Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2005, 11:53
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Gister was daar dan de eerste uitzending voor iedereen even wennen natuurlijk.

Hier kun je de nieuwe sportuitzending bespreken voor mij zijn dit de + & - punten.

+ Gelijk een diepte interview met Theo Janssen
+ Op het eerste oog evenveel aandacht voor de wel en niet top-3 wedstrijden(groot + punt) maargoed Ajax moet nog komen.
+Goede scherpe wedstrijdbeelden

&

-Overdreven verslaggeving vooral bij Roda-Twente en Willem II-RKC Waalwijk, elke balaanraking van Kone leverde een vreugde uitbarsting op
-Teveel beelden van supporters en zelfs interviews met supporters is nutteloos.
-Analyses zijn niet nodig; doe dat dan na de het programma en niet tussen de wedstrijden door.

Watw vinden jullie er van?

Dit hoort misschien meer op Films & TV maar daar komen toch minder sport fans Dit is een soort hattrick topic dus
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2005, 11:56
Wawl
Wawl is offline
Die analyses tussen de wedstrijden door vind ik inderdaad ook niet prettig.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 12:03
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
O ja en dan vergeet ik nog lange reclameblokken
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 12:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hehehe, ik geef ze tot eind augustus en dan komt mijn harde oordeel
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 12:13
one.
one. is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-08-2005 @ 13:08 :
Hehehe, ik geef ze tot eind augustus en dan komt mijn harde oordeel
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 12:16
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Waarom zo afwachten met je oordeel ?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 12:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 14-08-2005 @ 13:16 :
Waarom zo afwachten met je oordeel ?
Omdat ik een groot hart heb
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 12:19
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-08-2005 @ 13:17 :
Omdat ik een groot hart heb
Jij kon het interview met Theo minder waarderen?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 12:57
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Ik ergerde me dood aan het fanatieke commentaar, het lijkt wel of ze de opdracht hebben om te doen alsof we een wereldcompetitie hebben
En die interviews met de supporters moeten ze ook meteen mee stoppen
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 13:41
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Tja, reclame.

Het commentaar vond ik niet eens zo erg eigenlijk; beter dan het slappe gelul van Arno Vermeulen ofzo
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 13:46
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
De commentator van Roda was belabberd.
Verder vond ik het vooral lang duren door de anayses tussen door.

Het is in mijn ogen een mix geworden van Sportschau en Voetbal Insite. Maar teleurgesteld ben ik nog niet in Talpa
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 13:47
Verwijderd
Ik ben meestal op die tijden weg


Ik ben een voetbalvolger doormiddel van het vroege NOS-Journaal.

Mensen werken in het weekend enzo. Bedankt Jorien. Bedankt John.
De kans dat ik dit seizoen nog een graantje voetbal meekrijg van de Nederlandse Competitie is nu te klein.

Wat nou opennet. Het fokking gesloten.

Ik hoop snel op verandering. Voetbal hoort in het Nos-Journaal te zitten.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 13:51
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Het is vooral kut dat de samenvattingen niet meer de hele nacht door herhaald worden; heerlijk om om een uur of 4 thuis te komen, nog ff voetbal kijken en dan maffen. Dat zit er niet meer bij
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 13:52
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 14-08-2005 @ 14:51 :
Het is vooral kut dat de samenvattingen niet meer de hele nacht door herhaald worden; heerlijk om om een uur of 4 thuis te komen, nog ff voetbal kijken en dan maffen. Dat zit er niet meer bij
ja dat ken ik en dat vind ik nu ook wel jammer
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 13:56
Verwijderd
En daarmee, is het bereik van de voetbalsport toch kleiner geworden. En zal de aanwas van nieuwe voetballertjes gaan stagneren.

En dan uiteindelijk is Nederland geen voetballand. Maar een atletiek land.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 14:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik stoorde me aan de overdrevenheid van de interviews vooraf, de ultieme hipheid die het programma wil uitstralen, de analyses vooraf en tussendoor, de ultralange reclameblokken en het super-schreeuwerige commentatoren
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 15:09
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
WolterB schreef op 14-08-2005 @ 15:30 :
Ik stoorde me aan de overdrevenheid van de interviews vooraf, de ultieme hipheid die het programma wil uitstralen, de analyses vooraf en tussendoor, de ultralange reclameblokken en het super-schreeuwerige commentatoren
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 16:31
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
We zullen het vanavond zien in het nieuwe 'studio sport'
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-08-2005, 16:38
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Het aller grootste pluspunt (hoe grappig dat ook mag klinken) is dat ze eindelijk de tijd mee laten lopen tijdens de samenvattingen. Vroeger bij de NOS had je zelfs de stand er niet bij. Dat was er toen weer wel bij gekomen, maar de tijd nog niet. Echt een zege om naar te kijken als er gewoon tijd mee loopt. Dan weet je precies wanneer de wedstrijd afgelopen is.

De analyses tussendoor vind ik wel interessant, als het maar niet te lang duurt. En ik vond het vooral leuk dat Timmer er bij zat, om gewoon een beetje dingen uit te leggen vanuit de situatie van een keeper. Ik weet niet of er elke week een speler beschikbaar is, maar dat zou ik wel leuk vinden. Gewoon af en toe een paar opmerkingen maken over het spel.

Interviews van supporters slaan op zich nergens op, maar wel leuk bedacht. Ik heb me er niet aan zitten ergeren gisteren, maar ik kan begrijpen dat dat na een aantal weken wel irritant gaat worden.

Dan de reclame. Dat waren we natuurlijk niet gewend, maar we hadden het kunnen weten. Erg irritant. Helemaal toen ik ook nog in de tv-gids zag dat het programma van 23.00 tot 00.15 duurde! Zo lang...Dat krijg je van al die recalmes en overbodige interviews. Ik wil gewoon die wedstrijden zien en in principe moet ik dan helemaal tot 00.15 blijven kijken naar alle onzin aan recalmes er door heen.
Normaal als je gewoon een overzicht aan samenvattingen geeft van de gespeelde wedstrijden, dan ben je een half uur á 3 kwartier bezig. Nu duurt het 5 kwartier!
Dit vind ik toch wel het grootste minpunt van het programma.

Aan het overdreven commentaar erger ik me niet zo erg. Het zijn veelal commentatoren van RTL5 -Engels voetbal, en die vind ik best wel goed eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 18:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dit was ws het eerste en laatste weekend dat ik dit kijk, mss met uitzondering van de toppers.

Beginnen met de mindere wedstrijden en dan de topclubs op het laatst uitzenden, alleen om de kijkens te binden
En die reclameblokken zijn slaapverwekkend
Te weinig tijd om de opstellingen rustig te bekijken en ze worden ook niet netjes meer verteld, alleen héél kort doorgelicht, ook een achteruitgang, net als de opstellingen die ze daar neerzetten, die voor geen meter kloppen (oa PSV waar Simons achterin stond en Bouma op t middenverld, wat dus in de wedstrijd precies andersom was)
Het commentaar vandaag is wel íéts beter dan gisteren, maar ze hebben bij mij bijna al het krediet verspeeld.
Anderhalf uur is gewoon te lang en te slaapvewekkend. Ik ga wel studio Voetbal kijken als ik behoefte heb aan sport

Vandaag ook voor het eerst de tune gezien, die is niet mooi, de beelden te wild en haalt het neit bij de good-old melodie

en nu ben ik uitgezeurd

edit:
Als er een speler gewisseld wordt, lijkt het in eerste instantie alsof er een rode kaart gegeven is

edit 2:
Nu staat de TV uit
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 14-08-2005 om 19:04.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 19:49
Gilbert
Avatar van Gilbert
Gilbert is offline
vanavond heb ik me kapot zitten ergeren.
* Na een kwartier meteen reclame
* Reclameblokken van 10 minuten
* De korte statistieken vind ik juist mooi, tijdens een kort interview van een speler/trainer, maar ga dan niet uren lopen ouwehoeren over de wedstrijd, daar is Voetbal Insite (en Studio Voetbal) voor
* Het is erg fijn dat Genee alles voorzegt. "Straks komen er wél doelpunten", zodat je weet in de 80e minuut dat Groningen (of RBC) nog gaat scoren.
Daarna laten ze een stukje interview zien van Pierre. "Het rechterbeen werkt niet altijd mee" (oid) waardoor je meteen weet dat er geen vrije trap (of ander velddoelpunt) van Van Hooijdonk ingaat.
* Ze laten Heracles - PSV nog eerder zien dan een aantal wedstrijden van vandaag.
* Topclubs in het midden/aan het eind van de uitzending.

Natuurlijk zijn er ook (veel) pluspunten, maar nu wegen de minpunten toch ff wat zwaarder. Geef mij Studio Sport maar terug.
Ik ben misschien een beetje vroeg met beoordelen, en misschien gaat er nog het eea veranderen, maar voorlopig ben ik niet er te spreken over "Eredivisie, De Wedstrijden".
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 19:57
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Mitros schreef op 14-08-2005 @ 13:57 :
Ik ergerde me dood aan het fanatieke commentaar, het lijkt wel of ze de opdracht hebben om te doen alsof we een wereldcompetitie hebben
Inderdaad, en volgens de commentatoren zijn er wel een stuk of 4 werelddoelpunten gemaakt dit weekend.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 20:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Okee, ik heb wel een oordeel over afgelopen weekend.

Er is wel érg veel reclame, dat vind ik vrij storend. Meer reclame dan bij de NOS, dat kun je verwachten en dat kan ook niet anders, want zij krijgen geen subsidie en moeten toch een hoop extra cameramensen betalen. Maar dit vond ik erg veel

Ik zat vandaag in het stadion en er liepen cameramensen rond die de uittrap van de keeper vanuit twee standpunten gingen vastleggen. Dat is overdreven en onnodig.

De interviews na de wedstrijden zijn erg leuk, dat moet ik toegeven. Luchtig, ze laten de spelers/coaches even praten en zo krijgen ook de wat minder grote clubs de kans om eens wat van zich te laten horen. De supporters zijn ook erg leuk, het is weer wat extra clubgevoel en clubleven in Nederland, dat kan het wel gebruiken.

De presentator vind ik erg slecht, ik ben sowieso niet zo enthousiast over die jongen, maar hij is niet zakelijk en concreet genoeg, hij wil te graag lullen.

Leuk is dat gewoon het programma wordt afgewerkt op de originele volgorde (dus zoals het op teletekst staat), dat geeft het gewoon wat extra's. Jammer vind ik dan dat Heracles - PSV belicht wordt vóórdat de wedstrijd van de dag uitgezonden wordt.

De opstellingen zijn duidelijk, de sfeerimpressies zijn redelijk, dat vind ik een groot voordeel ten opzichte van de NOS. De interviews vind ik dan soms weer wat matig. De vragen zijn ofwel te cliché ofwel te gefocussed op één ding, maar bijvoorbeeld het interview met Pi-Air aan het eind was wel weer leuk.

De beeldkwaliteit vind ik erg slecht, de camera's zijn blijkbaar erg gevoelig voor licht en het kleurcontrast is dan weer te groot, dan weer te klein.

Maar al met al ben ik wel te spreken over voetbal op Talpa. De presentator moet vervangen worden, de commentator moet iets meer op z'n bloeddruk letten en het patsen met professionaliteit is ook wat overdreven, maar halverwege het seizoen staat hier een prima zender, die weet wat het is om TV te maken. En dat is belangrijk. De reclame is onoverkomelijk, dus dat moeten we ze vergeven, want alleen de NOS kan voetbal uitzenden zónder reclame, maar die Ajax-zender mag van mij nooit meer de voetbalrechten krijgen.

Nee, zo negatief ben ik niet, maar er zijn altijd puntjes die verbeterd kunnen worden en vooral het punt van de presentator vind ik erg belangrijk. Dan liever Umberto Tan, dat meen ik
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 20:51
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Meest is al gezegd. De volgorde van de samenvattingen en de reclame waren natuurlijk te verwachten, maar het viel me uiteindelijk toch tegen. De interviews met supporters vind ik persoonlijk erg overbodig, net zoals de beelden van supporters onder de samenvatting. De commentatoren zijn ook te enthousiast. Maar dat alles moet natuurlijk het "voetbal is emotie" gevoel van John uitdragen. Het duurt ook gewoon te laaaang.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 20:55
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
De wedstrijdbeelden zijn goed


Reclame is minpunt maar ja.
Analyse mag in zn geheel achteraf, maar op zich is het ook wel begrijpbaar dat ze het direct erna doen. Zo krijgt ook elk ploeg evenveel aandacht.

Van presentatoren heb ik weinig last (al blijft jan-joost een lulletje). Wilfred geef ik voorlopig voordeel van de twijfel hoewel het wel erg enthousiast was, heute.
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2005, 21:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
- RECLAMES tussen de samenvattingen van de voetbalwedstrijden, hoe frustrerend!
- Veel te veel gelul tussen de wedstrijden door... tja zo krijg je anderhalf uur wel vol ja (en dat terwijl er maar 3 wedstrijden op het programma stonden)
- De meeste commentators vallen tegen. Sommigen komen van SBS6. En als supporter van een Gouden Gids Divisie club kan ik wel zeggen hoe ze verslag gaven over de wedstrijden in het verleden: bagger. Verschil is wel dat ze er nu wel live bij zijn, bij wedstrijden in de Gouden Gids Divisie was dat niet het geval.
- 's Nachts worden de samenvattingen niet herhaald. Lekker is dat, zaterdagavond ben ik rond het tijdstip van de uitzending lekker stappen en kan ik het niet zien. In de tijd dat Studio Sport was, werd het Sportjournaal 's nachts dan steeds herhaald, zodat de mensen die zijn gaan stappen het ook nog ff kunnen bekijken. Verder op zondagmiddag om 12.10 uur geen uitzending van voetbal. Mocht je 's nachts in het tijdperk Studio Sport geen zin meer hebben gehad om de wedstrijden te bekijken, dan kon dat ook lekker op zondagmiddag. Helaas nu niet meer. Kortom: de wedstrijden van vrijdag en zaterdag zie ik pas 9 van de 10 keer (soms een uitzondering erbij) op zondagavond in een samenvatting van 2 minuten.

Oke, het is wennen... maar het is wel balen.

Pluspunten zijn de statistieken na de wedstrijden, dat is wel leuk. Ook tevreden met de wedstrijdbeelden. Oh ja, en die technieken bij vrije trappen (zoals ze dat al jaren in Duitsland doen) zijn ook goed.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 21:21
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Ahrg wat heb ik me toch ook weer zitten ergeren. Mijn moeder vond dat ik 'wel zo'n oud mannetje leek dat begint te zeuren als het voetbal niet op zijn zender wordt uitgezonden'.

Maarja, ik kan er niks aan doen, bij de NOS was het gewoon beter. De post van Gilbert is eigenlijk precies mijn kritiek. Vooral dan dat de topclubs niet aan het begin komen. Natuurlijk is het logisch, want als Ajax, PSV, AZ en Feyenoord zijn geweest en het laatste halfuur van de uitzending bestaat uit -ik zeg maar wat- de Graafschap-ADO en Sparta-Almelo dan gaat iedereen zappen. Of in ieder geval een deel. En dat is niet goed voor de kijkcijfers. De Mol is wel slim, ik begrijp ook wel dat hij dit doet, maarja ik vind het persoonlijk wat minder.
En inderdaad het Hooidonk-interview vooraf aan de wedstrijd; het was al meteen duidelijk dat hij geen van de vrije trappen zou gaan scoren.
Dat is wel vervelend
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 21:44
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
- Ik vind die reclame blokken echt heel iritant... Dat was te verwachten, maar ze gooien er als ik het goed heb meteen 4 reclameblokken tussen...

- Ze lijken ook geen vaste volgorde te hebben voor de wedstrijden. Ik zit daar niet zo heel erg mee want ik wil toch wel bijna alle wedstrijden zien. Maar toch vind ik het niet echt kunnen omdat veel mensen alleen de wedstrijden willen zien waarom het echt gaat... Op dit moment dus: Ajax, PSV, Feyenoord, AZ en misschien ook nog Heereveen en Vitesse ofzo...
Ze doen dat natuurlijk expres, ze hopen en denken dat iedereen blijft hangen en dat ze dus meer kijkcijfers hebben en ze nog meer reclames ertussen kunnen gooien. Maar ik denk dat het ook veel ontevreden kijkers oplevert en dat de ietwat minder fanatieke voetbalfan zal afhaken.

- Misschien moet ik er gewoon aan wennen, maar ik mis de studiosport tune. Als ik die hoorde werd ik helemaal blij en zenuwachtig enzo en ging ik vol spanning voor de tv zitten.

- Interviews met supporters.... Hierdoor kreeg ik een beetje het idee dat ik naar SBS aan het kijken was

+/- Sommige commentatoren vond ik slecht en sommige wel aardig. Maar ook bij de NOS zijn ze niet echt geweldig dus ik heb hier niet zo heel veel kritiek op... (op 1 commentator na dan, al weet ik niet meer bij welke wedstrijd dat was, was op Zaterdagavond iig en hij was overenthousiast )

+/- Bij iedere wedstrijd een nabespreking... Ik was daar vandaag wel voor in de mood zeg maar. Maar ik zal me denk ook heel vaak doodergeren aan het gelul, zelfs bij niets zeggende wedstrijden. Maar gelukkig maakte ze het niet al te lang dus echt heel erg vind ik dat niet, vandaag en gister vond ik het zelfs wel leuk


+ Wilfred Gene Ik vind dat hij het leuk doet

+ Leuk decor

+ Wedstrijdbeelden bevielen me wel... Als ze niet van te voren hadden gezegt dat het was verbeterd was het me denk ik niet eens opgevallen. Maar nu lette ik erop en het beviel me best goed

+ Statistieken... Niet dat ik er veel naar gekeken heb, maar toch wel leuk dat ze dat laten zien


Het lijkt alsof ik de sport op Talpa kut vind. Dat is nou ook weer niet zo, maar tot nu toe vind ik het ook geen verbetering.
Ik denk dat het wel een achteruitgang is voor mensen die niet heel fanatiek naar voetbal kijken....
__________________
That'll be our little secret

Laatst gewijzigd op 14-08-2005 om 21:47.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 22:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb na Studio Voetbal een glimp van het programma van Jack en Humberto opgevangen, echt verschrikkelijk zeg
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 23:08
Subject
Avatar van Subject
Subject is offline
Wilfred En tja verder alles al gezegd.
Maar @^%*&* geen herhalingen meer midden in de nacht.

Met die goede oude NOS was alles beter.
__________________
Elu on ilus.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 23:37
Verwijderd
Ik kon toevallig ergens even een stukje kijken.

Het viel me op, dat het decor te groot was. En erg druk. Heel vervelend de statistieken onder de presentatiebank. Dan ga je daar opletten en dat is juist niet de bedoeling.
Ook het eerst klein hebben van een dia van de uitslagen, is heel storend dan ga je daar op focussen. En vergeet je het verhaal van de presentator.

Ik denk dat die mensen, weinig weten van presentatie techniek. Het lijken wel amateurs.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 01:17
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 15-08-2005 @ 00:37 :
Ik kon toevallig ergens even een stukje kijken.

Het viel me op, dat het decor te groot was. En erg druk. Heel vervelend de statistieken onder de presentatiebank. Dan ga je daar opletten en dat is juist niet de bedoeling.
Ook het eerst klein hebben van een dia van de uitslagen, is heel storend dan ga je daar op focussen. En vergeet je het verhaal van de presentator.

Ik denk dat die mensen, weinig weten van presentatie techniek. Het lijken wel amateurs.
Hoezo is het decor te groot? DAar hebben hun misschien last van omdat ze dan veel moeten lopen... Maar wij hebben daar geen last van toch?

Die statistieken staan er best klein onder en het is niet zoals de balken bij TMF dat het onwijs veel je aandacht trekt. Het verschilt natuurlijk per persoon hoe je dat soort dingen volgt, maar het trekt niet onwijs de aandacht. Waarschijnlijk heb jij gewoon de neiging om alles wat in beeld komt te lezen... Maar dat weet jij beter dan ik...
Die statistieken zijn handig voor de mensen die daar in geintereseerd zijn. Je heb tegelijk een interview dus je moet er niet naar kijken. Ik vind dat dus slechts een plus punt...

En ik vind Wilfred het wel goed doen... Maarjah, daar valt verder niets oveer te zeggen...
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 01:19
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
WolterB schreef op 14-08-2005 @ 23:57 :
Ik heb na Studio Voetbal een glimp van het programma van Jack en Humberto opgevangen, echt verschrikkelijk zeg
Ik ook alleen het gedeelte na Studio Voetbal... Ik vond het ook niet bepaald geweldig. Maar ik vind Studio Voetbal in vergelijking met Voetbal Inside ook niet echt geweldig... Dus dat wil niet zeggen dat het de moeite niet waard is om het te kijken
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 01:24
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Gilbert schreef op 14-08-2005 @ 20:49 :

* Het is erg fijn dat Genee alles voorzegt. "Straks komen er wél doelpunten", zodat je weet in de 80e minuut dat Groningen (of RBC) nog gaat scoren.
Ik vond dit veel erger bij de NOS eerlijk gezegt. Daar wist je vaak door een intro al wie er zou winnen...
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 09:06
Subject
Avatar van Subject
Subject is offline
HILVERSUM Talpa heeft gisteravond met het eredivisievoetbal 2 miljoen kijkers getrokken. Dat is een miljoen minder dan vroeger op zondagavond naar Studio Sport keek.

Mogelijk had Talpa last van het WK Atletiek, dat de NOS gisteravond op Nederland 2 uitzond. Daar keken 900.000 mensen naar. Maar ook zaterdag trok het voetbal bij Talpa al relatief weinig kijkers: 1,1 miljoen. De NOS had er op zaterdagavond vroeger zo'n 1,6 miljoen.

Gisteravond keken 600.000 mensen naar het late voetbalprogramma van Talpa met Humberto Tan en Jack Spijkerman. De NOS trok met Studio Voetbal 800.000 mensen.

Bron: NOS-TT
__________________
Elu on ilus.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 10:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Studio ajax, daar zul je mij niet meer naar zien kijken. Het is dat ik gisteravond weg was, anders had ik lekker Spijkerman&Tan zitten kijken. Slechter dan Studio ajax kan het niet zijn. Ik heb een nog tien keer grotere hekel aan Hugo Borst en Jack van Gelder dan aan Johan Derksen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-08-2005, 11:08
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Gister het Café gekeken van Spijkerman en Tan en ik vond het zeker leuk gedaan. Spijkerman met een beetje zelfspot ("een contract is een contract hoor").
Hij heeft wel een aantal dingen van Kopsprijkers meegenomen. o.a. opmerkelijke nieuws-dingen, 'grappige' fragmenten en nog een of andere trofee die ongeveer te vergelijken is met de Gouden Ezel als ik het goed gebregen heb.
Het filmpje van de wedstrijden en met Van Gaal bij de persconferentie en die andere trainer die maar niet kwam. Heel erg leuk gedaan met dan commentaar erbij. Ik vond het echt leuk. En aan het einde ook mooi: ("Pompidompiedom, ah daar is -ie. Zal ik er wat van zeggen.. het is wel de eerste persconferentie dit jaar. Ben jij nou zo laat of ben ik nou zo vroeg?! Nee ik zeg maar niks")
Ook draaiden ze geweldige muziek tijdens de filmpjes. Eerst de muziek van The Good, The Bad and the Ugly en daarna ook nog Money-Pink Floyd.
Prachtig.
Humberto Tan deed het erg leuk. De gesprekken met de gasten waren serieus, dan weer af en toe een grapje.

Alles bij elkaar vind ik het een zeer leuk programma tot nu toe, in tegenstelling tot 'De Wedstrijden', dat ik toch wel een beetje vond tegenvallen.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 11:17
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Bij Cafe de Sport ben ik na 2 minuten weggezapt naar Studio Voetbal.

De reden: Spijkerman zei tot 3x toe dat het de eerste wedstrijd was als hoofdcoach van Verbeek. Verbeek zei dood leuk 3x ''ook niet''

Spijkerman weet blijkbaar alleen iets van Ajax maar probeer je dan tenminste voor te bereiden als er andere gasten komen.

Trouwens ik begreep die opmerking van Hugo Borstal niet van:
Volgende week komt van Hooijdonk want Cees Geel kon niet.

Maar ik lees net dat bij Talpa volgende week die Cees Geel(acteur) komt
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!

Laatst gewijzigd op 15-08-2005 om 11:35.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 11:56
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Van de tijd dat ik gekeken heb, heb ik minder dan de helft ook daadwerkelijk voetbal gezien. Alleen maar reclame, slap gezever en nutteloze interviews. Ik denk niet dat het nederlandse publiek hierop zit te wachten. Men wil voetbal zien met degelijk commentaar. De echte freaks die interviews en slap gezever willen horen kijken wel naar programma's die daarvoor bestemd zijn! Ik vond het niks!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 12:00
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Ik ben blij dat de écht goede wedstrijden zoals Champions League, Uefa Cup en WK nog bij de vertrouwde NOS zitten. Dara is tenminste wel goed commentaar!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 12:16
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-08-2005 @ 11:14 :
Studio ajax, daar zul je mij niet meer naar zien kijken. Het is dat ik gisteravond weg was, anders had ik lekker Spijkerman&Tan zitten kijken. Slechter dan Studio ajax kan het niet zijn. Ik heb een nog tien keer grotere hekel aan Hugo Borst en Jack van Gelder dan aan Johan Derksen.
Jack scheen zelfs een opmerking te maken van
Citaat:
'je bent ambassabeur van feyenoord geworden, kan gebeuren..'
Ook niet bepaald lekker
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 12:23
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Spijkerman dus?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 12:41
Wawl
Wawl is offline
Wat zijn we toch weer een stel zeikende Nederlanders.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 13:10
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Wawl schreef op 15-08-2005 @ 13:41 :
Wat zijn we toch weer een stel zeikende Nederlanders.
idd. Het is eigenlijk niet te geloven
We kraken alles al af terwijl veel dingen een kwestie van wennen zijn en natuurlijk heb je ook nu al de zeikers die vinden dat er een club word voorgetrokken. Eigenlijk is het gewoon zielig
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 13:16
Verwijderd
Citaat:
knijtert! schreef op 15-08-2005 @ 02:17 :
Hoezo is het decor te groot? DAar hebben hun misschien last van omdat ze dan veel moeten lopen... Maar wij hebben daar geen last van toch?

Die statistieken staan er best klein onder en het is niet zoals de balken bij TMF dat het onwijs veel je aandacht trekt. Het verschilt natuurlijk per persoon hoe je dat soort dingen volgt, maar het trekt niet onwijs de aandacht. Waarschijnlijk heb jij gewoon de neiging om alles wat in beeld komt te lezen... Maar dat weet jij beter dan ik...
Die statistieken zijn handig voor de mensen die daar in geintereseerd zijn. Je heb tegelijk een interview dus je moet er niet naar kijken. Ik vind dat dus slechts een plus punt...

En ik vind Wilfred het wel goed doen... Maarjah, daar valt verder niets oveer te zeggen...
Daar heb ik wel degelijk last van. Wij kijken op groot scherm ;x. Tevens vind ik het idee zowieso gejat van rtl 5. Niets vernieuwend.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 13:18
Verwijderd
Dit is niet zeiken.

Reclame is en blijft irritant. Kan je niet om heen draaien. Tevens verloederd de sport juist door commercieel te gaan. Straks krijgen we net een superbowl als in Amerika. En ik kots daarop.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 13:29
Supersuri
Supersuri is offline
Ik dacht dat Talpa die rechten voor de zondagavond gekocht had onder de voorwaarde dat die niet onderbroken zou worden door reclame. Weet iemand daar iets van?

Het enige voordeel van dat Talpa nu het voetbal uitzend is dat ik op de NOS na het wk atletiek kon kijken en msg zenden die nu wat meer andere leuke sporten uit.

En dat overdreven commentaar is zo nep, niet met gevoel ofzo maar gewoon overdreven om het overdreven te doen. Kijk dan na die braziliaanse commentators: " GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLL BRAZIL!!! en de zuid-europes commentaters zijn ook veel temperamentvoller dat is veel mooier dan dit overdreve nep gedoe.

Trouwens wie er met die kijkcijfers kwam. Ik denk het ook hoor dat de NOS nog steeds meer kijkers dan Talpa heeft, maar probeer alsjeblieft een objectievere bron te zoeken. Want met deze bron lijkt het minder geloofwaardig.

Talpa bestaat 2 dagen en ik vind het nu al niks.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 13:36
Verwijderd
Ik zou alle supporters vragen om in het Stadion spreekkoren te laten horen, dat Talpa moet verdwijnen.

Bijvoorbeeld, John je moeder heeft een snor.

En Jorien de Feyenoord aanhang kan het voetbal niet meer zien.

Dat is dan voor de Feyenoord aanhang he ;x
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 14:04
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Die verdomde spreekkoren zorgen er onder andere voor dat totaan januari de hele competitie scheef loopt.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 14:47
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
McDuck schreef op 15-08-2005 @ 15:04 :
Die verdomde spreekkoren zorgen er onder andere voor dat totaan januari de hele competitie scheef loopt.
lol dat komt door een bange burgemeester
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio grootste flop van dit seizoen
Alla Pugacheva
97 16-10-2006 10:18
Films, TV & Radio Yorin wordt RTL 7
f1sven
63 02-07-2005 20:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.