Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2002, 17:13
laula
Avatar van laula
laula is offline
Ik vandaag een korte broek gekocht voor de vakantie, maar het heeft me echt superveel moeite gekost een leuke normale te vinden. Want er zijn wel veel hotpants te vinden, maar die trek ik dus echt niet aan!
En voor de zomer zijn korte broeken juist wel lekker (en vaak een stuk praktischer dan een rokje)

Hebben jullie daar nou ook last van?

Laura
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2002, 17:17
^Lolita la Vampira^
^Lolita la Vampira^ is offline
hotpants zijn HEET! Gimme heetbroeken!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 17:38
Verwijderd
ik draag nooit korte broeken, vind ze ontzettend irritant.. heb wel een drie-kwart-broek, maar die draag ik ook bijna nooit, gewoon omdat ik het stom vind zitten. geef mij toch maar rokjes
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 17:40
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
ik vind korte broeken meestal niet mooi en voor hotpants heb ik te dikke bovenbenen, dus ik draag liever 3/4 broeken, rokjes of jurkjes
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 17:42
de
de is offline
Ik draag een khaki korte broek van Gant USA met steekzakken..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 17:43
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
k vind korte broek niet echt leuk staan... staat heel stom bij mij
Kort rokje vind ik wel leuk; maar ja, vind maar eens een leuke...
K wil nog wel een wijde drie kwart broek.. maar kweenie of dat leuk zal staan..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 18:16
shanli
shanli is offline
'k heb vandaag mijn te korte broeken afgeknipt,2 driekwart,de rest kort(sommige te kort,mja),ik vind shorts zooo duur,ik heb onlangs nog een leuke gekocht die niet duur was
Rokjes heb ik niet,maar ik ben wel van plan ze te kopen.
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 19:19
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
laula schreef:


Hebben jullie daar nou ook last van?

jah echt altijd
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 19:26
DarkCat
DarkCat is offline
Ik draag echt alleen maar lange broeken (of jurken/rokken), ik schaam me dood voor mijn benen. Desnoods draag ik een kort rokje/jurkje met een zwarte panty en lange leren laarsjes.. Maar mijn blote benen ziet niemand
Nja korte broek is super praktisch en kan, als je de goeie te pakken hebt, heel mooi staan (en vast zeker wel bij jou, Laura )..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 19:29
Verwijderd
dickies kortre broeken zijn heel erg sjil...en heb ook n sjille van volcom...maar zijn heel moeilijk te vinden maar heb er nu wel n paar gelukkig dus ik kan met een gerust hart de zomer in
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 19:43
Verwijderd
Citaat:
de schreef:
Ik draag een khaki korte broek van Gant USA met steekzakken..
De hele zomer? elke dag?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 20:04
acid-star
Avatar van acid-star
acid-star is offline
Als er IETS walgelijk is, en als er IETS een criminaliteit op modegebied is, Is het wel de korte broek *ril*

no offence tegenover iedereen die ze dus wel draagt... Ik heb gewoon een hekel aan broeken en vooral aan de korte broek dus... *giechel*
__________________
It's the same old show, He's a killer of a flash boy oooooooooooooooooohhhhhhh!!!!!!!!!!!!!h
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 20:10
Verwijderd
Ik hou nie van korte broeken, staan stom en voelen ongemakkelijk...maar 3kwarts zijn wel koewl
En dan bedoel ik wijde skate achtige, of zwarte met van die aansnoertouwtjes ofzow
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 20:58
simple creed
Avatar van simple creed
simple creed is offline
ik draag zodra het er maar een beetje weer voor is korte broeken.. naar school gewoon normale. en thuis mijn tenniskorte broeken.. zitten gewoon lekker
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 21:08
GSUSINDUSTRY
GSUSINDUSTRY is offline
Nee, ik vind rokjes toch weer een stuk fijner.

Het is ook idd moelijk om een leuk broekje te vinden. De laatste tijd zie ik namelijk ook heel veel hotpants..van die spijkerbroekjes en vaak ook doorzichtige witte

Maak me niet echt druk om want koop weer heel veel rokjes voor de zomer.
__________________
« GSÚS©»
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 21:17
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
Aah, driekwart broeken zijn super!!!
Heb vandaag nog eentje gekocht, een wijde knalrode driekwart, ze zit echt superzalig!!!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 22:27
Martin Dude
Avatar van Martin Dude
Martin Dude is offline
hmm, ik koop gewoon een donkere/zwarte 3kwarts broek .. en ik ben klaar .. of ik knip een oude broek kort
maar ik heb nu eigenlijk nog maar 1 degelijke korte .. de andere is echt oud aan t worden .. dus moet nog maar ff een nieuwe aftroggelen bij mn moeder
__________________
Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD]
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 22:52
Alet
Alet is offline
Ik loop niet graag in korte broeken, ik draag liever een rokje. Maar als dat om practische redenen niet kan doe ik gewoon een korte broek aan.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-05-2002, 23:35
Verwijderd
Ik heb een paar korte broeken...één lekkere wijde beige, van Zembla the Z-brand (beetje skate-geval), nog een donkerblauwe Dockers, een rode van Paul Stuart...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 07:28
de
de is offline
Citaat:
Alex schreef:


De hele zomer? elke dag?
nee, hoor

Ik heb ook nog een oude diadora en een nike dit zijn gewoon een soort sportmodellen...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 10:26
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
nare man schreef:
één lekkere wijde beige, van Zembla the Z-brand (beetje skate-geval)
Oeiii.... Sexy! Misschien ben je toch nog niet zo verloren als ik dacht!
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 10:33
*Frozen Tears*
Avatar van *Frozen Tears*
*Frozen Tears* is offline
korte broeken zijn niet mooiig, ik draag in de zomer ook nooit iets korts...naja soms korte rokjes maar meestal gewoon lange dingetjes
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 10:37
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
heb 2 3-kwartsbroeken, een gewone en 1 met 11-misfits patches erop! die draag ik alleen nooit meer!
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 10:39
de
de is offline
Ik draag alleen bijna nooit korte broeken...ook niet in de zomer
doe mij maar een mooie witte broek of een khaki
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 10:41
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Driekwart =
'Kort' =

Kweenie, maar echt korte broeken vind ik bijna nooit mooi. Dat heb ik met rokjes trouwens ook. Moet iig over de knie zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2002, 11:50
Verwijderd
Ik draag eigenlijk alleen mar lange broeken, vind korte maar nix.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 12:00
Verwijderd
ik droeg vorig jaar oude spijkerbroeken waarvan ik de bovenkant afscheurde en de onderkant eraf knipte maakte ik dr een 3/4 broek van en ik maakte dr scheuren in (voor de grap mee kreeg wel van die opmerkingen: zeg Aisa wist niet dat je zo arm bent dat je geen nieuwe broek kan kopen? en Aisa dr zit een scheurtje in je broek!!en als t te warm werd knipte ik er gewoon een stuk af

maar die pas ik neit meer!
Ik heb nou ook gewoon 3/4 skatebroeken en Brunotti 3/4 broeken en die zitten LEKKER Alleen zit ier ipv een knoop klitteband!!en die wil welles loschieten...erg lastig...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 12:06
Verwijderd
Ik vind korte broeken ook niet zo mooi en rokjes staan me niet echt geloof ik en die kan ik toch nooit leuke vinden.. daarom had ik vorige zomer veel jurkjes aan.. zeker op vakantie.. want lange broeken zijn dan toch wel een beetje té heet.. Mja, nou vinnik jurkjes ook niet meer zo leuk..
Dus ga ik deze zomer maar eens 3-kwart-broeken kopen denk ik..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 12:11
Q
Avatar van Q
Q is offline
Ook geen korte broeken drager... nooit.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 12:23
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik vind korte broeken gewoon zo afschuwelijk, zo lomp en onvrouwelijk. Mijn zal je niet snel in een korte broek zien lopen. 3kwart kan dan nog en hotpant zijn ook wel vrouwelijk (en erg kort)maar een standaard korte broek? nee hoor mij niet gezien.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 13:13
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik vind korte broeken echt niet per definitie fout hoor.. ik heb er wel een aantal, voor als het echt warm is.
Maar als ik naar de stad ga o.i.d. trek ik neestal een rokje aan.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 13:17
heldin
heldin is offline
ik ga op vakantie toch echt niet in een lange broek lopen, en rokjes vind ik irritant. Ik heb wel een paar leuke korte broeken, niet van die zakken of zo. Ik wil er nog wel een, ik ga denk ik bij de H&M kijken, hebben ze meestal wel leuke en die zijn tenminste niet zo achterlijk duur.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 13:58
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Ik heb er twee, een khaki en een donkerblauwe met van die zakken aan de zijkant
Beiden van een obscuur merk.
En nog een blauwe, maar die is voor het sporten.


Bij meisjes/vrouwen vind ik een korte broek meestal nogal lelijk staan trouwens. Nogal 'onvrouwelijk'
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 14:03
Bienie
Avatar van Bienie
Bienie is offline
Nee ik draag nooit korte broeken, meestal vind ik het gewoon niet mooi...

In de zomer draag ik meestal een rokje als het erg warm is...of anders een 3kwart ofzo.
__________________
That boy needs therapy !
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 14:04
flamez
flamez is offline
eh, draag ze nooit,

greetz

Flamez
__________________
wie niet waagt, die heerscht niet
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 14:06
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Alex schreef:


De hele zomer? elke dag?
Wou ik net gaan zeggen

Nou, ik heb als dame wel korte broeken en ik vind het helemaal niet onvrouwelijk Ligt er aan wat voor model het is, als je met zo'n lompe wijde bermuda aan komt zetten oké, maar gewoon een mooie korte broek?? Niks mis mee toch?
Zo heb ik bijv. een roze korte broek, als je dat gewoon leuk combineert met instappertjes, een leuke riem en een polootje of zo hoeft dat echt niet onvrouwelijk te staan...
Maar ik schijn ook een neus te hebben voor mooie korte broeken volgens vriendinnen
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-05-2002, 14:49
Roosa
Avatar van Roosa
Roosa is offline
Ik heb geloof ik geen korte broeken, alleen 1 heel kort spijkerbroekje waarvan ik geen idee heb hoe ik er aan kom. Verder heb ik alleen een witte 3/4 broek van jinx, en nog een afgeknipte spijkerbroek(3/4), maar daar zitten zoveel gaten in dat ik hem nooit aan heb eigenlijk.
Ik heb trouwens wel een sport-kortebroek vooronder mn langebroek met gym, oja en een witte tennis kortebroek, maar niet een voor gewoon dus zeg maar
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 15:09
Yolcu
Yolcu is offline
Ik heb ook altijd een hekel gehad aan korte broeken, en heb de afgelopen 5 jaar ook elke zomer in een lange broek gelopen of in een jurkje. Maar dit jaar ga ik naar Polen (helpen met het organiseren van een spelweek) en dan ga ik niet in een lange broek lopen (landklimaat, warm warm warm!) en ook niet in een jurk, want daar voel ik me nou ook niet echt fijn in bij een spelweek.

Dus.. heb ik vorige maand voor het eerst in een aantal jaren een korte broek gekocht. Of ik hem ga dragen weet ik alleen nog niet zeker..

Maar ik ga zeker nog op zoek naar andere korte broeken, voor op vakantie (kga ook naar Frankrijk en Belgie). Ze staan niet echt vrouwelijk, maar zitten wel heel wat beter dan een lange zwarte broek..
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:02
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
uh
k heb er een stuk of drie
maar omdat wij in de vakantie altijd aan sight-seeing doen
is een broek handiger dan een rokje
hoewel ik pas nog een jurkje en een rokje heb gekocht...
maar goed
dit jaar is het usa dus niet zoveel bergjes te beklimmen aan het strand
ik heb trouwens ook veel ¾ broeken (5 ofzow) en 5 lange wijde broeken
maar HOTPANTS TREK IK NIET AAN!!!!!!! nooit
al is het omdat ik mijn benen en de rest van mijn lichaam for that matter niet zo geweldig vind...
en
trouwens ik vind het soms zelfs een beetje slutty
maar ja dat vind ik

bubaajz
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:43
*Nancyboy*
*Nancyboy* is offline
ik mag eindelijk een korte broek aan als postbode *jeej* maar dan wel in combinatie met t bijgeleverde erg trendy overhemd, sokken en officieel de juiste schoenen en pet, maar ok dat doen we maar niet, en in mn vrije tijd draag ik meestal 3/4 of tot op de knie korte broeken en die bestaan meestal uit ingekorte langere wijdere broeken.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:58
CryperA
Avatar van CryperA
CryperA is offline
Hotpants vind ik mooi...maar zal het nooit aantrekken.

En korte broeken vind ik afschuwelijk, ook die zal ik nooit aantrekken.

Korte rokjes/jurkjes vind ik mooi, die trek ik dus wel aan
__________________
euh
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:01
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Ik heb geloof ik 2 korte broeken, maar die komen tot aan mn knieen dus ik weet niet zeker of het nou korte broeken zijn.
__________________
if I can't dance I don't want to be part of your revolution
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:12
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
heb 2 3-kwartsbroeken, een gewone en 1 met 11-misfits patches erop! die draag ik alleen nooit meer!
kopuh?
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:26
maar
Avatar van maar
maar is offline
ik gebruik korte broeken alleen om te sporten, in de zomer draag ik rokjes of dunne, lange (7/8 oid) broeken.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:52
Verwijderd
korte broeken (eigenlijk alles wat kort is) ik hou er niet van..maar dat komt mdat ik mn benen niet mooi vind (geen overdrijf actie van me, zitten vol met littekens etc.)
ik droeg vorige zomer wel 3/4 broeken, ook 3/4 skatebroeken maar die pas ik niet meer neen zelfs de skatebroeken niet
achjah..snel op zoek naar nieuwe dan he in een bigger size...
ik heb ook wel wat rokjes maar die draag ik dus vaak over een broek...

lange rokken (geen kerkendingen) maar leuke sportieve ofzo vind ik ook nog wel koel en lekker "luchtig"
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:54
Alet
Alet is offline
Citaat:
Esmée schreef:

Maar ik schijn ook een neus te hebben voor mooie korte broeken volgens vriendinnen
Ga es met mij winkelen bij mij komt het altijd neer op een sportief model, terwijl ik daar helemaal niet altijd zin in heb
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 10:17
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
ben ook niet zo'n korte broeken mens, vind ze meestal niet echt mooi staan en draag toch liever rokken en jurken. ben het trouwens niet helemaal eens met de tegenstanders van hotpants, ok je moet er een beetje een figuur voor hebben, maar om het nou meteen slutty te noemen vind ik weer nogal overdreven. De meeste meiden sporten gewoon in zulke korte strakke broekjes, maar oh nee, je zult er eens in naar huis fietsen zeg, oei oei oei
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 10:31
Dy|_uCK
Avatar van Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
en 1 met 11-misfits patches erop! die draag ik alleen nooit meer!
uh?? geef em aan mij dan
__________________
*8ballcrew* I just stop breathing for a few minutes and everybody jumps to conclusions.. *8ballcrew*
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:06
ShadowLady
ShadowLady is offline
ik vind korte broeken nix en korte rokjes ook niet.. heb ik nu een probleem? nah draag wel heel dunne lange broeken of lange rokken met hoge split
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 13:06
Caroo
Avatar van Caroo
Caroo is offline
Citaat:
ShadowLady schreef:
ik vind korte broeken nix en korte rokjes ook niet.. heb ik nu een probleem?
Njah ik haat korte broeken en korte broeken ook, ik vin alleen driekwarts broeken en rokken wel koel!!!
__________________
[ Caroo.nl ]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Korte broek met panty?
ThunderShock
5 24-03-2011 20:24
Lifestyle Korte Broeken
Hulk
74 08-08-2006 18:34
Lifestyle Een paar mooie melkflessen benen onder een korte broek???!!!
Verwijderd
93 19-06-2004 16:19
Lifestyle Korte broeken..
Verwijderd
33 23-04-2003 21:12
Lifestyle Korte broeken
rodina
54 11-03-2003 16:32
De Kantine korte broeken dag
shanli
34 01-06-2002 20:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04.