Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2008, 12:24
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Je hebt een leuke jongen/meisje leren kennen en jullie zijn nog in de datingsfase, maar dan zegt of doet zij/hij iets stoms en je knapt af. Zoiets heeft iedereen wel eens gemaakt. Om welke reden ben je wel eens afgeknapt tijdens een date of iets dergelijks?

Dus let op, dit is geen algemeen afknap-topic, dus kom niet aanzetten met het sportsokken-onder-een-pak-cliché. We willen natuurlijk de meest smeuige en grappige verhalen horen die waargebeurd zijn.

TS, begint.

Ik was maanden verliefd op een leuke jongen en hij ook op mij. Maar we draaiden er een beetje omheen en op de avond dat hij zijn gevoelens voor mij toonde, belandde we in bed. We waren lekker aan het zoenen en toen zijn broekje uitging, zag ik dat hij een remspoor had. Toen heb ik gezegd dat ik toch nog eventjes wilde wachten met de eerste keer. De dag daarna heb ik over de telefoon gezegd dat we beter maar niet meer konden afspreken.

Nu jullie!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2008, 14:33
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
hmm...

Denk dat ik nog nooit ben afgeknapt om zulke dingen. Zal er wat langer over na denken.. Misschien zie ik iets over het hoofd. Ik ben ook veel te goed in het altijd onthouden dat het ook maar mensen zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 14:46
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, behalve de schaamte van het nuchter wakker worden de volgende ochtend.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 14:51
Verwijderd
denken dat iemand leuk is, maar dan verschrikkelijke kortzichtig is. verder dan dat kom ik eigenlijk niet?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 14:53
Verwijderd
Er pas in bed achter komen dat mijn maandenlange crush een vrouw blijkt te zijn
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Echte liefde heeft niets met rationaliteit te maken. Als je écht verliefd bent, dan ben je volkomen blind.
Maar je neus functioneert blijkbaar nog prima!

OT: ik ben überhaupt niet afgeknapt op mensen, omdat uiterlijk het belangrijkst is, en dat zie je meteen. Op domheid zou ik ook nog af kunnen knappen, maar ik ga überhaupt niet om met domme mensen, althans niet voor de lol.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 15:26
Verwijderd
Hmm, ik heb geen enorm smeuïge verhalen geloof ik. Ben wel een keer met een jongen op een date geweest en vervolgens bleek dat hij echt niet kon zoenen, dat was wel een beetje jammer. Maar goed, het was toch al duidelijk dat we niet nog een keer zouden afspreken.

En een jongen die op de date nog thuis bleek te wonen Ja okee geldbesparend en je ouders wonen in de stad waar je studeert, maar dan nog, ik vond het toch best een afknapper. Trouwens nog wel een tweede date gehad waarop we elkaar echt helemáál niks meer te melden hadden.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 17:11
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik heb vorig jaar 'n date gehad met 'n 21-jarige jongen die ook nog thuis woonde, maar van wie de moeder bovendien ook tig keer belde om te vragen hoe 't tussen ons ging. 't Ergste was dat ie dat ook uitgebreid tot in de kleinste details zat te vertellen waar ik bij was. En alsof dat niet erg genoeg was, belde hij me 5 minuten na onze date op om me de groetjes te doen van z'n moeder. "Ze was blij voor ons"
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 18:21
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Er pas in bed achter komen dat mijn maandenlange crush een vrouw blijkt te zijn
deed ze soms aan voetbal?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 19:50
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
toen zijn broekje uitging
Als hij een "broekje" aan zou hebben zou ik sowieso al afknappen, ongeacht de inhoud...

maar verder dan een jongen die de hele avond over zijn passie voor auto's praatte, kom ik niet.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 22:08
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Je hebt een leuke jongen/meisje leren kennen en jullie zijn nog in de datingsfase, maar dan zegt of doet zij/hij iets stoms en je knapt af. Zoiets heeft iedereen wel eens gemaakt. Om welke reden ben je wel eens afgeknapt tijdens een date of iets dergelijks?

Dus let op, dit is geen algemeen afknap-topic, dus kom niet aanzetten met het sportsokken-onder-een-pak-cliché. We willen natuurlijk de meest smeuige en grappige verhalen horen die waargebeurd zijn.

TS, begint.

Ik was maanden verliefd op een leuke jongen en hij ook op mij. Maar we draaiden er een beetje omheen en op de avond dat hij zijn gevoelens voor mij toonde, belandde we in bed. We waren lekker aan het zoenen en toen zijn broekje uitging, zag ik dat hij een remspoor had. Toen heb ik gezegd dat ik toch nog eventjes wilde wachten met de eerste keer. De dag daarna heb ik over de telefoon gezegd dat we beter maar niet meer konden afspreken.

Nu jullie!
Bitch

Irritante stemmen kan ik slecht tegen als het lang duurt.
en als haar kennisspectrum niet verder gaat dan de top 10 mascara.

Citaat:
Ik heb vorig jaar 'n date gehad met 'n 21-jarige jongen die ook nog thuis woonde, maar van wie de moeder bovendien ook tig keer belde om te vragen hoe 't tussen ons ging. 't Ergste was dat ie dat ook uitgebreid tot in de kleinste details zat te vertellen waar ik bij was. En alsof dat niet erg genoeg was, belde hij me 5 minuten na onze date op om me de groetjes te doen van z'n moeder. "Ze was blij voor ons"
:') je had em moeten vragen of je z'n moeder niet beter had kunnen daten.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 09:40
freud
Avatar van freud
freud is offline
Ik heb wel eens op de eerste date met een jongen geneukt, met het oog op eh, een verdere leuke relatie. Maar toen hij bleek te pompen als een hitsig konijntje, heb ik 'm ook nooit meer teruggebeld.
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 14:03
Verwijderd
niet echt een datingfase-verhaal, maar wel een mooie afknapper:

ik leerde op een festival een jongen kennen. ontzettend lekker ding, geweldig grof gevoel voor humor, ging precies voor dezelfde bandjes daarheen als ik en hij gedroeg zich ook nog eens als een ouderwetse gentleman: drinken voor me kopen, zijn trui aanbieden als ik het koud had, etc. ik was me al geestelijk aan het voorbereiden op het feit dat het weer naar huis gaan en het afscheid erg naar zouden worden. de laatste dag besloten we toch maar emailadressen uit te wisselen. die van hem was whitepower_iets@hotmail.com. aha, vandaar die grove moppen over negers.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 15:36
Verwijderd
afgezien van een one night stand die veel te laat vermeldde dat ze nog thuis woonde (en ik dus 's ochtends het hele gezin bij het ontbijt trof ), het wakker worden in de armen (en bed) van een zus van een vriend van mij en het meisje dat op een eerste date mij de liefde verklaarde valt het allemaal wel mee geloof ik
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 16:11
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
toen ik 15 was, boerde een zeker iemand in m'n mond tijdens het zoenen. echt gatverdamme.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 10:47
Verwijderd
Citaat:
niet echt een datingfase-verhaal, maar wel een mooie afknapper:

ik leerde op een festival een jongen kennen. ontzettend lekker ding, geweldig grof gevoel voor humor, ging precies voor dezelfde bandjes daarheen als ik en hij gedroeg zich ook nog eens als een ouderwetse gentleman: drinken voor me kopen, zijn trui aanbieden als ik het koud had, etc. ik was me al geestelijk aan het voorbereiden op het feit dat het weer naar huis gaan en het afscheid erg naar zouden worden. de laatste dag besloten we toch maar emailadressen uit te wisselen. die van hem was whitepower_iets@hotmail.com. aha, vandaar die grove moppen over negers.
Dan ben jij ook traag van begrip... als je er pas achter komt bij het uit... tja
Daarnaast is het nogal zielig dat jij tijd ''investeerd'' in iemand met blijkbaar een triest gevoel voor humor.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 11:52
Verwijderd
Citaat:
toen ik 15 was, boerde een zeker iemand in m'n mond tijdens het zoenen. echt gatverdamme.
oh gadverdamme!

OT: een jongen die ik helemaal leuk vond, zelfde gevoel voor humor, zelfde interesses. Alleen zoenen kontie niet, en toen we eenmaal zonder zijn en mijn vrienden waren bleek het toch maar een rare kerel.
Niet een enorme afknapper dus, maar wel jammer
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Dan ben jij ook traag van begrip... als je er pas achter komt bij het uit... tja
Daarnaast is het nogal zielig dat jij tijd ''investeerd'' in iemand met blijkbaar een triest gevoel voor humor.
Niet iedereen houdt van politiek correcte grappen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-10-2008, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Niet iedereen houdt van politiek correcte grappen
Dat suggereer ik ook helemaal niet.
Wellicht doet een cursus begrijpend lezen wonderen voor je...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Dan ben jij ook traag van begrip... als je er pas achter komt bij het uit... tja
Daarnaast is het nogal zielig dat jij tijd ''investeerd'' in iemand met blijkbaar een triest gevoel voor humor.
investeert
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Dat suggereer ik ook helemaal niet.
Wellicht doet een cursus begrijpend lezen wonderen voor je...
Je suggereert niet eens wat, je stelt domweg dat mensen die grove moppen over negers vertellen gewoon de moeite niet waard zijn en trekt bovendien een aantal conclusies over Sterrenmeisje die kant nog wal raken. Misschien doet een cursus mensen begrijpen wonderen voor je...

Laatst gewijzigd op 02-10-2008 om 17:49. Reden: Stijlfout: herhaling!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 17:30
Verwijderd
ik ben fan van Freyja
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Dat suggereer ik ook helemaal niet.
Wellicht doet een cursus begrijpend lezen wonderen voor je...
Hmm en dat was nog wel de minst domme optie van te suggereren dingen
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 19:11
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ontopic
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 17:50
Littleladylike
Avatar van Littleladylike
Littleladylike is offline
bij een jongen thuis uitgenodigd worden hij zit naast me/achter me op de bank ik draai me om stopt ie net zun pulkje die hij uit zun neu sheeft gevist in zun mond......
En daarna nog ff lekker tongen jumm!!!! NOT
Afknapper!!
__________________
There is no such thing as True Love when your young
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2008, 20:02
Verwijderd
Citaat:
bij een jongen thuis uitgenodigd worden hij zit naast me/achter me op de bank ik draai me om stopt ie net zun pulkje die hij uit zun neu sheeft gevist in zun mond......
En daarna nog ff lekker tongen jumm!!!! NOT
Afknapper!!
oh heh bahbahbahbah
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 20:17
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Citaat:
bij een jongen thuis uitgenodigd worden hij zit naast me/achter me op de bank ik draai me om stopt ie net zun pulkje die hij uit zun neu sheeft gevist in zun mond......
En daarna nog ff lekker tongen jumm!!!! NOT
Afknapper!!
Ik zal echt NOOIT begrijpen waarom mensen dat doen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 20:26
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
bij een jongen thuis uitgenodigd worden hij zit naast me/achter me op de bank ik draai me om stopt ie net zun pulkje die hij uit zun neu sheeft gevist in zun mond......
En daarna nog ff lekker tongen jumm!!!! NOT
Afknapper!!
haha, nog erger dan een vieze onderbroek
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 20:26
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
bij een jongen thuis uitgenodigd worden hij zit naast me/achter me op de bank ik draai me om stopt ie net zun pulkje die hij uit zun neu sheeft gevist in zun mond......
En daarna nog ff lekker tongen jumm!!!! NOT
Afknapper!!

dat kinderen dat nou doen....
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 22:35
Verwijderd
Aaah wat hypocriet, vrijwel alle mensen peuteren wel es een keertje in hun neus. Alleen een beetje stom om dat te doen op een date. Maar ik vind remsporen in je onderbroek toch echt erger. Het is toch werkelijk niet zo moeilijk om je kont af te vegen?

Zou trouwens in beide gevallen van fysiek contact afzien
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Aaah wat hypocriet, vrijwel alle mensen peuteren wel es een keertje in hun neus. A
Het ging meer om het dan in je mond doen gedeelte, bahbahbahbah, dat doen mensen toch echt niet allemaal! (Ik in ieder geval niet) Brrrrrr
Met citaat reageren
Oud 05-10-2008, 23:50
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Aaah wat hypocriet, vrijwel alle mensen peuteren wel es een keertje in hun neus. Alleen een beetje stom om dat te doen op een date. Maar ik vind remsporen in je onderbroek toch echt erger. Het is toch werkelijk niet zo moeilijk om je kont af te vegen?

Zou trouwens in beide gevallen van fysiek contact afzien
Ja, ik bedoelde ook het in je mond steken.. Dan kun je evengoed 's lekker in je oor (of andere lichaamsopening) koteren en je vinger smakelijk aflikken. Bahbahbah.
En een remspoor is idd ook not done.. Maar dan ook echt niet!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 18:55
blablatje
blablatje is offline
Nou, oorsmeer smaakt wel stukken viezer dan snot.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 20:50
Verwijderd
Godver, ik moet nog eten

Overigens vind ik het trouwens wel raar dat iemand met klaarblijkelijke whitepower-visies al eerder opvalt dan wanneer er pas emailadressen worden uitgewisseld. Als iemand één grove grap over negers maakt, okee, maar als het er meerdere zijn dan zou je toch al iets moeten vermoeden, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 20:58
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Nou, oorsmeer smaakt wel stukken viezer dan snot.
Ik zou het niet weten! Maar wat een geruststelling?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Godver, ik moet nog eten

Overigens vind ik het trouwens wel raar dat iemand met klaarblijkelijke whitepower-visies al eerder opvalt dan wanneer er pas emailadressen worden uitgewisseld. Als iemand één grove grap over negers maakt, okee, maar als het er meerdere zijn dan zou je toch al iets moeten vermoeden, lijkt me.
Kijk eens aan.... iemand met gezond verstand !
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-10-2008, 23:21
gluipige z0pje
Avatar van gluipige z0pje
gluipige z0pje is offline
Een jongen die op de eerste date ál z'n nirvana cd's mee had genomen en vervolgens een uur weg leuterde over dat ie zo'n hekel had aan commercie

Jongens die boos worden als je niet a la minute terug smst en dat dan ook sms-en
__________________
valt er hier nog wat te gluipen??
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Kijk eens aan.... iemand met gezond verstand !
Oh, en dat terwijl ik een fout heb gemaakt. Ik bedoelde natuurlijk:

raar dat iemand met klaarblijkelijke whitepower-visies NIET al eerder opvalt dan wanneer er pas emailadressen worden uitgewisseld.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Oh, en dat terwijl ik een fout heb gemaakt. Ik bedoelde natuurlijk:

raar dat iemand met klaarblijkelijke whitepower-visies NIET al eerder opvalt dan wanneer er pas emailadressen worden uitgewisseld.
ik snap het ook niet. misschien heb ik stiekem ook wel gewoon een hekel aan negers.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 13:00
Verwijderd
Citaat:
ik snap het ook niet. misschien heb ik stiekem ook wel gewoon een hekel aan negers.
lol
,maar wat was dan de afknapper?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 06:52
wup
wup is offline
Citaat:
Een jongen die op de eerste date ál z'n nirvana cd's mee had genomen en vervolgens een uur weg leuterde over dat ie zo'n hekel had aan commercie

Jongens die boos worden als je niet a la minute terug smst en dat dan ook sms-en

hahaha


Ergste wat ik heb meegemaakt is een jongen die gewoon scheten liet op een van de eerste dates . Maar dat valt mee met wat ik hier lees.
Ow, en als een leuke jongen zijn mond open trekt en er komt fries/gronings/ander boeren accent uit, hoeft het van mij niet meer
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 08:00
llell
Avatar van llell
llell is offline
ik vind een accent wel leuk, mits met mate. En Belgisch is not done, van zo'n vrouwelijk taaltje raak ik simpelweg niet opgewonden.

Ik heb gelukkig ook niet van die horrorverhalen als hierboven, een paar standaard situaties. Mannen die dronken doen na 2 biertjes en dat je ze dan naar huis moet fietsen, belachelijk slechte seks, en mannen die al een vriendin blijken te hebben
Met citaat reageren
Oud 09-10-2008, 15:04
freud
Avatar van freud
freud is offline
Is Belgisch vrouwelijk?

M'n zin was over toen een date opschepte (?) over het feit dat ie z'n teennagels kon afbijten. Er zijn grenzen aan mijn bewondering voor lenigheid.
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 18:56
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
En een jongen die op de date nog thuis bleek te wonen
Dit is erg? Wie wilt er nu in zo'n fucking ranzig studentenhuis wonen tussen de zwakbegaafde medemens die niet verder komen dan 'Waar gaan we heen? NAAR DE KLOTUHHH'?

Citaat:
afgezien van een one night stand die veel te laat vermeldde dat ze nog thuis woonde (en ik dus 's ochtends het hele gezin bij het ontbijt trof)
Een beetje man kan dat niets schelen

Citaat:
Daarnaast is het nogal zielig dat jij tijd ''investeerd'' in iemand met blijkbaar een triest gevoel voor humor.


Citaat:
Jongens die boos worden als je niet a la minute terug smst en dat dan ook sms-en
Ik sms in 90% van de gevallen gelijk terug. Waarom kunnen jullie meisjes dat niet? Mijn ex ook, werd ze ge-SMSt, bekeek ze het, stopte ze haar telefoon in haar broekzak en pakte ze die zonder aanleiding 45 minuten later uit haar broekzak om te reageren.

Subklachten van mezelf:

1) meisjes die wachten met je aanspreken als je net online komt op MSN oid
2) meisjes die je nooit op hele uren, kwartieren en halve uren bellen maar altijd om 18 of 52 omdat het anders te 'gepland' lijkt
3) meisjes die de telefoon eerst 4-5x laten overgaan voordat ze opnemen
4) algemene inability om je terug te bellen

--

OT: Meisjes met gebrek aan brainpower in het algemeen
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 19:33
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik sms in 90% van de gevallen gelijk terug. Waarom kunnen jullie meisjes dat niet? Mijn ex ook, werd ze ge-SMSt, bekeek ze het, stopte ze haar telefoon in haar broekzak en pakte ze die zonder aanleiding 45 minuten later uit haar broekzak om te reageren.

Subklachten van mezelf:

1) meisjes die wachten met je aanspreken als je net online komt op MSN oid
2) meisjes die je nooit op hele uren, kwartieren en halve uren bellen maar altijd om 18 of 52 omdat het anders te 'gepland' lijkt
3) meisjes die de telefoon eerst 4-5x laten overgaan voordat ze opnemen
4) algemene inability om je terug te bellen

--

OT: Meisjes met gebrek aan brainpower in het algemeen
Zo'n 4 of 5 keer de telefoon over laten gaan lijkt me niet zo vreemd als je er niet direct bij komt of met iets bezig bent. Zelfde geldt met op msn aanspreken of direct terug smsen; je kunt altijd even met iets bezig zijn waardoor het niet direct uitkomt.
Als je meisjes bedoelt die dat bewust doen om niet wanhopig over te komen, snap ik je punt wel.

OT: geen echte afknappers gehad, behalve elkaar compleet niks te vertellen hebben waardoor het ook wat genant wordt.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Dit is erg? Wie wilt er nu in zo'n fucking ranzig studentenhuis wonen tussen de zwakbegaafde medemens die niet verder komen dan 'Waar gaan we heen? NAAR DE KLOTUHHH'?
Ja dat is erg, alsof ik zit te wachten op een relatie waarin ik elke keer dat ik bij hem ben zijn ouders tegen moet komen En sowieso, als je geen erg goeie reden hebt om op je drieëntwintigste nog niet uit huis te zijn, kom je wel over als een onzelfstandig moederskindje. Een erg leuke jongen zou ik er niet om laten lopen, maar een afknapper is het wel.

Hoezo, beledigd?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 11:49
wup
wup is offline
Citaat:
Subklachten van mezelf:

1) meisjes die wachten met je aanspreken als je net online komt op MSN oid
2) meisjes die je nooit op hele uren, kwartieren en halve uren bellen maar altijd om 18 of 52 omdat het anders te 'gepland' lijkt
3) meisjes die de telefoon eerst 4-5x laten overgaan voordat ze opnemen


--
Haha, wtf? Ik neem aan dat dit een grapje is...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 12:03
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Een paar jaar geleden: ik had tijdens een gala gezoend met een jongen. Ik dacht dat ik hem echt leuk vond, maar bij nader inzien was dat toch echt niet zo. Hij fluisterde me zoen-aanwijzingen in m'n oor Bovendien was hij al zo zat door het indrinken dat hij 3 minuten later de avond kotsend verder doorbracht.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 13:11
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Ja dat is erg, alsof ik zit te wachten op een relatie waarin ik elke keer dat ik bij hem ben zijn ouders tegen moet komen En sowieso, als je geen erg goeie reden hebt om op je drieëntwintigste nog niet uit huis te zijn, kom je wel over als een onzelfstandig moederskindje. Een erg leuke jongen zou ik er niet om laten lopen, maar een afknapper is het wel.

Hoezo, beledigd?
Ik ben het eigenlijk wel met Armoed eens. Mijn vriend is 23 en woont gewoon thuis. Ik ken niemand die alleen woont, dat is echt een uitzondering. Ik had ook niets anders verwacht dan dat hij thuis woont. Je gaat het huis uit als je gaat samenwonen of trouwen. Tenminste dat vind ik gebruikelijk. Ik ben 22 jaar, werk fulltime maar woon nog gewoon thuis.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 13:15
Verwijderd
^ Daar ben ik t niet mee eens hoor! Als ik straks in een andere stad ga studeren wil ik graag het huis uit. Niet dat ik het hier niet goed heb, maar het lijkt me wel gezellig en praktisch en gewoon mooi in een studentenhuis oid. Mijn zus is 20 en woont in haar eentje, dat bevalt haar prima!

Ik vind het een grote afknapper als mensen niet verzorgd zijn, bah! Of als een jongen bekrompen is. Mijn ex praatte alleen nog maar over zijn auto, hoezee!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Niemand houd van mij
Supersuri
78 17-08-2007 18:07
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 16:27
Liefde & Relatie How about roken en je relatie?
Gerard SnEl
57 13-03-2003 14:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11.