Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2010, 19:30
Violet Vivian
Avatar van Violet Vivian
Violet Vivian is offline
Bonjour, ciao (aangezien ik nog steeds niet zeker weet of je ciao ook als begroeting kunt zeggen, maar dat terzijde)

Well, ik heet Vivian, wat in het Latijn leven betekent. Ik ben vijftien jaartjes jong en ik woon in Zuid-Holland met mijn ouders en mijn kat Phoebe (die overigens een mannetje is in plaats van een vrouwtje, ironisch genoeg). Ik heb nog één oudere zus en ik zit in de vierde klas van het VMBO-TL. Ik zit op het speciaal onderwijs omdat ik gehandicapt ben, waardoor ik last heb van osteoporose, veel buikgriep, slechthorendheid, slechtziendheid en een soort van chronische vermoeidheid. Dankzij het schoolsysteem daar doe ik ook in twee jaar examen, en als ik met het VMBO klaar ben ga ik de havo doen. Daarna wil ik graag journalistiek of een lerarenopleiding Nederlands doen. Mijn lievelingsvakken zijn geschiedenis, maatschappijleer, Frans en Engels, en ik sta overal wel goed voor xD Ik ben vooral in de Nederlandse taal heel goed, wat ook komt doordat ik altijd al dol ben geweest op lezen en dat ook heel veel doe.
Brengt me bij het volgende punt: mijn hobby's zijn lezen, schrijven, koken, paardrijden en allerlei tv-series kijken. Ik lees vooral fantasy en drama, maar ook historische romans. Ik ben wat je zou kunnen noemen een Twilight-fangirl, maar niet vanwege Robert Pattinson - maar omdat ik de boeken gewoon echt goed vind. Daarnaast lees ik ook veel Virginia Andrews, Stravaganza, Harrry Potter en ook gewoon 'losse' auteurs. Ik schrijf zelf ook, eigenlijk alleen lange verhalen. Op het moment werk ik aan drie verschillende: een highschool verhaal, een historische roman en een fantasyverhaal.
Ik rijd al bijna twee jaar wekelijks paard en heb dat ook altijd heel erg leuk gevonden. Het is zo ongeveer de enige sport die ik écht leuk vind en die ook écht mogelijk is in verband met mijn beperkingen. In mijn vrije tijd zit ik toch het meeste achter mijn laptop, ook omdat ik weinig naar school ga, maar ik ben ook dol op tv-series. Ik kijk van alles: Gossip Girl, 90210, Lost, Desperate Housewives, Grey's Anatomy, Ghost Whisperer, Charmed, Friends, Private Practice, America's Next Top Model en The Vampire Diaries. Sommige series kijk ik op dvd en ik vind het ook heel leuk om samen met mijn vader voor de tv te zitten.

Verderr... ik ben verslaafd aan musicals, aan Disney (ik spaar ook snowglobes en muziekdoosjes van Disney), verzot op paars, oorbellen, haarbanden en preppy kleding, verknocht aan Italië en dan vooral de 17e-eeuwse geschiedenis van dat land, elfjes (naast snowglobes spaar ik ook beeldjes van elfjes), knuffels, fotoshoots doen met vriendinnen en op internet forummen. Oja, en ik speel heel vaak suffe downloadspelletjes, meer om de tijd te verdrijven en omdat ze gewoon stiekem heeeel cute kunnen zijn xD
Qua muziek hou ik van Taylor Swift, Hilary Duff en Madonna, ik kijk vooral graag romantische comedyfilms en Disney, ik hou van culturen ontdekken en bepaalde dingen in bepaalde levens uitpluizen (zoals foto's zoeken van snoepjes, mode, voedsel, dat soort dingen). Ik ben rooms-katholiek en geloof ook in bepaalde bovennatuurlijke zaken.
Anything else? Ask me, ik hou van vraagjes beantwoorden!
__________________
A mirror is a reflection of your soul and always shows you who you truly are.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2010, 11:28
Verwijderd
hoi
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 18:38
Verwijderd
Dit vind ik nou een echt heel goed introductietopic. Ik vind je dan ook nu al aardig
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 18:40
Verwijderd
Overigens, Mientje. Hoor je haar nu niet dolblij te vertellen dat jij ook Vivian heet?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 21:01
Verwijderd
hoi!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2010, 19:36
Dimitrib
Avatar van Dimitrib
Dimitrib is offline
Kijk dat is nou een goede introductie! Welkom!
__________________
¯\(°_o)/¯
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2007 meeting na examen
rensd
143 14-06-2007 09:35
De Kantine Foto's van toen en nu!
Verwijderd
106 05-10-2005 20:01
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Spaans of Italiaans
Mahonie
27 12-09-2005 15:23
De Kantine Ben jij sterker dan de forummer boven jou?
Verwijderd
449 23-02-2004 18:51
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Ciao bella
blackfairy
10 08-06-2003 12:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50.