Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2004, 09:58
Verwijderd
tinus11 schroeft even zijn postaantal op

Citaat:
FC Barcelona-voorzitter Joan Laporta heeft de berichtgevingen tegengesproken dat zijn club bezig is om Ruud van Nistelrooy binnen te halen voor volgend seizoen. De Engelse tabloid The Sun suggereert vandaag dat Barça zelfs Carles Puyol zou willen opofferen om de Nederlandse spits te kunnen contracteren, maar alles wordt vanuit Catalonië ontkend.

Laporta sprak eerder deze week met Rodger Linse, de zaakwaarnemer van Van Nistelrooy. Volgens de Spaanse voorzitter was dit een puur informeel gesprek en hebben ze niets besproken over een eventuele transfer. "We hebben gewoon een goede vriendschap samen", zei Laporta tegenover El Marca.

Dat Puyol in de transfer zou worden betrokken ontkent Laporta. "We zullen Carles (Puyol red.) nooit verkopen, wat trouwens ook geldt voor Ronaldinho." De Braziliaan werd gisteren in verband gebracht met Chelsea.

Via de officiële website van Manchester United liet Ruud van Nistelrooy weten dat hij niets voelt voor een overgang naar Nou Camp. "Ik ben zeer tevreden bij Manchester. Ik heb pas geleden mijn contract verlengd tot de zomer van 2008. Dit had ik niet gedaan als ik liever niet bleef. Het zijn slechts loze geruchten."
www.voetbalzone.nl
Advertentie
Oud 14-04-2004, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Een delegatie van Feyenoord scoutte zondag Sasa Papac. Papac is de linksbenige verdediger van FC Kärnten. De ploeg nam het op tegen Salzburg in een duel om de achtste finales van de Oostenrijkse beker.

Papac die transfervrij is, scoorde vlak voor rust een droomgoal voor FC Karnten. De Oostenrijkse ploeg won de partij met 4-0 en weerlegt zo een beetje de druk van de laatste plaats die ze bekleden in de competitie.

Ook de 18-jarige middenvelder Manuel Weber werd opgemerkt door de scout uit Nederland en belandde in het notitieboekje, aldus de Oostenrijkse media. Weber was de maker van het eerste doelpunt.
Voetbalzone
Oud 14-04-2004, 10:19
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Met een salaris van 5 miljoen euri per jaar zal dat lastig gaan worden voor barca..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 14-04-2004, 13:22
Verwijderd
Koeman lonkt naar Bergkamp

Uitgegeven: 14 april 2004 12:21

AMSTERDAM - Ronald Koeman hoopt Dennis Bergkamp over te halen zijn loopbaan bij Ajax af te sluiten, zo meldt de coach in Sportweek. De 34-jarige Bergkamp gaf eerder te kennen zijn loopbaan alleen bij Arsenal met een jaar te willen verlengen, maar trainer Arsène Wenger ziet voor de aanvaller het komende seizoen alleen nog een rol als invaller.

Daar heeft de ex-international mogelijk geen trek in. "Als Bergkamp op andere gedachten wordt gebracht en aangeeft niet meer bij Arsenal te willen blijven, moeten we proberen om hem hier naartoe te halen", aldus Koeman in Sportweek. "Zoals hij nu speelt, kan hij van grote waarde zijn voor Ajax. De balans in het elftal slaat te veel door naar de jeugd, een routinier erbij zou goed zijn. Het zou fantastisch zijn als Bergkamp hier zijn carrière zou willen afsluiten. En niet alleen vanwege zijn ervaring, hij is ook gewoon nog heel erg goed."

Bergkamp begon zijn carrière in 1986 bij Ajax en verhuisde in 1993 naar Internazionale. In Italië voelde de Amsterdammer zich echter niet thuis en daarom toog hij in 1995 naar Londen voor een avontuur bij Arsenal. Koeman ziet in Bergkamp een waardig vervanger voor de mogelijk vertrekkende Rafael van der Vaart. De trainer verwacht dat Ajax deze zomer twee topspelers kwijtraakt: "Naast Trabelsi denk ik dat er eentje gaat van het trio Maxwell, Ibrahimovic en Van der Vaart."


www.nu.nl
Oud 14-04-2004, 13:24
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
Vitesse geïnteresseerd in MVV doelman Wintjes
Gepost door iliohan 14-04-2004 11:01:56

Doelman Danny Wintjes van MVV staat in de belangstelling van Vitesse, meldt Omroep Gelderland. De 20-jarige keeper moet volgend seizoen als tweede doelman gaan fungeren bij de Arnhemmers.

Wintjes die vorig jaar nog in de belangstelling van Anderlecht stond heeft nog een contract in Maastricht tot 2005.Vitesse zal dus wel een transfersom moeten betalen voor de talentvolle goalie.

Van Fessem en Jevric de doelmannen die dit jaar onder de laat staan bij Vitesse moeten aan het eind van het seizoen vertrekken. Jevric drukt te zwaar op de begroting en Van Fessem is niet goed genoeg bevonden.
voetbalzone.nl
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 14-04-2004, 14:27
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
"Sylvie gaat pertinent mee met Raffie alstie naar het buitenland vertrekt.."

Ad

Eigenlijk nie echt boeiend ofzo.. Maar het lijkt me toch wel zo verstandig gezien de avonturen van Beckham
Oud 14-04-2004, 14:30
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 14-04-2004 @ 15:27 :
"Sylvie gaat pertinent mee met Raffie alstie naar het buitenland vertrekt.."

Laat um dan maar heel snel weggaan.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 14-04-2004, 16:01
Verwijderd
Citaat:
De 18-jarige jeugdinternationaal Mark Otten speelt de komende drie seizoenen bij Feyenoord, zo meldt de website van de Rotterdamse club. Ook is er een optie in zijn contract opgenomen, waarmee het contract met nog eens twee seizoenen verlengd kan worden.

De verdedigende middenvelder komt transfervrij over van NEC en wordt de eerste jaren bij Excelsior gestald. "Maar bij Excelsior krijg ik wel alle mogelijkheden om door te groeien. Wanneer ik in De Kuip speel? Ik heb drie jaar de tijd om dat bereiken, maar ik hoop dat het sneller gaat. Ik heb er veel zin in. Ik ben een echte Nijmegenaar dus ik ga ook voor het eerst op mezelf wonen. Wel een hele stap, maar daar word je volwassen van" aldus Mark Otten.
www.voetbalzone.nl
Oud 14-04-2004, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Emilio schreef op 14-04-2004 @ 15:30 :
Laat um dan maar heel snel weggaan.
Hoezo? Sylvie is best een lekker ding
Oud 14-04-2004, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Wat Voetbalzone vorige week al meldde is nu officieel: Saïd Boutahar heeft zijn handtekening gezet onder een driejarig contract bij NEC. Boutahar speelt op dit moment voor RKC Waalwijk en kwam daarvoor uit voor Feyenoord en Excelsior.

De 21-jarige middenvelder werd voor RKC Waalwijk te duur, waardoor hij transfervrij kon vertrekken. Vanmiddag kwam hij goed door de keuring van de Nijmeegse club.

Boutahar is na Tininho (RBC Roosendaal) en Valencia (Ajax) tot nu toe het derde nieuwe gezicht in de selectie voor het seizoen 2004/2005.
voetbalzone
Oud 14-04-2004, 16:17
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
ja, in die weken voor je examens heb je nix te doen he..

Citaat:
Teleurgestelde Mido heeft het bij OM wel gezien

De ex-Ajacied Ahmed Hossam, beter bekend als Mido, wil Olympique Marseile verlaten. De Egyptenaar had gehoopt met de Franse club om prijzen te kunnen spelen. Hoewel Marseille nog wel mee doet om de UEFA Cup, staat de club in de competitie op een teleurstellende zesde plaats.

Olympique staat zestien punten achter op koploper Lyon en de Zuid-Franse ploeg lijkt ook een plaats voor de Champions League mis te lopen. Naast de teleurstellende clubprestaties moet Mido ook nog de goed presterende Didier Drogba voor zich dulden, waardoor de Egyptenaar ook nog eens weinig aan spelen toekomt.

Mido kwam aan het begin van het seizoen over van Ajax. Bij Ajax kende de spits meer diepte- dan hoogtepunten. Zo werd het 'enfant terrible' vorig jaar door trainer Ronald Koeman uit de selectie gezet vanwege het constante wangedrag. In maart werd de eigenwijze spits verhuurd tot het einde van het seizoen aan Celta de Vigo. In de zomer vertrok de speler naar Marseille, een deal waarvoor de Fransen dertien miljoen euro voor overhadden.
bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 14-04-2004, 16:21
Verwijderd
je bron heb is 'fout', tis voetbalzone
Oud 14-04-2004, 16:24
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Wotte: 'Er is geen plaats meer voor Van Persie'

Bij de maandelijkse bijeenkomst van de Legioen Klankbordgroep van Feyenoord was technisch manager Mark Wotte aanwezig. De voormalig coach van Willem II ging in op een aantal onderwerpen, waarover veel onduidelijkheid was; op de verschillende supporterssites van Feyenoord werd verslag gedaan.

Natuurlijk sprak met over Robin van Persie. Veel supporters van de Rotterdamse club gaven aan dat zij het erg jammer zouden vinden als Feyenoords grootste talent in jaren naar PSV zou vertrekken. "Robin ziet het bij Feyenoord niet meer zitten, we hebben echt geprobeerd hem op andere gedachten te brengen. Aan de andere kant is het natuurlijk zo dat een speler van twintig jaar, die zoveel aan Feyenoord te danken heeft graag voor deze club zou moeten willen spelen. En voor spelers die niet graag voor Feyenoord willen uitkomen is geen plaats."

Ook over Winston Bogarde werd gesproken. De voormalig Ajacied werd door trainer Ruud Gullit enkele weken geleden benaderd voor een komst naar Feyenoord. "Bogarde was beschikbaar, maar gezien de reacties die dit opleverde en de mening van het Feyenoord-Legioen kennende hebben we hier meteen vanaf gezien. Je kunt Ruud Gullit natuurlijk niet kwalijk nemen dat hij niet op de hoogte was van het feit dat Bogarde in dit deel van Rotterdam niet echt populair is", zei Wotte over de in Amsterdam wonende Rotterdammer.

Tot slot had met het over een mogelijke komst van Lazio Roma-verdediger Jaap Stam en FC Barcelona's verdedigende middenvelder Philip Cocu. "Jaap Stam is benaderd, maar dat bleek onhaalbaar. Dat geldt ook voor Philip Cocu, dergelijke spelers kan Feyenoord gewoon niet betalen", aldus Wotte.
jaja

let vooral op die laatste parragraaf...
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 14-04-2004, 16:26
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
sorry 6dragon6
Citaat:
FC Twente verlengt contracten van talenten

FC Twente is bezig met de toekomst. Vandaag meldt de club dat het met een aantal talentvolle spelers overeenstemming heeft bereikt over nieuwe verbintenissen.

Karim El Ahmadi (19) en Robert Oonk (18) tekenden een contract voor drie seizoenen, Jordy Koster (20), Julius Vehoff (19), Timothy Kok (19), Patrick Jurgens (20) en Chris Wijnterp (18) elk voor 2 seizoenen. Manuel Schupp (19) en Sebastiaan Hoftijzer (19) tekenden een éénjarige verbintenis.
goede bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 14-04-2004, 16:26
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
FC NAC Breda langer door met goalie Van Zwam

NAC Breda heeft het contract met doelman Arno van Zwam verlengd met twee seizoenen. "Arno gaat in principe twee jaar verder als eerste, dan wel tweede keeper en treedt daarna toe tot de technische staf, eveneens voor een periode van twee jaar."

De 34-jarige Van Zwam is dit seizoen tweede doelman achter Gábor Babos, die volgend seizoen bij Feyenoord speelt. Eerder speelde Van Zwam al bij het Japanse Júbilo Iwata en Fortuna Sittard.
goede bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 14-04-2004, 16:41
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 14-04-2004 @ 15:27 :
"Sylvie gaat pertinent mee met Raffie alstie naar het buitenland vertrekt.."

Ad

Eigenlijk nie echt boeiend ofzo.. Maar het lijkt me toch wel zo verstandig gezien de avonturen van Beckham
Voor ze het weet duikt Rafael nog met Brard haar dochter in bed.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 14-04-2004, 17:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Godverdomme, feyenoord heeft Mark Otten overgenomen van NEC... Hebben we eindelijk een getalenteerde goede centrale verdediger uit onze jeugd gehaald, gaat hij weer weg! Gaan we weer terug naar de tijd waar we grote talenten zomaar laten vertrekken? Daar ben ik dus echt niet blij mee...

Als je jeugdopleiding eindelijk op niveau is, moet je er niet zo meer om gaan!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-04-2004, 17:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Nixje schreef op 14-04-2004 @ 17:05 :
Boutahar nu officieel naar NEC
Mooi mooi mooi, versterking op alle fronten is inderdaad wat we nodig hebben... Nu nog een goede rechtsback, een scorende spits met een goede voorzet en misschien een aanvallend middenvelder.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-04-2004, 17:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 13-04-2004 @ 22:00 :
Ruud gaat echt niet dezelfde fout maken als Beckham


toch? BLIJF BIJ UNITED!!!
Nou, fout als Beckham, Ruud is een ander type speler. Maar het zou wel zonde zijn als hij weggaat bij Man U...

Het is alleen een spits waar je geen andere spitsen omheen moet hebben... Perfect voor een 3-5-1-1 opstelling (vind ik sowieso een mooie speelwijze voor Man U)... Veel stootkracht en moeilijk te verdedigen...

Over Man U gesproken, ik zag gisteren dat ze de Coerver methode daar aan het toepassen zijn. Die is ontwikkeld door Wiel Coerver, oud coach van NEC en heel succesvol gebleken in het ontwikkelen van spelers, spelers balvast te maken en het ontwikkelen van een onmiskenbare eenwording tussen bal en lichaam. Jammer dat NEC hem niet gebruikt

De methode werd vroeger en nog steeds al door veel topclubs op internationaal niveau gebruikt. Schalke bijvoorbeeld...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-04-2004, 17:59
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
MVV heeft zich voor volgend seizoen versterkt met de 29-jarige Quincy van Ommeren. De middenvelder kwam van 1998 tot 2002 uit voor FC Volendam en speelt nu bij amateurhoofdklasser Turkiyemspor. Hij tekende een tweejarig contract.


Oud-speler van de toekomstig trainer van MVV, Andries Jonker, die met zijn contacten ook Michel Kruijer en Rafael Supusepa eerder wist te strikken.

Nou, nu nog een paar goede spitsen erbij en we hebben een leuke spelersgroep (die ook nog de laatste maanden steeds beter voetbalt).... featuring: Wintjens (wel in de belangstelling van Vitesse ), Bryssinck, Micelli, Kienle, Verberne, Winkens, Akyil, Siahaya, Carraciolo, Kruijer, Supusepa, van Ommeren, waarschijnlijk ook Brncic... ARE YOU READY NEXT YEAR FOR THE ANDRIES JONKER RED & WHITE ARMY?!?!?!

Oke... dat laatste was misschien iets té positief
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 14-04-2004, 18:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Brncic? Is dat een veelvoorkomende naam of is dat international Brncic?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-04-2004, 19:09
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
Nixje schreef op 14-04-2004 @ 17:02 :
Hoezo? Sylvie is best een lekker ding
Vind je?
Ik vind het eerder een moderne Mona Lisa (je weet wel, dat schilderij )
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 14-04-2004, 20:44
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 14-04-2004 @ 17:41 :
Voor ze het weet duikt Rafael nog met Brard haar dochter in bed.
Net als de halve ArenA.. Ze had toch al x met Ajax-voetballer gehad? Ergens staat me Dani bij.. maar dies volgens mij veel ouder.. Maar die was ook niet vies van een Amsterdams mokkeltje
Oud 14-04-2004, 21:25
Verwijderd
emilio ff een leuk detailtje over seedorf...

... hij ees bij nac dat in zijn contract opgenomen werd dat ie elk jaar tussen begin maart en eind mei transfervrij zou zijn om bij een andere club te tekenen....

..te verwachten is dattie dat ook bij groningen heeft geeist..en dus in principe volgend jaar weer weg is bij jullie
Oud 14-04-2004, 21:29
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Ja ik las het idd..
Er is niet echt veel bekent over het contract met Groningen, ik hoop dat het niet zo is anders zou het wel jammer zijn.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 15-04-2004, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Emilio schreef op 14-04-2004 @ 20:09 :
Vind je?
Ik vind het eerder een moderne Mona Lisa (je weet wel, dat schilderij )
Tsja, idd een beetje jammer van die plamuur
Oud 15-04-2004, 14:33
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Birmingham City biedt recordbedrag voor Kezman

Birmingham City heeft volgens AD Sportwereld een bod van ruim 10 miljoen euro gedaan op Mateja Kezman. Mocht de deal doorgaan, dan is de Servische spits de duurste aankoop uit de geschiedenis van de club uit Birmingham.

Birmingham City is haastig op zoek naar een opvolger van Chelsea-huurling Darius Forsell, die naar alle waarschijnlijkheid de club aan het einde van dit seizoen gaat verlaten. De Fin is clubtopscorer met achttien competitiedoelpunten.

"Het is een bod waarmee we kunnen leven, maar Birmingham heeft bij ons nog geen bod neergelegd", luidde de reactie van voorzitter Harry van Raaij in het Brabants Dagblad.
bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 15-04-2004, 14:34
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
PSV wil 3,5 miljoen euro voor Dennis Rommedahl

PSV wil minimaal 3,5 miljoen euro ontvangen voor Dennis Rommedahl, zo meldt de Duitse krant Die Welt. HSV toonde eerder al interesse in de Deense aanvaller en kwam ook met een bod, maar die werd resoluut afgewezen door de Eindhovense club.

Volgens berichtgevingen zou HSV een bod van rond de 1,25 miljoen euro hebben gedaan. PSV wil dus bijna driemaal meer vangen voor de snelle vleugelaanvaller. Coach Toppmöller is zeer gecharmeerd van Rommedahl, die bij PSV nog een contract heeft voor één seizoen.
bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 15-04-2004, 14:35
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Ronaldinho: 'Ik wil voor geen goud weg bij Barça'

Ronaldinho blijft gewoon bij FC Barcelona. Eerder deze week gingen er geruchten de ronde dat Chelsea het Braziliaanse wonderkind wilde overnemen van de Catalaanse club, waarbij zowel Barça als Ronaldinho een grote financiële vergoeding tegemoet konden zien.

Maar heel Catalonië kan nu opgelucht adem halen. "Ik heb het hier perfect naar mijn zin. Ik wil voor geen goud weg", luidde de reactie van de publiekslieveling in Nou Camp in een verklaring aan de pers. "Ik hoef nu toch ook geen honger te lijden? Mijn familie is gelukkig in Barcelona. Daar gaat het om."
alweer
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 15-04-2004, 14:36
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
'Akkoord Juventus en Barça over Trezeguet'

Juventus en FC Barcelona hebben een principe-akkoord bereikt over de transfer van David Trezeguet, zo meldt het Spaanse radioprogramma Ara Esports. Er zou overeenstemming zijn over het transferbedrag voor Trezeguet, die rond de 10 miljoen euro zou liggen. Eerder werden er nog bedragen van rond de 15-25 miljoen euro gesuggereerd.

Juventus wil een situatie als met Davids vermijden. De Nederlandse middenvelder had een aflopend contract en weigerde bij te tekenen. Hierdoor kon hij transfervrij Della Alpi verlaten. Het contract van Trezeguet loopt na dit seizoen nog één jaar door.

FC Barcelona zal zo snel mogelijk met de zaakwaarnemer van Trezeguet om de tafel gaan zitten om te onderhandelen over het contract.
bron

let vooral op het bedrag
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 15-04-2004, 15:23
Verwijderd
Willem II-aanvaller vertrekt naar AGOVV

15/4/2004 16:09

Brahim Bouhadan speelt met ingang van het nieuwe seizoen voor AGOVV Apeldoorn. De 21-jarige aanvaller tekende bij de club uit de Gouden Gids Divisie een contract voor twee jaar.
Bouhadan is afkomstig van Willem II, waar hij uitkomt voor het belofte-elftal. Een langer verblijf in Tilburg zat er niet in, aangezien de aanvaller niet in aanmerking kwam voor een nieuwe verbintenis.

www.vi.nl
Oud 15-04-2004, 15:29
Tommie/Aligogo
Avatar van Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 15-04-2004 @ 15:36 :
bron

let vooral op het bedrag
Mooi voor Barca, Trezequet is een wereldspeler. 10 milj is niet veel.
__________________
How about a nice cup of shut the fuck up?
Oud 15-04-2004, 17:26
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
jullie correnspondent heeft weer een berichtje gezien:
Citaat:
'Roberto Carlos tekende een voorakkoord met Chelsea'

Roberto Carlos zou een voorakkoord getekend hebben met het Engelse Chelsea, zo meldt Canvas. De Braziliaanse linksback zou twee miljoen euro hebben ontvangen van de Rus Roman Abramovitsj om zijn aflopende contract bij zijn huidige club Real Madrid niet te verlengen.

Roberto Carlos' contract bij het Spaanse Real loopt medio 2005 af. Zelf ontkent hij een voorakkoord te hebben getekend met wie dan ook. De 31-jarige Braziliaan speelt al in Madrid sinds juli 1997, toen hij overkwam van Internazionale.

Verschillende geruchten in Spanje vertellen dat Roberto Carlos niet echt tevreden is bij Real Madrid. Zo is hij onder andere niet tevreden over zijn huidige loon en is hij kwaad dat spelers als Luis Figo, Zinedine Zidane en David Beckham meer verdienen dan hij.
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 15-04-2004, 17:39
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Van Damme: 'Als ik volgend jaar weer niet speel, wil ik weg'

AMSTERDAM, 15 april 2004 17:13 - Jelle Van Damme geeft zich nog één seizoen bij Ajax. Als hij dan nog steeds bankzitter is, gaat hij op zoek naar een andere club, zegt hij in de Gazet van Antwerpen. Hij past er echter voor om uitgeleend te worden, ''want dan keer je niet terug naar Ajax. Anderlecht zou natuurlijk wel geweldig zijn. Daar heb ik niks op tegen. Koeman zegt me dat ik hier over twee jaar een hele grote kan worden, maar ik wil wekelijks spelen. Hij zegt me ook dat ik me me moet richten op een plaats centraal achterin, maar ik speel liever op de linksachter."
andere bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 15-04-2004, 17:41
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Peter Hofstede onverwacht toch weer terug naar ADO

DEN HAAG, 15 april 2004 13:27 - Peter Hofstedes carrière krijgt toch nog een staartje. Het contract van de 37-jarige aanvaller met ADO Den Haag werd in maart wegens trieste persoonlijke omstandigheden van Hofstede ontbonden. Daarme leek zijn carrière voorbij. Nu de competitie haar ontknoping nadert zijn ADO en Hofstede het toch weer eens geworden over een rentree. Hofstede is beschikbaar tot het eind van het seizoen voor de door blessures geplaagde ploeg van Lex Schoenmaker.
''Eind maart hebben we met pijn in het hart afscheid genomen van Peter Hofstede'', liet algemeen directeur Robert Langenbach weten. ,,Voor beide partijen was dat op dat moment de beste oplossing. Inmiddels zijn we drie weken verder en ziet de situatie er heel anders uit. De ervaring van Peter kunnen we nu heel goed gebruiken. Bovendien biedt deze rentree hem de kans om op een waardige manier afscheid te nemen.''
Hofstede toonde zich blij verrast met zijn snelle terugkeer. ''Hier spreekt waardering en vertrouwen uit. Via individuele trainingen heb ik mijn conditie de laatste weken redelijk op peil gehouden. Ik had nooit kunnen bedenken dat ik als actief speler nog in het betaalde voetbal zou terugkomen. Alles is erop gericht om ADO buiten de nacompetitie te houden. Daar wil ik nog graag een bijdrage aan leveren.''
zelfde
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 15-04-2004, 19:42
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 15-04-2004 @ 18:26 :
Roberto Carlos bla
Ik zou hem graag in Engeland zien voetballen. Alleen dan liever bij Man Utd of zo.
Oud 15-04-2004, 20:00
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Roberto Carlos weg bij Real Dan hebbe ze helemaal lekkere verdediging daar.. Die gasten moeten gewoon Nesta halen dan ofzo.. en Super Mario Melchiot
Oud 15-04-2004, 20:23
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 15-04-2004 @ 20:42 :
Ik zou hem graag in Engeland zien voetballen. Alleen dan liever bij Man Utd of zo.
nehh de neville's zijn net een beetje in vorm aan de linkerkant zit het wel goed..

en aangezien arsenal (ashley cole) miss wel de beste linksback ter wereld heeft is chelsea een logische stap
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 15-04-2004, 20:31
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 15-04-2004 @ 21:23 :
nehh de neville's zijn net een beetje in vorm aan de linkerkant zit het wel goed..

en aangezien arsenal (ashley cole) miss wel de beste linksback ter wereld heeft is chelsea een logische stap
Hmm... Gary Neville staat rechts achterin en Phil staat centraal op 't middenveld. Op dit moment staat Fortune er meestal omdat Silvestre geblesseerd is. En om nou te zeggen dat Fortune goed genoeg is voor de basis... Silvestre is ook geen wereldtop.

Dat Arsenal de beste linksback heeft van de wereld vind ik ook totaal niet. In mijn ogen is dat Roberto Carlos zelf of anders Lizerazu. Cole komt wat mij betreft op de 5e of 6e plek denk ik.

En bij Chelsea doet Bridge het ook harstikke goed. En voor die positie hebben ze ook nog Babayaro en Gallas. En die zijn beiden beter dan bijvoorbeeld Fortune. Dus in principe zou Man Utd hem het beste kunnen gebruiken.
Oud 15-04-2004, 20:35
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Chelsea = Real Madrid 2
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 15-04-2004, 21:36
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-04-2004 @ 19:01 :
Brncic? Is dat een veelvoorkomende naam of is dat international Brncic?
Naar mijn weten heeft Brncic nooit in het Joegoslavisch (nu dan Servisch-Montenero's ) elftal gestaan. Hij heeft wel een tweetal seizoenen d8 ik in de selectie van AC Milan gezeten, waar hij maar 2 wedstrijden of zo gespeeld heeft. Daarna een jaartje Venezia d8 ik, toen naar Charleroi (Belgie) en nu dus MVV. Rustige, technische maar soms ook flegmentieke middenvelder.
Oh ja Hastings had ik in mijn vorige post ook vergeten te vermelden

En nog meer nieuws rond MVV, vanochtend in Dagblad De Limburger stond:

MVV richt pijlen op Vonk en Huntelaar

Voetbal - De ambities van MVV lijken geen grenzen te kennen. De Maastrichtse club jaagt, zo bevestigen goed ingevoerde bronnen, op Heerenveen-doelman Hans Vonk. De international van Zuid-Afrika is op zoek naar een nieuwe club.
MVV zou ook een poging doen om Klaas-Jan Huntelaar, topscorer van de eerste divisie, naar De Geusselt te lokken.

De MVV-top grijpt hard in bij de renovatie van de huidige selectie. Bijna een compleet elftal moet verdwijnen uit Maastricht. Vier spelers moeten zeker vertrekken (Gerets, Deckers, Van Dooren, Luthuli), een stuk of zes staan op de nominatie. De clubleiding contracteerde drie nieuwelingen van het niveau eerste divisie (Kruijer, Supusepa en Van Ommeren), maar wil de lat nu hoger leggen.

Hans Vonk, met bijna vierhonderd eredivisieduels op de teller, is de grootste naam waarop MVV aast. De Maastrichtse club zoekt een ervaren keeper naast Danny Wintjens, die zelf in beeld is bij Vitesse. In De Geusselt hult iedereen zich in stilzwijgen, maar Vonk geeft toe dat 'de naam MVV is gevallen'. MVV moet met een zeer goed aanbod op de proppen komen om Vonk te strikken. Die liet eerder weten dat zijn voorkeur uitgaat naar een eredivisieclub of een buitenlands avontuur.

De Maastrichtse club probeert zich ook te mengen in de strijd om Klaas-Jan Huntelaar. De jonge aanvaller is eigendom van PSV en scoort dit seizoen aan de lopende band bij AGOVV. Huntelaar staat op het wensenlijstje van veel clubs, waaronder ook VVV. PSV heeft overigens het liefst dat het talent een jaar wordt gestald bij een eredivisieploeg. MVV heeft verder interesse in RKC-verdediger Fabian Peppinck (26).


Dit zijn grotere namen alleen denk ik dat het moeilijk wordt om ze te krijgen. Ik d8 trouwens dat Hans Vonk al had beslist terug te keren naar Zuid-Afrika? Maja... niet dus als je deze berichten leest. Naast Hans Vonk zijn er ook geruchten dat MVV interesse heeft in Van Fessem. Huntelaar zou op eredivisie / top eerste divisie meekunnen en een topscorer van de eerste divisie kiest meestal wel voor een stapje hoger dus Huntelaar zou ook moeilijk zijn. Maar goed, laten we het hopen...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 15-04-2004, 22:33
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Huntelaar wil eredivisie spelen, Groningen had er volgens sommigen belangstelling voor.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 16-04-2004, 07:50
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-04-2004 @ 23:33 :
Huntelaar wil eredivisie spelen, Groningen had er volgens sommigen belangstelling voor.
hij mag ook zo naar Arnhem komen, dan heeft ie bijna alle gelderse club gehad
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 16-04-2004, 08:37
Verwijderd
Ook Fulham aast op Mateja Kezman

16/4/2004 9 :08

Een nieuwe Engelse club mengt zich in de strijd om Mateja Kezman. Fulham voegde zich bij het rijtje clubs zoals Birmingham City en Newcastle United, die hopen op de handtekening van de PSV'er.
Chris Coleman, de coach van Fulham, was woensdag een van de vijftigduizend toeschouwers in het St. James' Park, waar PSV met 2-1 verloor van Newcastle United ondanks een benutte elfmeter van Kezman. Volgens The Independent is Coleman zeer geïnteresseerd in Kezza.

Fulham zag tijdens dit seizoen Louis Saha vertrekken naar Manchester United. Als vervangers trok de Londense club onder anderen de Amerikaan Brian McBride en Nederlander Collins John aan. The Cottagers hebben blijkbaar nog genoeg geld in kas voor Kezman.

Volgens de Engelse kwaliteitskrant zou Fulham zich nog beraden op de hoogte van een eventuele transfersom, die de club PSV wil voorleggen om het tot medio 2005 lopende contract van de 24-jarige aanvaller af te kopen.

www.vi.nl
Oud 16-04-2004, 11:05
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Nixje schreef op 16-04-2004 @ 09:37 :
Ook Fulham aast op Mateja Kezman

16/4/2004 9 :08

Een nieuwe Engelse club mengt zich in de strijd om Mateja Kezman. Fulham voegde zich bij het rijtje clubs zoals Birmingham City en Newcastle United, die hopen op de handtekening van de PSV'er. www.vi.nl
Lijkt me goede keuze voor Kezza
Oud 16-04-2004, 13:19
Verwijderd
Patrick Zwaanswijk hoopt volgend seizoen in Engeland te kunnen voetballen. De verdediger speelt momenteel voor FC Utrecht, maar daar loopt zijn contract aan het einde van dit seizoen af.

De 29-jarige Zwaanswijk heeft al diverse oriënterende gespekken gehad met clubs uit de Premiership, maar tot een concreet aanbod is het nog niet gekomen. "Tweede paasdag zijn mijn zaakwaarnemer Karel Jansen en ik op een neer naar Liverpool gevlogen", aldus Zwaanswijk in het AD Sportwereld.

"Ook in Sheffield hebben we gesproken met een Premiership-club, maar een aanbod hebben we nog altijd niet binnen."

www.voetbalzone.nl
Oud 16-04-2004, 13:27
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Nixje schreef op 16-04-2004 @ 09:37 :
Ook Fulham aast op Mateja Kezman

16/4/2004 9 :08

Een nieuwe Engelse club mengt zich in de strijd om Mateja Kezman. Fulham voegde zich bij het rijtje clubs zoals Birmingham City en Newcastle United, die hopen op de handtekening van de PSV'er.

www.vi.nl
Ik hoop dat hij voor Newcastle kiest, lijkt me de club die het beste bij hem past. Naast Shearer spelen (Bellamy is toch vaak geblesseerd) en als Shearer stopt gewoon als opvolger.

Als hij naar Fulham zou gaan zou ik dat jammer vinden voor Collins John....
Oud 16-04-2004, 13:28
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Birmingham zou inmiddels 10 miljoen geboden hebben op Kezman volgens voetbalzone.
Hij zou dan de duurste aankoop ooit van Birmingham ooit zijn.
Oud 16-04-2004, 15:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Guissie schreef op 16-04-2004 @ 14:27 :
Ik hoop dat hij voor Newcastle kiest, lijkt me de club die het beste bij hem past. Naast Shearer spelen (Bellamy is toch vaak geblesseerd) en als Shearer stopt gewoon als opvolger.

Als hij naar Fulham zou gaan zou ik dat jammer vinden voor Collins John....
Ik ben voor Kezman naar Birmingham
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 16-04-2004, 16:02
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Nixje schreef op 16-04-2004 @ 14:19 :
Wel oppassen voor Sibon dan!
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12.