Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2002, 09:59
tacidvs
tacidvs is offline
Valt me op, kinderen die zich niet normaal kleden (Metal-lui, Punk-lui, ik vergeet er zekerweten een heleboel) zijn vaak normaal, vaker zelfs dan de massakonijntjes. Uiterlijk is omgekeerd evenredig aan innerlijk, qua woestheid. Valt jullie dit ook op? Ik las net een stukje van die wannabe-Gothics-topic op lifestyle, viel me op dat de extreempjes de politiekcorrecte standpunten aanhingen en de 'gewonen' de 'foute' standpunten.
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2002, 10:59
Snow White
Avatar van Snow White
Snow White is offline
Ja, weet je, daar ben ik het eigenlijk helemaal mee eens gewoon! Extreem gekleedde mensen zijn helemaal niet zo extreem. Ik denk ook niet dat het hem in kleding zit maar hoe je gedachten zijn tegenover de wereld , anderen, jezelf, hoe je in je vel zit, waarom je iets aantrekt. Ik ben het met je eens dat het massakonijntjes zijn.
__________________
BE the *miracle* !

Laatst gewijzigd op 05-06-2002 om 11:45.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 11:35
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Ben een extreempje maar ben in gedachten ook extreem (ook erg links qua politiek). Hier gaat het dus niet op.
__________________
"ég gaf ykkur von sem varš aš vonbrigšum.. žetta er įgętis byrjun"
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 12:09
dream-chaser
Avatar van dream-chaser
dream-chaser is offline
Ik ben het ook met de stelling. Het zijn ook die mensen die meer met politiek bezig zijn dan de meeste andere mensen. VCeel mensen denken ook van mij dat ik heel extreem ben. De mensen die mij kennen die weten wel anders.
__________________
Allow yourself to slide into a world as real as you want it to be.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 12:14
Verwijderd
mwah ik denk dat dat per persoon verschilt, ik ben het niet met de stelling eens dus
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 12:14
fan van kittie
fan van kittie is offline
ja je kan ook wel extreem zijn, en dat mensen denken dat het niet zo is...
maareuh.,. dat agat een beetje moeilijk
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 12:17
jannekek
jannekek is offline
jaahaa maar om dat nou weer zo te zeggen...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 12:18
fan van kittie
fan van kittie is offline
???
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 12:20
jannekek
jannekek is offline
ja je hebt het gewoon raar gezegd, zo van: ik ben wel extreem maar mensen zien het niet en ik wil graag dat ze dat zien.....
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 12:22
fan van kittie
fan van kittie is offline
nou dan niet!! het is in ieder geval niet zo... voor als je het wou weten
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 12:23
jannekek
jannekek is offline
ik WIL het niet eens weten
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 12:23
jannekek
jannekek is offline
voor als jij dat wou weten
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 14:15
kleine wicca
kleine wicca is offline
euh...maar wanner IS iemand nou extreem?
nah ik sanp wel wat je bedoelt jah, misschien is et wel zo, alles die mensjes die alles aan doen wat de modeblaadjes voorschrijven, hebben vast een veel ingewikkelder leven, jah al die bij elkaar passende kleertjes uitzoeken...........
maar ook hoe ze doen, ze moeten altijd leuk overkomen en altijd maar leuk en aardig zijn en das op zich best extreem als je dat vol kan houden zo een constant meisjes8ig gedrag ,
Maar ik ken ook extreem geklede mensejes die zow doen dus daar is niet alles meej gezegd...............
Ik voel me vaak het meest op mn gemak bij mensen die totaal niet bezig izjn mety hoe ze over komen, niet zow bewust en gewoon een eigen stijl hebben.......

maar dat zal vast niet helemaal zijn wat je bedoelt

__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 16:04
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
kleine wicca schreef:
*snap*
Inderdaad, dat heb je goed gezien. Maakt jouw reply niet een beetje loos? (Niet op je staart gericht )

Ik heb het eigenlijk met name over eng-uitziende Goths en BM'ers en wat dies meer zij, die er uitzien alsof ze je het liefst zouden offeren aan de een of ander, maar in weze heel erg lief zijn. Aan de andere kant heb je de mensen in de zgn. wehkampkleren die levensgevaarlijk zijn, echt levensgevaarlijk lomp, onwetend, onverschillig.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 16:05
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
Ik vind dat alto gedoen en vooral die gothick en Rappers en skaters ook echt zware meelopers van elkaar. Ze lopen allemaal gekleed volgens een bepaalde stijl die ze niet zelf verzonnen hebben en denken dan origineel te zijn omdat statistisch gezien niet erg veel mensen 'hun' kledingstijl en muzieksmaak aanhangen.


Sja......... dat is nou juist niet speciaal om zo'n bepaalde stroming te volgen. Valt me op dat 'anders' geklede mensen zich vaak karakteriseren als origineel terwijl dat woord op die manier toch echt in de verkeerde context gebruikt wordt.
__________________
detach_yourself@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 16:17
kleine wicca
kleine wicca is offline
okej ja dat d8 ik dus al....anyway, ik ga tog nog ff reageren, ik znap wel waje bedoelt, maar kon et zelf nog niet helemal onder woorden brenge...........
JUP je hebt helemaal gelijk dat dat ook erg lieve mensen zijn. Ik denk dat het ook ene kwesie is van zich af willen zetten tegen de "normale"maatschappij met hun bekropte denkmanieren en leefwijzen, en dat is erug fijn want je moet lekker vrij zijn in wat je doet. En jah die mensen die dr zo euh...gewoon uitzien (ik vind het vaak maar stumpertjes mah jah....) kunnen idd heel gevaarlijk zijn I KNOW!! Maar dat kan iedreen en heeft nix met je stijl te maken dus ik ben het er in dat opzicht niet meej eens dat JUIST die mensen "normaal/lief"zouden zijn.
ik ken lieve gohts, vervelende gohts lieve sletjes vervelende sletjes (en met sletjes bedoel ik het niet zow negatief als het overkomt hoor!!! maar zo noemen wij dat hier)

zow, is dit wat mer wat je bedoelt?
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie enquete
Judy2
69 16-05-2005 08:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Homo-discussie Belgiė
J. Geelman
137 12-01-2004 15:01
De Kantine Wat staat er onder jouw CTRL-V?
Tandpasta
499 28-11-2003 22:11
Levensbeschouwing & Filosofie christendom versus sex
elledc
41 26-11-2003 20:23
Psychologie Manisch Depressief (MDS - Borderline)
Genesis
25 25-03-2002 18:08
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.