Oud 28-07-2003, 06:19
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
CrazyIkke schreef op 27-07-2003 @ 23:19:
fysiek ben ik ook niet sterk,
maar toch kom ik die verdediging voorbij...
door mijn techniek en snelheid
dus waarom zou het niet kunnen?
Omdat er in de jeugdteams minder hard wordt gespeeld dan bij de senioren en in de A-junioren, kunnen vrouwen tot daar nog wel mee. Maar als het iets harder wordt gaat het gewoon niet lukken.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2003, 20:19
Verwijderd
Citaat:
marc24 schreef op 27-07-2003 @ 22:28:
Puur voetbaltechnisch zullen vrouwen zeker wel meekunnen in de top van de eerste divisie. Maar fysiek kunnen ze niet eens met de minderen mee. Mannen zijn gewoon sterker dan vrouwen en in persoonlijke duels, wordt zo'n vrouw gewoon heel makkelijk aan de kant gezet, ook al is ze technisch nog zo goed.

goh en al die fysiek zo goede dan die op de bank zitten?
en ach, vrouwen kunnen dat ook ontwikkelen net als mannen..
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:20
Verwijderd
En we hebben het nu wel over spelen.
Maar wat dacht je van keepen?
Zou dat wel kunnen?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:45
Verwijderd
Ik vind dat vrouwen gewoon apart moeten voetballen. Dat gaat al altijd zo en aan voetbal moet je niet te veel veranderen. Net zoals je geen euroleague meot maken ipv de nationale competities bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:56
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-07-2003 @ 21:20:
En we hebben het nu wel over spelen.
Maar wat dacht je van keepen?
Zou dat wel kunnen?
Keepen zouden vrouwen mischien wel aankunnen, maar ik denk dat het gewoon gescheiden moet blijven.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 21:07
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Om FF mee te doen over dat fysiek al dan niet aankunnen. Mij boeit dat totaal niet.
Men heeft ooit het vrouwenvoetbal opgestart omdat er vrouwen waren die wilde voetballen. Voetbal is, en hoort te blijven, een gescheiden sport.
Als je samen wilt spelen met je maar gaan tennisen (gemengd dubbel), gaan korfbal spelen, of een andere sport die gemengd is.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 22:10
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
marc24 schreef op 28-07-2003 @ 07:19:
Omdat er in de jeugdteams minder hard wordt gespeeld dan bij de senioren en in de A-junioren, kunnen vrouwen tot daar nog wel mee. Maar als het iets harder wordt gaat het gewoon niet lukken.
wie zegt dat ik niet met senioren speel?
dank u
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 22:11
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 28-07-2003 @ 22:07:
Om FF mee te doen over dat fysiek al dan niet aankunnen. Mij boeit dat totaal niet.
Men heeft ooit het vrouwenvoetbal opgestart omdat er vrouwen waren die wilde voetballen. Voetbal is, en hoort te blijven, een gescheiden sport.
Als je samen wilt spelen met je maar gaan tennisen (gemengd dubbel), gaan korfbal spelen, of een andere sport die gemengd is.
ja maar waarom dan?
als je er toch wat aan hebt, als je iemand ziet die super kan voetballen en die je nodig hebt voor je team, waarom zou die er dan niet bij mogen spelen?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 28-07-2003 @ 22:07:
Om FF mee te doen over dat fysiek al dan niet aankunnen. Mij boeit dat totaal niet.
Men heeft ooit het vrouwenvoetbal opgestart omdat er vrouwen waren die wilde voetballen. Voetbal is, en hoort te blijven, een gescheiden sport.
Als je samen wilt spelen met je maar gaan tennisen (gemengd dubbel), gaan korfbal spelen, of een andere sport die gemengd is.
dat is eenmaal zo geregeld en waarom?
en misschien zou t wel een 'verfrissing' voor t voetbal zijn als er veranderingen in zouden komen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 23:11
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
CrazyIkke schreef op 28-07-2003 @ 23:11:
ja maar waarom dan?
als je er toch wat aan hebt, als je iemand ziet die super kan voetballen en die je nodig hebt voor je team, waarom zou die er dan niet bij mogen spelen?
Alle sporten, buiten korfbal en de marathon (uit praktische redenen), worden gescheiden gehouden. Van alle sporten, buiten F1, is er een aparte vrouwencompetitie.
Het boeit totaal niet of er een vrouw zou zijn die super kan voetballen of een andere sport zou kunnen, dat die dan opeens in een andere competitie moet meespelen. In dit geval bij de mannen.
Als er een superman in een bep. sport is krijgt die toch ook geen andere competitie? Waarom die persoon niet? dat is discriminatie dan. Sterker nog waarom zou ik, als niet zo'n goede voetballer, niet bij de vrouwen mogen gaan spelen? Dat is dan de andere kant van de medaille wat jij graag (?) zou willen.
De williamsen (Tennis) spelen toch ook nog steeds bij de vrouwen?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 23:15
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-07-2003 @ 23:45:
dat is eenmaal zo geregeld en waarom?
en misschien zou t wel een 'verfrissing' voor t voetbal zijn als er veranderingen in zouden komen.
Als de voetbal verfrissing nodig zou hebben, dat trouwens een andere discusie hoort te zijn, dan moet dat eerst en vooral gebeuren op verschillende andere manieren.
Waarom dat zo ooit geregeld is geweest, weet ik niet, maar ik vermoed dat dat komt uit vroeger.. het verleden... toen vrouwen nog niet sporten.
Anyway.. wat men wel kan doen is een speciale competitie op te richten waar bv een ploeg van 14 spelers verplicht uit 7 mannen en 7 vrouwen moet bestaan. Maar het gaat in mijn ogen toch geen suc6 hebben.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 23:45
Verwijderd
Maar waarom laat je niet gewoon een clubje proberen? Kan toch geen kwaad?
Als t niets is, dan word ze zo wel weer teruggezet toch? want dan hebben ze niets aan dr.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 06:07
marc24
Avatar van marc24
marc24 is offline
Citaat:
CrazyIkke schreef op 28-07-2003 @ 23:10:
wie zegt dat ik niet met senioren speel?
dank u
Dat dacht ik af te kunnen leiden uit je leeftijd.
__________________
Feyenoord Rotterdam- You'll never walk alone.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 08:00
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-07-2003 @ 00:45:
Maar waarom laat je niet gewoon een clubje proberen? Kan toch geen kwaad?
Als t niets is, dan word ze zo wel weer teruggezet toch? want dan hebben ze niets aan dr.

Welke Nederlandse clubs wilde vorig jaar iets proberen ivm de buitenspelregel? Als je wilt ga ik het eventjes opzoeken, maar ze krijgen een verbod. En als ze het toch officeel zouden doen, dan krijgen ze heel hoge boete's.

Anyway... Waarom niet proberen? Stel dat je zoiets in een officele competitie wedstrijd zal gebruiken, wat het resultaat van die wedstrijd ook mag zijn dat zal altijd gebruikt worden. Verliest de partij met zo'n vrouw, vertellen ze dat ze maar met 10 "man" op het veld stond. Verliest de andere ploeg, dan zeggen ze dat hun 11 mannen zich inhielden omdat ze de vrouw niet wilde kwetseren of wat dan ook.

Dat men zo'n vriendschappelijk wedstrijdjes spelen moeten zij weten.

Daarbij, toen ik UEFA Junior was hebben wij met onze ploeg eens tegen een vrouwenploeg gespeeld. Een ploeg die naar hoogste afdeling in Belgie promoveerde dat seizoen. We hebben die ploeg toch vrij gemakkelijk ingemaakt. Als je dan weet dat wij maar een gewestelijk ploegje waren (vraag me niet hoelaag dat in Nederland is) dan vraag ik me heel sterk af of het wel zin heeft.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 29-07-2003 @ 09:00:
Welke Nederlandse clubs wilde vorig jaar iets proberen ivm de buitenspelregel? Als je wilt ga ik het eventjes opzoeken, maar ze krijgen een verbod. En als ze het toch officeel zouden doen, dan krijgen ze heel hoge boete's.

Anyway... Waarom niet proberen? Stel dat je zoiets in een officele competitie wedstrijd zal gebruiken, wat het resultaat van die wedstrijd ook mag zijn dat zal altijd gebruikt worden. Verliest de partij met zo'n vrouw, vertellen ze dat ze maar met 10 "man" op het veld stond. Verliest de andere ploeg, dan zeggen ze dat hun 11 mannen zich inhielden omdat ze de vrouw niet wilde kwetseren of wat dan ook.

Dat men zo'n vriendschappelijk wedstrijdjes spelen moeten zij weten.

Daarbij, toen ik UEFA Junior was hebben wij met onze ploeg eens tegen een vrouwenploeg gespeeld. Een ploeg die naar hoogste afdeling in Belgie promoveerde dat seizoen. We hebben die ploeg toch vrij gemakkelijk ingemaakt. Als je dan weet dat wij maar een gewestelijk ploegje waren (vraag me niet hoelaag dat in Nederland is) dan vraag ik me heel sterk af of het wel zin heeft.
ja, je hebt gelijk. maar stel ze spelen vrienschappelijke wedstrijden en het blijkt goed uit te pakken. Dan nog zeggen van nee?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 11:06
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
goed idee vrouwen toe te voegen aan het mannenvoetbal maar>
- Ze moeten wel iets bij te dragen hebben!
- GEEN positieve discriminatie!
- En geen gezeik dat een club zoveel vrouwen moet hebben/opstellen!
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 19:45
Verwijderd
oja, en als er zo geredeneerd wordt als tofke zegt dan is dat gewoon heel zwak van de ploeg en andere mensen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 19:56
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 29-07-2003 @ 12:06:
goed idee vrouwen toe te voegen aan het mannenvoetbal maar>
- Ze moeten wel iets bij te dragen hebben!
- GEEN positieve discriminatie!
- En geen gezeik dat een club zoveel vrouwen moet hebben/opstellen!
Kijk hier zit wel wat in. Ik heb er dus echt ook totaal geen problemen mee. Laat ze lekker. Wie weet word t wel mode. Daarnaast het is ook nog es handig voor schoonmaak werkzaamheden *vind t eigenlijk niet kunnen dat ik dit zeg*
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 21:55
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
marc24 schreef op 29-07-2003 @ 07:07:
Dat dacht ik af te kunnen leiden uit je leeftijd.
ik ben ook pas/al 16...
maarja ben dan ook wel de jongste in ons team...

Laatst gewijzigd op 29-07-2003 om 21:58.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 21:57
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 29-07-2003 @ 09:00:
Welke Nederlandse clubs wilde vorig jaar iets proberen ivm de buitenspelregel? Als je wilt ga ik het eventjes opzoeken, maar ze krijgen een verbod. En als ze het toch officeel zouden doen, dan krijgen ze heel hoge boete's.

Anyway... Waarom niet proberen? Stel dat je zoiets in een officele competitie wedstrijd zal gebruiken, wat het resultaat van die wedstrijd ook mag zijn dat zal altijd gebruikt worden. Verliest de partij met zo'n vrouw, vertellen ze dat ze maar met 10 "man" op het veld stond. Verliest de andere ploeg, dan zeggen ze dat hun 11 mannen zich inhielden omdat ze de vrouw niet wilde kwetseren of wat dan ook.

Dat men zo'n vriendschappelijk wedstrijdjes spelen moeten zij weten.

Daarbij, toen ik UEFA Junior was hebben wij met onze ploeg eens tegen een vrouwenploeg gespeeld. Een ploeg die naar hoogste afdeling in Belgie promoveerde dat seizoen. We hebben die ploeg toch vrij gemakkelijk ingemaakt. Als je dan weet dat wij maar een gewestelijk ploegje waren (vraag me niet hoelaag dat in Nederland is) dan vraag ik me heel sterk af of het wel zin heeft.
ja maar het gaat er toch niet om of de vrouwen wel goed genoeg zijn waar jij tegen speelt?
het gaat erom áls iemand mee kan draaien op het niveau, of het dan kan....
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 11:04
Verwijderd
Citaat:
CrazyIkke schreef op 29-07-2003 @ 22:57:
ja maar het gaat er toch niet om of de vrouwen wel goed genoeg zijn waar jij tegen speelt?
het gaat erom áls iemand mee kan draaien op het niveau, of het dan kan....
het gaat er niet alleen om of een vrouw mee kan draaien op het niveau. Het gaat er ook om dat het een hele grote verandering is in de voetbalsport.

en verder: mogen mannen dan ook gaan meedoen met vrouwenvoetbal?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 14:12
Verwijderd
voor de ballonnenman die blijkbaar niet het hele topic heeft doorgebladerd:

Loontjuh schreef:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Uitgeluld schreef op 24-07-2003 @ 12:57:
En als de mannen meekunnen met de vrouwen??Mogen de mannen dan met vrouwen meedoen??

Ik vind het eerlijk gezegd niet echt logisch..Krijg je straks zo'n korfbal-eefect...neej..liever niet. Gewoon gescheiden houden..

Je kan namelijk dan wel bezig blijven. Basketbal gemengt, volleybal gemengt enz...

Ik heb weleens tegen een selectie van meisjes gevoetbalt. Dan ga je toch reken houden met het andere geslacht. Van onze trainers mochten we ook niet hard er in gaan, best logisch natuurlijk. Vrouwenvoetbal is zeker geen slecht voetbal, wel anders voetbal..Bij de mannen is het iets harder.
--------------------------------------------------------------------------------



ik denk dat t lastiger voor een vrouw is om mee te kunnen met de mannen dan andersom.. daarom mogen mannen toch ook niet meedoen met de vrouwen?
maar als een vrouw dan zo goed is. Waarom geven we dan haar niet de kans om ook op zo'n hoog niveau te spelen met zoveel geld.. Toch?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 22:10
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
mannen mogen niet met vrouwen meedoen omdat mannen over het algemeen beter zijn dan vrouwen. en ik geef toe: dat is zeker zo!!!
om de vrouwen (die helemaaaal niet kunnen voetballen, en wel kunnen voetballen) en kans te geven óm te kunnen voetballen is er ook een apparte vrouwenafdeling gekomen...
logisch toch dat mannen dan niet met vrouwen mee mogen doen.

ik vind het alleen stom dat vrouwen maar tot de A bij de jongens mogen... (en eerst was het tot de B ) waarom veranderen ze dit niet gewoon??
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 11:47
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Of het verstandig is om het te doen... Dat weet ik niet. Ik denk het haast niet door een aantal genoemde redenen van Tofke...

Maar er word net alsof gedaan dat vrouwen niet meekunnen met het prof voetbal. Zoals ik al eerder heb gezegt... Ze zullen de absolute top nooit halen omdat ze dat niet reden. Maar waarom zouden de allerbeste vrouwen niet meekunnen op een aantal niveautjes lager (waar dat niveau dan legt weet ik niet... kan top3 zijn in NL, maar ik denk dat ze dat ook niet kunnen halen, maar niveautje Heereveen moet al haalbaar zijn denk ik). Het grootste gedeelte van de vrouwen zal het niet aankunnen maar er zijn gerust wel een aantal uitzonderingen.
Maar het spijt me Loontjuh... Het grote geld zullen ze niet vinden bij Heereveen hoowr :$

En de zusjes WIlliams hoeven niet met de mannen mee te doen... Want daar is al een top competitie. Maar er is wel een van alle toptoernooien ook een vrouwen editie, die ook op TV word uitgezonden.
En ze zullen (denk ik) eruit geslagen worden door de ECHTE mannentop... Waar de vrouwenvoetbaltop er ook uitgespeeld zal worden bij de voetbalmannentop.
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 12:00
houn
Avatar van houn
houn is offline
vrouwen kunnen dat niveau van heerenveen echt niet aan hoor, als je nagaat dat het nederlands elftal oefent tegen de B teams van laten we zeggen Hollandia..dan weet je wel hoe laat het is..
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 12:51
Verwijderd
Citaat:
knijtert! schreef op 01-08-2003 @ 12:47:
Maar het spijt me Loontjuh... Het grote geld zullen ze niet vinden bij Heereveen hoowr :$
Keej, met je eens.. tuurlijk hoeven ze niet in de top 3 te spelen.. nogal logisch.. kijk maar hoe ver ze komen. je moet dat opbouwen toch?
maar ik denk dat ze misschien wel wat meer verdienen bij heereveen dan bij hun eigen clubje. ik weet niet wat er omgaat in dat wereldje, maar ik denk niet dat t bijster veel is.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 20:55
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
ja maar als vrouwen nooit met mannen en op dat niveau mee spelen/trainen halen ze die top toch ook nooit?!?!?!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 13:36
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
bij perigia speelde ook de eerste japanner in europa (nakata)
en nu de zoon van ghaddafi.
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 15:44
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
CrazyIkke schreef op 01-08-2003 @ 21:55:
ja maar als vrouwen nooit met mannen en op dat niveau mee spelen/trainen halen ze die top toch ook nooit?!?!?!

Je heb helemaal gelijk...
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 10:20
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 03-08-2003 @ 16:44:

Je heb helemaal gelijk...
ja nou dus....
DAAAAAAAAAR moet dus verandering in komen
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 10:44
nandatje
Avatar van nandatje
nandatje is offline
Ik zit dus ook op voetbal bij de jongens... A1 en ik merk echt wel dat je jongens fysiek en qua uithoudingsvermogen veel sterker zijn als ik... maar op dat tweede kan ik trainen. ik moet het meer hebben van het ''voetbal'' en niet van het werken... daar hebben we andere spelers voor
mjaaa ik heb dus wel een probleem als ik naar de dames moet, want ik wil eg niej bij al die potten in
__________________
I still luv my skattiej... Frank nevah wanna lose ya (L) Koeitjuhs rules (*)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 10:57
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
nandatje schreef op 05-08-2003 @ 11:44:
Ik zit dus ook op voetbal bij de jongens... A1 en ik merk echt wel dat je jongens fysiek en qua uithoudingsvermogen veel sterker zijn als ik... maar op dat tweede kan ik trainen. ik moet het meer hebben van het ''voetbal'' en niet van het werken... daar hebben we andere spelers voor
mjaaa ik heb dus wel een probleem als ik naar de dames moet, want ik wil eg niej bij al die potten in
dat dacht ik dus eerst ok...
en hoe hoger niveau je voetbalt, hoe minder potten...
echt waar
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 13:11
Socunha
Avatar van Socunha
Socunha is offline
Als ik naar de TOP in vrouwenvoetbal kijk, dan vind ik dat er nog VEEL moet gebeuren vooraleer een vrouw in het mannenvoetbal terecht kan.. en dan praat ik niet alleen op het fysieke aspect maar ook op het voetbaltechnische.. En gelijk ook op vista, voetbaldoorzicht...
Toen ik keek (weet nie meer wanneer) naar de finale van de wereldbeker vrouwen..
(Geloof dat het VSA-Noorwegen was)
zag ik nog zo'n domme achterlijke passes, beslissingen
Echt, het was net een reservenmatch van een of ander semi-prof club.. en die zijn fysiek dan nog beter

Zoals al gezegd... Een pure reclamestunt..
Zullen ook wel een paar sponsors achterzitten ofzo..
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 17:07
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
Socunha schreef op 06-08-2003 @ 14:11:

Zoals al gezegd... Een pure reclamestunt..
Zullen ook wel een paar sponsors achterzitten ofzo..
om toch weer ff ontopic te komen: het is inderdaad een reclamestunt....

en nu weer offtopic: zolang vrouwen niet met mannen trainen blijft het toch ook zo?!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 20:31
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-07-2003 @ 10:42:
ja, je hebt gelijk. maar stel ze spelen vrienschappelijke wedstrijden en het blijkt goed uit te pakken. Dan nog zeggen van nee?
vriendschappelijke wedstijdjes zonder officele bedoelingen hebben geen waarde, desnoods gaat dan alle vrouwen uit mijn straat meespelen. Boeit niets.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 20:35
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
CrazyIkke schreef op 29-07-2003 @ 22:57:
ja maar het gaat er toch niet om of de vrouwen wel goed genoeg zijn waar jij tegen speelt?
het gaat erom áls iemand mee kan draaien op het niveau, of het dan kan....
Idd, en dat gaat niet. Vrouwenvoetbal en mannenvoetbal zijn buiten de spelregels totaal verschillende.
In ALLE sporten worden er andere normen voor vrouwen gehanteerd omdat vrouwen fysiek en blablabla minder zijn. Dus op het hoogste niveau van het mannenvoetbal zal nooit in een vrouw een meerwaarde kunnen zijn.
Ik zeg niet, zoals in jullie dat in Nederland noemen, de amateurclubs versterkt kunnen worden door een vrouw, maar daar gaat het hier nu niet over.

Ik ben omwille dit topic ook eens gaan vragen aan een deel voetballende vrouwen, en die knikte allemaal nee. Wél eens eenmalig een vriendschappelijke wedstrijdje, maar geen competitie.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 20:37
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
CrazyIkke schreef op 31-07-2003 @ 23:10:
mannen mogen niet met vrouwen meedoen omdat mannen over het algemeen beter zijn dan vrouwen.
dat is dan discriminatie.. Zoals tegenwoordig meer en meer gebeurt op alle gebieden.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 20:58
Verwijderd
Citaat:
CrazyIkke schreef op 31-07-2003 @ 23:10:
mannen mogen niet met vrouwen meedoen omdat mannen over het algemeen beter zijn dan vrouwen. en ik geef toe: dat is zeker zo!!!
ja, maar er zijn ook mannen die zo slecht kunnen voetballen, dat ze eigenlijk alleen met de vrouwen mee kunnen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 09-08-2003 @ 21:35:


Ik ben omwille dit topic ook eens gaan vragen aan een deel voetballende vrouwen, en die knikte allemaal nee. Wél eens eenmalig een vriendschappelijke wedstrijdje, maar geen competitie.
Maar die zijn ook niet zo goed dat ze met de mannen meekunnen denk ik. Het idee erachter was dat ze een vrouw konden vinden die wèl de kwaliteiten van een man heeft en dus mee zou kunnen draaien in een mannen competitie. Een vrouw met de kwaliteiten van een man zou denk ik wel willen spelen in het mannenvoetbal, omdat daar haar talenten worden opgemerkt (en het is financieel aantrekkelijker).
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 16:14
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Wat een onzin dat vrouwen het niet bij kunnen houden...
k heb 2 jaar, wegens te weinig mensen, meegehockeyd met een heren team en ik was een van de snelsten van het hele team, en verdedigend een van de sterksten...(ik weet wel dat het een andere sport is, maar komt wel ongeveer op hetzelfde neer)
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle

Laatst gewijzigd op 10-08-2003 om 16:17.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 17:36
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
barbelle schreef op 10-08-2003 @ 17:14:
Wat een onzin dat vrouwen het niet bij kunnen houden...
k heb 2 jaar, wegens te weinig mensen, meegehockeyd met een heren team en ik was een van de snelsten van het hele team, en verdedigend een van de sterksten...(ik weet wel dat het een andere sport is, maar komt wel ongeveer op hetzelfde neer)
Er is natuurlijk ook een verschilletje van niveau hew...
Je kan amateurs niet vergelijken met profs...
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin En zo zou John Cleese erover gedacht kunnen hebben
bloodyb
24 18-11-2016 10:38
Vrije tijd kunnen vrouwen even goed voetballen als mannen?
clienus
54 23-03-2005 20:48
Vrije tijd Bij welk land denk jij aan welke speler?
Martjin
131 23-05-2004 12:36
Vrije tijd Hockeymensen
Welmoed
64 11-12-2003 14:04
Vrije tijd Alles gemengd!
Sander86
33 12-10-2003 10:27
Vrije tijd Wat zouden jullie vinden als er vrouwen mee mochten doen met ...
EmilioFCG
12 23-04-2002 20:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35.