Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2004, 19:51
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 30-12-2004 @ 20:51 :
Damn...
Moet je de " " nou echt overal en in elke post gebruiken?
Advertentie
Oud 30-12-2004, 20:01
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
RanC schreef op 30-12-2004 @ 20:51 :
Moet je de " " nou echt overal en in elke post gebruiken?
Ben je klaar?
Oud 30-12-2004, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 30-12-2004 @ 20:51 :
Damn...
Oud 30-12-2004, 20:03
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 30-12-2004 @ 21:01 :
Ben je klaar?
denk het










Ja. Maar je hebt mijn vraag niet beantwoord.
Oud 30-12-2004, 20:06
Mujahideen
Mujahideen is offline
IK vraag me af wanneer de forumbazen er zijn om jou te bannen. Ga ergens anders mensen vervelen. Je zit alleen maar te zieken.
Oud 30-12-2004, 20:08
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 30-12-2004 @ 21:03 :
denk het










Ja. Maar je hebt mijn vraag niet beantwoord.
Vertel het eens.. wat is jouw probleem?

Heb je vragen over de Islam? Stel ze dan. Wellicht weet iemand hier er een antwoord op te geven.
Oud 30-12-2004, 20:11
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Okee.
Waarom zou ik in vredes naam in Allah moeten geloven, wat maakt hem specialer dan God of Jahweh?
Leg me uit wat hij mij meer kan bieden dan die andere twee? Ik ben een luie hond, dus ik ga de boeken niet lezen.

Heeft hij iets speciaals? Of kan ik beter naar de concurrenten overstappen?

@Mujahideen: 't zou nogal saai zijn als hier alleen maar mensen met dezelfde mening zouden zitten niet? Ik heb in de topics ook vaak genoeg serieus gereageerd, en dat weet je best als je een normaal geheugen hebt.
Oud 30-12-2004, 20:12
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
S. schreef op 30-12-2004 @ 21:08 :
Vertel het eens.. wat is jouw probleem?
hoho, RanC is hier niet met de flamewar begonnen, Rafiq liep zaken uit te lokken, dan anderen de schuld geven klopt niet echt.

Ik deed al een gelijksoortige oproep een pagina terug, om vervolgens voor allerlei dieren uitgemaakt te worden.

nee, weer een topic in de vernieling vrees ik.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 30-12-2004, 20:14
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
RanC schreef op 30-12-2004 @ 21:11 :
@Mujahideen: 't zou nogal saai zijn als hier alleen maar mensen met dezelfde mening zouden zitten niet? Ik heb in de topics ook vaak genoeg serieus gereageerd, en dat weet je best als je een normaal geheugen hebt.
Je hebt geen mening, je zit alleen maar te provoceren en mensen dom te noemen. Je draagt totaal niks bij.
Oud 30-12-2004, 20:16
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 30-12-2004 @ 21:14 :
Je hebt geen mening, je zit alleen maar te provoceren en mensen dom te noemen. Je draagt totaal niks bij.
Doe ff normaal en antwoord gewoon. RanC is één van de weinige ongelovigen hier die normaal reageren zonder meteen minachtend of laatdunkend over God of godsdienst te doen.
Oud 30-12-2004, 20:17
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 30-12-2004 @ 21:14 :
Je hebt geen mening, je zit alleen maar te provoceren en mensen dom te noemen. Je draagt totaal niks bij.
Mijn mening:

Geloof is kortzichtig, waarom? Gebrek aan voor mij tastbaar en waarneembaar bewijs. Daarom bestaat God/Allah niet, en is er geen reden om aan te nemen dat hij wél bestaat.

Dat noem ik toch echt een mening hoor. Zelfs met argument. Jij daarintegen, zit alleen maar met een beschuldigend vingertje naar mij en T_ID te wijzen en komt zelf alleen maar met vage koranteksten aan zetten.

En over dat "provoceren", jongen, leer wat sarcasme is.
Oud 30-12-2004, 20:17
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 30-12-2004 @ 21:16 :
Doe ff normaal en antwoord gewoon. RanC is één van de weinige ongelovigen hier die normaal reageren zonder meteen minachtend of laatdunkend over God of godsdienst te doen.
Omg. Dit is echt de omgedraaide wereld. IK wacht wel op fb's. Dit kan echt niet.
Oud 30-12-2004, 20:17
professor2
professor2 is offline
bagger met een rietje
Oud 30-12-2004, 20:18
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 30-12-2004 @ 21:11 :
Okee.
Waarom zou ik in vredes naam in Allah moeten geloven, wat maakt hem specialer dan God of Jahweh?
Leg me uit wat hij mij meer kan bieden dan die andere twee? Ik ben een luie hond, dus ik ga de boeken niet lezen.

Heeft hij iets speciaals? Of kan ik beter naar de concurrenten overstappen?
Correctie: Allah is God. Allah is het Arabische woord voor God.

Mijn part blijf je ongelovig, ieder zal voor zijn/haar eigen zonden opdraaien. Dus ik hoef jou niet te overtuigen. Daar behoor je zelf voor te kiezen.
Oud 30-12-2004, 20:19
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
RanC schreef op 30-12-2004 @ 21:17 :
Mijn mening:

Geloof is kortzichtig, waarom? Gebrek aan voor mij tastbaar en waarneembaar bewijs. Daarom bestaat God/Allah niet, en is er geen reden om aan te nemen dat hij wél bestaat.
Wie is hier nu kortzichtig? Jij bent degene die het niet wil zien.
Oud 30-12-2004, 20:19
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
RanC schreef op 30-12-2004 @ 21:17 :
Mijn mening:

Geloof is kortzichtig, waarom? Gebrek aan voor mij tastbaar en waarneembaar bewijs. Daarom bestaat God/Allah niet, en is er geen reden om aan te nemen dat hij wél bestaat.

Dat noem ik toch echt een mening hoor. Zelfs met argument. Jij daarintegen, zit alleen maar met een beschuldigend vingertje naar mij en T_ID te wijzen en komt zelf alleen maar met vage koranteksten aan zetten.

En over dat "provoceren", jongen, leer wat sarcasme is.
Ken je feiten. Ik kom hier niet met "vage" Koranteksten aanzetten. En ook al zou dat zo zijn dan moet je op een normale, volwassen manier discussieren en niet bij voorbaat lacherige opmerkingen maken.
Oud 30-12-2004, 20:21
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 30-12-2004 @ 21:17 :
Omg. Dit is echt de omgedraaide wereld. IK wacht wel op fb's. Dit kan echt niet.
Liever Ranc dan een T_ID, Mepho of nare man.

@S.
Klopt helemaal maar in het kader van duidelijkheid is het makkelijker om naar Allah te verwijzen als we het hebben over de Islamitische God.
Oud 30-12-2004, 20:21
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
RanC schreef op 30-12-2004 @ 21:17 :
En over dat "provoceren", jongen, leer wat sarcasme is.
Tot voor kort kende je het stijlmiddel personificatie niet eens dus doe niet alsof je kundig bent op het gebied van beeldspraken/stijlmiddelen.
Oud 30-12-2004, 20:22
Mujahideen
Mujahideen is offline
Ontopic nu.
Oud 30-12-2004, 20:23
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 30-12-2004 @ 21:12 :
hoho, RanC is hier niet met de flamewar begonnen, Rafiq liep zaken uit te lokken, dan anderen de schuld geven klopt niet echt.

Ik deed al een gelijksoortige oproep een pagina terug, om vervolgens voor allerlei dieren uitgemaakt te worden.

nee, weer een topic in de vernieling vrees ik.
Ik geef niemand de schuld over dat geflamewar..
Daar bedoelde ik mee dat hij zijn vragen gewoon moet stellen, als hij die nog heeft.
Oud 30-12-2004, 20:24
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 30-12-2004 @ 21:21 :
Tot voor kort kende je het stijlmiddel personificatie niet eens dus doe niet alsof je kundig bent op het gebied van beeldspraken/stijlmiddelen.
Dat was ironie. Leer dat ook maar eens.
Oud 30-12-2004, 22:43
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rafiq schreef op 30-12-2004 @ 17:58 :
Ik zweer was niet eens grappig bedoelt, laten we het niet hebben over jullie zogenaamde grappen, ik schaam me voor jullie, en Moslims zijn zeker grappiger dan Nederlanders, of hoe ze in Marokko zeggen, ebeshoen en yemeeeeek
zeur toch niet zo over nederland dit nederland dat

ga dan werk zoeken ofzo in landen die je wel bevallen, maar ga niet kankeren op een land dat je niet bevalt.

ik vind Nederland ook niet het paradijs en wil misschien ook verhuizen, maar ik zet iig niet de Nederlandse bevolking in de zeik zoals jij dat doet.

Dat recht heb je ook helemaal niet.

zou je imo als moslim toch moeten weten
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 30-12-2004, 23:38
Verwijderd
Grappig dat zo weinig mensen zich realiseren dat Nederland, behalve voor natuurfreaks, eigenlijk best een fijn land is om in te wonen.
Oud 31-12-2004, 00:06
Suqeunse
Avatar van Suqeunse
Suqeunse is offline
Ik bekijk het aan een positief kant
__________________
Live Life.
Oud 31-12-2004, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-12-2004 @ 00:38 :
Grappig dat zo weinig mensen zich realiseren dat Nederland, behalve voor natuurfreaks, eigenlijk best een fijn land is om in te wonen.
Oud 31-12-2004, 00:16
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Gatara schreef op 30-12-2004 @ 23:43 :

ik vind Nederland ook niet het paradijs en wil misschien ook verhuizen, maar ik zet iig niet de Nederlandse bevolking in de zeik zoals jij dat doet.

Nu wordt ik toch een beetje nieuwsgierig. Naar welk land?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 31-12-2004, 00:26
Suqeunse
Avatar van Suqeunse
Suqeunse is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 31-12-2004 @ 01:16 :
Nu wordt ik toch een beetje nieuwsgierig. Naar welk land?
Naar een Tropische Land..Als IK genoeg geld heb gespaard. Wil niet mijn kinderen in een land laten opgroeien die verziekt is ( door Juden )...En altijd lekker warm
__________________
Live Life.
Oud 31-12-2004, 00:27
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Suqeunse schreef op 31-12-2004 @ 01:26 :
Wil niet mijn kinderen in een land laten opgroeien die verziekt is door Juden
helemaal mee eens, sieg heil.


Als je al bent gezakt tot het stadium waarin je werkelijk denkt dat 'de Joden' landen verzieken dan is op zich al triest met je gesteld.

Iedereen die een minuut of vijf nadenkt over hoe de wereld in elkaar zit weet beter.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle

Laatst gewijzigd op 31-12-2004 om 00:31.
Oud 31-12-2004, 00:45
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Suqeunse schreef op 31-12-2004 @ 01:26 :
Naar een Tropische Land..Als IK genoeg geld heb gespaard. Wil niet mijn kinderen in een land laten opgroeien die verziekt is ( door Juden )...En altijd lekker warm
Oh. Je bent er zó eentje.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 31-12-2004, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Suqeunse schreef op 31-12-2004 @ 01:26 :
Naar een Tropische Land..Als IK genoeg geld heb gespaard. Wil niet mijn kinderen in een land laten opgroeien die verziekt is ( door Juden )...En altijd lekker warm
Ga naar Ivoorkust! Daar schijnen blanken heel populair te zijn. Het is er ook lekker warm.
Oud 31-12-2004, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-12-2004 @ 00:38 :
Grappig dat zo weinig mensen zich realiseren dat Nederland, behalve voor natuurfreaks, eigenlijk best een fijn land is om in te wonen.
No fucking shit Sherlock....

Je krijgt geld toe ! Zelfs als je dakloos bent
Oud 31-12-2004, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Suqeunse schreef op 31-12-2004 @ 01:26 :
Naar een Tropische Land..Als IK genoeg geld heb gespaard. Wil niet mijn kinderen in een land laten opgroeien die verziekt is ( door Juden )...En altijd lekker warm
Ja, Nederland is inderdaad verziekt door een complot van de joden, die overal in Europa proberen de macht over te nemen
Oud 31-12-2004, 10:46
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 31-12-2004 @ 11:44 :
Ja, Nederland is inderdaad verziekt door een complot van de joden, die overal in Europa proberen de macht over te nemen
Het waren de Joden toch ook die met de Jihad dreigden ?
Oud 31-12-2004, 11:17
Mardia
Mardia is offline
Afgezien van het groot aantal onzinposts in dit topic ben ik bereid om (alsnog) een ontopic-post te plaatsen.

Daar ik het gevoel heb dat Youm el Qijama steeds dichterbij komt kan ik het enkel toejuichen dat de groep volgelingen van de Islaam in snel tempo uitbreidt.
Echter bekeerlingen moeten bekeren uit vrije wil, met de goede intentie en met de juiste kennis.

Men die kennis wilt opdoen van de Islaam moet dit doen met een schoon geweten. Het wordt gevaarlijk wanneer een rechtsextremeling naar Koranteksten gaat zoeken waarin het mishandelen van vrouwen wordt aangemoedigd, net zozeer dat het gevaarlijk is wanneer een onwetende Moslim naar Koranteksten zoekt waarin het doden van El Kafiroen wordt aangemoedigd. Waarbij de interpratie van dergelijke teksten een bedreiging kan gaan vormen en vormt.

De juiste kennis van de Islaam is onmisbaar om een goede discussie te voeren. Aan deze kennis ontbreekt het schijnbaar op dit forum en dat maakt een discussie omtrent de Islaam op deze site dan ook tot een zielig aftrekstel van een Geert Wilders tegen een liberale (onwetende) Moslim.

Kennis van zaken hebben is een onmisbaar goed.
Oud 31-12-2004, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Mardia schreef op 31-12-2004 @ 12:17 :
(...)

De juiste kennis van de Islaam is onmisbaar om een goede discussie te voeren. Aan deze kennis ontbreekt het schijnbaar op dit forum en dat maakt een discussie omtrent de Islaam op deze site dan ook tot een zielig aftrekstel van een Geert Wilders tegen een liberale (onwetende) Moslim.

Kennis van zaken hebben is een onmisbaar goed.
Nee, serieus. Wat denk je dan, dat alle atheïstische seculiere Nederlanders die hier rondlopen allemaal de Koran uit hun hoofd kennen? Natuurlijk hebben ze daar geen kennis van, omdat het ze niet interesseert. Maar dat neemt niet weg dat diezelfde mensen wel kunnen verdedigen dat de opmars van de islam in hun ogen kwalijk of onwenselijk is.

En nog los daarvan, het is natuurlijk onzin om te zeggen dat de inhoud van de Koran 'kennis van zaken' is. Dan lees je de Koran van A tot Z, maar wees eens eerlijk, denk je dat iedereen die hier post dan ineens een vroom moslim zal worden en die opmars maar zal toejuichen? Natuurlijk niet.

Het stuit mij eerlijk gezegd nogal tegen de borst dat de discussie dan maar moet worden gesloten met 'lees de Koran maar, dan wordt het allemaal duidelijk'. Is het nou echt zo moeilijk om je voor te stellen dat dat ding niet voor iedereen dezelfde waarde heeft?
Oud 31-12-2004, 11:30
Mardia
Mardia is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-12-2004 @ 12:21 :
Nee, serieus. Wat denk je dan, dat alle atheïstische seculiere Nederlanders die hier rondlopen allemaal de Koran uit hun hoofd kennen? Natuurlijk hebben ze daar geen kennis van, omdat het ze niet interesseert. Maar dat neemt niet weg dat diezelfde mensen wel kunnen verdedigen dat de opmars van de islam in hun ogen kwalijk of onwenselijk is.

En nog los daarvan, het is natuurlijk onzin om te zeggen dat de inhoud van de Koran 'kennis van zaken' is. Dan lees je de Koran van A tot Z, maar wees eens eerlijk, denk je dat iedereen die hier post dan ineens een vroom moslim zal worden en die opmars maar zal toejuichen? Natuurlijk niet.

Het stuit mij eerlijk gezegd nogal tegen de borst dat de discussie dan maar moet worden gesloten met 'lees de Koran maar, dan wordt het allemaal duidelijk'. Is het nou echt zo moeilijk om je voor te stellen dat dat ding niet voor iedereen dezelfde waarde heeft?
Ik zelf ken de Koran niet uit mijn hoofd, maar alvorens ik mij in een discussie over de Islaam meng ga ik eerst na of ik wel de juiste kennis van zaken heb.
Ik meng mijzelf ook niet in een discussie over planologie, sterrenkunde en maanexpedities enkel omdat ik vanuit mijn slaapkamerraam elke nacht de maan en de strerren zie.

Overigens moet je mij geen woorden in de mond leggen beste nare man. Het interesseert mij eerlijk gezegd niet veel of iemand de Koran van A tot Z leest of een boek van Ayaan Hirsi Ali leest en daar de kennis omtrent de Islaam uithaalt. Het gaat mij erom dat de aannames die worden gemaakt waar zijn. En dat is hetgeen wat mij tegen de borst stuit op dit forum.
Oud 31-12-2004, 12:13
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Mardia schreef op 31-12-2004 @ 12:17 :

De juiste kennis van de Islaam is onmisbaar om een goede discussie te voeren. Aan deze kennis ontbreekt het schijnbaar op dit forum en dat maakt een discussie omtrent de Islaam op deze site dan ook tot een zielig aftrekstel van een Geert Wilders tegen een liberale (onwetende) Moslim.

Kennis van zaken hebben is een onmisbaar goed.
Okee.
Zullen we het volgende afspreken?

Jullie moslims gaan de Bijbel, Torah en alle boeken over de evolutie die er ooit geschreven zijn van A tot Z doorlezen.

En dáárna gaan jullie pas over die verschillende standpunten oordelen. Want zoals je zegt. "Kennis van zaken hebben is een onmisbaar goed."

Tot die tijd, oordeel niet over atheisten, Christenen en Joden.

M.a.w. zo is er natuurlijk geen discussie mogelijk en is die "lees het maar voordat je oordeelt" een gigantische dooddoener.
Oud 31-12-2004, 12:14
Verwijderd
Wel, beste Mardia, je verdedigt wel een standpunt dat ik zelf ook aanhang, namelijk het standpunt dat een schoenmaker zich bij zijn leest dient te houden. Maar dat neemt niet weg dat een bepaalde ontwikkeling wel kan inspelen op iemands gevoel. Vaak heeft die persoon dan de behoefte om zijn mening daarover te ventileren. Als je zulke mensen de mond snoert omdat ze er niet genoeg van weten, dan krijg je het verschijnsel dat we hier tweeënhalf jaar geleden hebben gezien, namelijk het idee dat 'de polletiek' niet luistert naar 'de man op straat' en gaat men zeuren over een grote kloof tussen bestuurlijke elite en de burgers.

Wat betreft je tweede punt wil ik graag opmerken dat je niet zonder meer kunt zeggen dat iemands aannames 'waar' moeten zijn. We hebben het in dit soort discussies per definitie over percepties van feiten. Wat jij een zorgelijke ontwikkeling vindt, kan ik misschien wel wenselijk vinden. Als we uit een boek citeren moeten we dat natuurlijk juist doen, maar iets is niet 'waar' of 'vaststaand' omdat het uit een boek komt. Uiteraard nog los van het feit dat er zoiets bestaat als verschillende interpretaties van teksten.
Oud 31-12-2004, 12:18
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
RanC schreef op 31-12-2004 @ 13:13 :
M.a.w. zo is er natuurlijk geen discussie mogelijk en is die "lees het maar voordat je oordeelt" een gigantische dooddoener.
ik zie zelf eigenlijk ook nooit het grote punt als het gaat om iets verhalen, samenvatten, interpreteren, citeren of whatever.
Oud 31-12-2004, 14:26
DMC
DMC is offline
Citaat:
RanC schreef op 31-12-2004 @ 13:13 :

Jullie moslims gaan de Bijbel, Torah en alle boeken over de evolutie die er ooit geschreven zijn van A tot Z doorlezen.
Ze zegt toch alleen dat we de Koran moeten lezen en niet alle hadith die er zijn (ongelovelijk veel natuurlijk)?? En voor zover ik weet hoort een moslim wel de bijbel en de torah gelezen te hebben als deze een geraffineerd discussie wilt uitvoeren.
Oud 31-12-2004, 14:37
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
DMC schreef op 31-12-2004 @ 15:26 :
Ze zegt toch alleen dat we de Koran moeten lezen en niet alle hadith die er zijn (ongelovelijk veel natuurlijk)?? En voor zover ik weet hoort een moslim wel de bijbel en de torah gelezen te hebben als deze een geraffineerd discussie wilt uitvoeren.
Voeg de boeken over de evolutie-theorie er dan ook maar bij.

Want ja, anders weet je niet waar het over gaat he.
Oud 31-12-2004, 14:40
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
RanC schreef op 31-12-2004 @ 15:37 :
Voeg de boeken over de evolutie-theorie er dan ook maar bij.

Want ja, anders weet je niet waar het over gaat he.
Jouw atheisme is slechts gebaseerd op de evolutietheorie?
Oud 31-12-2004, 14:42
neok
Avatar van neok
neok is offline
dit is één pot nat,de haat komt van 2 kanten...
peace dudes,peace !
Oud 31-12-2004, 14:42
Verwijderd
Citaat:
neok schreef op 31-12-2004 @ 15:42 :
dit is één pot nat,de haat komt van 2 kanten...
peace dudes,peace !
Oud 31-12-2004, 14:42
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
neok schreef op 31-12-2004 @ 15:42 :
dit is één pot nat,de haat komt van 2 kanten...
peace dudes,peace !
The word "peace" is just an expression
used to say bye when it's time to jet
and them red black and green medallions
was all just part of the trend, I guess
Oud 31-12-2004, 15:15
neok
Avatar van neok
neok is offline
you fool !
Oud 31-12-2004, 15:42
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 31-12-2004 @ 15:40 :
Jouw atheisme is slechts gebaseerd op de evolutietheorie?
Nee, maar wel een belangrijk onderdeel.
Oud 31-12-2004, 18:46
Rafiq
Avatar van Rafiq
Rafiq is offline
Citaat:
ALX schreef op 31-12-2004 @ 11:46 :
Het waren de Joden toch ook die met de Jihad dreigden ?
Het was toch ook jouw moeder die jouw vader met aids dreigde?
__________________
Those who disbelieve and repel from the path of GOD, then die as disbelievers, GOD will never forgive them.(Holy Quran 47-34)
Oud 31-12-2004, 18:54
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Rafiq schreef op 31-12-2004 @ 19:46 :
Het was toch ook jouw moeder die jouw vader met aids dreigde?
Jij wilt die undercover van je wel erg graag gebanned zien, of niet?
Oud 31-12-2004, 18:54
Rafiq
Avatar van Rafiq
Rafiq is offline
Citaat:
RanC schreef op 31-12-2004 @ 13:13 :
Okee.
Zullen we het volgende afspreken?

Jullie moslims gaan de Bijbel, Torah en alle boeken over de evolutie die er ooit geschreven zijn van A tot Z doorlezen.

En dáárna gaan jullie pas over die verschillende standpunten oordelen. Want zoals je zegt. "Kennis van zaken hebben is een onmisbaar goed."

Tot die tijd, oordeel niet over atheisten, Christenen en Joden.

M.a.w. zo is er natuurlijk geen discussie mogelijk en is die "lees het maar voordat je oordeelt" een gigantische dooddoener.
Begin eerst met je zelf, want je weet niks over de Islam, jullie evolutietheorie is al tegenbewezen, het is geen theorie meer het is niks, het is verleden tijd, ga door met het leven. Moslim debaters winnen van iedereen door logica te gebruiken, en door echte bewijzen te gebruiken, ik weet meer over de evolutietheorie dan jij, dus jonge ga even buitenspelen met je gebrek aan algemene kennis, vooral kennis over de Islam,
Wij kennen jullie boeken beter dan dat jullie ze kennen. hahahaha, wij lachen jullie uit...
__________________
Those who disbelieve and repel from the path of GOD, then die as disbelievers, GOD will never forgive them.(Holy Quran 47-34)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13.