Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2013, 16:48
Records070
Avatar van Records070
Records070 is offline
Ik merk laatste tijd en me ma vooral als ze de hond uitlaat en ik s'avonds of als ik gewoon buiten ben dat er in een periode van serieus miss een half jaartje er ineens ziek veel van die honden rondlopen, vooral die polen. Hoeveel mensen hier hebben zo'n soort hond en weten waarom het ineens zo'n hype wordt? Tuurlijk leuke hondjes, maar het begon met 1 vrouwtjes stafford (Kyra) en nu zie/hoor je constant dat mensen nieuwe pups hebben en je ziet ze constnat lopen.

Hoeveel betaal je überhaupt voor zo'n soort hond? Neem aan nie al teveel aangezien er constant nieuwe pups lopen


Where are the rottweilers at!

Laatst gewijzigd op 25-10-2013 om 18:42.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2013, 17:11
Verwijderd
Wat Met stamboom een stuk duurder dan zonder, nogal logisch. 800 tegenover 200, zo ongeveer. Het pitbullbesluit is overigens afgeschaft.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2013, 17:13
Verwijderd
De Rottweiler ligt bij me op de bank aan zijn nieuwe kluif met hamsmaak te likken.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2013, 17:36
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ahw <333. Hoe is het met Kronos?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 25-10-2013, 17:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
--> F&F
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 25-10-2013, 18:43
Records070
Avatar van Records070
Records070 is offline
Citaat:
Wat Met stamboom een stuk duurder dan zonder, nogal logisch. 800 tegenover 200, zo ongeveer. Het pitbullbesluit is overigens afgeschaft.
Het pitbull besluit? Oftewel verbod om een pitbull als huisdier te hebben? En jh ik heb net uit nieuwsgierigheid ff gekeken op marktplaats naar amstaff/pitbull pups, varieert idd 250-600~
Met citaat reageren
Oud 25-10-2013, 22:28
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
bij ons inde straat loopt ook iedereen met zon hond.. mastiffs pitbulls herders en rotweilers maar dat komt omdat wij een enorm onveilige buurt leven
Met citaat reageren
Oud 28-10-2013, 23:42
Records070
Avatar van Records070
Records070 is offline
Jammer dat je vandaag de dag zo weinig rottweilers zie lopen trouwens, prachtige honden & waar kom je vandaan dan tomska?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2013, 19:04
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
Citaat:
Jammer dat je vandaag de dag zo weinig rottweilers zie lopen trouwens, prachtige honden & waar kom je vandaan dan tomska?
oosterhout.. vlak bij een groep achterbuurten
Met citaat reageren
Oud 31-10-2013, 19:24
Records070
Avatar van Records070
Records070 is offline
lol xd
Met citaat reageren
Oud 02-11-2013, 22:15
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Doe mij maar een Rhodesische pronkrug.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 07:36
Verwijderd
Heel wat mensen denken dat het agressieve vechthonden zijn en halen er eentje in huis om stoer te zijn (bepaald soort volk). Het jammere is dat ze die beesten ook net zo lang opfokken en behandelen tot het ook agressieve, bijtgrage beestjes zijn die snel zullen aanvallen.
Ik ken genoeg mensen die de meest schattige, knuffelbare pitbulls in huis hebben, alleen omdat die honden wel fatsoenlijk worden opgevoed en behandeld. Zo gaat het met veel honden. Chihuahua's krijg je ook vals, maar ja, als je daarmee op straat wordt gezien, is 'stoer' niet het eerste dat bij je op komt.

De hond die er stoer uitziet wordt gebruikt om stoer over te komen en vaak geleerd om stoer te reageren waardoor het ras een stoer imago krijgt waardoor nog meer mensen hem aanschaffen om stoer te zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16.