Oud 19-01-2002, 18:47
Martin Dude
Avatar van Martin Dude
Martin Dude is offline
slapen jullie ook wel eens en dat je huisdier er dan bij komt liggen?

Vroeger nam ik de kat nogwel eens mee naar mn kamer als ik ging slapen (mocht alleen nie van mn ma ) en hij lag ook vaak bij me, totdat mn moeder de trap op liep !!WOOOEEEZZZZZ!!! de trap af en weg was ie mn moeder er weer achteraan ..
maar dat doe ik nu ook al niet meer, en vanzelf doet ie het ook niet ..

maar bij wie dus wel?
__________________
Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2002, 18:50
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Vroeger kwam m'n kat, Vlekje, altijd bij me in bed liggen.
Die lag echt in bed, met haar hoofdje op het kussen.

En de kat daarna, Katrien, die lag vaak ín het bed, bij m'n voeten.

En nu hebben we weer een nieuwe kat, Bella, die is 6 maanden en dus ERG druk; komt m'n kamer meestal niet in, 's avonds heeft ze vechtbuien.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 19:04
Verwijderd
Van mij hoeven beesten niet in bed, al die haren... bah
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 23:55
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
mijn kat slaapt altijd op m'n kussen ... (en ik ernaast/onder )
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 00:07
Verwijderd
mijn hondJE is ongeveer uhmmmm heel groot (dat is half x heel groot + 20% in eurocentimeters voor het geval dat he... ) en hij is n keertje snachts de trap op geklommen ... heel benieuwd hoe DAT eruit zag, en in mijn bedje gaan liggen...

IK BEN *********** nog nooit ZZOOOOO snel mijn bed uit gerend... hihi een eng zwart monster met lange haren in mijn bed... oh

hai hond *zwaai* *snurk*

Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 10:20
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
de muisjes hiero komen soms stiekum op/onder mn bed als ik slaap of als ze denken dat ik slaap (wat soms niet echt zo is tot een grote schrik van hun ) en in mn oude bed woonden ze in t matras ( was zo een giga ouderwets veer matras) .. was eerst bangig van ze maar zou ze nu niet kwijt willen

ps:t gaat hier dus om losse muizen
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 11:33
miro
Avatar van miro
miro is offline
Als ik ergens niet tegen kan dan zijn het mensen die hun huidieren bij hen in bed laten slapen, bah ik walg daarvan. ik kan er niks aan doen, zo ben ik. Bij mij gaat de kat ook wel eens stiekum in mn bed liggen maar dan wordt gelijk mn hele bed verschoont en de kat krijgt op zn flikker, ik hoef al die haren niet in mn nest, laat staan dat ze vlooien hebben of zo ieeeeeeuw.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 11:44
PV
PV is offline
Citaat:
miro schreef:
Als ik ergens niet tegen kan dan zijn het mensen die hun huidieren bij hen in bed laten slapen, bah ik walg daarvan. ik kan er niks aan doen, zo ben ik. Bij mij gaat de kat ook wel eens stiekum in mn bed liggen maar dan wordt gelijk mn hele bed verschoont en de kat krijgt op zn flikker, ik hoef al die haren niet in mn nest, laat staan dat ze vlooien hebben of zo ieeeeeeuw.
Jij verliest natuurlijk geen haren, bent altijd brandschoon... heb je dat ene programma gezien een tijdje geleden? werd aangetoond dat de tong van een hond schoner is dan menig huishouddoekje waar tafels etc mee worden afgeveegd (die gele/roze/blauwe doekjes).

Onze hond slaapt soms bij mn ouders op bed, en sochtends komt ze mij wel eens wakker springen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 11:54
GeritoDM
Avatar van GeritoDM
GeritoDM is offline
We hadden een poes... die heeft wel es bij mij in bed geslapen ossow, maar ik was toen nog erg jong.
Afgelopen vakantie waren we op een camping bij een boerderij en ze hadden daar ook (jonge) poesjes, eentje is een keer bij mij in de tent gekropen. Heb ik verder nites aan gedaan, vond het wel gezellig... Alleen hij ging me op een gegeven moment likken, mijn gezicht, mijn armen, overal
Na een tijdje werd ik het zat en heb ik em uit de tent gezet.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 12:21
Verwijderd
Ik heb een keer het hok van mijn ratten open laten staan toen ik ging slapen; werd ik om vier uur wakker: rat in bed. Ik schrok me de pleures toen ik iets zachts tegen me aan voelde bewegen en had m bijna geplet.
Later heb ik me rot gelachen.
Ff voor de duidelijkheid: het zijn t a m m e ratten.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 12:32
broed
broed is offline
mijn kat slaapt altijd op me kusen
en dat doet hij alleen bij mij
als ik hem bij me moeder op der kussen zet ofzo gaat ze er gelijk weer af

maar nu slaapt ze zeg maar in mijn boekekast naast me bed, Dat boeke kastje is in mijn muur gebouwt dus die middelste plank is precies gelijk aan mijn bedhoogte
dus heb ik daar een slaap plaats voor haar gemaakt
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 13:30
Verwijderd
Mijn eerste ratje die sliep altijd bij me naast me kussenhoofd s nachts of op me borst (toen had ik er nog geen 2 5 jaar terug ) zooo lief!!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 13:59
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
mijn kat slaapt soms op het voeteinde van mn bed, vind ik wel gezellig
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 15:14
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
vroeger had ik elke nacht onze hond op mijn kamer, en nu nog wel es(stiekem want bij mij mag het ook niet ) Maar vroeger was ik bang in het donker, en dan was onze hond(Astrid) de redder in nood he, zonder haar ging ik niet slapen 't Is wel lekker warm trouwens! En onze honden verharen ook haast niet, dus das ook niet zo'n probleem, en de honden zijn verder ook vlooienvrij en zo!
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 15:39
Verwijderd
naja je moet het zelf weten maar ik vind het een beetje smerig.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 16:03
Ninnoc
Ninnoc is offline
de kat mag rustig in mijn kamer slapen maar niet op mijn bed als ik erin lig hij heeft namelijk de rare neiging om altijd om mijn hoofd te gaan liggen en mijn haar te spelen en dat is niet erg bevorderlijk voor mijn nachtrust
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 17:03
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Onze katten mogen zowieso niet boven komen. Als ze toch naar boven glippen knuffel ik ze even en gaan ze hup! weer naar beneden. Ik zou ze niet op m'n bed willen, dan krijg ik 'snachts last van de haren enzo.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 17:36
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Mijn kat slaapt elke nacht bij mij ... alleen neemt ie altijd enorm veel plaats in beslag, en ik dan 's ochtends weer verbaasd dat ik zo moe ben
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-01-2002, 17:46
Jerommeke
Jerommeke is offline
ik heb 2 katten, de een ligt nooit op m'n bed, die is niet zo aan mensen gehecht

bij de ander gaat het met vlagen, soms kan r niets schelen en soms is ze niet weg te slaan...

anyway, dit laatste geldt enkel voor de vlooienvrije periode, want voor de rest van het jaar blijft mijn kamer volledig gesloten.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 18:19
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
Mijn kat slaapt heel vaak op mijn bed, dat vind ik wel lievv.

En dat het "vies" is boeit me niks, er zijn veel viezere dingen en daar moeten mensen maar tegen kunnen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 18:37
Sylvain Altherian
Avatar van Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Ik heb een bed met een dichte voorkant en ruimte eronder... ik heb daar een lekker slaapplaatsje ingericht, waar m'n kat kan slapen, precies waar ik hem kan aaien terwijl ik in bed lig... Vindt ie heerlijk...
__________________
If people are good only because they fear punishment, and hope for reward, then we are a sorry lot indeed. - Albert Einstein
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 19:48
paul's herberg
Avatar van paul's herberg
paul's herberg is offline
Citaat:
Martin Dude schreef:
slapen jullie ook wel eens en dat je huisdier er dan bij komt liggen?

Vroeger nam ik de kat nogwel eens mee naar mn kamer als ik ging slapen (mocht alleen nie van mn ma ) en hij lag ook vaak bij me, totdat mn moeder de trap op liep !!WOOOEEEZZZZZ!!! de trap af en weg was ie mn moeder er weer achteraan ..
maar dat doe ik nu ook al niet meer, en vanzelf doet ie het ook niet ..

maar bij wie dus wel?


Dude! mij heb je andere verhalen verteld over jou en de kat
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 21:14
Martin Dude
Avatar van Martin Dude
Martin Dude is offline
Citaat:
paul's herberg schreef:

Dude! mij heb je andere verhalen verteld over jou en de kat
ja, wat jij allemaal met dat arme beest had gedaan toen je dronken was .. eikel arme beest helemaal van de rel
__________________
Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD]
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 21:43
paul's herberg
Avatar van paul's herberg
paul's herberg is offline
Citaat:
Martin Dude schreef:
ja, wat jij allemaal met dat arme beest had gedaan toen je dronken was .. eikel arme beest helemaal van de rel

hey ik was niet dronken die kat vroeg gewoon netjes of ik ff over zijn rug wou aaien is dat zo erg? naja ik heb die kat toen 3 weken niet meer gezien! jammer

Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 22:11
Mabo
Avatar van Mabo
Mabo is offline
Ik heb zelf geen huisdier maar als ik logeer bij iemand die katten heeft, vindt ik het altijd wel gezellig als ze snachts bij me komen liggen of even komen buurten.
__________________
"Een kans Een ziel Een hart om te vergeven Om door te kunnen gaan Een doel Een liefde Een reden om te leven De wereld te verslaan" [Ferry van Leeuwen]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2002, 02:11
Verwijderd
Mijn oudste kat komt altijd bij me liggen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 17:56
crazy_ ella
Avatar van crazy_ ella
crazy_ ella is offline
mijn kat mag tot ik ga slapen op me bed liggen maar als ik ga slapen moet ze weg omdat ze anders s nachts onrustig wordt
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 20:21
CryperA
Avatar van CryperA
CryperA is offline
als ik thuis kom vind ik altijd wel 1 van onze katten op mijn bed liggen...soms nog onze kleine hond op mijn bed.

Vroeger sliepen ze ook op me kussen als ik ook lag te slapen maar dan werd ik uit mijn bed verwijderd en hadden hun alle plaats.. voortaan de deur dicht
__________________
euh
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 14:50
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Mijn hond ligt geregeld op mijn bed, hij komt er ook wel eens in liggen als ik net op bed lig, probleem is alleen dat hij een beetje asociaal ligt en 3/4 van het bed in beslag neemt, en dat hij zich errug gepikeerd wordt als ik me omdraai en hem dan per ongeluk wakker maak. Maar verder is ie super lief
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 13:01
crazy_ ella
Avatar van crazy_ ella
crazy_ ella is offline
ja ik ken dat dat dieren je halve bed inpikken
heel associaal
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 16:23
***DKNY'ke***
Avatar van ***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
mijn kat vroeger mocht niet boven komen, maar kwam snachts weleens de trap op geslopen en kwam dan aan mijn voeten liggen, als ik dan smorges wakker werd kwam ze over het bed naar mijn hoofd en begon aan mijn neus te likken!!
nu heb ik n hondje (labrador, 8maand) hij is al vrij groot moet ik zegge dus ik denk wel dat het bed zou doorzakke moest ie erop springen, mja hij mag zowieso niet boven komen. Maar ik zou hem zeker bij me in bed nemen (als ik mocht v me ouders ni dus)

ciao
xELSx
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 17:46
Preaper
Avatar van Preaper
Preaper is offline
Mijn ratje sliep vroegr welles bij me in bed
__________________
█████████████████████99%
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 21:57
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Tot voor kort lag de kat vaak bij mij, maar die's dood
Toen hebben we een nieuwe gekocht, maar die likt je hele gezicht als je slaapt, dus dat is niet echt fijn. En we hebben er nog een, maar die is zo speels, die durf ik echt niet op mijn kamer te laten, aangezien er nogal wat breekbare/kostbare dingen staan.
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 13:38
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Nvrmind

[Dit bericht is aangepast door SisterOfMercy (25-02-2002).]
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 15:26
Aafster
Avatar van Aafster
Aafster is offline
mijn hond slaapt altijd bij mij op bed.. alleen dat is niet fijn als ie helemaal onder het zand zit want dan zit me bed hjet ook en als ik ergens een hekel aan heb is het wel zand in me bed!maar ik vind het altijd zon lief gezicht
__________________
Doej lieve randy roar :(
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Paranormale gebeurtenissen
Afrodiete
54 11-09-2012 16:05
Flora & Fauna afscheid van dier
morango
15 15-10-2005 12:32
Verhalen & Gedichten Verhaal (toch nog verder gegaan)
vleermuismaatje
2 28-09-2005 19:35
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Pijnlijke Eenvoud
juliettebinoche
59 11-01-2004 23:12
De Kantine hou van me schatje......en van wie hou jij?
48str4ct
27 30-04-2003 00:14
Liefde & Relatie dan geeft hij je een cadeau
Starrie
53 13-12-2002 16:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.