Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2003, 08:09
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
hee

zondag is t na 1 jaar en 2 maandjes uit gegaan, omdat het te veel beklemde fftjes... we spreken elkaar maandagw eer, dan gaan we iets drinken, zondag zei ze nog dat t niet meer goed zou komen, nooit meer, maar ik sprak haar gister even op MSN en zei ze: Zegt nooit voorgoed, maar gewoon voorlopig eventjes niet.
moet ik hier nu hoop uit halen? ik wil dr nu gewoon eventjes de rust geven, en khoop dat t dan weer goed komt, tis int begin ook eens ff n keertje paar weekjes uitgeweest..en toen kwam t weer goed. en ze zei ook zo van...ja als je me morgen smst, dan sms ik echt meteen trug hoor, en ze vroeg meteen wat we maandag gingen doen..ze had t met dr moeder dr over gehad of t nog goed zou komen....ook in dr MSn naam blijft t hartje gewoon staan enzo

Laatst gewijzigd op 03-06-2003 om 08:19.
Advertentie
Oud 03-06-2003, 08:18
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Alleen zij kan je vragen beantwoorden, wij niet. Wij kunnen niet in haar hoofd kijken...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 03-06-2003, 08:19
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ja okeej, maar als je dat zo zou horen?
Oud 03-06-2003, 08:39
Klein Noedeltje
Avatar van Klein Noedeltje
Klein Noedeltje is offline
Blijkbaar ligt ze (als ik dit zo lees) ook een beetje in de knoop met haarzelf, en weet ze misschien niet 100% meer welke kant ze uit wil in haar leven. Ik zou niet te veel hoop gaan koesteren in dingen die ze zegt. Je moet nog altijd onder ogen durven komen, dat op msn/sms iedereen wel alles kan zeggen (de vraag is dan enkel of het gemeend is) Leg je hoop op deze moment laag, zo kan ze je ook niet de hemel in prijzen en je dan als baksteen laten vallen. En ga niet verder op wat er in haar nick staat op msn, je kan er zoveel inzetten
Tijd is wat hier gaat nodig zijn om de situatie te redden óf te laten varen... Ik weet dat dit allemaal negatief klinkt, maar is niet zo bedoelt. Ik wil je alleen maar zeggen dat je zelfs het slechte voor ogen moet houden, en nee ik ben geen pessimist
[[hopelijk ben je der iets mee]][[sterkte]]
__________________
*same shit**different people*
Oud 03-06-2003, 08:41
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
t komt goed
Oud 03-06-2003, 08:43
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ja neej, maar ook zei ze dat ik es wat meer met n friends moet gn, en deze weke doek nix anders, en dat weet ze...dus ze ziet dat t de goede kant opgaat..en ik kan dr nu met rust laten..dusss
Oud 03-06-2003, 09:43
Verwijderd
Ja, mogelijk komt het weer goed, mogelijk niet.. Ik denk dat niemand een sluitend antwoord kan geven hierop, ze lijkt het zelf niet eens te weten dus..
Oud 03-06-2003, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 03-06-2003 @ 10:43:
Ja, mogelijk komt het weer goed, mogelijk niet.. Ik denk dat niemand een sluitend antwoord kan geven hierop, ze lijkt het zelf niet eens te weten dus..
Nee idd .
Maar er is nog wel hoop, het is niet zo dat ze zegt ik wil je echt nooit meer zien.
Gun haar even haar rust.
Oud 03-06-2003, 13:34
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
ik denk inderdaad dat er nog hoop voor je is..
vraag haar anders waarom ze het heeft uitgeemakt.. een uitgebreidere uitleg en of er soms meer aan de hand is etc..
want als ze met zichzelf in de knoop ligt kan ze je steun vats wel goed gebruiken
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Oud 03-06-2003, 13:38
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Jullie zaten duidelijk vastgeroest. Zij is er nu even uitgestapt.

Ik denk dat ze óf een hele tijd vrijgezel blijft, óf weer bij jou terugkeert. Maar ik denk niet dat ze voor het nog eens met jou geprobeerd te hebben met een ander neemt.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Oud 03-06-2003, 21:19
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
kheb dr vandaag weer ff op MSn gesproken, wel maar heel ff.....khad geseg dat ik dr miste..en toen zei ze: niet doen ..(en dan mn troetelnaampje) is de hoop dan nu in 1 keer weg?
Oud 03-06-2003, 22:02
Verwijderd
okee, verder in het nieuwe topic dus..
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Dit meisje is elf.........ik ben 18........wat moet ik hiervan denken?
HelpMePlease
90 08-05-2018 14:57
Verhalen & Gedichten Wat vind je hiervan?
Severus
1 31-03-2004 19:15
Liefde & Relatie vertellen of niet?
Williams
25 20-11-2003 21:59
Liefde & Relatie wat moet je hiervan denken?
Vini-Vidi-Vici
33 12-10-2003 12:35
Liefde & Relatie ex-vriendinnen van je vriendje
stefanietje
6 16-01-2003 14:46
Psychologie Wat vindt jij?
ExeCute
18 07-04-2002 18:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53.