny suit
Oud 24-06-2004, 10:29
light fighter
light fighter is offline
ik ben volwassen althans qua leeftijd, gedrag zal nog wel ff duren maar dat hoort bij me dus...

Krijg nog geen cadeautjes pas zondag dan vier ik m'n verjaardag thuis. Nah valt wel te overleven drie dagen
Oud 24-06-2004, 11:09
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 23-06-2004 @ 23:32 :
Wat je in je post zette, was allemaal gericht aan dolce, dus toen vroeg ik mij af, waarom dit niet per privé, naar haar mailbox.
Snap je?
ik snap het ...maar het was niet aan dolce gericht hoor, het ging erover dat ik me zo kut voelde dat ik niet wist hoe ik me moest gedragen, maar het was eigenlijk niet eens de bedoeling dat dolce het las..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 24-06-2004, 11:11
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Klein lichtpuntje... ik kom er wel

ik wil oude telekids weer terug, ik mis carlo en irene
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 24-06-2004, 11:43
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
*scheld heel de wereld bij elkaar*

Zo en nu ga ik jullie eens allemaal vertellen, dat ik mijn best heus wel doe om normaal te doen, maar als het om de minuut van idee wisselt, is het voor mij ook een beetje moeilijk om niet geïrriteerd te reageren.

Ik voel alleen de spanning en pijn, meer niet. Ik voel woede, maar moet liefhebben.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 24-06-2004, 12:03
Verwijderd
Pff.. ik had gewoon meteen op kamers moeten gaan.. dan had ik het hartstikke naar m'n zin gehad, waarschijnlijk wel m'n scheikunde propedeuse gehaald.. aanzienlijk minder gedoe gehad en gewoon een leuk leven.

Waarom maak ik altijd van die stomme keuzes..
Oud 24-06-2004, 12:07
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 24-06-2004 @ 13:03 :
Waarom maak ik altijd van die stomme keuzes..
Ze zijn niet stom want je leert ervan zo te lezen.
Oud 24-06-2004, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 24-06-2004 @ 13:07 :
Ze zijn niet stom want je leert ervan zo te lezen.
Dat is nog maar de vraag, maar het is te hopen ja..
Oud 24-06-2004, 12:20
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Vanmorgen weer naar therapie geweest. Waar doe ik het eigenlijk voor? Ik merk totaal geen verschil.. Ja, ik merk wel verschil. Maar de verkeerde kant op, het wordt alleen maar erger. Op het ene moment denk ik stoppen, maar dan op een ander moment heb ik toch zoiets van nee ik mag niet opgeven. Het is mijn laatste kans om nog een beetje beter te worden. Heb ook een gesprek gehad met de psycholoog. Ze heeft meer in de gaten, ze denkt/weet dat er meer aan de hand is. Maar ik wil het haar niet vertellen, ik los dat gewoon zelf op. Heb het toch ook zelf gedaan.. Waaaaa, ik wordt gek ik weet het ook allemaal niet meer.
Oud 24-06-2004, 13:25
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 24-06-2004 @ 12:09 :
maar het was eigenlijk niet eens de bedoeling dat dolce het las..
Dat vind ik erg raar. Je weet zelf namelijk dondersgoed dat zij hier regelmatig komt.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43.