Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2003, 16:50
mariekegirl
mariekegirl is offline
ok...ik probeer het zo kort mogelijk te houden, maar ik zit dus met tja...en probleem.
ongeveer 3 maanden geleden ben ik verliefd geworden op een jongen (Bart heet hij) die ik al een tijd kende.
hij is 5 jaar ouder dan mij, dus ik dacht dat hij mij alleen zag als gewoon een vriendin maar verder ook niks.
nadat ik 2 weken op hem verliefd was, ging ik bij hem film kijken.
hij begon beetje aan me te zitten en na een tijdje hadden we gezoend. hier hadden we over gepraat enz. enz. maar hij was niet toe aan een relatie, wat ik ook begrijp.
ik dacht nadit dat er niks meer zou gebeuren, maar dat bleek dus anders...
ik ben na die ene keer nog stuk of 5 keer met hem gegaan en we zijn ook wat verder gegaan.
maar na die eerste keer probeerde ik hem beetje uit me hoofd te zetten enzo, wat ook wel lukte..ik was niet meer echt verliefd op hem, maar voelde me wel tot hem aangetrokken.
maar gister gebeurde er weer iets. ik was met een andere vriend van me naar hem toe en we gingen film kijken met zijn 3en.
ik zat dus naast Bart op de bank beetje dicht tegen elkaar aan enzo. maar die andere vriend van me was er dus bij dus we konden zowieso niks doen. maar bart probeerde wel steeds, onopgemerkt voor die andere vriend van me, aan me te zitten...arm om me heen slaan, me beetje strelen enz.
en toen we in de lift stonden, toen was ik heeeeel ff alleen met bart, toen gaf ie me een kus op me mond.
verder belt bart me regelmatig...gister en vandaag had ie me gebeld, en voor de rest ook wel vaak. zowieso wel 4a 5x per week.
maar ik weet nou niet wat ik van dit moet denken.
na gister ben ik weer wat meer voor hem gaan voelen, dan alleen tot hem aangetrokken.
ik moet weer de hele dag aan hem denken en ik wil gewoon bij hem zijn en in zijn armen liggen enzo.
maarja...wat denken jullie wat ik het beste kan doen en wat hij van mij denkt?
alvast thnx voor et lezen en ik hoop dat jullie erop reageren.
xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2003, 16:56
avantasia
Avatar van avantasia
avantasia is offline
Zeggen dat hij je niet meer mag zoenen. Hij is vijf jaar ouder.
Ik ga toch ook geen meisjes van 12 zoenen. Dan ben je toch achtelijk?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 16:59
mariekegirl
mariekegirl is offline
Citaat:
avantasia schreef:
Zeggen dat hij je niet meer mag zoenen. Hij is vijf jaar ouder.
Ik ga toch ook geen meisjes van 12 zoenen. Dan ben je toch achtelijk?
tja, et liefst zou ik denk een relatie met hem willlen, maar dat weet ik neit echt zeker. dus ik vind het eigelijk juist alleen maar leuk dat hij me zoent.
maarja...ik vond leeftijdverschil bij andere ook altijd raar, totdat dit me overkwam. ik ben 18 en hij 23, dus dat valt toch wel mee? vind ik dan.
12 en 17 is weer wat anders jah, maar et ligt denk ook aan de persoon zelf.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 17:05
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Het lijkt er wel een beetje op dat ie ook iets meer voor jou gaat voelen. Maar je kan er altijd gewoon om vragen. En als je dat niet echt durft dan via sms of aan de foon. SUC6!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 17:20
lieve
lieve is offline
Naar het leeftijdsverschil zou ik nu niet meteen gaan kijken! Jij bent 17 en dat maakt dan dat hij er 22 is... dat valt toch nog best mee?!? En daarbij leeftijdsverschil is een ander onderwerp... ieder zijn mening daarover!

Maar ik denk toch dat als hij zoveel aandacht aan je besteed en je 3à4x belt, hij dan toch wel gevoelens heeft voor jou hoor!
Als het alleen voor seks en voor te frutselen is... dan zou hij toch niet 3à4x bellen naar jou?! In elk geval dat zou ik toch niet doen! Als ik enkel met een jongen was voor de seks!
Je kan nu 2 dingen doen!
1.hem uit je hoofd zetten, maar dan zou ik ook stoppen met al dat "gedoe" tussen jullie!
2. eens praten over 'jullie' en zien wat er van komt, en misschien iets meer worden als vrienden

Good luck!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 17:59
poesiefox
poesiefox is offline
Hij wil het gewoon rustig aan doen, net als jij eigenlijk. Praten lijkt mij de oplossing, aangezien jullie geen van beiden aan de neus van de ander kunnen zien wat die voelt of wil. En jullie zijn toch niet doofstom? Die mond is voor meer dan zoenen, hoor.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 18:59
mariekegirl
mariekegirl is offline
tja, weet je wat het is...
de eerste keer dati k hem hem gezoend had, heb ik over msn met hem erover gepraat, en toen gingen we gewoon kijken hoe het verder ging...
het ging dus verder met meer met elkaar zoenen etc...
na de derde keer (toen was ik nog heel erg verliefd op hem) heb ik het hem persoonlijk gevraagd, want ik wilde gewoon weten hoe het er voor stond.
dit gesprek was heel goed en emotiioneel want hij heeft gewoon veel meegemaakt waardoor hij niet zoveel zin heeft in een relatie.
ik heb me hierbij neergelegd en hem uit me hoofd gezet in het opzicht verliefd op hem zijn.
de keren daarna dat ik met hem gegaan ben enzo, was echt puur gewoon dat ik me wel tot hem aangetrokken voel qua seks.
ik ben al tijdje vrijgezel en moet toch beetje aan me behoeftes komen, dan doe ik dat liever met een jongen die ik ken , dan met een wild vreemde die ik 1avond ken en daarna niet meer.
maarja...ik durf niet zo goed meer hierover met hem te praten.
ik vind het aan de ene kant wel best heo het nu gaat.
ik kan gewoon goed met hem opschieten en af en toe beetje sexueel contact enzo,
maarja ik hoop dat ik binnenkort beetje duidelijkheid krijg,
ik wacht maar af denk, en ga hem qua verliefdheid maar weer beetje uit me hoofd zetten, want ik merk dat ik weer echt verliefd aan eht worden ben
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 19:22
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
fok het leeftijdsverschil..... jullie zijn oud genoeg om er fatsoenlijk over te kunnen praten
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 19:23
mariekegirl
mariekegirl is offline
tja...das et probleem,
dat durf ik niet
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 19:36
Doopy
Avatar van Doopy
Doopy is offline
Citaat:
avantasia schreef:
Zeggen dat hij je niet meer mag zoenen. Hij is vijf jaar ouder.
Ik ga toch ook geen meisjes van 12 zoenen. Dan ben je toch achtelijk?
das wel net even iets anders, volgens mij moet dat gewoon kunnen. mijn zusje(17) heeft trouwens iets met een vrouw van 29, dus ik kijk niet meer zo raar op van leeftijdsverschil.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 20:01
poesiefox
poesiefox is offline
Oh, je hebt hem alleen voor de sex?

Vind ik knap, om dan de verliefdheid tegen te houden. Mij nooit gelukt hoor!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 22:13
Commondude
Avatar van Commondude
Commondude is offline
Verwacht niet te veel van die jongen. Er zijn mensen die zo zijn. Zo ken ik een meisje die echt goed kan acteren alsof ze verliefd is. Moet je je bij neerleggen. En als jij niet verliefd bent is het prima toch?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 22:46
mariekegirl
mariekegirl is offline
Citaat:
Commondude schreef:
Verwacht niet te veel van die jongen. Er zijn mensen die zo zijn. Zo ken ik een meisje die echt goed kan acteren alsof ze verliefd is. Moet je je bij neerleggen. En als jij niet verliefd bent is het prima toch?
nee ik verwacht ook niks.
ik weet niet meer zo goed wat ik erover denk en wat ik erover moet denken,
maarja...door de reacties hier krijg ik wel beetje iets meer duidelijkheid
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Dit meisje is elf.........ik ben 18........wat moet ik hiervan denken?
HelpMePlease
90 08-05-2018 14:57
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen wat vinden jullie hiervan
Man16
1 27-11-2005 17:54
Liefde & Relatie wat moet ik hier nou van denken??
@Moon
10 13-02-2004 16:50
Algemene schoolzaken neemt mijn leraar mijn wel serieus?
HelpMePlease
11 26-11-2003 06:49
Psychologie Wat moet ik nou?
LacunaCoil
16 23-04-2003 20:36
Liefde & Relatie Wat moet ik hier mee?
stefanietje
5 16-03-2003 22:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03.