Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2003, 15:48
Verwijderd
Ik ben geen Ajax-fan, maar vind het toch erg opvallend:

Nigel de Jong gepasseerd voor Graz

Dat Boukhari en Van der Gun gepasseerd zijn, kan ik me voorstellen. Heitinga ook nog wel. Maar De Jong maakte vorig jaar toch veel indruk, ik sta ervan te kijken dat hij zomaar gepasseerd wordt.

Vinden jullie ervan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2003, 18:52
Souljah
Souljah is offline
tja, Koeman neemt 18 spelers mee naar Graz en ik kan me zo voorstellen dat er wel 18 spelers in de ajax selectie zitten die beter en ervarener zijn dan Nigel de Jong.

Ook kan het van de taktiek van koeman afhangen en het aantal verdedigers/middenvelders die meegaan. Het is niet echt schokkend, de Jong zal zijn kansen nog wel krijgen in dit (hopelijk) drukke seizoen voor ajax.
__________________
gezien
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 19:00
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
zoveel heeft de jong niet gespeeld vorig jaar hoor...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 21:15
Verwijderd
Waarom zou je De Jong meenemen als je v/d Vaart, Pienaar, Galasek, Sneijder, Sikora en Wamberto op het middenveld kwijt kunt? Misschien die Obodai ook wel, maar die ken ik niet (en hij is wel mee naar Graz)
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 21:47
squat
squat is offline
De jong is beter dan Wamberto of Sikora hoor. Ik denk inderdaad dat Koeman vind dat hij genoeg verdedigers of middenvelders heeft. Ik zie persoonlijk ook geen plaats voor de Jong in het ideale elftal, getalenteerd of niet.
Anyway, Koeman zal er wel een reden voor hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 10:43
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
De Jong kan je niet vergelijken met Sikora of Wamberto heel andere positie


Maar ik vind dit geen wereldnieuws
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 10:49
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 11-08-2003 @ 11:43:
De Jong kan je niet vergelijken met Sikora of Wamberto heel andere positie


Maar ik vind dit geen wereldnieuws
Mag hier alleen wereldnieuws staan dan?
Hij is erover verbaast dus opent hij een topic... Heeft hij toch recht toe?
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 11:28
Thomas
Thomas is offline
Mjah, daar zal Koeman zijn redenen wel voor gehad hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 12:04
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Teunster schreef op 10-08-2003 @ 20:00:
zoveel heeft de jong niet gespeeld vorig jaar hoor...
Valt wel mee hoor...hij heeft toch wel veel belangrijks gedaan. Zo was hij uit tegen Arsenal toch wel ff een smaakmaker en heeft hij samen met Pienaar naam gemaakt binnen Europa. Ik snap zelf de beslissing niet echt. Dat Litmanen & vd Vaart een plaats boven hem hebben, is niet meer dan logisch. Maar hij hoort wel bij die 18 thuis vind ik...
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 21:45
Verwijderd
Da's kut, maar hopelijk gaat ie komend seizoen nog veel spelen. Ik hoop op z'n absolute doorbraak. Ik vind hem wel wat weghebben van Rijkaard
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 21:55
Verwijderd
Nog meer nieuws:

Het is nog twijfelachtig of Galasek meespeelt, want hij is door z'n enkel gegaan op de training. Mocht hij niet meespelen, dan zal Yakubu meespelen.

Geen ramp dus. Hoewel Yakubu minder sterk is in de opbouw heeft hij imo meer defensieve kwaliteiten dan Galasek (wat in uitduels erg belanrijk is).
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 22:20
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Ik verwacht dat Yakubu een stuk sterker is dan die Oostenrijkers. Geen echte problemen dus

Al is het wel zorgelijk te noemen dat alweer de blessures vroeg in het seizoen komen..
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 11-08-2003 @ 23:20:
Ik verwacht dat Yakubu een stuk sterker is dan die Oostenrijkers. Geen echte problemen dus

Al is het wel zorgelijk te noemen dat alweer de blessures vroeg in het seizoen komen..
O'brien en Heitinga hebben nog dezelfde blessures als vorig jaar, Galasek zullen ze hooguit voor 1 wedstrijd moeten missen en de anderen zijn gepasseerd omdat ze net hersteld zijn van een blessure en daarom nog wedstrijdritme op moeten doen. Dus zoveel is er niet aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 22:32
number9
number9 is offline
Jari ook al niet mee
Nigel de Jong is een goede speler, ik heb hem liever mee dan Jelle van Damme. Nigel is op meer posities inzetbaar.
Maar 1 wedstrijd gepasseerd is niet zo erg.
Miss doet Koeman het met opzet zodat hij mee kan spelen met Jong Ajax tegen IJsselmeervogels voor de Amstel Cup.
Hij is 19 dus kan daar goed tussen.
Heitinga, Boukhari en Van der Gun trouwens ook.
Dus Ajax en Jong Ajax met die 4 gaan morgen allebei KNALLEN
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 11-08-2003 @ 23:20:
Ik verwacht dat Yakubu een stuk sterker is dan die Oostenrijkers. Geen echte problemen dus

Al is het wel zorgelijk te noemen dat alweer de blessures vroeg in het seizoen komen..
Zeker vervelend, en als Jari weer geblesseerd is, is dat echt erg jammer. De man heeft zoveel kwaliteiten... Tiger Yakubu zal trouwens wel z'n mannetje staan En anders Obodai, beetje hetzelfde type speler.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 22:43
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 11-08-2003 @ 23:25:
O'brien en Heitinga hebben nog dezelfde blessures als vorig jaar, Galasek zullen ze hooguit voor 1 wedstrijd moeten missen en de anderen zijn gepasseerd omdat ze net hersteld zijn van een blessure en daarom nog wedstrijdritme op moeten doen. Dus zoveel is er niet aan de hand.
Niet veel aan de hand. Nog niet! Maar je vergeet wel Litmanen, Sikora en Boschker bij de geblesseerden. Ik vind het vrij veel zo aan het begin van het seizoen.. Maar ja Grazer AK mag toch zeker geen probleem zijn

Obodai klinkt wel een beetje als een Yakubu, maar ken hem verder niet echt goed
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 11-08-2003 @ 23:43:
Niet veel aan de hand. Nog niet! Maar je vergeet wel Litmanen, Sikora en Boschker bij de geblesseerden. Ik vind het vrij veel zo aan het begin van het seizoen.. Maar ja Grazer AK mag toch zeker geen probleem zijn

Obodai klinkt wel een beetje als een Yakubu, maar ken hem verder niet echt goed
Litmanen is toch het halve seizoen geblesseerd, als hij niet nu geblesseerd was, dan morgen wel.Boschker hebben ze alleen deze wedstrijd nodig, want daarna staat Lobont waarschijnlijk weer in het doel. Dus alleen Sikora zullen ze 'echt' missen de komende tijd.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 11-08-2003 @ 23:43:
Niet veel aan de hand. Nog niet! Maar je vergeet wel Litmanen, Sikora en Boschker bij de geblesseerden. Ik vind het vrij veel zo aan het begin van het seizoen.. Maar ja Grazer AK mag toch zeker geen probleem zijn

Obodai klinkt wel een beetje als een Yakubu, maar ken hem verder niet echt goed
Grazer AK moet je niet onderschatten, Oostenrijk ligt vlakbij Deutschland en ze praten er ook Duits. Als je begrijpt wat ik bedoel. Obodai is ook een Ghanees, en lijkt qua speelstijl op Yakubu. Vorig jaar speelde ie op huurbasis voor GBA.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-08-2003, 22:52
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Heeft hij indruk achtergelaten in de Belgische competitie? Ik weet dat ze in Oostenrijk Duits praten. Maar ik weet ook dat Kollman daar de spits is. (snel weggedaan door Twente, als hij daar nog speelt althans..) En dat het Oostenrijkse voetbal weinig voorstelt. Was Grazer AK niet pas geleden afgeslacht door Utrecht? Volgens mij wel

Litmanen heb ik er nog altijd liever wel dan niet bij
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 11-08-2003 @ 23:52:
Heeft hij indruk achtergelaten in de Belgische competitie? Ik weet dat ze in Oostenrijk Duits praten. Maar ik weet ook dat Kollman daar de spits is. (snel weggedaan door Twente, als hij daar nog speelt althans..) En dat het Oostenrijkse voetbal weinig voorstelt. Was Grazer AK niet pas geleden afgeslacht door Utrecht? Volgens mij wel

Litmanen heb ik er nog altijd liever wel dan niet bij
Geen idee, ik volg de Belgische competitie niet. Maar op diverse websites over Ajax lees ik wel positieve zaken over hem
Volgens mij was het Sturm Graz dat door Utrecht verslagen was, maar dat weet ik niet zeker.
Dat de Oostenrijkse competitie zwak is wil nog niet zeggen dat Ajax het makkelijk gaat krijgen, die Oostenrijkers zullen zich misschien helemaal gaan ingraven...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26.