Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2002, 08:58
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
voor je verjaardag. Een hele grote knuffelbeer. Ik heb net mijn kamer helemaal ingericht + veranderd naar hoe ik het wil. En hij is perfect.
En dan krijg ik voor mn verjaardag een cadeau van mn vriend. Zo'n hele grote beige knuffelbeer. Hij neemt super veel plaats in, en wat helemaal erg is is dat hij helemaal niet qua kleur en stijl bij mijn kamer past.
Heb ik net een mooie kamer, komt dit erbij ik weet echt niet wat ik moet doen!
Ik vind het echt heel lelijk, en ik kan hem ook nergens wegstoppen of op een onopvallende plaats zetten want hij is echt enorm.
Ik kan hem toch niet zomaar op zolder zetten ofzo
en eerlijk tegen hem zeggen wil ik best. Maar ik vind het zo lullig voor hem want hij vond het zo'n leuk idee. Hij was zo trots op zn cadeau.
help me...
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2002, 09:01
Verwijderd
Waar sommige mensen zich druk om maken *zucht*
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 09:03
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
******** schreef:
Waar sommige mensen zich druk om maken *zucht*
nee maar ik meen het
mijn ouders zijn pas gescheiden, en het enige waar ik hoop op had was een mooie kamer. Nu heb ik het mijn droomkamer gemaakt en krijg ik dit erbij.
Ik meen het serieus. ik vind het echt niet leuk
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 09:07
Verwijderd
Ik lees net dat je ouders zijn gescheiden, betekend dat dan ook dat je 2 kamers hebt (1 bij je vader en 1 bij de moeder??)
Dan kun je die beer misschien in je andere kamer zetten.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 09:11
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
LittleStar3 schreef:
Ik lees net dat je ouders zijn gescheiden, betekend dat dan ook dat je 2 kamers hebt (1 bij je vader en 1 bij de moeder??)
Dan kun je die beer misschien in je andere kamer zetten.
njah het ligt nog een beetje moeilijk. Mn vader heeft onze kamers een beetje veranderd. Dus eigen kasten ingezet enzo. We krijgen wel bedden. Maar er staan verder geen spullen van mij dus ik denk niet dat dat een optie is
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 09:12
Verwijderd
ooooch meid, als je hem niet wilt dan moet je t niet aanpakken, tja ik zou t niet erg vinden als ik een grote knuffel krijg van mijn vriend en hij "past"niet bij mijn kamer, zet hem lekker op mijn bed neer, valt ie lekker op! ja dat kan mij namen niks schelen.

Dan wordt hij door de weeks als mijn vriend er niet is mijn bedpartner(ik kan lekkerder slapen als de kat of mijn vriend in mijn kamer is, als ie groot is kan ie mijn vriend tijdelijk vervangen)


tja t is maar waar je je druk om maakt
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 09:15
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ooooch meid, als je hem niet wilt dan moet je t niet aanpakken, tja ik zou t niet erg vinden als ik een grote knuffel krijg van mijn vriend en hij "past"niet bij mijn kamer, zet hem lekker op mijn bed neer, valt ie lekker op! ja dat kan mij namen niks schelen.

Dan wordt hij door de weeks als mijn vriend er niet is mijn bedpartner(ik kan lekkerder slapen als de kat of mijn vriend in mijn kamer is, als ie groot is kan ie mijn vriend tijdelijk vervangen)


tja t is maar waar je je druk om maakt
Het ding past niet eens in mn bed zo groot is het
naja het kan wel, maar dan kan ik er zelf niet meer in want het id net zo breed als mijn bed en bijna even lang.... (hij is ong. even groot als ik alleen dan 2x zo breed...)
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Starrie schreef:
Het ding past niet eens in mn bed zo groot is het
naja het kan wel, maar dan kan ik er zelf niet meer in want het id net zo breed als mijn bed en bijna even lang.... (hij is ong. even groot als ik alleen dan 2x zo breed...)


man dat is toch hartstikke lief!(weet jij hoe duur die krengen tegenwoordig zijn!)

als ie niet bij je kamer past maakt je er een pakje voor weet ik veel!

mijn ex had me ook een fel roze kussentje gegeven wat ook niet bij mijn kamer paste(jungle look) maar hij verdween steeds op onverklaarbare wijze achter mijn bed ,dat kun jij volgens mij niet echt gebruiken als excuus he

een gegeven paard niet in de mond kijken,daar heb je niks aan, en beige staat toch in principe bij alle kamers?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Starrie schreef:
(hij is ong. even groot als ik alleen dan 2x zo breed...)
LoL
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 09:27
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
nou als het dan zo'n probleem is zet je m in de kast of achter de deur, en als je vriend dan langskomt pleur je 'm op je bed.
wees blij dat je zoiets krijgt..
ik heb van mn vriendje laatst een lamp gekregen die ook niet echt op m'n kamer past qua stijl, maar boeiend, hij staat naast m'n bed, tis me dierbaar omdat ik het van hem gekregen heb, boeiend dat het niet zo mooi staat zeg
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 09:27
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
man dat is toch hartstikke lief!(weet jij hoe duur die krengen tegenwoordig zijn!)

als ie niet bij je kamer past maakt je er een pakje voor weet ik veel!

mijn ex had me ook een fel roze kussentje gegeven wat ook niet bij mijn kamer paste(jungle look) maar hij verdween steeds op onverklaarbare wijze achter mijn bed ,dat kun jij volgens mij niet echt gebruiken als excuus he

een gegeven paard niet in de mond kijken,daar heb je niks aan, en beige staat toch in principe bij alle kamers?
ik heb een oosterse kamer..... dus zo'n grote beige knuffelbeer is echt

en hij heeft het ding met korting gekregen want hij werkt in een speelgoedzaak
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 09:29
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
Esmée schreef:
nou als het dan zo'n probleem is zet je m in de kast of achter de deur, en als je vriend dan langskomt pleur je 'm op je bed.
wees blij dat je zoiets krijgt..
Ik weet dat ik blij moet zijn. Ik vind het ook heel lief van hem. Maar ik heb hem gewaarschuwd dat ie beter niet iets voor mn kamer kon kopen! enne ik zou het graag willen doen in de kast of achter de deur MAAR HIJ IS TE GROOT!!!!!!!!!!
1,5 meter breed en ik schat 1.65 m hoog
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 09:31
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Starrie schreef:
ik heb een oosterse kamer..... dus zo'n grote beige knuffelbeer is echt

en hij heeft het ding met korting gekregen want hij werkt in een speelgoedzaak
dan zou ik toch maar tegen hem melden dat ie niet echt past bij je kamerinterieur.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 09:31
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
dan zou ik toch maar tegen hem melden dat ie niet echt past bij je kamerinterieur.
tja het moet maar
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 09:35
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Starrie schreef:
tja het moet maar
anders blijf je je ergeren en nu is het wle in 1x opgelost, wel ff moeilijk maar het zorgt er toch ookw eer voor dat je eerlijk en open in je relatie bent.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 09:37
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
anders blijf je je ergeren en nu is het wle in 1x opgelost, wel ff moeilijk maar het zorgt er toch ookw eer voor dat je eerlijk en open in je relatie bent.
ja dat klopt
ik vind het zo zielig.
Maar het is gewoon echt lelijk
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Starrie schreef:
ik heb een oosterse kamer..... dus zo'n grote beige knuffelbeer is echt

en hij heeft het ding met korting gekregen want hij werkt in een speelgoedzaak
nuo en t gaat om t feit dat je t hebt gekregen! ga naar de markt koop een fel roze of paarse stof en maak er een stuier van, ben je ook meteen klaar.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 09:40
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
nuo en t gaat om t feit dat je t hebt gekregen! ga naar de markt koop een fel roze of paarse stof en maak er een stuier van, ben je ook meteen klaar.
dan blijft ie nog te groot...
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-12-2002, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Starrie schreef:
dan blijft ie nog te groot...
snij van zijn middel naar beneden eraf


tja ik weet t ook niet misschien dat je t kunt terug brengen en van dat geld een leuk armbandje ofzo kunt kopen met zijn naam erin ofzo
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 09:46
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
snij van zijn middel naar beneden eraf


tja ik weet t ook niet misschien dat je t kunt terug brengen en van dat geld een leuk armbandje ofzo kunt kopen met zijn naam erin ofzo
hij zei dat ie daar eerst over aant twijfelen was, maar hij wist niet zeker of ik het wel mooi vond
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Starrie schreef:
hij zei dat ie daar eerst over aant twijfelen was, maar hij wist niet zeker of ik het wel mooi vond
nou dan doe je t toch zo! dan zeg je dat je daar meer waarde aan hecht ofzo, omdat je t altijd bij je kunt hebben en een knuffel niet eens in bed kan nemen, maar vraagt ie dan niet wat je leuker zou vinden ofzo?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 09:52
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
nou dan doe je t toch zo! dan zeg je dat je daar meer waarde aan hecht ofzo, omdat je t altijd bij je kunt hebben en een knuffel niet eens in bed kan nemen, maar vraagt ie dan niet wat je leuker zou vinden ofzo?
neej hij wilde het er misschien BIJ kopen nog...
en hij was zo zeker, zo trots op dit cadeau. Hij dacht echt dat ik het geweldig zou vinden. Omdat dat beest zo enorm is...
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 10:00
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Starrie schreef:

en hij was zo zeker, zo trots op dit cadeau. Hij dacht echt dat ik het geweldig zou vinden. Omdat dat beest zo enorm is...
eeen beetje simpel geredeneerd van hem dan hoor, hoe groter hoe beter...................
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 10:02
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
eeen beetje simpel geredeneerd van hem dan hoor, hoe groter hoe beter...................
tja das niet mijn schuld
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 10:54
Verwijderd
damnz

Kan je 'm niet op de gang zetten ofzo, naja klinkt misschien een beetje stom, maar als ik uit m'n kamer kom is er een soort kleine "inham" naast mijn kamer en die van m'n broertje. Als jij ook zoiets hebt en tis vlak bij je kamer kun je 'm daar misschien zetten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2002, 11:12
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
damnz

Kan je 'm niet op de gang zetten ofzo, naja klinkt misschien een beetje stom, maar als ik uit m'n kamer kom is er een soort kleine "inham" naast mijn kamer en die van m'n broertje. Als jij ook zoiets hebt en tis vlak bij je kamer kun je 'm daar misschien zetten
daar staat al een zonnebank

ennuh daar issie ook te groot voor
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 11:43
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
vraag het bonnetje en zeg dat je hem wilt ruilen want je hebt hem al sorry
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 12:01
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Starrie schreef:
ja dat klopt
ik vind het zo zielig.
Maar het is gewoon echt lelijk
Sorry maar ik moet echt zo enorm lachen.

Als je nou gewoon eerlijk tegen hem zegt dat je het een afzichtelijk ding vind maar dat je het wel een heel lief idee van hem vind, dan is er toch niks aan de hand..? Eerlijkheid is alleen maar te waarderen en dan weet hij ook waar hij aan toe is qua cadeautjes, want anders krijg je misschien volgens jaar wel een matchende aap ofzo.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenčvend....
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 12:15
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Sorry maar ik moet echt zo enorm lachen.

Als je nou gewoon eerlijk tegen hem zegt dat je het een afzichtelijk ding vind maar dat je het wel een heel lief idee van hem vind, dan is er toch niks aan de hand..? Eerlijkheid is alleen maar te waarderen en dan weet hij ook waar hij aan toe is qua cadeautjes, want anders krijg je misschien volgens jaar wel een matchende aap ofzo.
idd.. als je er gewoon eerlijk over bent. hij zal het heus wel kunnen begrijpen hoor.
hoop ik dan voor je
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 13:48
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
LOL dit verhaal nou ja hij heeft korting gekregen dus maak je niet zo druk als hij daar werkt kan hij vast wel wat regelen met het trugbrengen joh! moet lukken tis zielig om het te zeggen maar dit is toch helemaal sonde om nou net te doen of je t kado geweldig vind leg het gewoon rustig aan hem uit en zeg dat je het echt een superlief gebaar vind, maar dat je hem graag wilt omruilen tegen bv dat armbandje
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 13:57
Verwijderd
Ik kreeg dus ook een keer een heel achterlijk cadeau van m'n vriend, had me echt iets liefs voorgesteld, leuk armbandje ofzo.. Maar 't werd echt iets heel stoms Gelukkig was het maar klein en heb ik het ergens kunnen leggen zonder er telkens tegen aan te kijken...

Maar goed, kan je dat beest niet onder je bed duwen ofzo? Of jah, zeg het hem.. zeg dat hij echt niet in je kamer past ofzo...

Succes iig!!!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 13:34
Verwijderd
ok...
ehmz
paar mogelijkheden:
1. Verplaats dit naar lifestyle
2. Slotje
3. Maak het uit !
Ik bedoel
dit KAN toch niet?
Hij geeft je zomaar een onwijs grote knuffelbeer. Ik zou he niet pikken hoor!!!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 13:47
RoSaLiNi
Avatar van RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Haha ik lig echt dubbel hier, wat een mooi verhaal
Geen idee wat ik zou doen trouwens
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 13:54
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
leuk verhaal dit!


"Hij is zo groot..."

Zeg dat je hem zoooo groot vind, dat hij niet bij jouw op de kamer kan. Vraag of hij hem dan op zn kamer wil.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 16:20
Verwijderd
haha echt lollig dit.. kan ie niet onder je bed liggen? of was dat al voorgesteld...

offtopic: ik heb twee kleine hamstertjes gekrege
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 16:25
Verwijderd
gadverdamme wat ben jij ondankbaar zeg...

jij krijgt tenminste nog een cadeau van je vriend voor je verjaardag
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-12-2002, 17:41
Angeles
Angeles is offline
Ik vind het onzin dat ze er maar blij mee MOET zijn omdat het een cadeau is. Stel dat je van je partner een draaiorgel krijgt dat vierentwintig uur van de dag loeihard muziek speelt die je afschuwelijk vindt. Ben je er dan ook blij mee, alleen omdat het zo aardig bedoeld is. Zo voelt het voor haar ook. Haar eigen plekje is nu even heilig voor haar en door dat cadeau wordt dat beeld verstoord. Een beetje vertrouwdheid heeft ze wel nodig op dit moment. Als zij zich niet prettig voelt met die beer in haar kamer dan is dat haar goed recht toch. Je mag een gegeven paard misschien niet in de bek kijken, maar dit is toch ook wel een erg opdringerig cadeau. Een cadeau waar je gewoon vierentwintig uur van de dag tegenaan moet kijken, een cadeau dat eigenlijk mede je interieur bepaalt. Als je partner met een oerlelijke driezitsbank aan komt zetten voor in je huis dan mag je daar toch ook wat van zeggen?!

Dat van dat gegeven paard vind ik dus wel alleen gelden voor cadeaus waar je niet verplicht heel de dag mee geconfronteerd wordt. Ik hoop dat sommige mensen toch een beetje verder kunnen leren kijken dan 'het is een cadeau en DUS moet je er blij mee zijn'.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 17:51
Isobel
Avatar van Isobel
Isobel is offline
Oei. Wat erg. Ik zou hier dus ook heel erg mee zitten.

Mijn God. Ik ben wel benieuwd hoe het is afgelopen. Lijkt me echt zo sip. Ik zou er dus echt heel erg verdrietig van worden om hem dat te vertellen.

__________________
I don't like in-between stuff. I like very sweet chocolate cakes and then I love curry. Always two very's.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 18:24
Ciao Che
Avatar van Ciao Che
Ciao Che is offline
Wat heb jij een lieve vriend!!
__________________
Degs. D'ya like degs?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 18:56
Elisaaa
Elisaaa is offline
hmm ik vind dit best moeilijk... aan de ene kant is het onwijs lief van 'm , maar ik snap ook dat jij er misschien wat minder blij mee bent.
Ik zou het echt proberen SUBTIEL aan m uit te leggen.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 19:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja, aan de ene kant vind ik het echt super lief van je vriend! ik zou dat ding wel kwijt kunnen op mn kamer.

maar ja, k zou het niet kunnen: tegen hem zeggen dat je liever iets anders wil. maar als je er echt mee zit, kan je dat dan maar wel beter doen.

tja, k weet t ook niet
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 19:24
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Eerlijk duurt het langst...maar, kijk een gegeven paard niet in zijn bek...
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 22:27
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Eerlijk duurt het langst...maar, kijk een gegeven paard niet in zijn bek...
Ook niet als het je hele interieur verandert en je er gedwongen 24/7 naar MOET kijken?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 09:39
Akasha
Avatar van Akasha
Akasha is offline
Citaat:
bertbart schreef:
gadverdamme wat ben jij ondankbaar zeg...

jij krijgt tenminste nog een cadeau van je vriend voor je verjaardag
Precies!!.....het gaat daar toch niet om??? Ik heb al een half jaar een verjaardagscadeau te goed. Als ik t dan krijg is de kans dat ik het niet mooi vind erg klein. Omdat het toch de bedoeling gaat erachter moet zien.

Je moet t zelf weten. Als jij niet met de beer in je kamer kan leven moet je dat tegen hem zeggen. Maar ik zou alleen al de beer in mijn kamer willen hebben omdat het toch zijn liefde voor jou gedeeltelijk uit.
__________________
I wonder......
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Akasha schreef:
Precies!!.....het gaat daar toch niet om??? Ik heb al een half jaar een verjaardagscadeau te goed. Als ik t dan krijg is de kans dat ik het niet mooi vind erg klein. Omdat het toch de bedoeling gaat erachter moet zien.

Je moet t zelf weten. Als jij niet met de beer in je kamer kan leven moet je dat tegen hem zeggen. Maar ik zou alleen al de beer in mijn kamer willen hebben omdat het toch zijn liefde voor jou gedeeltelijk uit.
Sorry, maar als een lelijk, groot ding, dat je kamer verpest liefde moet uiten... hmm.... 't Gaat toch niet álleen om het gebaar? 't Gaat er ook om of je het mooi vindt, zeker als het een grote, gruwelijke beer is waar je niet omheen kan kijken.. Probeer een enorm stikkende olifant oid in je kamer eens te negeren, lukt niemand.. en stel nou dat je die enorm stikkende olifant van je vriend hebt gekregen... Lief he?

Neuh, gewoon zeggen dat hij toch echt wat te groot is, en dat je er echt geen plekje voor kan vinden... En dat je misschien liever iets hebt dat je bij je kan dragen (met een armbandje over straat = leuk! Met een beer over straat... hmmm...)..
Begrijpt hij vást wel!!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 09:45
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
jemig... het is toch superlief dat ie zo'n grote knuffel geeft! sjeesh... ookal past ie niet bij je kamer. so what! je vriend gaf m aan je, houdt van je... wat wil je nog meer?
en ookal heeft ie m met korting gekregen. wat maakt dat nou weer uit?!
als je m echt niet zo leuk vindt staan koop je van die doeken in jouw kleurtje en maak je m passend. dus geef je je beer bijv een oosters jasje of what so ever. ja kan m toch niet wegdoen? dat is zoooo zonder...
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 09:49
Akasha
Avatar van Akasha
Akasha is offline
Ja, een armbandje kun je tegenover je sociale omgeving verantwoorden, een beer niet. Dat kan toch niet.....een hele grote beer die niet eens bij je kamer past krijgen

Sorry hoor, maar materiele zaken doen mij niets.....Het enige wat me wat zou doen zou de liefde zijn waarmee hij het zou geven. ligt er maar net aan waar je het meeste waarde aan hecht....
__________________
I wonder......
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 09:52
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
damn waar maak je je druk om, past het niet bij je kamer dan niet, lekker boeiend, het is maar een kamer in een huis
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 10:04
Screenager
Screenager is offline
LOL best grappig om te lezen

sorry.. leedvermaak

Maarja.. gewoon zeggen dat het lelijk is.. of steek em in de fik en zeg dat er een kaars viel ofzow naja er is vast wel iets dat je kan doen
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Eaglewing schreef:
Zeg dat je hem zoooo groot vind, dat hij niet bij jouw op de kamer kan. Vraag of hij hem dan op zn kamer wil.
hee dit vind ik nog de beste oplossing eigenlijk

Misschien als je vriend 'm op z'n kamer heeft dat ie dan ook ineens denkt "wtf??! je zal maar zo'n ding op je kamer moeten hebben!"

....ofzo..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het TipTopic (Alles over cadeaus en dates)
Elin3
40 02-03-2022 09:05
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? #113
Verwijderd
500 14-11-2010 22:46
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #83
Poepkind
491 05-04-2008 18:03
Verhalen & Gedichten Spijt, een nieuw begin.
Ingetjuhh
13 16-07-2004 16:23
Lifestyle Groeten uit meeehhiicoo
Otis
58 08-07-2004 16:45
Liefde & Relatie leeftijdsverschil......
Chicky-1990
145 19-01-2004 11:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16.