Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2005, 13:39
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-04-2005 @ 13:05 :
Die site is net zo betrouwbaar in vragen over de islam als www.vatican.va in vragen over het christendom.
dat is niet waar. Die man die achter die site zit beantwoord constant de aanvallen van andersdenkenden, en is zeker niet uit op propaganda. Kijk maar eens rond, je ziet altijd de tekst van iemand die de Islam aanvalt, en zijn antwoord daarop. Dat is eigenlijk precies hetzelfde als wat hier gebuerd, maar dan op een veel hoger niveau.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2005, 13:48
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 24-04-2005 @ 14:39 :
Dat is eigenlijk precies hetzelfde als wat hier gebuerd, maar dan op een veel hoger niveau.
Ik lees daar alleen maar dat kritiek gepareerd wordt door te zeggen dat het zo in de koran staat, de profeet het zo gezegd heeft, allah dat zo wil, etc.

Dat is geen hoog niveau, dat is er omheen praten, de auteur gaat volledig voorbij aan de aard van de kritiek.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 24-04-2005 @ 14:39 :
dat is niet waar. Die man die achter die site zit beantwoord constant de aanvallen van andersdenkenden, en is zeker niet uit op propaganda. Kijk maar eens rond, je ziet altijd de tekst van iemand die de Islam aanvalt, en zijn antwoord daarop. Dat is eigenlijk precies hetzelfde als wat hier gebuerd, maar dan op een veel hoger niveau.
Dat is inderdaad precies hetzelfde als hier gebeurt. Het verschil is dat hij er nog tientallen zinnen omheen hangt om het wat mooier te laten klinken, maar uiteidenlijk komt het - zoals T_ID al terecht opmerkt - weer neer op 'het staat in de koran en de koran is afkomstig van allah dus het is waar'.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 15:56
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
daarin vergissen jullie je. De Moslims op dit forum zijn wat de Islam betreft echt zo onwetend. Pakistaan weet het een en ander, maar die komt niet meer. Yousra komt allang niet meer.

En dat die man hetzelfde als ons, maar dan mooier verteld, geeft aan dat jullie of niets hebben gelezen, of niet goed hebben gelezen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 24-04-2005 @ 16:56 :
En dat die man hetzelfde als ons, maar dan mooier verteld, geeft aan dat jullie of niets hebben gelezen, of niet goed hebben gelezen.
Of het geeft aan dat het geloven in een religie inherent irrationeel is en dus nooit met argumenten kan worden ondersteund.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 18:50
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-04-2005 @ 02:53 :
Betrouwbare, objectieve website.
een wat verkeerd gekozen url, maar iemand had toch een weerwoord tegen answeringislam moeten geven
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 18:54
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Gatara schreef op 24-04-2005 @ 12:59 :
i

Jij zegt dat het weerlegt is, geef me dan ook aan waar.
Of vraag het aan je plaatselijke imam. Ik heb niet zoveel contact met die gasten in het dagelijks leven, ya know.
Ik kan het voor je vragen. Maar zie het als zo:

Een taart is uit meel gemaakt.
Een taart is uit suiker gemaakt.

Twee verschillende producten, maar het spreekt elkaar niet tegen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 18:56
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-04-2005 @ 16:06 :
Dat is inderdaad precies hetzelfde als hier gebeurt. Het verschil is dat hij er nog tientallen zinnen omheen hangt om het wat mooier te laten klinken, maar uiteidenlijk komt het - zoals T_ID al terecht opmerkt - weer neer op 'het staat in de koran en de koran is afkomstig van allah dus het is waar'.
Hij zegt ook waarom hij denkt dat het de Waarheid is, met de nodige argumenten, of je dat wilt aannemen is jou zaak..

Verder erg kinderachtig dat men de site alleen op de url beoordeeld
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 19:00
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Gatara schreef op 24-04-2005 @ 13:01 :
daar staat het adam verhaal niet tussen en aan een index heb ik ook niet veel. Dat is hetzelfde als dat je mij het adres van de bibliotheek geeft en zegt: ga maar zoeken.
beter kijken:

http://www.understanding-islam.org/r...rticle&aid=102
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 20:00
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 24-04-2005 @ 19:56 :
Hij zegt ook waarom hij denkt dat het de Waarheid is, met de nodige argumenten, of je dat wilt aannemen is jou zaak..

Verder erg kinderachtig dat men de site alleen op de url beoordeeld
Ik heb tijden terug wel degelijk hun 'betogen' doorgelezen, maar helaas wordt een nivea boven 'ik heb gelijk, want het is wat ik vind en ik heb gelijk' nergens gehaald.


Uberhaupt best zonde dat al die 'internetautoriteiten' weinig anders weten te bedenken dan cirkelrederingen, het staat een fatsoenlijke discussie in de weg.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 21:56
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
T_ID schreef op 24-04-2005 @ 21:00 :


Uberhaupt best zonde dat al die 'internetautoriteiten' weinig anders weten te bedenken dan cirkelrederingen, het staat een fatsoenlijke discussie in de weg.
Een discussie over wat? Ik wijs deze site aan, omdat die de contradictions in de koran volgens de christenen weerlegd. Wat de site overigens schrijft is neit zo heel veel van belang, want er zijn er voornamelijk links op naar andere sites. Die iets uitleggen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 24-04-2005 @ 19:56 :
Hij zegt ook waarom hij denkt dat het de Waarheid is, met de nodige argumenten, of je dat wilt aannemen is jou zaak..
Daar zit nu precies de crux. Een argument is een met feiten te staven redenering. Wat gelovigen doen is redenaties baseren op aannames - en nog niet eens educated guesses, dus waarschijnlijkheden, maar aannames puur omdat het tegendeel ze niet bevalt (ik wil niet accepteren dat ik van een aap afstam, dus is het ook niet zo).

Maar ach, ooit zal de dag komen dat jullie ook verlicht worden en dan - hopelijk - een beetje kunnen opklimmen in de ladder der volkeren.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 22:26
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-04-2005 @ 23:21 :


Maar ach, ooit zal de dag komen dat jullie ook verlicht worden en dan - hopelijk - een beetje kunnen opklimmen in de ladder der volkeren.
blablabla kanker op met je verlichting
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 22:36
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 24-04-2005 @ 23:26 :
blablabla kanker op met je verlichting
Hello, hello, what's all this shouting? We'll have no trouble here!?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 22:39
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 24-04-2005 @ 23:36 :
Hello, hello, what's all this shouting? We'll have no trouble here!?
Kben niet boos ofzo hoor Ik vind het woord verlichting gewoon een ontzettend dom, arrogant, subjectief en eigenlijk nietszeggend woord.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 22:43
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 24-04-2005 @ 23:39 :
Kben niet boos ofzo hoor Ik vind het woord verlichting gewoon een ontzettend dom, arrogant, subjectief en eigenlijk nietszeggend woord.
...dat niettemin absoluut cruciaal geweest is voor de huidige beschaving...Nare Man heeft een punt...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 22:48
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 24-04-2005 @ 23:43 :
...dat niettemin absoluut cruciaal geweest is voor de huidige beschaving...Nare Man heeft een punt...
Huidige westerse beschaving
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 24-04-2005 @ 23:48 :
Huidige westerse beschaving
...die ook in de moslimwereld vele levens redt, bijvoorbeeld met medicijnen die zonder de Verlichting nooit bestaan zouden hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 22:51
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
^ what he said
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 22:55
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-04-2005 @ 23:50 :
...die ook in de moslimwereld vele levens redt, bijvoorbeeld met medicijnen die zonder de Verlichting nooit bestaan zouden hebben.
Ik snap je niet.
Oke in de verlichting kwamen er medicijnen bij. Pluspunt. Moslims maken daar ook gebruik van (ze hebben er oa ook veel aan bijgedragen). wat is het punt dat je wilt maken dan? vergelijk de hedendaagse islam niet met het oude christendom, wil je

Ik wijs erop, datk niet hoop dat de westerse beschaving het eindpunt wordt te bereiken voor de moslimgemeenschap
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 22:59
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
F. Fukuyama o_O
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 24-04-2005 @ 23:55 :
Ik snap je niet.
Oke in de verlichting kwamen er medicijnen bij. Pluspunt. Moslims maken daar ook gebruik van (ze hebben er oa ook veel aan bijgedragen). wat is het punt dat je wilt maken dan? vergelijk de hedendaagse islam niet met het oude christendom, wil je

Ik wijs erop, datk niet hoop dat de westerse beschaving het eindpunt wordt te bereiken voor de moslimgemeenschap
Nee, de moslimwereld heeft sinds de middeleeuwen vrijwel niets meer bijgedragen aan de wetenschap, hoe graag je dat ook wil geloven. Veel van de huidige welvaart van moslims is dan ook te danken aan het westen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 23:13
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-04-2005 @ 00:07 :
Nee, de moslimwereld heeft sinds de middeleeuwen vrijwel niets meer bijgedragen aan de wetenschap, hoe graag je dat ook wil geloven. Veel van de huidige welvaart van moslims is dan ook te danken aan het westen.
Ik zie niet wat economie en religie met elkaar te maken hebben. Dat de moslimwereld nu wat zwak in de schoenen staat, kwam door eeuwenlange bezetting of door de verdeel en heers politiek.

Ik denk niet dat geloven dat je voorouder een aap is, zoveel met medicijnen te maken heeft.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 25-04-2005 @ 00:13 :
Ik zie niet wat economie en religie met elkaar te maken hebben. Dat de moslimwereld nu wat zwak in de schoenen staat, kwam door eeuwenlange bezetting of door de verdeel en heers politiek.

Ik denk niet dat geloven dat je voorouder een aap is, zoveel met medicijnen te maken heeft.
Vrij denken is een vereiste voor de ontwikkeling van de wetenschap. Religie vormt hiervoor een obstakel.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 23:23
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-04-2005 @ 00:20 :
Vrij denken is een vereiste voor de ontwikkeling van de wetenschap. Religie vormt hiervoor een obstakel.
Nu komen we weer op die eeuwenoude discussie . Oke meneer de vrijdenker, jij hebt gelijk Ik ben geindoctrineerd, heb een tunnelvisie, en zal waarschijnlijk niets bereiken in de wetenschap.Naja who cares, ik ben happy

owja ik ben wel voor de ontwikkeling van medicijnen, en volgens mij is de aarde wel rond. moetk even de plaatselijke imam nader toelichting vragen
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 00:57
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 24-04-2005 @ 23:26 :
blablabla kanker op met je verlichting
"onze uberbeschaving kent het niet, dus zal het wel dom zijn"
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 07:32
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 24-04-2005 @ 23:59 :
F. Fukuyama o_O
haha

als er een ding de laatste jaren wel duidelijk is geworden is het dat de liberaal democratische wereld niet het eindpunt is geworden
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 08:04
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
zo kan ik het ook, je geeft me een andere link dan eerst
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 08:07
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 24-04-2005 @ 19:54 :
Ik kan het voor je vragen. Maar zie het als zo:

Een taart is uit meel gemaakt.
Een taart is uit suiker gemaakt.

Twee verschillende producten, maar het spreekt elkaar niet tegen.
Een taart is niet noodzakelijk uit meel gemaakt

Waarom zou je onvolledigheden door laten klinken in de koran en niet tot volledigheid laten komen als de Koran perfect was?

Je hoeft dat maar 1 keer weer te geven: Adam is gemaakt uit,.. blablabla en later Adam, waaruit hij gemaakt is, die blablabla.

besides,.. als je de "ingredienten van Adam" dan verder beschouwd, rest er niets anders dan een verschrikkelijk angstaanjagende modderman.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.

Laatst gewijzigd op 25-04-2005 om 08:31.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 09:51
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-04-2005 @ 23:21 :
Daar zit nu precies de crux. Een argument is een met feiten te staven redenering. Wat gelovigen doen is redenaties baseren op aannames - en nog niet eens educated guesses, dus waarschijnlijkheden, maar aannames puur omdat het tegendeel ze niet bevalt (ik wil niet accepteren dat ik van een aap afstam, dus is het ook niet zo).
Het is natuurlijk een algemeen bekend feit dat een van jouw voorvaderen een aap was.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 09:52
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Joostje schreef op 25-04-2005 @ 08:32 :
haha

als er een ding de laatste jaren wel duidelijk is geworden is het dat de liberaal democratische wereld niet het eindpunt is geworden
Niettemin een interessante thesis.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 23-04-2005 @ 16:04 :
ik krijg nooit antwoord
Sorry, ik heb niet alles gelezen, maar waar wil je nou antwoord op?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 10:18
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
S. schreef op 25-04-2005 @ 11:16 :
Sorry, ik heb niet alles gelezen, maar waar wil je nou antwoord op?
als je op de datum in de quote klikt, dan zie je waar ik op reageer.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 10:19
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 25-04-2005 @ 10:51 :
Het is natuurlijk een algemeen bekend feit dat een van jouw voorvaderen een aap was.
hebben we tenminste nog iets gemeen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 25-04-2005 @ 11:18 :
als je op de datum in de quote klikt, dan zie je waar ik op reageer.
Dat over Adam (as) ? Ik dacht dat ik daar eerder al antwoord op had gegeven..?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 10:22
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
S. schreef op 25-04-2005 @ 11:21 :
Dat over Adam (as) ? Ik dacht dat ik daar eerder al antwoord op had gegeven..?
ja je zei dat t uit ze allemaal kwam a la nanahara's antwoord en daar had ik weer op gereageerd, maar geen vervolgantwoord gekregen.

en nu zitten we weer op hetzelfde niveau.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 10:23
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
S. schreef op 25-04-2005 @ 11:21 :
Dat over Adam (as) ? Ik dacht dat ik daar eerder al antwoord op had gegeven..?
Zij is niet de moeite waard.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 25-04-2005 @ 11:22 :
ja je zei dat t uit ze allemaal kwam a la nanahara's antwoord en daar had ik weer op gereageerd, maar geen vervolgantwoord gekregen.

en nu zitten we weer op hetzelfde niveau.
Nogmaals dan maar, ik kan het stuk niet tergvinden:

De mensen zijn op verschillende manieren geschapen.

- Je hebt de gewone mens, zoals jij en ik.
- Je hebt Jezus, geboren uit enkel een moeder.
- Je hebt Adam.
- En je hebt Eva.

Als je de Edele Koran goed gelezen had, zou je weten dat het een overbodige vraag is. Alles wordt erin duidelijk uitgelegd.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 10:46
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
S. schreef op 25-04-2005 @ 11:45 :
Als je de Edele Koran goed gelezen had, zou je weten dat het een overbodige vraag is. Alles wordt erin duidelijk uitgelegd.
Volgens mij was dat nu precies wat hier ter discussie stond, ernaar verwijzen wordt dan een cirkelredenering.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 10:47
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
T_ID schreef op 25-04-2005 @ 11:46 :
Volgens mij was dat nu precies wat hier ter discussie stond, ernaar verwijzen wordt dan een cirkelredenering.
Doe je fucking huiswerk dan goed voordat je mongolenvragen stelt.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 10:48
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 25-04-2005 @ 11:46 :
Volgens mij was dat nu precies wat hier ter discussie stond, ernaar verwijzen wordt dan een cirkelredenering.
Hallo, zij wilde weten hoe het zat. Waarom de Edele Koran van verschillende 'schappingen' uit gaat.

Dat is het antwoord.

Moge Allah (swt) mij vergeven voor alle fouten die ik maak.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 10:50
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
S. schreef op 25-04-2005 @ 11:48 :
Hallo, zij wilde weten hoe het zat. Waarom de Edele Koran van verschillende 'schappingen' uit gaat.[/SIZE]
verschillende scheppingen van Adam, niet van alle andere gasten op de planeet.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 25-04-2005 @ 11:50 :
verschillende scheppingen van Adam, niet van alle andere gasten op de planeet.
Adam is de Vader van elk prsoon op Aarde. Ik weet niet over welk stukje jij het precies hebt, wellicht bedoel je een stukje waarin het over Adam en zijn volgelingen gaat.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 10:56
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
S. schreef op 25-04-2005 @ 11:55 :
Adam is de Vader van elk prsoon op Aarde. Ik weet niet over welk stukje jij het precies hebt, wellicht bedoel je een stukje waarin het over Adam en zijn volgelingen gaat.
please S. Lees even de posts erna tussen mij en Nanahara.

Nu kom je met de deur in huis binnenvallen.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 25-04-2005 @ 09:07 :
Een taart is niet noodzakelijk uit meel gemaakt

Waarom zou je onvolledigheden door laten klinken in de koran en niet tot volledigheid laten komen als de Koran perfect was?

Je hoeft dat maar 1 keer weer te geven: Adam is gemaakt uit,.. blablabla en later Adam, waaruit hij gemaakt is, die blablabla.

besides,.. als je de "ingredienten van Adam" dan verder beschouwd, rest er niets anders dan een verschrikkelijk angstaanjagende modderman.
Ik kan hier niet uit opmaken over welk stukje uit de Koran jij het precies hebt..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 11:32
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
S. schreef op 25-04-2005 @ 11:59 :
Ik kan hier niet uit opmaken over welk stukje uit de Koran jij het precies hebt..
ga maar es naar de link die nanahara geeft dan
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 25-04-2005 @ 12:32 :
ga maar es naar de link die nanahara geeft dan
Ja?
Daarin wordt alles duidelijk gemaakt?

Ik begrijp je punt niet, gatara.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 11:40
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
S. schreef op 25-04-2005 @ 12:37 :
Ja?
Daarin wordt alles duidelijk gemaakt?

Ik begrijp je punt niet, gatara.
laat de discussie dan maar verder gaan tussen mij en nanahara
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 25-04-2005 @ 12:40 :
laat de discussie dan maar verder gaan tussen mij en nanahara
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 21:09
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
T_ID schreef op 25-04-2005 @ 01:57 :
"onze uberbeschaving kent het niet, dus zal het wel dom zijn"
ik zou niet graag als middeleeuwer gezien willen worden dus trek geen onnodige conclusies
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Een stukje waarheid over de Islam
Kaka8
4 23-01-2011 10:18
Levensbeschouwing & Filosofie Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus
Donny must die
117 24-01-2005 21:50
Levensbeschouwing & Filosofie ,,Nederland is de perfecte islamstaat''
Yousra
85 19-01-2004 10:29
Levensbeschouwing & Filosofie Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!!
IGRA
1 15-01-2004 16:53
Levensbeschouwing & Filosofie Islam
Hannibal
5 15-03-2002 19:18
Levensbeschouwing & Filosofie Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille
Mirage2000
137 18-02-2002 08:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29.