Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2005, 15:44
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Briljant subforum! Treinen en auto's in één en een nog een paar treinnerds ook.. Toch maar eens wat posten dan.


Waar ik me aan erger in het OV:
- Mensen die in een verder stille coupé gaan praten. Knullig, maar als er twintig mensen praten vind ik het niet erg, bij twee mensen wel...
- Als je je tas op de bank hebt staan, dat er dan mensen zijn die er in één vloeiende beweging bovenop gaan zitten! Als mensen ook maar een beetje aarzelen naast mijn bank haal ik onmiddellijk m'n tas weg, maar als ze in één mooie, soepele ( ) beweging gaan zitten, heb ik er geen tijd voor.....
- Mensen die in een vliegtuig voor twee stoelen zouden moeten betalen en dan naast mij in de trein gaan zitten... En zich ook nog eens (dat is het ergste!) niet het minste beetje inhouden, maar gewoon lekker breed gaan zitten.
- Kinderen die door het gangpad op-en-neer rennen, op hun bek gaan en de hele trein bij elkaar janken (dat laatste deel is optioneel ).
- Slechte of geen informatievoorziening bij vertraging!
- Dat de Koplopers tegenwoordig Stoplopers zijn!! (de doorloopkoppen worden sinds een week niet meer gebruikt).
- Vast en zeker nog veel meer...

Joost
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2005, 17:19
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Jozzy schreef op 07-11-2005 @ 16:44 :
(...)
- Dat de Koplopers tegenwoordig Stoplopers zijn!! (de doorloopkoppen worden sinds een week niet meer gebruikt).
(...)
't Deed mij echt zeer, Link naar een stukje over de Doorlopkop.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 17:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 07-11-2005 @ 18:19 :
't Deed mij echt zeer, Link naar een stukje over de Doorlopkop.
Waarom eigenlijk?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 17:34
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-11-2005 @ 18:22 :
Waarom eigenlijk?
Enige wat ik kan bedenken is dat het minder tijd kost om te koppelen. En tijd is geld tegenwoordig.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 10:52
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 07-11-2005 @ 18:19 :
't Deed mij echt zeer, Link naar een stukje over de Doorlopkop.
Mooie link, leuk om te lezen/bekijken! Ik vind het ook echt zonde dat ze ermee gestopt zijn..... Het systeem scheen ook te storingsgevoelig te zijn, en dat levert natuurlijk vertraging op. Maar ja, probeer dan standaard één keer te koppelen en lukt het niet direct, laat het dan zitten. Maar niet altijd alles ontkoppeld laten...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 11:03
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Jozzy schreef op 08-11-2005 @ 11:52 :
Mooie link, leuk om te lezen/bekijken! Ik vind het ook echt zonde dat ze ermee gestopt zijn..... Het systeem scheen ook te storingsgevoelig te zijn, en dat levert natuurlijk vertraging op. Maar ja, probeer dan standaard één keer te koppelen en lukt het niet direct, laat het dan zitten. Maar niet altijd alles ontkoppeld laten...
Er staat op de site niet dat er uitermate veel storingen waren waardoor dit besluit genomen is. Er staat wel op de site dat er bij de proefserie veel storingen waren, maar die zijn door de fabrikant opgelost.
Het systeem is nu schijnbaar niet meer nodig, maar of ze daar cijfers van hebben......
Het viel me al een tijdje op dat de koplopers zo reden, maar dat dit de reden is was mij nog niet bekend.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 13:29
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Dat staat er inderdaad niet, maar ik meen zoiets opgevangen te hebben op OVL. Hoewel het ook alleen om tijdswinst kan gaan, maar dat kan ik me niet zo goed voorstellen; het is tenslotte minder service die ze verlenen en dat weet NS zelf ook.

Ach, we doen er toch niks aan. De Koplopers zijn dood, lede de Koplopers!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 13:36
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
ik erger mij aan bussen waarvan de automaat niet meer goed werkt en dus niet harder kunnen dan 50 waardoor ik te laat kom
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 13:52
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Jozzy schreef op 08-11-2005 @ 14:29 :
Dat staat er inderdaad niet, maar ik meen zoiets opgevangen te hebben op OVL. Hoewel het ook alleen om tijdswinst kan gaan, maar dat kan ik me niet zo goed voorstellen; het is tenslotte minder service die ze verlenen en dat weet NS zelf ook.

Ach, we doen er toch niks aan. De Koplopers zijn dood, lede de Koplopers!
In dit geval zal tijdwinst boven service gaan.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 14:07
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
langejongen schreef op 08-11-2005 @ 14:52 :
In dit geval zal tijdwinst boven service gaan.
Tijd is geld.

Geld > overig bij de NS.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 20:21
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Mensen die vol voor de ingang gaan staan omdat ze in de drukte perse dat ene klapstoeltje willen hebben waardoor niemand nog fatsoenlijk de trein in kan.

Mensen die je niet kent maar alsnog tegen je aan beginnen te lullen alsof het je ook maar iets interesseert wat ze tegen je te zeggen hebben.

Kleine quote: "mevrouw, mag ik er even langs?"
Reply: "Als je nou even veronderstelt dat het ook voor mannen mogelijk is om lang haar te hebben dan mag je er best langs"

Sletjes die denken dat de hele coupe hun volledige liefdesleven in geuren en kleuren beschreven wil hebben... (zelfde met players overigens)

Mensen die denken recht te hebben op bepaalde plaatsen omdat het toevallig een keer rustig is in de trein. (als in, er is nog BERGEN ruimte in een coupe en ik ga gewoon ergens zitten, en krijg meteen een of andere (vaak allochtone) debiel erbij die begint te zeuren dat ik daar niet mag gaan zitten en maar ergens anders moet gaan zitten.... like, de trein is niet van hem...)

Busschauffeurs die vergeten dat hun bus vrij lang is en daarom wel met de voorwielen de drempel voorzichtig neemt maar daarna zo vol het gas intrapt dat je achterin de bus zo ongeveer uit je stoel geslingerd wordt wanneer die bus de drempel af komt denderen.

Busschauffeurs die hier en daar een stoeprandje meepikken met de achterwielen.... je schrikt je lam als je er niet op verdacht bent.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 20:26
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Vertraging.
Aansluiting missen door vertraging van de trein waar ik in zit of door het te vroeg vertrekken van de trein waar ik mee moet.
Lawaai (door muziek, kinderen, volwassenen, ...)
Kleffe stelletjes die tegenover je uitgebreid gaan zitten zoenen.
Mensen met heel veel bagage, die ze niet goed bij zich houden en waar zodoende iedereen overheen lazert.
NS-mensen die nergens vanaf weten als er weer eens een seinstoring of iets dergelijks is (en je dus ook niet kunnen zeggen hoelaat het opgelost is en of er bussen oid ingezet gaan worden).
Mensen die het blijkbaar teveel moeite vinden om hun tas weg te halen zodat ik er kan zitten (en dan vooral hoe ze er bij kijken).
Overbevolking.

Dit was het wel zo'n beetje..
__________________
de rest is geschiedenis
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 11:54
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Oeh! Die man van een tijdje geleden in de trein.
Het was heel druk en hij had z'n tas op de enige vrije stoel gezet. Ik vroeg: zou ik daar misschien mogen zitten?
Hij zegt: nou, eigenlijk niet.
Dus ik zei: kunt u die tas niet op de grond zetten? Ik kan niet de hele reis staan?
Zegt ie: nou, ik ga m'n tas echt niet op de grond zetten, dus je zoekt t maar uit.


__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 15:20
Verwijderd
Gewoon op z'n tas gaan zitten dan
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 15:56
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Wel een kaartje kopen, maar niet kunnen zitten
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 15:57
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
snoopy schreef op 09-11-2005 @ 12:54 :
Oeh! Die man van een tijdje geleden in de trein.
Het was heel druk en hij had z'n tas op de enige vrije stoel gezet. Ik vroeg: zou ik daar misschien mogen zitten?
Hij zegt: nou, eigenlijk niet.
Dus ik zei: kunt u die tas niet op de grond zetten? Ik kan niet de hele reis staan?
Zegt ie: nou, ik ga m'n tas echt niet op de grond zetten, dus je zoekt t maar uit.


Tsjah en hoe ga je om met dat soort mensen, want hoe groot die tas ook, hij HOORT echt niet op die stoel...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 19:58
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 09-11-2005 @ 16:57 :
Tsjah en hoe ga je om met dat soort mensen, want hoe groot die tas ook, hij HOORT echt niet op die stoel...
Ik zou gewoon gaan zitten en als het moest dan maar op de tas.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 16:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 09-11-2005 @ 16:20 :
Gewoon op z'n tas gaan zitten dan


Ik erger me aan mensen die constant naar je gaan zitten kijken, omdat jij toevallig tegenover hen zit. Kijk dan uit het raam ofzo

En ik erger me nog steeds aan mensen die alles luidruchtig moeten doen. Of het nou bellen, praten, muziek luisteren of wat dan ook is.
Van de week was ik in een trein waarbij er 7 kinderen aan het gillen waren. De volwassene die mee was zei er niks van. Zelfs met m´n mp3speler op z´n allerhardst (geoorloofd: in dit geval kon werkelijk niemand mijn mp3speler horen door hun gegil) hoorde ik hen er nog doorheen. Het deed letterlijk pijn aan m'n oren. Ja, daar ergerde ik me behoorlijk aan
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2005, 10:23
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Trein:
- vertragingen. En uitvallende treinen op tentamendagen (maart 2005, 20cm sneeuw, geen treinen. half juni 2005, tentamen, prorail stakingen. En die staking van de ns oktober viel ook bijna op een tentamendag )
- gemiste aansluitingen, die dan ook weer voor vertragingen veroorzaken
- slapende treinmachinisten die een station voorbij rijden terwijl ze moeten stoppen en dan doen alsof het een calamiteit is en je daardoor weer een kwartier vertraging oploopt, terwijl dit het laatste station is voor het station waar je uit moet stappen om weer thuis te zijn na een lange, lange dag. Oh ik kon me wel verbazen over het feit hoe goed een trein eigenlijk kan remmen Gelukkig heb ik dit maar 1 keer gehad

Tram:
- er zijn een aantal scholen op het tramtraject dat ik volg. Ik heb dus regelmatig te maken met hele klassen drukke jonge kinderen. Eentje valt nog te doen, maar een hele klas....
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2005, 11:51
Verwijderd
-Vertragingen
-Gemiste aansluitingen
-Slechte informatie bij vertragingen
-En de ergste: mensen die hun muziek keihard zetten zodat de hele trein die teringherrie ook moet aanhoren.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 15:57
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Die irritante ronddraaideuren bij schiphol.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 16:14
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Lui die hun hele mobiel gaan doorlichten in bijzijn van hun "matties", en het geheel voorzien met kreten als "loesoe" en "kkhard mang" terwijl een random kutnummertje blikkerig uit de telefoon schalt.


Sterfsterfsterf
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 16:28
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-11-2005 @ 17:02 :
Ik erger me aan mensen die constant naar je gaan zitten kijken, omdat jij toevallig tegenover hen zit. Kijk dan uit het raam ofzo
Minder aantrekkelijk zijn.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 15:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 14-11-2005 @ 17:28 :
Minder aantrekkelijk zijn.
was dat het probleem nou maar
vandaag ook weer een vrouw van een jaar of 50 gok ik. Nou, die kan echt niet naar mij zitten staren omdat ze me zo aantrekkelijk vindt hoor . Die mensen hebben gewoon niks om naar te kijken en gaan dan maar naar iemand aan de overkant kijken
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 15:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-11-2005 @ 16:10 :
was dat het probleem nou maar
vandaag ook weer een vrouw van een jaar of 50 gok ik. Nou, die kan echt niet naar mij zitten staren omdat ze me zo aantrekkelijk vindt hoor . Die mensen hebben gewoon niks om naar te kijken en gaan dan maar naar iemand aan de overkant kijken
Het is best moeilijk om steeds uit het raam te kijken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 15:54
Verwijderd
Dat bus 56 van de RET via Vijfsluizen rijdt.

Okay, dat is wel heel erg lokaal.

Meer in het algemeen: harde muziek. Bah, en nog eens bah. Ik hoef heus niet mee te genieten met de grafmuziek van sommige medeburgers.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 15:56
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ik erger me aan het feit dat, als ik voor het OV kies, dat meestal puur en alleen met kosten te maken heeft, niet met echte voordelen van de trein...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 09:33
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
als jij aan het raam zit, en er komt iemand naast je zitten die in slaap valt. en dan niet vanzelf wakker word als jij moet uitstappen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 10:01
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 09-11-2005 @ 12:54 :
Oeh! Die man van een tijdje geleden in de trein.
Het was heel druk en hij had z'n tas op de enige vrije stoel gezet. Ik vroeg: zou ik daar misschien mogen zitten?
Hij zegt: nou, eigenlijk niet.
Dus ik zei: kunt u die tas niet op de grond zetten? Ik kan niet de hele reis staan?
Zegt ie: nou, ik ga m'n tas echt niet op de grond zetten, dus je zoekt t maar uit.


Gewoon vragen: "Heeft u daar ook een kaartje voor gekocht? Mag ik die dan even zien?"
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 14:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 16-11-2005 @ 10:33 :
als jij aan het raam zit, en er komt iemand naast je zitten die in slaap valt. en dan niet vanzelf wakker word als jij moet uitstappen.
je kan d'r dan toch nog wel gewoon langs?
normaal staan mensen toch ook niet op, op het moment dat jij d'r uit moet?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 14:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 16-11-2005 @ 11:01 :
Gewoon vragen: "Heeft u daar ook een kaartje voor gekocht? Mag ik die dan even zien?"
Ja precies, en anders gewoon naar de conducteur stappen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 16:36
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ik vind het belachelijk dat mensen zich aan ergeren over het feit dat de IC van Den Haag Centraal naar Eindhoven (07.15v (Rtd), 07.28a (Do), 07.31v (Do), 07.48a (Bd), 07.49v (Bd)) geen zesbakkige VIRM was maar vijf V'tjes.

Wees blij dat die trein rijdt. Het is welliswaar iets minder confortabel, maar 't kan er toch mee door?
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 17:23
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik vind het irritant dat je niet naar een ander treinstel kunt lopen.
Ik rijd soms met een gecombineerde trein en als je dan in het verkeerde stel zit, moet je helemaal uitstappen en weer instappen en als het dan druk is, kun je niet meer zitten.
Normaal sta je gewoon net voor het station waar ze losgekoppeld worden op en dan ga je ergens zitten op het moment dat de anderen uitstappen en de volgende lichting nog niet binnen is.

Maar dat werkt nu dus niet meer.
__________________
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 21:25
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 16-11-2005 @ 17:36 :
Ik vind het belachelijk dat mensen zich aan ergeren over het feit dat de IC van Den Haag Centraal naar Eindhoven (07.15v (Rtd), 07.28a (Do), 07.31v (Do), 07.48a (Bd), 07.49v (Bd)) geen zesbakkige VIRM was maar vijf V'tjes.

Wees blij dat die trein rijdt. Het is welliswaar iets minder confortabel, maar 't kan er toch mee door?
ja, er rijdt in de weekenden ook een IC van Eindhoven naar Haarlem met dat spul

Vijf V'tjes is gaaf om te zien lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 00:04
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 16-11-2005 @ 17:36 :
Ik vind het belachelijk dat mensen zich aan ergeren over het feit dat de IC van Den Haag Centraal naar Eindhoven (07.15v (Rtd), 07.28a (Do), 07.31v (Do), 07.48a (Bd), 07.49v (Bd)) geen zesbakkige VIRM was maar vijf V'tjes.

Wees blij dat die trein rijdt. Het is welliswaar iets minder confortabel, maar 't kan er toch mee door?
Nee, het kan er niet mee door. Je zal van Den Haag naar Eindhoven moeten, dan zit je meer dan anderhalf uur lang in zo'n lawaaierig, oncomfortabel pestding. Ja, het rijdt, maar daar heb je het ook wel mee gehad

Ontopic:
Wat mij verreweg het meeste irriteert zijn mensen die bij een tweezitsbank op de buitenste stoel gaan zitten, zodat er niemand naast kan gaan zitten! Ja, je kunt het natuurlijk vragen, maar dat zou helemaal niet nódig moeten zijn. Asociale honden!

Verder ergerde me ik vandaag ook behoorlijk aan drie negers mannen, die bij mij in de coupé kwamen zitten, daar onder luid gebrul een joint draaiden, en vervolgens ook twee meisjes in de volgende coupé lastig gingen vallen.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 08:39
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
M@rco schreef op 17-11-2005 @ 01:04 :


Ontopic:
Wat mij verreweg het meeste irriteert zijn mensen die bij een tweezitsbank op de buitenste stoel gaan zitten, zodat er niemand naast kan gaan zitten! Ja, je kunt het natuurlijk vragen, maar dat zou helemaal niet nódig moeten zijn. Asociale honden!
Ik moet toegeven dat ik dat ook weleens doe, maar dan niet met de intentie om de hele bank voor mij alleen te hebben. Mensen mogen ook altijd naast me komen zitten (liever niet natuurlijk, maar het ligt eraan wie...)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 08:41
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 09-11-2005 @ 16:20 :
Gewoon op z'n tas gaan zitten dan
Je weet nooit hoe zo iemand reageert, dus dat doe ik liever niet
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 19:07
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
kansloze mensen
- Nee, mensen die luidruchtig zijn, vooral wanneer dat in een stiltecoupé gebeurt. Gezeik waar geen einde aankomt. + Ja, weet je ouwe.' + keihard gelach

- Krijsende kinderen. Ik vind kinderen best schattig hoor, maar niet als ze de hele reis gaan krijsen.

- Slome mensen. Ik heb niet vaak haast, maar treuzelende mensen zijn best hinderlijk wanneer de trein niet erg lang blijft staan.
- Anderzijds de ongeduldige mensen, die al de trein in stappen, terwijl er nog een hoop mensen uit moeten.

- Veel vertraging of niet weten wat er aan de hand is, maar ook dat treinen niet (kunnen) wachten op overstappers.

- Mensen met zo veel bagage dat ze vier stoelen bezet houden en dat normaal vinden. (hetzelfde geldt voor mensen die meer dan 1 stoel aan zichzelf hebben toegeëigend.)

- Mensen die boos worden op conducteurs of ander NS personeel, terwijl zij er niks aan kunnen doen.

- Friet etende mensen, die frituurlucht.

Verder reis ik wel graag met de trein en bus hoor.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 23:31
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 17-11-2005 @ 09:41 :
Je weet nooit hoe zo iemand reageert, dus dat doe ik liever niet
en wat er in zo'n tas zit .

Zometeen is die persoon een slager in opleiding, dat wil ik liever niet weten waarop ik terecht kan komen.

Ik vraag het altijd 1x netjes, en ga ze dan lekker moeilijk aankijken. Wedden dat die tas weggaat .

Verder all the usual, van de mensen die de deur niet vrijhouden bij aankomst, tot het gejank van kinderen....

en, als soortvan toppunt: Mensen die niet opstaan voor ouderen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 07:45
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
- De NS die vertraging heeft
- Mensen die de conducteur uitschelden omdat ze zelf iets fout doen
- Erg luidruchtige mensen
- Mensen die naast je komen zitten en naar zweet/bier stinken
- Oudere mensen die zeuren dat je moet opstaan terwijl er nog plaatsen vrij zijn
- Mensen die met de buschauffeur staan te praten
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 09:57
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 19-11-2005 @ 00:31 :
en wat er in zo'n tas zit .

Zometeen is die persoon een slager in opleiding, dat wil ik liever niet weten waarop ik terecht kan komen.

Of ze worden agressief, of je maakt iets kapot door er bovenop te gaan zitten. Ik laat ze dan ook heel erg merken hoe asociaal ze zijn, maar als diegene echt niet wil, dan maar niet...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 09:42
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Ik heb me gisteren enigszins geergerd aan de vertragingen en de afwezigheid van informatie.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 09:46
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
Balance schreef op 16-11-2005 @ 15:13 :
je kan d'r dan toch nog wel gewoon langs?
normaal staan mensen toch ook niet op, op het moment dat jij d'r uit moet?
jawel hoor
ik sta zelf ook altijd op als degene naast me eruit moet.
ik vind t een beetje lomp om dan te blijven zitten en diegene helemaal langs jou te laten kruipen
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 13:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 26-11-2005 @ 10:46 :
jawel hoor
ik sta zelf ook altijd op als degene naast me eruit moet.
ik vind t een beetje lomp om dan te blijven zitten en diegene helemaal langs jou te laten kruipen
oh nou, ik sta nooit op. En mensen doen dat ook nooit voor mij.
Ik vind het ook raar om op te staan op het moment dat iemand er gewoon langs kan..
Het is dan misschien niet zo heel veel ruimte tussen al die benen, maar wel genoeg om gewoon te kunnen lopen ('kruipen' vind ik dus ook niet echt van toepassing)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 13:13
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 26-11-2005 @ 10:46 :
jawel hoor
ik sta zelf ook altijd op als degene naast me eruit moet.
ik vind t een beetje lomp om dan te blijven zitten en diegene helemaal langs jou te laten kruipen
in de bus doe ik dat ook. in de trein is dat meestal niet echt nodig.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 13:41
Hells Ezel
Avatar van Hells Ezel
Hells Ezel is offline
laatst was er een vrouw in de trein en die wilde haar benen niet van de bank voor d'r afhalen, zodat een klasgenoot van me kon zitten. ze ging zelfs helemaal flippen dat ze het zo moeilijk had enzo.
koop dan een kaartje eerste klas of ga met de auto. achterlijk gedoe.

en ja, mensen die geen oordopjes gebruiken maar gewoon het radiootje op hun mobiel aanzetten. echt te debiel voor woorden, maar het gebeurd.

en mensen die de conducteur verrot gaan schelden als zij geen kaartje hebben gekocht, en dat gebeurd niet alleen door junks.

en op de perrons: mensen die zitten te roken, zonder dat er een rookpaal is.

er gebeurt zoveel narigheid in de trein, te veel om op te noemen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 18:32
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Sketch schreef op 26-11-2005 @ 10:42 :
Ik heb me gisteren enigszins geergerd aan de vertragingen en de afwezigheid van informatie.
Ja inderdaad, maar dat kan bijna niet voorkomen worden met dit klote-weer.
Ach ja, bij mij viel het wel mee...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 16:51
Kanteeltje
Avatar van Kanteeltje
Kanteeltje is offline
Ik erger me vooral aan mensen:
- die heel asociaal hun fietsen parkeren
- die dringen bij in en uit stappen
- die luidruchtig bellen of hun muziek hard aan hebben
- die hun kinderen constant overal heen laten rennen ipv binnen
hun gezichtsveld
__________________
Hieperdepiep
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 19:23
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 26-11-2005 @ 14:13 :
in de bus doe ik dat ook. in de trein is dat meestal niet echt nodig.
mja maar in de intercity (met die rijen gele stoeltjes) is t meestal net zo krap dus daar kom je ook bijna niet langs
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 19:31
nps
Avatar van nps
nps is offline
aan mensen die erin kotsen, aan het afval dat overal ligt, aan mensen die bellen, aan mensen die hard muziek luisteren, aan vieze stoelen, aan de NS, aan luidruchtige mensen
ohja er gaan altijd kinderen janken in volle metro's, en nee het is ook niet leuk om met 10 man op 1 vierkante meter te staan.

ik hou niet zo van OV
__________________
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [Tweewekelijks] Op welke partij ga jij stemmen bij de Tweede Kamerverkiezingen? #2
Axel11
99 24-06-2012 11:02
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederlands zorg- en pensioenstelsel
Mark52
60 22-06-2012 14:25
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Welke punten wil jij zien bij een nieuwe partij?
Verwijderd
95 31-03-2012 16:22
De Kantine Waar erger jij je aan op straat?
timmms
54 03-06-2009 23:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Op wie ga je stemmen? #4
Mark Almighty
411 23-11-2006 14:56
Flora & Fauna Overtuig mij es van het nut van vissen? (de sport dan he?)
Eend
301 06-01-2005 10:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19.