Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2004, 13:28
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 23-06-2004 @ 23:12 :
Zo wordt meneer ineens de meest geciteerde figuur uit het topic
Ik raakte dan ook een gevoelige snaar van velen
Advertentie
Oud 24-06-2004, 13:47
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik snap niet dat hij me geblokkeerd heeft terwijl hij zelf altijd degene is die met mij komt praten en ik nog geen enkel keer zelf met hem ben gaan praten.
Oud 24-06-2004, 14:03
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Gothic schreef op 24-06-2004 @ 14:25 :
Dat vind ik erg raar. Je weet zelf namelijk dondersgoed dat zij hier regelmatig komt.
Oei, klinkt alsof ik op m'n kop krijg? Maar je hebt wel gelijk , ik had het kunnen weten, maar heb er op dat moment niet over nagedacht.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 24-06-2004, 15:15
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
nouuwwwhh, ik wil niet dat je dat denkt... gelooof me nou!!! anders stap ik op de trein..
Oud 24-06-2004, 15:22
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Een verhaaltje..

Er was eens een jongen waar ik hopeloos verliefd op was. Er was al enige band van vriendschap ontstaan tussen hem en mij, maar meer nog niet. Ik had hem in vertrouwen genomen over mijn verleden en mijn gevoelens, en hij leek de eerste te zijn die mij begreep.

Op een avond in de kroeg riep deze jongen mij apart en we liepen naar de gang. Daar vertelde hij mij dat hij ook van mij hield. We zoenden, knuffelden, en lieten elkaars handen toe onder elkaars kleren totdat het tijd was om naar huis te gaan. Ik voelde me intens gelukkig, eindelijk werd waar ik altijd van gedroomd had werkelijkheid.

De dag erna stortte echter alles weer in. Tijdens een concert van de vereniging waar we beide inzaten negeerde hij me volledig. Onder druk gezet door een van mijn vriendinnen vertelde hij kort en bot dat het een foutje was geweest. Een paar weken later hoorde ik zelfs van een van zijn vrienden dat hij het bewust had gedaan, om van me af te zijn.
Ik was kapot, voelde me misbruikt. Notabene hij, die wist wie ik was, waar ik mee zat, en wist hoe kwetsbaar ik was liet zich binnen in mijn wereldje, om het vervolgens helemaal overhoop te gooien.

De maanden erna gooide hij er nog een aantal schepjes boven op door mijn vrienden tegen me uit te spelen, en mij steeds te raken op mijn zwakke punten.

Nooit gedacht dat 1 persoon mijn wereld zo overhoop kon gooien, in ieder geval niet iemand die zo dicht bij mij stond.

Nu, alweer een tijd later ben ik opgekrabbeld en probeer te vergeten wat er toen is gebeurd. Ik heb nog veel andere draken om te vechten. Maar toch, als zijn vriendin dan aan mij vraagt wat er zo erg heeft kunnen zijn dat ik mij zo gekrenkt voel door hem, dan kruipen de nare gevoelens weer waar ze niet gaan kunnen.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers

Laatst gewijzigd op 24-06-2004 om 15:32.
Oud 24-06-2004, 15:36
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
*knuffelt Aragnabite*

Ik waaide bijna van m'n fiets af net ... Heb besloten dat M. en ik samen een verhaaltje gaan schrijven, heb echt lol met/om hem. Eindelijk heb ik het gevoel dat ik weer een echte vriend heb..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 24-06-2004, 15:39
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Goed en slecht. Vrolijk en down. Verliefd en verdrietig. Hoofdpijn en fit. Goede cijfers en sjago door school.

Wat is het nou?

Goed, nu eerst maar even naar de stad...
__________________
Oud 24-06-2004, 15:57
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Mijn ex is gezakt. Ik kan nou niet zeggen dat ik dit zo erg vind. Het is zijn verdiende loon. (ooh, wel een beetje lullig van me hé? )
Magic_STAR*
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.

Laatst gewijzigd op 24-06-2004 om 16:00.
Oud 24-06-2004, 16:43
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik ga m zo missen
Zeg ik dat ik 5 weken wel erg lang vind, zegt ie: "na m'n studie ga ik anders een halfjaar naar het buitenland"
Dus ik zeg: das over 3 jaar. Dan ga ik wel met je mee.
Zegt ie: "das niet de bedoeling"

Oh... Nee... das lekker. Ik zie al op tegen de komende vakantie, moet ie dit erin wrijven. Nou ja. Hij is verder wel lief


En weer zo'n buikpijn. Ben vanacht in de badkamer flauwgevallen van de pijn. Das toch niet goed?

Tentamen ging wel goed, geloof ik. Nu alleen nog speerwerpen en dan ben ik klaar! Dan heb ik m'n propedeuse... Nooit gedacht dat ik dat zou klaarspelen
__________________
Tsja
Oud 24-06-2004, 16:48
Verwijderd
bwah ... morgen introductiegesprek... ben verschrikkelijk zenuwachtig, zullen ze me een beetje accepteren? ..

k weet t nie hoor...maar ik moet wel gaan .. toch?
voor de rest een fractie van mijn verhaal digitaal verteld..lucht wel op.. *verzucht*
Oud 24-06-2004, 17:19
Verwijderd
hier gaat het wel ok. we zitten nu met zowat de hele AK in het internet cafe. PMT ging vanochtend niet zo goed, ik werdhelemaal duizelig enzo maar voor de rest gaat het wel. beetje moe, maar tzijn zeker aardige mensen hier!
Oud 24-06-2004, 17:50
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 24-06-2004 @ 14:28 :
Ik raakte dan ook een gevoelige snaar van velen
Oud 24-06-2004, 17:55
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 24-06-2004 @ 17:43 :
ik ga m zo missen
Zeg ik dat ik 5 weken wel erg lang vind, zegt ie: "na m'n studie ga ik anders een halfjaar naar het buitenland"
Dus ik zeg: das over 3 jaar. Dan ga ik wel met je mee.
Zegt ie: "das niet de bedoeling"

Oh... Nee... das lekker. Ik zie al op tegen de komende vakantie, moet ie dit erin wrijven. Nou ja. Hij is verder wel lief


En weer zo'n buikpijn. Ben vanacht in de badkamer flauwgevallen van de pijn. Das toch niet goed?

Tentamen ging wel goed, geloof ik. Nu alleen nog speerwerpen en dan ben ik klaar! Dan heb ik m'n propedeuse... Nooit gedacht dat ik dat zou klaarspelen
Meisje! Grrr.. waarom woon je zo ver weg? Wou dat ik wat voor je kon doen. Let je wel goed op jezelf? Geef je het aan als het niet meer gaat met dingen?



Ffies zelf: op een of andere manier voel ik me wat downer en lustlozer
Oud 24-06-2004, 17:57
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Lekker Weer! De wind door mn haren! IK LEEF!!!

Wat voel ik me heerlijk als ik buiten ben!!!
En iedereen zegt dat het kutweer is
__________________
Recht voor je raapje!
Oud 24-06-2004, 18:19
5803
5803 is offline
bang voor morgen, maar het komt goed.
bang voor vorig weekend. het houdt maar niet op.
het leek even, maar het was schijn.
__________________
in the sky with diamonds.
Oud 24-06-2004, 18:33
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Dat rothaar wil niet
Ruzie gehad met jongetje uit mn klas
Blauwe plekken
Hij ook
Boos
Bang
__________________
Boe.
Oud 24-06-2004, 18:50
Verwijderd
ik dacht dat ik het kon. dacht dat ik duidelijk was geweest naar mezelf. eten zou goed gaan. maar nee, het ging niet goed. wordt echt helemaal gek. elastiekjes aan mn beugel, moeten de hele dag en uit met eten. nou ok das mooi dan. zolang ik ze in heb mag ik niet eten. nou hoef ik er nog maar voor te zorgen dat ik ze de hele dag inhoud en alleen met eten er uit haal. dat moet wel lukken. ook door die stomme blokjes kan ik niet meer eten, want ja ik krijg mn kiezen niet meer op elkaar. allemaal voordelig toch? dan zal ik niet meer eten dan nodig is.
(tering wat zeik ik over dat eten zeg, kon ik er maar over ophouden, er niet mer aan denken)
heb btw die vrouw van BJZ gesproken voor ee nnieuwe afspraak (22 juli , best wel lang wachten nog) ze klonk heel aardig! ga ik me daar geen zorgen meer voor maken
Oud 24-06-2004, 19:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-06-2004 @ 07:10 :
@Gothic: Als hij het werken zo snel zat is, dan weet hij iig dat hij dat niet wil en zal hij het jaar daarop waarschijnlijk dubbel zo gemotiveerd aan een (nieuwe) studie beginnen. En idd, studeren terwijl je het niet leuk vindt, is bagger. Dat werkt ook niet. Dan kun je, denk ik, nog beter een jaartje gaan werken. Kan je hem niet zeggen hoe je er over denkt (dat je hem eigenlijk zou moeten steunen, maar dat er alleen maar moederlijke adviezen in je op komen), wat je zelf dus eigenlijk al min of meer van plan was?
Ik had over de telefoon al eigenlijk precies gezegd wat ik dacht... Maar we praten er vast nog wel IRL een keer goed over. Ik moet alleen proberen niet te negatief te doen. Niet vanuit mijn perspectief kijken, maar vanuit de zijne en dat is moeilijk voor mij. Want ik heb de neiging altijd te beginnen met de negatieve en met de kritiek en dat wil ik niet. Dat is namelijk een erg slechte eigenschap van me, dus dat wil ik voorkomen. Ik wil namelijk er goed met hem over praten, want hij twijfelt en hij vindt het moeilijk, dus wil ik hem daarbij steunen enzo .

--------------------------------------------------------------------

Verder. Net een bikini gepast en het zag er werkelijk niet uit . Wat een kutfiguur heb ik. Wat een kutlichaam heb ik. BAH !.
Op het plaatje was het zo mooi. En dat het er dan zo lelijk uit ziet .
Hopelijk zijn die andere beter. Zal haast wel, het zijn gewoon ondergoed-uitziende-bikini's, maar toch. Waarom moest ik 6 jaar terug nou zo nodig anderhalf jaar niets eten. Ik heb toen m'n hele lichaam verpest. Totaal geen borsten. Gek he als je lichaam niets binnenkrijgt om een lichaam te ontwikkelen. DAMN. Kut.
Ik ben zo bang dat hij me niet mooi vind, want ik vind het ook niet mooi. Ookal weet ik dat hij het allang allemaal gezien heeft, maar er lopen zoveel mooiere meisjes in bikini's rond, en dat is een mooi contrast, zie ik er niet uit vergeleken met hen. Ja ik moet nu ff lekker negatief en onzeker doen, want zo voel ik me nu.
Maar ja *probeert realistisch te denken*, als het eruit ziet als ondergoed, dat kan het er nog wel aardig uitzien. Laten we het hopen, want dit is slecht voor m'n humeur.

---------------------------------------------------------------------

Wel een nieuwe fiets gekocht net . Een blauwe. En hij fietst heerlijk licht. Ik snap nu wel waarom ik een hekel had aan fietsen. Hij trapte gewoon zwaar.

Ik heb net m'n bruine band gehaald. Het zag er echt goed uit. Het ging ook goed . En die band staat gewoon mooi. Ben echt blij ermee . Moest de serie met wapens laten zien en nog 3 andere series. Maar 1 foutje gemaakt en die mocht even overnieuw, dus .

Verder morgen naar oma en eerst ff werken in A'dam voor m'n moeder. Lekker bij m'n oma foto's inplakken en lekker in de tuin en bos met de hond lopen en spelen . Eindelijk een beetje vakantiegevoel.
Zaterdag nog ff bedenken of ik naar m'n vriends wedstrijd ga kijken. Want hij heeft dan geen tijd voor me, en erna is een 'besloten' barbecue. Ik zie wel. Anders kan ik lekker bij m'n oma blijven, is ook leuk.

En over een week al op vakantie. De tijd gaat echt veel te snel. Opzich wel zin om weg te gaan, ik wil alleen niet dat de vakantie voorbij is. Ik kijk ontzettend op tegen volgend jaar. Ik weet bij god niet wat ik moet volgend jaar, maar ja. Is een zorg voor later, eerst lekker genieten .

Jezus wat een lap tekst, alsof iemand dit interesseert of leest .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 24-06-2004, 19:30
Verwijderd
Kaartje gehad...zo lief... Waarom wonen we niet dichter bij elkaar? Ik hoop zo dat het waar is, dat het je lukt, enz... 'k weet 't ff niet... ('k ben niet verdrietig of of wat dan ook, ik kan het gewoon moeilijk geloven oid.)

Citaat:
Gothic schreef op 24-06-2004 @ 20:26 :
Jezus wat een lap tekst, alsof iemand dit interesseert of leest .
Oud 24-06-2004, 19:58
moon
Avatar van moon
moon is offline
@ aragnibite, knap dat je je verhaal zo neer kunt zetten!Fijn om te horen dat je er nu weer een beetje bovenop bent. Sterkte met de rest van de dingen die je nog moet verwerken!



Voel me een b'tje rot. Had met therapeute afgesproken buiten een stukje te lopen, maar ze was er niet. Ze vergeet nooit wat en is altijd op tijd. Ik ben nu bang dat er iets met haar aan de hand is of dat ik iets fout heb gedaan o.i.d, ik voel me schuldig en angstig en verdrietig,ik wil weten waarom ze niet is gekomen. Ik heb echt zo'n schuldgevoel, terwijl ik niet eens precies weet waarom.
Verder heb ik vandaag besloten dat ik aan de medicatie ga, dat is nu vrijwel zeker. Ik moet alleen nog een manier vinden om dat mijn ouders te vertellen.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 24-06-2004, 21:23
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Wat een bitch zeg! Wie denkt ze wel niet dat ze is! Ik schrok me dood toen ik het hoorde, wow ik dacht dat hij echt dood was! GVD, ze gaat maar even ergens anders aandacht vragen, en andere mensen manipuleren maar niet mij! Christus, was een stomme snol!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 24-06-2004, 21:25
light smiley
Avatar van light smiley
light smiley is offline
ik heb verdomme net,kei erger ruzie gehad,iemand die ik belde wilde niet luisteren,heb rotopmerkingen gehad,mijn vader is boos weggelopen.mensen hebben me vandaag verraden
en ik kan niet meer tegen dit stomme kutleven op de rotwereld...
en het spijt me voor de mensen op het forum die me steunden.. of hulp aan boden of zoiets...
Oud 24-06-2004, 21:27
light smiley
Avatar van light smiley
light smiley is offline
o,ja het belangrijkste van alles,ik hoop dat er een wonder gebeurd,zodat niemand verdriet heeft... iedereen het vergeet,en niemand er last van heeft,en dat er een hemel bestaat,zodat het niet helemaal zinloos is...
en zeker dat mijn vriendin het nu,straks,niet opgeeft... en hoop voor haar dat iemand die ze leuk vind haar ook leuk gaat vinden...
Oud 24-06-2004, 21:27
light smiley
Avatar van light smiley
light smiley is offline
en het beste was gewoon,als ik nooit geboren was...
Oud 24-06-2004, 21:33
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
light smiley schreef op 24-06-2004 @ 22:27 :
en het beste was gewoon,als ik nooit geboren was...
Maar je bent nu eenmaal geboren, dus probeer er iets van te maken.
Oud 24-06-2004, 21:38
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Gothic schreef op 24-06-2004 @ 20:26 :

Jezus wat een lap tekst, alsof iemand dit interesseert of leest .
ik heb m gelezen
Enneh... gefeliciteerd met je bruine band!
ik mag misschien binnenkort voor oranje!
__________________
Tsja
Oud 24-06-2004, 22:01
Verwijderd
Buh, ik ben moe en ik ben verveeld en ik heb geen zin om te slapen. Net wel lekker gesport, erg melig ook wel *grinnik*
Maakt niet uit, ze trappen ons er vast niet weg, waar mijn moeder al mee dreigde. Vandaag ging het op zich wel lekker, muziekvideoding vond ik wel leuk, is wel een keer grappig om het zelf ook te horen en te zien hoe je speelt. Shrek gekeken met Jurre, was ook erg gezellig. Toch zo'n bepaald momentje waarom ik weet waar ik het allemaal ook al weer voor doe. Moeten er geloof ik alleen wat vaker zijn. En ik ben ook nog naar de kapper geweest, is ook wel leuk geworden.
In principe heb ik nu vakantie, morgen nog even cijfers ophalen en wat rondblaten hier en daar. Zondagmiddag afdansen, niet zon zin in. Ik kan het niet zo goed dit keer . Tis hier errug stil op het moment, en daar kan ik niet zo goed tegen. Heb weer eens zo'n maffe bui vandaag, Charlotje lacht, Charlotje huilt . Niet leuk. Scheef hoor. Weer wat interessante gesprekken gevoerd vandaag.

stelletje debielen in die film kunnen het godverdorie in één keer al

There's nothing but silence now..
Oud 25-06-2004, 08:40
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Stomme kut-Why (het blad ja)

De mensen daar verdraaien de artikelen enzo.
En ze kwamen bij ons foto's maken een maandje geleden ofzo. "Nee, je mag niet herkenbaar in het blad komen want dan hebben we eerst toestemming van je ouders nodig en dat duurt te lang en bla bla bla.." Wat doen ze? Ze plaatsen heel duidelijke foto's in het blad waardoor die personen heel makkelijk te herkennen zijn. En de verhalen zijn ook weer heerlijk verdraait.

Oud 25-06-2004, 08:43
Verwijderd
Citaat:
dyfusica schreef op 25-06-2004 @ 09:40 :
Stomme kut-Why (het blad ja)

De mensen daar verdraaien de artikelen enzo.
En ze kwamen bij ons foto's maken een maandje geleden ofzo. "Nee, je mag niet herkenbaar in het blad komen want dan hebben we eerst toestemming van je ouders nodig en dat duurt te lang en bla bla bla.." Wat doen ze? Ze plaatsen heel duidelijke foto's in het blad waardoor die personen heel makkelijk te herkennen zijn. En de verhalen zijn ook weer heerlijk verdraait.

Ik heb het vaker gehoord dat ze niet zo geweldig zijn... Wbt die foto's, kun je daartegen niet iets doen? 'k weet niet hoe het wettelijk zit ed...maar een klacht indienen oid? Wel een klere streek btw...
Oud 25-06-2004, 08:46
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-06-2004 @ 09:43 :
Ik heb het vaker gehoord dat ze niet zo geweldig zijn... Wbt die foto's, kun je daartegen niet iets doen? 'k weet niet hoe het wettelijk zit ed...maar een klacht indienen oid? Wel een klere streek btw...
Ik had het ookal van een vriendin van me gehoord. Die had er ook ingestaan en bij haar hadden ze het verhaal ook helemaal veranderd.

Ze kunnen vastwel een klacht indienen maar iedereen heeft die foto's nu toch al kunnen zien
Oud 25-06-2004, 08:48
Verwijderd
Citaat:
dyfusica schreef op 25-06-2004 @ 09:46 :
Ze kunnen vastwel een klacht indienen maar iedereen heeft die foto's nu toch al kunnen zien
Dat snap ik, maar toch...
Oud 25-06-2004, 11:14
Verwijderd
Ik vind dat een score van 100% gewoon een 10 is. Ach, met een 9 kan ik ook wel leven, maar 't is en blijft lullig, zovaak heb ik niet 0 fout (lees: nooit). Waarom zetten ze drie cijfers online ipv gewoon alles? Soms snap ik de hogeschool niet...'t kan niet zijn dat nog niet alles er is, want vandaag (voor weet ik niet hoe laat - 10 uur oid) moe(s)t alles ingeleverd worden/zijn.
Oud 25-06-2004, 11:20
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Dat kind bezorgd mij ook altijd een rotgevoel...*haat*
Oud 25-06-2004, 11:42
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-06-2004 @ 12:14 :
Ik vind dat een score van 100% gewoon een 10 is. Ach, met een 9 kan ik ook wel leven, maar 't is en blijft lullig, zovaak heb ik niet 0 fout (lees: nooit). Waarom zetten ze drie cijfers online ipv gewoon alles? Soms snap ik de hogeschool niet...'t kan niet zijn dat nog niet alles er is, want vandaag (voor weet ik niet hoe laat - 10 uur oid) moe(s)t alles ingeleverd worden/zijn.
Ja, das krom he, had ik laatst een best wel grote toets gemaakt voor frans2, toen had ik net iets meer dan de helft goed, had ik een 2
Oud 25-06-2004, 11:52
Verwijderd
Nog een halve week en ik sla mijn vleugels uit.

Ik vind het raar dat ik er alleen maar zin in heb. Ik denk dat mijn ouders het best moeilijk vinden. Maar ik niet. Ik voel er niets bij als ik denk 'dit is voor het laatst, dat is voor het laatst'.

Heb weer een examen gehaald Nu nog de uitslag van 2 en dan ben ik geslaagd...alhoewel...het examen van gisteren was behoorlijk klote.

Solliciteren...ik word alleen maar met mijn neus op de feiten gedrukt. Ik ben verlegen ja. Maar ooit is er een dag dat ik juich van geluk, als ik eindelijk ergens aangenomen ben.

Eerst nog maar even kassamiep spelen.
Oud 25-06-2004, 12:22
Verwijderd
Whoehoee!!

Mijn moeder komt thuis en het eerste wat ze zegt is; 'Hej meid, hoe is het? Je wordt dikker.' Eindelijk is er verschil zichtbaar (al zie ik het zelf niet, en zegt mijn gewicht het ook niet). Stiekem ben ik nu wel een beetje trots op mezelf
Oud 25-06-2004, 13:06
$un$hine
Avatar van $un$hine
$un$hine is offline
ik zou blij moeten zijn, maar dat voel ik ff niet.. Agh laat ook maar ik zeur
Oud 25-06-2004, 13:12
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Kloteweer, klotewind, kloteregen... Heel m'n examenfeest in het water...
Oud 25-06-2004, 13:35
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
nog 1 week... IK WIL GEEN VAKANTIE!!!!!

domme mensen domme dingen...
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 25-06-2004, 14:36
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Waarom lijkt het toch zo dat zoveel mensen zo makkelijk en fijn hun leven kunnen leiden, en zich ook maar geen seconde druk lijken te maken om dingen waar ik dagelijks zoveel mee bezig ben.
Zoals je toekomst, toekomstplannen - ik ben nog nergens. De sleur, sleur is
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Oud 25-06-2004, 14:49
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Phoe, de grootste hel is voorbij. De presentatie ging kut. Kon niet meer op stomme woorden komen, zo stom. Juffrouw deed opzich wel lief en L. zei dat ik het goed had gedaan. Nou ja, het zal wel.. Hopelijk heb ik een vijf.

De rest van de toetsen gingen best goed. Lekker sfeertje in de klas. Behalve dat één lerares in het begin wat kattig deed.
Ik vind het toch best jammer dat de klas uit elkaar valt. Het heeft toch wel iets...
Daarnet de toetsweek afgesloten op het terras. Dikke plensbui dus we moesten met z'n allen proppen onder de parasol, maar dat was eigenlijk best gezellig.
En een paar winkels afgezocht om een cadeau te kopen voor iemand. Tis wel gelukt, maar hij deed nogal onzeker, naja hij moet niet zeuren.

Nu weekend. Ik ben echt gewoon kapot, vanavond op tijd naar bed en morgen weer leuke dingen doen.
__________________
Oud 25-06-2004, 14:49
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Guusie schreef op 25-06-2004 @ 13:22 :
Whoehoee!!

Mijn moeder komt thuis en het eerste wat ze zegt is; 'Hej meid, hoe is het? Je wordt dikker.' Eindelijk is er verschil zichtbaar (al zie ik het zelf niet, en zegt mijn gewicht het ook niet). Stiekem ben ik nu wel een beetje trots op mezelf
Tis dat ik je nog nooit echt heb gezien

Citaat:
Een Tweeling schreef op 25-06-2004 @ 15:36 :
Waarom lijkt het toch zo dat zoveel mensen zo makkelijk en fijn hun leven kunnen leiden, en zich ook maar geen seconde druk lijken te maken om dingen waar ik dagelijks zoveel mee bezig ben.
Zoals je toekomst, toekomstplannen - ik ben nog nergens. De sleur, sleur is
Misschien ben je een heel gevoelig persoon? Niet iedereen is dat...

Vandaag... bleh... ben doodmoe
Vaak gaat moeheid ook gepaard met de nodige meligheid
Dus mensen, jullie zijn gewaarschuwd
Volgende week pw-week. Ik denk dat ik het wel kan
De moeilijkheidsgraad valt best wel mee... het is voor mij iig goed te doen
Oud 25-06-2004, 15:04
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
zo onzeker, klote dubbelzinnigheid grr kutzooi... Volgens mij heeft ze niet door dat ik erdoor lijd, maar ik weiger het te vertellen, daar schiet niemand iets mee op.
En ik ben dat leren echt heeeel erg beu... baah

Laatst gewijzigd op 25-06-2004 om 15:07.
Oud 25-06-2004, 15:20
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
-Flip- schreef op 25-06-2004 @ 14:35 :
nog 1 week... IK WIL GEEN VAKANTIE!!!!!

domme mensen domme dingen...
*knuffel* (ik wil ook geen vakantie)
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 25-06-2004, 17:09
light smiley
Avatar van light smiley
light smiley is offline
ik mag niet meer naar school,

ik zal mijn vriendin nooit meer zien....
en dat voelt zo enorm klote aan....
Oud 25-06-2004, 17:11
light smiley
Avatar van light smiley
light smiley is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 24-06-2004 @ 22:33 :
Maar je bent nu eenmaal geboren, dus probeer er iets van te maken.
en dat is dus heel erg aan het mislukken
Oud 25-06-2004, 17:11
light smiley
Avatar van light smiley
light smiley is offline
het is al mislukt...
Oud 25-06-2004, 18:14
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
M'n zwaar autistische, zwakbegaafde, 13 jaar oude zusje.. heeft waarschijnlijk anorexia. Ze is op woensdag en soms in weekenden bij een opvang.. en daar hebben ze haar regelmatig na het eten naar de wc zien gaan en met een rood hoofd terug komen. 1 keer hebben ze er braaksel gevonden en laatst dachten ze het ook echt te horen. Daarvoor wisten ze het niet zeker. Ze hebben een paar dagen geleden m'n moeder opgebeld.
*zucht* ik maak me wel zorgen.. ze is al veel te mager, altijd al geweest. Op zich was ze wel gezond maar dan moet ze niet zulke dingen gaan doen. We (m'n moeder en ik) hadden het net aan tafel met haar over 'te dik zijn'. (m'n moeder wil haar hiermee nog niet confronteren maar eerst de kinderarts/psychiater spreken die gespecialiseerd is in autisme en haar behandelt) Daar kwam duidelijk uit naar voren dat ze zich zelf te dik vond. (ze heeft dus ruim ondergewicht) M'n moeder en ik hebben haar maar geprobeerd duidelijk te maken dat ze èn niet dik is èn dat ze goed voor zichzelf moet zorgen. En dat het heel ongezond is voor mensen om veel te dun te zijn en wat ze dan allemaal niet kunnen en zo. Op een manier waarop je tegen een 4 jarige spreekt, waarbij je niet eens zeker weet of het wel aankomt.
Bah.. en het is zo vervelend dat ze dus ook nog autistisch is. Daardoor kan ze heel simpel dingen doen op een bepaalde plek die ze ergens anders niet doet (thuis doet ze het niet). En overziet ze de gevolgen niet echt, behalve dat ze dus wel weet dat ze dunner wordt hiervan. TV heeft zo z'n voor- en nadelen.

__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED

Laatst gewijzigd op 25-06-2004 om 18:27.
Oud 25-06-2004, 19:02
Verwijderd
waarom ben ik op deze wereld? alleen voor andere. als ik iets vertel horen ze me niet (en nee ik praate nu es niet heel zacht), maar als zij iets te zeuren hebben moet ik wel luisteren?!zij (iemand anders) praat alleen tegen me als dr 'vriendinnen' er niet zijn. elk ander moment ben ik er niet.
ik ben hier blijkbaar alleen ter vervanging van andere ofzo. tering zo voelt het soms echt.
heb gister iemand uit bed gebelt ja sorry hoor had ze mn wekstuk gewoon maar teruggegeven. ze heeft hem al het helejaar en het alang af. en ik was vandaag toevallig nog op school, anders zie ik dr dus nooit meer, en ik wil hem wel graag terug. en nou ben ik de sukkel...
Oud 25-06-2004, 19:42
Tesca
Avatar van Tesca
Tesca is offline
*knuft grl

Ontopic: Ik heb vandaag op m'n werk alleen maar schoongemaakt en gewassen. Er heerst een diarre-en-kots-epidimie. Enn positief punt: Morgen ga ik eindelijk weer naar m'n vriend
__________________
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55.