Oud 05-08-2008, 22:43
Verwijderd
wololoooo
Advertentie
Oud 05-08-2008, 22:43
Verwijderd
ma ja ma joooo whololoooo
Oud 05-08-2008, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Pas op, een priest.
Oud 05-08-2008, 22:43
vinniedas
Avatar van vinniedas
vinniedas is offline
Ke pasa?
Oud 05-08-2008, 22:43
Verwijderd
Ik steel altijd olifanten als ik die zelf niet kan maken en dan zet ik die in een hoekje ergens, daar mag niemand aankomen
Oud 05-08-2008, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Ik steel altijd olifanten als ik die zelf niet kan maken en dan zet ik die in een hoekje ergens, daar mag niemand aankomen
je eigen elite force van olifanten
Oud 05-08-2008, 22:45
vinniedas
Avatar van vinniedas
vinniedas is offline
En verdien je daar wat mee?
Oud 05-08-2008, 22:45
Verwijderd
ik was vandaag heel de dag bij een vriendin met een hond en nu ben ik zo allergisch als de neten, alles jeukt en grrrr
Oud 05-08-2008, 22:45
Verwijderd
Ja maar ik liet de olifanten nooit vechten Want ze mochten niet doodgaan Alleen maar daar staan grazen maar dat doen ze niet.

Het is wel jammer want je mag maar 200 mannetjes ofzo hebben en dan heb je daar 60 olifanten staan

Ok niet 60 maar toch
Oud 05-08-2008, 22:45
Verwijderd
Citaat:
En verdien je daar wat mee?
duizend respect van je geeky vriendjes! yaaaay!
Oud 05-08-2008, 22:46
Verwijderd
Gewoon die auto's nemen!
Oud 05-08-2008, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Ja maar ik liet de olifanten nooit vechten Want ze mochten niet doodgaan Alleen maar daar staan grazen maar dat doen ze niet.

Het is wel jammer want je mag maar 200 mannetjes ofzo hebben en dan heb je daar 60 olifanten staan

Ok niet 60 maar toch
je kon het allemaal ook deleten, dat was een soort euthanasie, dat was mooi want eerst was het een heel intact lijk en dan werd het een beetje mager vleesachtig en dan werd het uiteindelijk een skeletje!
Oud 05-08-2008, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Gewoon die auto's nemen!
en die lazzzeroog beren, en die baby's op driewielers!
Oud 05-08-2008, 22:47
Verwijderd
Wat ook cool was bij AoE, is om een kleine map te zetten en dan 2 hele grote legers neer te zetten. En dan veel vogels erbij gooien, die cheat gebruiken dat je de natuur ziet en kijken met de popcorn erbij!
Oud 05-08-2008, 22:48
Verwijderd
Citaat:
je kon het allemaal ook deleten, dat was een soort euthanasie, dat was mooi want eerst was het een heel intact lijk en dan werd het een beetje mager vleesachtig en dan werd het uiteindelijk een skeletje!
Ja precies maar dan wilde ik alleen mannelijke of alleen vrouwelijke dorpelingen.
Oud 05-08-2008, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Ja precies maar dan wilde ik alleen mannelijke of alleen vrouwelijke dorpelingen.
...wtf, speelde je ook weleens om te winnen?
Oud 05-08-2008, 22:49
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
omg aoe
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 05-08-2008, 22:50
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
je kon het allemaal ook deleten, dat was een soort euthanasie, dat was mooi want eerst was het een heel intact lijk en dan werd het een beetje mager vleesachtig en dan werd het uiteindelijk een skeletje!
owja, als je iets selecteerde en op delete drukte kregen ze een spontane hartaanval
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 05-08-2008, 22:50
Verwijderd
Citaat:
...wtf, speelde je ook weleens om te winnen?
Juhhh Ik won veel te snel tot hard maar dan bij hardest vallen ze je meteen aan na drie minuten ofzo en ik ga dan eerst rondlopen met heel veel schapen ofzo in plaats van een leger bouwen en dan ga ik meteen dood.


Ik ga altijd een gigantisch rijk bouwen met belachelijk goede muren met towers en van die stone dingen en kastelen, en dan pas aanvallen
Oud 05-08-2008, 22:51
Verwijderd
Citaat:
owja, als je iets selecteerde en op delete drukte kregen ze een spontane hartaanval
ja echt he, en dan hoorde je ook heel hard 'EUUEUUUUUrrrrrgghhh' of een doodsratel in andere tonen.
Oud 05-08-2008, 22:52
Verwijderd
Dat doe ik ook altijd bij RTS games. Daarom bak ik er niets van online, ik speel veel te verdedigend.
Oud 05-08-2008, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Juhhh Ik won veel te snel tot hard maar dan bij hardest vallen ze je meteen aan na drie minuten ofzo en ik ga dan eerst rondlopen met heel veel schapen ofzo in plaats van een leger bouwen en dan ga ik meteen dood.


Ik ga altijd een gigantisch rijk bouwen met belachelijk goede muren met towers en van die stone dingen en kastelen, en dan pas aanvallen
Ohzo. Ik was een beetje een watje, er was maar één map dat ik echt leuk vond en dat speelde ik dan altijd, de rest niet

maar dan had je niet dat geprul met torens bouwen want het team zat op een ander eiland hehehe
Oud 05-08-2008, 22:53
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Juhhh Ik won veel te snel tot hard maar dan bij hardest vallen ze je meteen aan na drie minuten ofzo en ik ga dan eerst rondlopen met heel veel schapen ofzo in plaats van een leger bouwen en dan ga ik meteen dood.


Ik ga altijd een gigantisch rijk bouwen met belachelijk goede muren met towers en van die stone dingen en kastelen, en dan pas aanvallen
ik bouw ook altijd eerst een hele basis voordat ik ga aanvallen. anders kan ik het niet
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 05-08-2008, 22:53
Verwijderd
Os Mutantes
Oud 05-08-2008, 22:54
Verwijderd
oh nee, ik ren gewoon als een malle met twee man gelijk op de ander af /dwaas
Oud 05-08-2008, 22:54
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat doe ik ook altijd bij RTS games. Daarom bak ik er niets van online, ik speel veel te verdedigend.
met command and conquer generals bouw ik eerst een basis met extreem veel base defense. en de enige echte units die ik bouw zijn bommenwerpers, en die laat ik constant al zijn units en gebouwen bombarderen.

ik deed dat eerst op een lan, en die mensen werden helemaal moedeloos van mij
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 05-08-2008, 22:56
Verwijderd
Citaat:
oh nee, ik ren gewoon als een malle met twee man gelijk op de ander af /dwaas




Weet je wat mijn grote broer me jaren geleden heeft geleerd en bijzonder effectief was?

30 archers ofzo bouwen en daarmee rond gaan lopen, ze dan onder een speciaal commando zetten (wat je krijgt als je onderzoekt) en dat ze dan aanvallen allemaal samen op een ding als jij dat zegt. En zo een hele bevolking uitroeien En ook zo een voor een al die dingsies die de tegenstander dan wanhopig bouwt
Oud 05-08-2008, 22:56
Verwijderd
Citaat:
met command and conquer generals bouw ik eerst een basis met extreem veel base defense. en de enige echte units die ik bouw zijn bommenwerpers, en die laat ik constant al zijn units en gebouwen bombarderen.

ik deed dat eerst op een lan, en die mensen werden helemaal moedeloos van mij

hahaha geweldig, al die persoonlijke verschillen zo te zien ik zag een keer aoe op een lan, 6 man ofzo. En één team speelde dus heel rustig, waren heel lief hun oogstje aan het binnenhalen, toen er echt opeens al een gigáántisch leger van die andere drie op de stoep stond. Dus zij allemaal 'WTFtwtwtfttwfttftwtfttwtwfttft neeeeeeee mijn schapen!' en die andere 'hehehe lozerts'
Oud 05-08-2008, 22:57
Verwijderd
Ja, dat was dus als je AoE online ging spelen. Na 3 minuten kwam er dan iedere keer een ander gastje met 10 chariot archers om mijn 2 axemen af te slachten.
Oud 05-08-2008, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat was dus als je AoE online ging spelen. Na 3 minuten kwam er dan iedere keer een ander gastje met 10 chariot archers om mijn 2 axemen af te slachten.
Ik wil ook eens online spelen

Wij probeerden dat met allerlei codes enzo maar kregen het neit aan de gang dat je zeg maar met twee computers tegen een tegenstander kon, gewoon op losse adressen
Oud 05-08-2008, 22:59
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
hahaha geweldig, al die persoonlijke verschillen zo te zien ik zag een keer aoe op een lan, 6 man ofzo. En één team speelde dus heel rustig, waren heel lief hun oogstje aan het binnenhalen, toen er echt opeens al een gigáántisch leger van die andere drie op de stoep stond. Dus zij allemaal 'WTFtwtwtfttwfttftwtfttwtwfttft neeeeeeee mijn schapen!' en die andere 'hehehe lozerts'


Wij speelden ook 3 tegen 3. Ik weet niet precies wat onze tegenstanders probeerden, maar ik zat dus constant met vliegtuigen te kutten. En die gast naast mij zat een heel tankleger te bouwen. En als je dan samen aanvalt, en een beetje handig combineert, dan bombardeert de persoon met de vliegtuigen steeds alle anti tank ellende van de tegenstander, en daarna walst de persoon met de tanks over de rest heen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 05-08-2008, 23:00
Verwijderd
Online gamen verveelt snel bij dit soort games, omdat er van die leet gastjes zijn die het 10 uur per dag spelen en je dus inmaken. Idem bij FPS games.
Oud 05-08-2008, 23:01
Verwijderd
Citaat:


Wij speelden ook 3 tegen 3. Ik weet niet precies wat onze tegenstanders probeerden, maar ik zat dus constant met vliegtuigen te kutten. En die gast naast mij zat een heel tankleger te bouwen. En als je dan samen aanvalt, en een beetje handig combineert, dan bombardeert de persoon met de vliegtuigen steeds alle anti tank ellende van de tegenstander, en daarna walst de persoon met de tanks over de rest heen
jezus wat een mooi systeem dat is zo mooi he, echt Gewoon, stick to your plan, en kijken of het werkt
op die lan waren ook een paar jongens die in het leger zaten ooit ofzo, en die zaten dus echt de hele tijd leger jargon naar elkaar te roepen vooral tijdens rainbow six blabla las vegas
Oud 05-08-2008, 23:01
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Online gamen verveelt snel bij dit soort games, omdat er van die leet gastjes zijn die het 10 uur per dag spelen en je dus inmaken. Idem bij FPS games.
Ja echt he

Ik dacht dat 'goed' was met Quake 3, omdat ik de computer steeds inmaakte. Nou, dan ga je online en word je echt helemaal afgeslacht
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 05-08-2008, 23:01
Verwijderd
Ik speelde wel best veel RA2 online. Daar had ik kan expres een heel verdedigende map gemaakt met alleen een doorgang in het midden en superveel diamanten.
Oud 05-08-2008, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Ja echt he

Ik dacht dat 'goed' was met Quake 3, omdat ik de computer steeds inmaakte. Nou, dan ga je online en word je echt helemaal afgeslacht
man o man, als je nog geen epilepsie hebt, dan krijg je toch nog wel aanvallen bij quake III online
Oud 05-08-2008, 23:03
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
jezus wat een mooi systeem dat is zo mooi he, echt Gewoon, stick to your plan, en kijken of het werkt
op die lan waren ook een paar jongens die in het leger zaten ooit ofzo, en die zaten dus echt de hele tijd leger jargon naar elkaar te roepen vooral tijdens rainbow six blabla las vegas
Het was niet echt een plan, het gebeurde gewoon

Haha, rainbow six is ook vet Ik speel dat weleens bij een vriend op zn playstation 3. Dan gaan we met zn 2en tegen de computer. Dan is samenwerken echt gaaf. "JA! Ik zit nu daar!! En ik kom van links, als jij daarheen gaat, dan zus en zo!!!" of "Shit, daar zit een sniper! Oh, maar die flank ik wel even als jij hem bezighoudt!"
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 05-08-2008, 23:03
Verwijderd
Citaat:
met command and conquer generals bouw ik eerst een basis met extreem veel base defense. en de enige echte units die ik bouw zijn bommenwerpers, en die laat ik constant al zijn units en gebouwen bombarderen.

ik deed dat eerst op een lan, en die mensen werden helemaal moedeloos van mij
Huhu, dat doe ik ook, alleen dan echt ubersnel. En héééél veel torens bouwen, tot je op een gegeven moment helemaal niet meer hoeft te letten op wat er bij je basis gebeurt omdat alles wat er in de buurt loopt/rijdt/vliegt toch binnen enkele seconden aan gort geschoten wordt
Oud 05-08-2008, 23:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik speelde wel best veel RA2 online. Daar had ik kan expres een heel verdedigende map gemaakt met alleen een doorgang in het midden en superveel diamanten.
RA2 was wel heel gaaf online, trouwens, zolang je geen officieele games deed. Dan kreeg je namelijk een karretje met 5 engineers op je af en was je alles kwijt. In een minuut tijd.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 05-08-2008, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Het was niet echt een plan, het gebeurde gewoon

Haha, rainbow six is ook vet Ik speel dat weleens bij een vriend op zn playstation 3. Dan gaan we met zn 2en tegen de computer. Dan is samenwerken echt gaaf. "JA! Ik zit nu daar!! En ik kom van links, als jij daarheen gaat, dan zus en zo!!!" of "Shit, daar zit een sniper! Oh, maar die flank ik wel even als jij hem bezighoudt!"
jaaaaaaa en die gasten waren wel stoer enzo, best grote mond, maar eentje trok echt een pruillip als hij speelde en daar kreeg ik zo de slappe lach van
Oud 05-08-2008, 23:05
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik speelde wel best veel RA2 online. Daar had ik kan expres een heel verdedigende map gemaakt met alleen een doorgang in het midden en superveel diamanten.
bottlenecks <33

Citaat:
man o man, als je nog geen epilepsie hebt, dan krijg je toch nog wel aanvallen bij quake III online
dat is meestal even het wake-up moment van een lan echt hyper is dat.

we gingen ook call of duty 2 spelen. ook gaaf om te lannen minder hyper, maar ook niet echt langzaam.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 05-08-2008, 23:06
Verwijderd
Ja joh dat ken ik dan weer niet
Oud 05-08-2008, 23:06
Verwijderd
Citaat:
RA2 was wel heel gaaf online, trouwens, zolang je geen officieele games deed. Dan kreeg je namelijk een karretje met 5 engineers op je af en was je alles kwijt. In een minuut tijd.
Klopt ja.
Oud 05-08-2008, 23:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Huhu, dat doe ik ook, alleen dan echt ubersnel. En héééél veel torens bouwen, tot je op een gegeven moment helemaal niet meer hoeft te letten op wat er bij je basis gebeurt omdat alles wat er in de buurt loopt/rijdt/vliegt toch binnen enkele seconden aan gort geschoten wordt
Ja, want je basis in de gaten houden EN aanvallen tegelijk is kut.

Citaat:
jaaaaaaa en die gasten waren wel stoer enzo, best grote mond, maar eentje trok echt een pruillip als hij speelde en daar kreeg ik zo de slappe lach van
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 05-08-2008, 23:07
Verwijderd
Citaat:
bottlenecks <33
Ja, dat was cool want dan kreeg je dus van die gevechten tussen die grote kanonnen van de French, of legers van honderden rocketeers/tanks etc.
Oud 05-08-2008, 23:08
Verwijderd
Hé, ik luister nu naar muziek van de Braziliaanse minister van Cultuur.
Oud 05-08-2008, 23:08
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, dat was cool want dan kreeg je dus van die gevechten tussen die grote kanonnen van de French, of legers van honderden rocketeers/tanks etc.
Verdedigen is dan relatief makkelijk. Want je kunt daar alles volbouwen met defense en gewoon wachten tot de vijand binnen range komt.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 05-08-2008, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Ja, want je basis in de gaten houden EN aanvallen tegelijk is kut.


Inderdaad. En daarna gewoon echt drie/vier vliegvelden of war factories bouwen die echt 200 units van hetzelfde type bouwen. Bombardeervliegtuigen of dikke ubertanks ofzo. Om vervolgens lekker binnen 3 minuten over de hele basis van je tegenstander(s) te walsen
Oud 05-08-2008, 23:09
Verwijderd
hahahaha op mijn toppunt van gamelameheid, had ik een clan in een online game focking demo , inclusief website en spotprenten over vijandige clans
één map, teveel mensen, die allemaal te gierig waren om de hele game te kopen. En shit, ik had echt de tijd van mijn leven
Oud 05-08-2008, 23:09
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
First person shooters lannen is ook gewoon gaaf omdat je dan naar elkaar kunt schreeuwen enzo. "AAAHH FOK!!! IK ZAG JE!!" of "Ehm, hey, Tim, draai je eens om BAM!!! HAHAHAHahhahahaaha".
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37.