Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2009, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Wilders is dan ook niet alleen maar door retoriek groot geworden.
Daarnaast is de kans groot dat over 10 jaar de PVV verdwenen is. Het electoraat van Wilders is enorm vluchtig; even geleden stond TON ook nog op 20 zetels.
Advertentie
Oud 30-10-2009, 13:53
KrisGrim
Avatar van KrisGrim
KrisGrim is offline
Wilders is een geboren retoricus.
Oud 30-10-2009, 14:52
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Niet in de laatste plaats omdat de PVV al heel veel succes heeft gehad.
Welke veranderingen die je hebt opgesomds zijn doorgevoerd door de PVV, en welke door de andere partijen?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 30-10-2009, 15:02
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
Welke veranderingen die je hebt opgesomds zijn doorgevoerd door de PVV, en welke door de andere partijen?
Daar gaat het niet om. Zonder de PVV hadden deze veranderingen niet plaatsgevonden.
Oud 30-10-2009, 22:14
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Nogal irrelevant, het is zeker storend dat fundamentalistisch religieus materiaal wordt gepropageerd door welk kanaal dan ook en zeker de publiekelijke kanalen.

Dat geldt overigens net zo goed voor het storende christelijke geneuzel.

het gejank van kuifje is dat het over iets gaat van 1995, het verloren decennium zelfs.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 31-10-2009, 10:53
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Welke veranderingen die je hebt opgesomds zijn doorgevoerd door de PVV, en welke door de andere partijen?
Het is zoals HTID al stelde. Kern van het succes van de PVV is dat je als bestuurder niet zomaar meer voortrekken van Moslims kunt toestaan of toepassen zonder een rel te veroorzaken. "Oh, wacht, we zullen speciaal omdat jullie Moslims zijn de belastingportemonnee trekken en jullie feest betalen" (Utrecht en Zeist) was vroeger normaal, maar tegenwoordig een recept om je naam morgen in alle kranten te hebben.

Dat is het effect van de PVV. Het maatschappelijk klimaat is zo verandert dat die specifieke vorm van discriminatie veel minder geaccepteerd is geworden, en minder vaak voorkomt.

Mensen zijn wakker geworden door de ophef, en bestuurders van andere partijen realiseren zich dat wanneer ze doorgaan zoals vroeger, ze grote kans lopen dat er volgende verkiezingen iemand anders op hun stoel komt te zitten die er wel iets mee doet. Dat creëerde de urgentie die nodig was.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 31-10-2009, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Het is zoals HTID al stelde. Kern van het succes van de PVV is dat je als bestuurder niet zomaar meer voortrekken van Moslims kunt toestaan of toepassen zonder een rel te veroorzaken. "Oh, wacht, we zullen speciaal omdat jullie Moslims zijn de belastingportemonnee trekken en jullie feest betalen" (Utrecht en Zeist) was vroeger normaal, maar tegenwoordig een recept om je naam morgen in alle kranten te hebben.

Dat is het effect van de PVV. Het maatschappelijk klimaat is zo verandert dat die specifieke vorm van discriminatie veel minder geaccepteerd is geworden, en minder vaak voorkomt.

Mensen zijn wakker geworden door de ophef, en bestuurders van andere partijen realiseren zich dat wanneer ze doorgaan zoals vroeger, ze grote kans lopen dat er volgende verkiezingen iemand anders op hun stoel komt te zitten die er wel iets mee doet. Dat creëerde de urgentie die nodig was.
Alsof de gemiddelde PVV-stemmer op de hoogte is van akkefietjes bij lokale overheden.
Oud 31-10-2009, 12:07
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nogal irrelevant, het is zeker storend dat fundamentalistisch religieus materiaal wordt gepropageerd door welk kanaal dan ook en zeker de publiekelijke kanalen.
Er wordt niets gepropageerd, er wordt enkel verwezen naar de Islam.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-10-2009, 13:59
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Er wordt niets gepropageerd, er wordt enkel verwezen naar de Islam.
Ach, allah akbar, god is groot, kerkklokken op zondagmorgen, fundamentalistisch koopzondagen tegen proberen te houden, de oproep voor het ochtendgebed etc etc...

allemaal propageren van fundamentalistische religie, schadelijk en vooral storend.

ik wil niet direct beweren dat het kind met die intentie dat nummer heeft gemaakt (als het kind dat al heeft gedaan) maar hoe dan ook blijft het geval dat het zeer storend is dat er "verwezen" wordt naar religie via publieke kanalen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 31-10-2009, 14:07
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Alsof de gemiddelde PVV-stemmer op de hoogte is van akkefietjes bij lokale overheden.
Eigenlijk wel, ja. En zelfs anders was het feit dat jij je elitair gedraagt nog geen argumentatie op zich, ik geloof zelfs dat er vorige pagina was opgeroepen om te stoppen met groepen of partijen dom te noemen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 31-10-2009, 14:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
ik wil niet direct beweren dat het kind met die intentie dat nummer heeft gemaakt (als het kind dat al heeft gedaan) maar hoe dan ook blijft het geval dat het zeer storend is dat er "verwezen" wordt naar religie via publieke kanalen.
Natuurlijk is dat nummer niet door dat kind geschreven.

Maar waarom is het storend dat er verwezen wordt naar fenomenen die in onze samenleving bestaan? Mag er in kinderprogramma's ook niet verwezen worden naar oorlogen?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-10-2009, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk wel, ja. En zelfs anders was het feit dat jij je elitair gedraagt nog geen argumentatie op zich, ik geloof zelfs dat er vorige pagina was opgeroepen om te stoppen met groepen of partijen dom te noemen.
Nee, helemaal niet. En dat heeft niets met elitair zijn te maken, want zelfs de gemiddelde D66-stemmer is niet op de hoogte van genoemde akkefietjes.
Oud 31-10-2009, 19:07
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Natuurlijk is dat nummer niet door dat kind geschreven.

Maar waarom is het storend dat er verwezen wordt naar fenomenen die in onze samenleving bestaan? Mag er in kinderprogramma's ook niet verwezen worden naar oorlogen?
Wat heeft dat met elkaar te maken, ik zeg nergens dat het niet mag, ik zeg dat het storend is om in liedjes 20+ keer god is groot te roepen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 31-10-2009, 19:28
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat heeft dat met elkaar te maken, ik zeg nergens dat het niet mag, ik zeg dat het storend is om in liedjes 20+ keer god is groot te roepen.
En waarom? Er wordt nergens in dat nummer gezegd dat KvK die mening heeft.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-10-2009, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Nee, helemaal niet. En dat heeft niets met elitair zijn te maken, want zelfs de gemiddelde D66-stemmer is niet op de hoogte van genoemde akkefietjes.
Dankzei Geenstijl wel.
Oud 31-10-2009, 20:51
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
D66'ers lezen toch geen Geenstijl?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-10-2009, 20:55
Verwijderd
http://pechtold.hyves.nl/blog/

aan de rechterkant, favoriete links.

Al was het eigenlijk @ de pvv-stemmer.
Oud 31-10-2009, 21:35
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
En waarom? Er wordt nergens in dat nummer gezegd dat KvK die mening heeft.
Dat is geen voorwaarde voor mij om religieuze propaganda storend te vinden, als het niet bij KvK was maar bij popstars was het nog steeds net zo irritant.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 31-10-2009, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Dat is geen voorwaarde voor mij om religieuze propaganda storend te vinden, als het niet bij KvK was maar bij popstars was het nog steeds net zo irritant.
Dit is religieuze propaganda.
Oud 31-10-2009, 23:05
Verwijderd
Het erkennen van (religieuze) fenomenen is iets heel anders dan het propageren ervan. En er wordt naar mijn mening weer eens veel te veel ophef gemaakt over iets onbenulligs.
Oud 01-11-2009, 00:40
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat is geen voorwaarde voor mij om religieuze propaganda storend te vinden, als het niet bij KvK was maar bij popstars was het nog steeds net zo irritant.
Dit is net zo goed religieuze propaganda als een biografie van Hitler nazipropaganda is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-11-2009, 00:45
Verwijderd
Uh, ik had dit toch in het Algemene Tiswah-topic geplaatst? Waarom is dit opeens een los topic geworden?

Zo discussiewaardig is niet nieuws niet en nu lijk ik ook nog eens een zeikende retard omdat men denkt dat ik over zoiets onbenulligs een nieuw topic heb geopend.

Laatst gewijzigd op 01-11-2009 om 01:02.
Oud 01-11-2009, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Dit is religieuze propaganda.


lol
Oud 01-11-2009, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Uh, ik had dit toch in het Algemene Tiswah-topic geplaatst? Waarom is dit opeens een los topic geworden?

Zo discussiewaardig is niet nieuws niet en nu lijk ik ook nog eens een zeikende retard omdat men denkt dat ik over zoiets onbenulligs een nieuw topic heb geopend.
Hahaha, nee, maar zodra men meer zegt dan "goh" "haha" of "omg", dan wordt er een nieuw topic geopend.
Oud 01-11-2009, 13:17
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Dit is religieuze propaganda.
Citaat:
Het erkennen van (religieuze) fenomenen is iets heel anders dan het propageren ervan. En er wordt naar mijn mening weer eens veel te veel ophef gemaakt over iets onbenulligs.
Citaat:
Dit is net zo goed religieuze propaganda als een biografie van Hitler nazipropaganda is.
Jullie hebben recht op je mening maar leuzen die herhaaldelijk gebruikt worden onder het vermoorden van andere mensen en door gewelddadige fracties zoals o.a. de Hofstadgroep, Al Qaeda, de Taliban en de Moren (om er enkele te noemen) vind ik religieuze propaganda en storend wanneer ze gebruikt worden (in mijn land waarvan ik ooit dacht dat we boven zulke middeleeuwse gedachtengangen stonden.)
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 01-11-2009 om 13:23.
Oud 01-11-2009, 15:07
Verwijderd
tja geeft maar weer es aan hoe ver we heen zijn, schaam je om zoiets in een KINDERlied te proppen, dat het 16 jaar geleden is maakt geen zak uit, het is en blijft een schande
Oud 01-11-2009, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Jullie hebben recht op je mening maar leuzen die herhaaldelijk gebruikt worden onder het vermoorden van andere mensen en door gewelddadige fracties zoals o.a. de Hofstadgroep, Al Qaeda, de Taliban en de Moren (om er enkele te noemen) vind ik religieuze propaganda en storend wanneer ze gebruikt worden (in mijn land waarvan ik ooit dacht dat we boven zulke middeleeuwse gedachtengangen stonden.)
Er zijn een hoop slechte mensen die het woord "de" gebruikt hebben. Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat er nog altijd liedjes met het woord "de" zijn.
Oud 01-11-2009, 17:49
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Er zijn een hoop slechte mensen die het woord "de" gebruikt hebben. Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat er nog altijd liedjes met het woord "de" zijn.
Doe niet zo belachelijk. Je weet best hoe een term beladen kan raken.

Ter vergelijking: hoe debiel zou iemand zijn die met armbanden met hakenkruizen gaat rondlopen, en dan als er problemen van komen luid roept dat het Hindoeïstische gelukssymbolen zijn. Dat zijn ze ook, maar daar staan ze niet meer voor.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 01-11-2009, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Doe niet zo belachelijk. Je weet best hoe een term beladen kan raken.

Ter vergelijking: hoe debiel zou iemand zijn die met armbanden met hakenkruizen gaat rondlopen, en dan als er problemen van komen luid roept dat het Hindoeïstische gelukssymbolen zijn. Dat zijn ze ook, maar daar staan ze niet meer voor.
En als het nou gewoon een hindoeïst is?
Oud 01-11-2009, 17:57
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
En als het nou gewoon een hindoeïst is?
Jammer voor hem.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 01-11-2009, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Jammer voor hem.
Wat is er met deze maatschappij aan de hand zeg. Iedereen is maar beledigd en niemand kan iets in context plaatsen.
Oud 01-11-2009, 18:41
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Wat is er met deze maatschappij aan de hand zeg. Iedereen is maar beledigd en niemand kan iets in context plaatsen.
Ja, inderdaad. Ik snap ook niet waarom de PVV zoveel wrevel oproept. Kunnen de mensen die daar over vallen niet iets anders doen dan zich over niks aangevallen voelen? Kunnen ze het niet gewoon in de context plaatsen?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 01-11-2009, 18:54
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Doe niet zo belachelijk. Je weet best hoe een term beladen kan raken.

Ter vergelijking: hoe debiel zou iemand zijn die met armbanden met hakenkruizen gaat rondlopen, en dan als er problemen van komen luid roept dat het Hindoeïstische gelukssymbolen zijn. Dat zijn ze ook, maar daar staan ze niet meer voor.
En dat hakenkruis is dan ook beladen omdat iedereen weet waar het voor gebruikt is en iedereen het ook als een symbool ziet voor gebeurtenissen en denkbeelden in de oorlog. Als je eerst uit moet leggen waarom iets beladen is, is het niet beladen. En geen hond die nog geeft om die afgeslachte kruisvaarders.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 01-11-2009, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Ja, inderdaad. Ik snap ook niet waarom de PVV zoveel wrevel oproept. Kunnen de mensen die daar over vallen niet iets anders doen dan zich over niks aangevallen voelen? Kunnen ze het niet gewoon in de context plaatsen?
Welke context? Vreemdelingenhaat?

Ik hou niet van 'jij was eerst'-achtige taferelen, maar de PVV pakte een onschuldig kinderliedje en schopt er een *enorm* drama om.
Oud 01-11-2009, 19:19
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Als je eerst uit moet leggen waarom iets beladen is, is het niet beladen. En geen hond die nog geeft om die afgeslachte kruisvaarders.
Ook niet altijd. Soms delen mensen gewoon niet dezelfde ideeën. Door dialoog vind je daarna een bepaald station daar tussenin.

Maar dan moeten mensen wel eerst tot een dialoog bereid zijn.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 01-11-2009, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Jullie hebben recht op je mening maar leuzen die herhaaldelijk gebruikt worden onder het vermoorden van andere mensen en door gewelddadige fracties zoals o.a. de Hofstadgroep, Al Qaeda, de Taliban en de Moren (om er enkele te noemen) vind ik religieuze propaganda en storend wanneer ze gebruikt worden (in mijn land waarvan ik ooit dacht dat we boven zulke middeleeuwse gedachtengangen stonden.)
Man, ik zeg dagelijks meer dan 10 keer allahu akhbar. Overdrijf je niet heel erg?
Oud 01-11-2009, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Man, ik zeg dagelijks meer dan 10 keer allahu akhbar. Overdrijf je niet heel erg?
Inderdaad het is gewoon een vorm van gebed nou ophouden met zeiken iedereen. Ga maar eens onderzoeken hoe ver de Grijze Wolven ondertussen in Nederland hun ding kunnen doen bijvoorbeeld.
Oud 01-11-2009, 21:44
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Man, ik zeg dagelijks meer dan 10 keer allahu akhbar. Overdrijf je niet heel erg?
Of misschien zou jij meer open moeten staan voor andermans mening in plaats van het zonder nadenken direct af te doen 'omdat jij het nu eenmaal doet'.

Niet echt ruimdenkend om niet eens na te denken over de mogelijke bezwaren van anderen, ten slotte. En je bent niet de enige die er op zo'n botte afwijzende manier mee omgaat.

Ik had je bijvoorbeeld wel in staat geacht om te beseffen dat er een verschil bestaat tussen de context. In een (afgesloten) moskee is het een andere context dan op straat.
Ik zeg als iets jammer is ook "zonde" en dat is dan gewoon taalgebruik. Als er morgen een zwaar evangelisch type voor mijn deur staat die "zonde" begint te gillen over mij, is er een goede kans dat er ongelukken gebeuren. Het gaat om de context.

Dus probeer je eens de bezwaren in te denken van het nadrukkelijk gebruiken van zo'n religieuze kreet in een andere setting dan waar het thuishoort.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 01-11-2009, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Of misschien zou jij meer open moeten staan voor andermans mening in plaats van het zonder nadenken direct af te doen 'omdat jij het nu eenmaal doet'.

Niet echt ruimdenkend om niet eens na te denken over de mogelijke bezwaren van anderen, ten slotte. En je bent niet de enige die er op zo'n botte afwijzende manier mee omgaat.

Ik had je bijvoorbeeld wel in staat geacht om te beseffen dat er een verschil bestaat tussen de context. In een (afgesloten) moskee is het een andere context dan op straat.
Ik zeg als iets jammer is ook "zonde" en dat is dan gewoon taalgebruik. Als er morgen een zwaar evangelisch type voor mijn deur staat die "zonde" begint te gillen over mij, is er een goede kans dat er ongelukken gebeuren. Het gaat om de context.

Dus probeer je eens de bezwaren in te denken van het nadrukkelijk gebruiken van zo'n religieuze kreet in een andere setting dan waar het thuishoort.
Ik laat alleen maar even zien dat "allahu akhbar" niet gelijk staat aan "sieg heil" bijvoorbeeld. Waarom maakt PVV zich niet druk om de "god zij met ons" tekst op onze euro's? Of waarom zeg jij niet dat dit religieuze propaganda is?
Oud 01-11-2009, 22:18
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Daar gaat het niet om. Zonder de PVV hadden deze veranderingen niet plaatsgevonden.
[bron]
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 02-11-2009, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Of misschien zou jij meer open moeten staan voor andermans mening in plaats van het zonder nadenken direct af te doen 'omdat jij het nu eenmaal doet'.
Right back at ya (k)
Oud 02-11-2009, 04:37
Spengler
Spengler is offline
Citaat:
Ik had je bijvoorbeeld wel in staat geacht om te beseffen dat er een verschil bestaat tussen de context. In een (afgesloten) moskee is het een andere context dan op straat.
En beide situaties zijn weer geheel anders dan die van een religieus geïnspireerde strijd tegen ongelovigen.
__________________
Ideas have consequences
Oud 02-11-2009, 06:59
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik laat alleen maar even zien dat "allahu akhbar" niet gelijk staat aan "sieg heil" bijvoorbeeld.
Da's een kwestie van de ontvanger, en niet van de zender van communicatie. De rest is jij-ook argumentatie, daar ga ik niet op in.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 02-11-2009, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Da's een kwestie van de ontvanger, en niet van de zender van communicatie. De rest is jij-ook argumentatie, daar ga ik niet op in.
Zo kun je alles wel goedpraten wat in je straatje past.
Maar zelfs jij moet toegeven dat kamervragen over een KVK-liedje van 16 jaar oud, toch enigsinds belachelijk is.
Oud 02-11-2009, 10:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Doe niet zo belachelijk. Je weet best hoe een term beladen kan raken.

Ter vergelijking: hoe debiel zou iemand zijn die met armbanden met hakenkruizen gaat rondlopen, en dan als er problemen van komen luid roept dat het Hindoeïstische gelukssymbolen zijn. Dat zijn ze ook, maar daar staan ze niet meer voor.
Allah akbar is voor de gemiddelde Nederlander niet op een dergelijke manier beladen, en zestien jaar geleden al helemaal niet.

Bovendien lijk je steeds te vergeten dat nergens in dat nummer gezongen wordt dat god groot is. Er wordt alleen gezongen 'god is groot'. Dat is heel iets anders.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 02-11-2009, 10:53
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
[bron]
Het nieuws/ actualiteitenprogramma's. Partijen bewegen zich meer in de richting van de PVV om zo stemmers te behouden. De PVDA sprak laatst over Marokkaanse criminelen 'keihard aanpakken'. Dat hadden ze 10 jaar geleden nooit, maar dan ook nooit gezegd.

Hetzelfde zag je ook bij Fortuyn. Toen hij boven de 40 zetels kwam begonnen VVD PVDA en CDA hem ook na te praten en is er ook veel aandacht gegaan naar onderwerpen waar hij het over had.

Zie ook:
http://www.refdag.nl/artikel/47668/I...+dan+ooit.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pim_Fortuyn#Invloed
Oud 02-11-2009, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Da's een kwestie van de ontvanger, en niet van de zender van communicatie. De rest is jij-ook argumentatie, daar ga ik niet op in.
Natuurlijk gaat het om de zender, hoe kun je diegene anders wat verwijten?
Oud 02-11-2009, 14:49
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Natuurlijk gaat het om de zender, hoe kun je diegene anders wat verwijten?
Volgens mij werkt het niet zo dat mensen aanstoot nemen aan wat zij zelf zeggen hoor.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 02-11-2009, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Het nieuws/ actualiteitenprogramma's. Partijen bewegen zich meer in de richting van de PVV om zo stemmers te behouden. De PVDA sprak laatst over Marokkaanse criminelen 'keihard aanpakken'. Dat hadden ze 10 jaar geleden nooit, maar dan ook nooit gezegd.

Hetzelfde zag je ook bij Fortuyn. Toen hij boven de 40 zetels kwam begonnen VVD PVDA en CDA hem ook na te praten en is er ook veel aandacht gegaan naar onderwerpen waar hij het over had.

Zie ook:
http://www.refdag.nl/artikel/47668/I...+dan+ooit.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pim_Fortuyn#Invloed
Dat was bij Janmaat ook al zo maar toen deden ze het veel effectiever
Oud 02-11-2009, 19:15
Verwijderd
Met andere woorden: PVV is de beste want iedereen aapt ze na. Doet me denken aan dat debat vlak voor de europese verkiezingen. PVV had een mening en ineens was iedereen het daarmee eens.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.