Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2004, 11:13
pleeboy
pleeboy is offline
Toen Theo van Gogh overleed zeiden al die Nederlanders; ook al had hij provocerende opmerkingen; een dode moet je respecteren.

Kijk waarover jullie praten terwijl het hier over een groot man Yasser Arafat moet gaan. Beetje over allochtone- en kaaskopgrappen gaan praten
__________________
goede werken maakt je geen goed mens. een goed mens doet goede werken
Advertentie
Oud 11-11-2004, 11:20
Verwijderd
Citaat:
pleeboy schreef op 11-11-2004 @ 12:13 :
Toen Theo van Gogh overleed zeiden al die Nederlanders; ook al had hij provocerende opmerkingen; een dode moet je respecteren.

Kijk waarover jullie praten terwijl het hier over een groot man Yasser Arafat moet gaan. Beetje over allochtone- en kaaskopgrappen gaan praten
Waar heb je het in godsnaam over?
Oud 11-11-2004, 11:22
pleeboy
pleeboy is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-11-2004 @ 12:20 :
Waar heb je het in godsnaam over?
Waar ik het over heb??
Dat je respect moet hebben voor deze man Yasser Arafat!
Je gaat toch niet onzin posten in een forum waar je respect moet tonen aan een overledene Yasser Arafat! Omdat het een Moslim is denk je natuurlijk; ''O wat maakt het ook uit, ik post lekker grappen in deze forum over deze Moslimman''. Maar als je in een forum over Theo van Gogh offtopic zou gaan krijg je meteen reacties als: ''Heb respect voor deze dode''.
__________________
goede werken maakt je geen goed mens. een goed mens doet goede werken
Oud 11-11-2004, 11:31
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
pleeboy schreef op 11-11-2004 @ 12:22 :
Waar ik het over heb??
Dat je respect moet hebben voor deze man Yasser Arafat!
Je gaat toch niet onzin posten in een forum waar je respect moet tonen aan een overledene Yasser Arafat! Omdat het een Moslim is denk je natuurlijk; ''O wat maakt het ook uit, ik post lekker grappen in deze forum over deze Moslimman''. Maar als je in een forum over Theo van Gogh offtopic zou gaan krijg je meteen reacties als: ''Heb respect voor deze dode''.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-11-2004, 11:36
Peace
Peace is offline
Waarvoor verdient Yasser Arafat respect? Voor de duizenden mensen die door zijn toedoen zijn omgekomen. De vliegtuigkapingen, nota bene zijn 'uitvinding', bomaaanslagen, mensen die hij met eigen handen (letterlijk) heeft vermoord. Verdient hij daarvoor respect? Van mijn part mag hij de grond ingeboord worden. Voor hem heb ik geen greintje respect, sorry!
Oud 11-11-2004, 11:38
Verwijderd
Citaat:
pleeboy schreef op 11-11-2004 @ 11:58 :
''allemaal'' is geen meervoud
het woord zelf is geen meervoud
net zoals ''een groep'' ook geen meervoud is
'Allemaal' is meervoud --> De zinsconstructie geeft aan dat het om de meervoud gebiedende wijs gaat.

Kommaneuker.
Oud 11-11-2004, 11:40
Verwijderd
Citaat:
pleeboy schreef op 11-11-2004 @ 12:22 :
Waar ik het over heb??
Dat je respect moet hebben voor deze man Yasser Arafat!
Je gaat toch niet onzin posten in een forum waar je respect moet tonen aan een overledene Yasser Arafat! Omdat het een Moslim is denk je natuurlijk; ''O wat maakt het ook uit, ik post lekker grappen in deze forum over deze Moslimman''. Maar als je in een forum over Theo van Gogh offtopic zou gaan krijg je meteen reacties als: ''Heb respect voor deze dode''.
Respect hebben voor een dode is net zo zinvol als zorgzaam omgaan met de gevoelens van planten. Je kunt hoogstens respect hebben voor de nabestaanden en sympathisanten, niet voor de dode zelf.
Oud 11-11-2004, 11:46
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
pleeboy schreef op 11-11-2004 @ 12:13 :
Toen Theo van Gogh overleed zeiden al die Nederlanders; ook al had hij provocerende opmerkingen; een dode moet je respecteren.
Sowieso onzin, niemand "moet" iets. Zowel Van Gogh als Arafat kun je nog gewoon een klootzak noemen. Bovendien zijn de twee niet vergelijkbaar, aangezien Van Gogh alleen maar onbeschoft was, terwijl Arafat verantwoordelijk is voor de dood van een boel mensen. Om maar niet te spreken over corruptie e.d.

Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-11-2004 @ 11:48 :
Offtopic: In je sig moet het "Gaat" zijn: meervoud gebiedende wijs.
Offtopic: Volgens het Genootschap Onze Taal heeft Gatara gelijk.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört

Laatst gewijzigd op 11-11-2004 om 11:49.
Oud 11-11-2004, 11:48
pleeboy
pleeboy is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-11-2004 @ 12:40 :
Respect hebben voor een dode is net zo zinvol als zorgzaam omgaan met de gevoelens van planten. Je kunt hoogstens respect hebben voor de nabestaanden en sympathisanten, niet voor de dode zelf.
Natuurlijk wel.
Waarom wordt iemand dan eigenlijk ook begraven? Laat hem liggen waar hij is gestorven. En als ik jou was zou ik ook maar niet naar een begrafenis gaan van iemand die jou lief was. Waarom zou je gaan? Een dode hoort volgens jou geen respect te krijgen. Waarom zou je huilen als een familielid overlijdt? Waarom zou je ook toch??? Diegene verdient toch geen respect.
__________________
goede werken maakt je geen goed mens. een goed mens doet goede werken
Oud 11-11-2004, 11:51
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Arafat was een smerige schoft en ik ben blij dat die hufterige klootzak dood is.
Oud 11-11-2004, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 11-11-2004 @ 12:46 :
Offtopic: Volgens het Genootschap Onze Taal heeft Gatara gelijk.
Vreemd. Zo oud was mijn Nederlands boek niet, dacht ik. Maar goed, dan is het maar archaïsch.

Maar, dan nog is er inconsistentie omdat er bij "Ga" geen vervoeging is, en wel bij "wordt". Het is dus in ieder geval zo dat één van de twee verbeterd dient te worden.
Oud 11-11-2004, 11:55
Verwijderd
Citaat:
pleeboy schreef op 11-11-2004 @ 12:48 :
Natuurlijk wel.
Waarom wordt iemand dan eigenlijk ook begraven? Laat hem liggen waar hij is gestorven. En als ik jou was zou ik ook maar niet naar een begrafenis gaan van iemand die jou lief was. Waarom zou je gaan? Een dode hoort volgens jou geen respect te krijgen. Waarom zou je huilen als een familielid overlijdt? Waarom zou je ook toch??? Diegene verdient toch geen respect.
Een dode wordt begraven deels vanuit traditie en deels omdat dat de nabestaanden helpt bij het verwerken van het verlies. Dat heeft niets met een holle term als "respect" voor doden te maken.

Overigens maakt het mij inderdaad helemaal niets uit wat er met mijn lichaam na mijn dood gebeurt. Waarom zou dat ook, ik ben er zelf immers niet bij en er is nog nooit ook maar iets aangetoond over dat doden er iets van merken als je iets met hun lichaam doet, noch over dat je iets over ze zegt.
Oud 11-11-2004, 12:19
Verwijderd
Citaat:
pleeboy schreef op 11-11-2004 @ 12:22 :
Waar ik het over heb??
Dat je respect moet hebben voor deze man Yasser Arafat!
Je gaat toch niet onzin posten in een forum waar je respect moet tonen aan een overledene Yasser Arafat!


Citaat:
Omdat het een Moslim is denk je natuurlijk; ''O wat maakt het ook uit, ik post lekker grappen in deze forum over deze Moslimman''.
Oud 11-11-2004, 12:23
DrunkenMagician
Avatar van DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
Peace schreef op 11-11-2004 @ 12:36 :
Waarvoor verdient Yasser Arafat respect? Voor de duizenden mensen die door zijn toedoen zijn omgekomen. De vliegtuigkapingen, nota bene zijn 'uitvinding', bomaaanslagen, mensen die hij met eigen handen (letterlijk) heeft vermoord. Verdient hij daarvoor respect? Van mijn part mag hij de grond ingeboord worden. Voor hem heb ik geen greintje respect, sorry!
Oud 11-11-2004, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 11-11-2004 @ 12:51 :
Arafat was een smerige schoft en ik ben blij dat die hufterige klootzak dood is.
Dat die hufterige klootzak nog vijfenzeventig is geworden lijkt me toch wel een indicatie dat god aan zijn kant stond.
Oud 11-11-2004, 12:25
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-11-2004 @ 13:24 :
Dat die hufterige klootzak nog vijfenzeventig is geworden lijkt me toch wel een indicatie dat god aan zijn kant stond.
Heel scherp. En dat voor een ongelovige hond.
Oud 11-11-2004, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 11-11-2004 @ 13:25 :
Heel scherp. En dat voor een ongelovige hond.
Ik wentel mij graag en wellustig in mijn heidendom.
Oud 11-11-2004, 12:28
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-11-2004 @ 13:26 :
Ik wentel mij graag en wellustig in mijn heidendom.
Oud 11-11-2004, 12:45
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
En toch hebben wij respect voor de doden en zullen we ze niet bespotten.

Lees dit eens door. http://www.shemayisrael.co.il/parsha...eshalach64.htm

G-d hebbe zijn ziel.
Oud 11-11-2004, 12:46
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rabbi Daniel schreef op 11-11-2004 @ 13:45 :
En toch hebben wij respect voor de doden en zullen we ze niet bespotten.

Lees dit eens door. http://www.shemayisrael.co.il/parsha...eshalach64.htm

G-d hebbe zijn ziel.
bespotten is wat anders dan zeggen dat ie een slecht figuur was toen ie nog leefde.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-11-2004, 12:48
Verwijderd
Precies. En donder eens op met die stomme verwijzingen naar lappen tekst op een externe site. Als je een externe bron wilt aanhalen, vat die dan even kort samen en post er de link bij voor degenen die er dieper op in willen gaan, maar zomaar posten van een link 'en zoek het verder zelf maar uit' heeft weinig zin natuurlijk.
Oud 11-11-2004, 12:52
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
palestijnen in parijs schijnen te roepen: "bush moordenaar (...)"

hoezo zaken uit het verband rukken

__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-11-2004, 12:53
Verwijderd
Nouja, ze rukken zaken niet zozeer uit hun verband, ze rekken meer het verband enorm ver op. Er zit wel énig verband tussen.
Oud 11-11-2004, 13:01
Q8
Q8 is offline
Mijn mening: Ik moest bijna een traantje wegpinken zojuist, bij het zien van de documentaire over Arafat. Maar toen zag ik een stukje voorbijkomen waar hij Saddam omhelsde (1990?), en toen dacht ik bijmezelf, may he burn in hell.
Oud 11-11-2004, 13:01
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-11-2004 @ 13:53 :
Nouja, ze rukken zaken niet zozeer uit hun verband, ze rekken meer het verband enorm ver op. Er zit wel énig verband tussen.
tussen de dood van een oude man en Bush?
nee hoor
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-11-2004, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 11-11-2004 @ 14:01 :
tussen de dood van een oude man en Bush?
nee hoor
Heel ver opgerekt verband

Beleid Bush -> Pro-Israel -> huisarrest Arafat -> slechte gezondheidsomstandigheden -> Arafat had ipv. 75 ook wel 78 kunnen worden. Bush moordenaar!
Oud 11-11-2004, 13:07
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-11-2004 @ 14:02 :
Heel ver opgerekt verband

Beleid Bush -> Pro-Israel -> huisarrest Arafat -> slechte gezondheidsomstandigheden -> Arafat had ipv. 75 ook wel 78 kunnen worden. Bush moordenaar!
tsss


ja en de palestijnen bezorgen meneer sharon zoveel kopzorgen dat ie waarschijnlijk van stress ook 3 jaar jonger wordt dan hij eigenlijk zou moeten worden
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.

Laatst gewijzigd op 11-11-2004 om 13:10.
Oud 11-11-2004, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 11-11-2004 @ 14:07 :
tsss


ja en de palestijnen bezorgen meneer sharon zoveel kopzorgen dat ie waarschijnlijk van stress ook 3 jaar jonger wordt dan hij eigenlijk zou moeten worden
Hamas moordenaars!

Of nee, dat waren ze al.
Oud 11-11-2004, 13:40
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 11-11-2004 @ 12:46 :
Sowieso onzin, niemand "moet" iets. Zowel Van Gogh als Arafat kun je nog gewoon een klootzak noemen. Bovendien zijn de twee niet vergelijkbaar, aangezien Van Gogh alleen maar onbeschoft was, terwijl Arafat verantwoordelijk is voor de dood van een boel mensen. Om maar niet te spreken over corruptie e.d.

Offtopic: Volgens het Genootschap Onze Taal heeft Gatara gelijk.
Nee zo zie ik het helemaal niet. Alles wat Theo deed was allochtonen vooroordelen, discrimineren, uitschelden, wat dan ook. Allemaal voor niets. Hij vond het gewoon grappig ofzo of hij was gewoon een eikel whatever. Hij had geen idee waar hij het over had en hij was gewoon onbeschoft tegenover anderen zonder reden. Terwijl Arafat nog ergens voor strijdde! Zijn eigen volk!!
Oud 11-11-2004, 13:42
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-11-2004 @ 14:40 :
Nee zo zie ik het helemaal niet. Alles wat Theo deed was allochtonen vooroordelen, discrimineren, uitschelden, wat dan ook. Allemaal voor niets. Hij vond het gewoon grappig ofzo of hij was gewoon een eikel whatever. Hij had geen idee waar hij het over had en hij was gewoon onbeschoft tegenover anderen zonder reden. Terwijl Arafat nog ergens voor strijdde! Zijn eigen volk!!
van Gogh heeft niemand vermoord alleen maar beledigd.
Arafat heeft beide gedaan
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-11-2004, 13:46
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-11-2004 @ 13:19 :
Omdat het een Moslim is denk je natuurlijk; ''O wat maakt het ook uit, ik post lekker grappen in deze forum over deze Moslimman''.
[/B]
WOW!!!!!!!!!!!!! Je rolt je ogen op dit? BEN JE EEN DOMME RACIST OFZO. Ik vind de reacties van Nederlanders op de dood van Theo echt debiel!! Okay dus een onbeschofte racist is vermoord. Dan zal ik maar even een bomaanslag plegen op een moslimse school, een paar moskees aanvallen en in de fik steken, een andere moslim school in de fik steken ook nog. Je kunt als moslim niet eens meer veilig over de weg!! DOE FF NORMAAL MAN!! stelletje hypocriete racisten. Jah er moet maar 1 klein mini-dingetje gebeuren waardoor je een excuus hebt ervoor EN GELIJK IS HET HELE NEDERLANDSE VOLK TEGEN DE ISLAM. Jah!!! Als ik 18 ben ben ik zoooooooo outta hereeeeeeee! Teveel kaaskoppen.

Laatst gewijzigd op 11-11-2004 om 13:50.
Oud 11-11-2004, 13:47
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-11-2004 @ 14:46 :
WOW!!!!!!!!!!!!! Je rolt je ogen op dit? BEN JE EEN DOMME RACIST OFZO. Ik vind de reacties van Nederlanders op de dood van Theo echt debiel!! Okay dus een onbeschofte racist is vermoord. Dan zal ik maar even een bomaanslag plegen op een moslimse school, een paar moskees aanvallen en in de fik steken, een andere moslim school in de fik steken ook nog. Je kunt als moslim niet eens meer veilig over de weg!! DOE FF NORMAAL MAN!! stelletje hypocriete racisten. Jah er moet maar 1 klein mini-dingetje gebeuren waardoor je een excuus hebt ervoor EN GELIJK IS HET HELE NEDERLANDSE VOLK TEGEN DE MOSLIM. Jah!!! Als ik 18 ben ben ik zoooooooo outta hereeeeeeee! Teveel kaaskoppen.
Wil je met me trouwen?
Oud 11-11-2004, 13:48
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-11-2004 @ 14:42 :
van Gogh heeft niemand vermoord alleen maar beledigd.
Arafat heeft beide gedaan
Nee hij heeft niemand vermoord! Maar kun je zo'n man respecteren????? Hoe kun je dat! Ja, als Nederlander zijnde zal het heeeeeeeeeel makkelijk zijn zo iemand te respecteren!! Erg begrijpelijk.
Oud 11-11-2004, 13:50
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-11-2004 @ 14:48 :
Nee hij heeft niemand vermoord! Maar kun je zo'n man respecteren????? Hoe kun je dat! Ja, als Nederlander zijnde zal het heeeeeeeeeel makkelijk zijn zo iemand te respecteren!! Erg begrijpelijk.
Uiteraard. Alle Nederlanders zijn rascistische rednecks die dol zijn op beledigende dikzakken.
Oud 11-11-2004, 13:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-11-2004 @ 10:00 :
En als ik je nou 100 euro geef om "Arafat was een sukkel" te zeggen?
Dat doe je niet...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-11-2004, 13:52
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 11-11-2004 @ 14:50 :
Uiteraard. Alle Nederlanders zijn rascistische rednecks die dol zijn op beledigende dikzakken.
PRECIES!
Oud 11-11-2004, 13:52
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-11-2004 @ 14:48 :
Nee hij heeft niemand vermoord! Maar kun je zo'n man respecteren????? Hoe kun je dat! Ja, als Nederlander zijnde zal het heeeeeeeeeel makkelijk zijn zo iemand te respecteren!! Erg begrijpelijk.
Ik respecteer niet zijn uitspraken. En mbt daden: tsja, hij heeft tenminste geen moord op zijn geweten gehad itt Arafat.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-11-2004, 13:52
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-11-2004 @ 14:52 :
PRECIES!
omg
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-11-2004, 13:52
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-11-2004 @ 14:52 :
PRECIES!
Trouwen?
Oud 11-11-2004, 13:53
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-11-2004 @ 14:46 :
WOW!!!!!!!!!!!!! Je rolt je ogen op dit? BEN JE EEN DOMME RACIST OFZO. Ik vind de reacties van Nederlanders op de dood van Theo echt debiel!! Okay dus een onbeschofte racist is vermoord. Dan zal ik maar even een bomaanslag plegen op een moslimse school, een paar moskees aanvallen en in de fik steken, een andere moslim school in de fik steken ook nog. Je kunt als moslim niet eens meer veilig over de weg!! DOE FF NORMAAL MAN!! stelletje hypocriete racisten. Jah er moet maar 1 klein mini-dingetje gebeuren waardoor je een excuus hebt ervoor EN GELIJK IS HET HELE NEDERLANDSE VOLK TEGEN DE ISLAM. Jah!!! Als ik 18 ben ben ik zoooooooo outta hereeeeeeee! Teveel kaaskoppen.
Wat is je probleem en wie quote je nu eigenlijk? Loop je tegen mij te schreeuwen of tegen degene die ik weer citeerde?
Oud 11-11-2004, 13:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-11-2004 @ 14:53 :
Wat is je probleem en wie quote je nu eigenlijk? Loop je tegen mij te schreeuwen of tegen degene die ik weer citeerde?
Laat d'r maar... Ze is zo weer weg...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-11-2004, 13:58
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-11-2004 @ 14:53 :
Wat is je probleem en wie quote je nu eigenlijk? Loop je tegen mij te schreeuwen of tegen degene die ik weer citeerde?
Tegen jou natuurlijk! Pfffffffffff
Oud 11-11-2004, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-11-2004 @ 14:56 :
Laat d'r maar... Ze is zo weer weg...
Ik sta er nogal van te kijken. Ik roloogde de reactie van pleeboy omdat hij dom en generaliserend was en vervolgens krijg ik zelf alles op mijn brood? Bah.
Oud 11-11-2004, 13:59
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-11-2004 @ 14:58 :
Tegen jou natuurlijk! Pfffffffffff
Wat beweer ik dan waar jij het niet mee eens bent?
Oud 11-11-2004, 13:59
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-11-2004 @ 14:59 :
Wat beweer ik dan waar jij het niet mee eens bent?
Je bent een rascistische kaaskop die alle moslims dood wil! Ofzo.
Oud 11-11-2004, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 11-11-2004 @ 14:59 :
Je bent een rascistische kaaskop die alle moslims dood wil! Ofzo.


Bij mijn weten ageer ik juist alleen tegen die ongegronde generalisatie die mensen hier ten toon spreiden.
Oud 11-11-2004, 14:01
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Jah, hoe je op dit berichtje reageert:

Citaat:
Omdat het een Moslim is denk je natuurlijk; ''O wat maakt het ook uit, ik post lekker grappen in deze forum over deze Moslimman''.
Oud 11-11-2004, 14:02
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-11-2004 @ 14:40 :
Nee zo zie ik het helemaal niet. Alles wat Theo deed was allochtonen vooroordelen, discrimineren, uitschelden, wat dan ook. Allemaal voor niets. Hij vond het gewoon grappig ofzo of hij was gewoon een eikel whatever. Hij had geen idee waar hij het over had en hij was gewoon onbeschoft tegenover anderen zonder reden. Terwijl Arafat nog ergens voor strijdde! Zijn eigen volk!!
Van Gogh streed voor het vrije woord. En aangenomen dat Arafat in de eerste plaats voor de Palestijnen streed, betekent nog niet dat z'n methodes altijd even fris waren.

Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 11-11-2004 @ 14:46 :
WOW!!!!!!!!!!!!! Je rolt je ogen op dit? BEN JE EEN DOMME RACIST OFZO. Ik vind de reacties van Nederlanders op de dood van Theo echt debiel!! Okay dus een onbeschofte racist is vermoord. Dan zal ik maar even een bomaanslag plegen op een moslimse school, een paar moskees aanvallen en in de fik steken, een andere moslim school in de fik steken ook nog. Je kunt als moslim niet eens meer veilig over de weg!! DOE FF NORMAAL MAN!! stelletje hypocriete racisten. Jah er moet maar 1 klein mini-dingetje gebeuren waardoor je een excuus hebt ervoor EN GELIJK IS HET HELE NEDERLANDSE VOLK TEGEN DE ISLAM. Jah!!! Als ik 18 ben ben ik zoooooooo outta hereeeeeeee! Teveel kaaskoppen.
Post hier alsjeblieft nooit meer.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 11-11-2004, 14:03
Verwijderd
Ja, dat vond ik een domme reactie, daarom plaatste ik er een rolleye bij. Ik vond die reactie dom omdat pleeboy er blijkbaar van uitging dat ik wel grappen zou maken over Arafat 'omdat hij toch maar een moslim is'. Dat vind ik een nogal lompe en onterechte beschuldiging, aangezien ik juist verdedig dat Arafat begraven zou moeten kunnen worden waar hij wil.
Oud 11-11-2004, 14:03
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 11-11-2004 @ 14:59 :
Je bent een rascistische kaaskop die alle moslims dood wil! Ofzo.
hahahahahaha jah jah, goeie
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 09-04-2007 17:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Israel/Palestina deel 8
T_ID
500 26-10-2006 16:20
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [Midden-Oosten]Ontruiming van de Gazastrook #2
Hydrogen
181 16-09-2005 09:19
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Israel/Palestina topic 2
dingokoning
312 05-03-2005 23:35
De Kantine Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?
Briseïs
500 09-11-2004 16:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59.