Oud 18-03-2005, 14:53
Verwijderd
Ik heb de ECW DVD niet. Ik wil hem nog wel zien.
Toch wel cool dat reunie er komt. Dat zouden ze ook met WCW moeten doen.
Advertentie
Oud 20-03-2005, 13:37
Verwijderd
Wrestlemania komt steeds dichterbij. Kan haast niet wachten om hem te zien.
Oud 22-03-2005, 19:52
Inferno
Inferno is offline
Nou idd vooral die 2 mensen die terugkomen

Ik ben zo benieuwd!

Wat vonden jullie trouwens van die Wrestlemania reclame's?

verzamelen jullie nog WWe spullen? Ik wel
Oud 23-03-2005, 00:42
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Wrestlemania promo's vooral die laatste is leuk en die met stacy Jericho enz....
Wrestlemania lijkt me wel gaaf worden.....
Ik loop zo ontzettend achter met shows en dvd's kijken maar ja...
Oud 23-03-2005, 11:38
Inferno
Inferno is offline
Ik vind trouwens dat nu praktisch de hele worstelwereld mag opstaan en applaudisren voor de snelst rijzende ster van de WWE...horen jullie het? Ik wel...JBL,JBL...JBL kom op doe mee

Respect voor hem. Ik was een van de weinigen die vanaf het begin van de gimmick verandering al in hem geloofde hehe

Wat denken jullie van TNA nu met Kevin Nash,Double J,Abyss enzo?

BTW ik sta nu op de site van http://www.obsessedwithwrestling.com onder profiles en dan Inferno
Oud 23-03-2005, 11:38
Inferno
Inferno is offline
We zouden eigenlijk met ze allen Wrestlemania 21 moeten gaan kijken
Oud 23-03-2005, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Inferno schreef op 22-03-2005 @ 19:52 :
Nou idd vooral die 2 mensen die terugkomen

Ik ben zo benieuwd!

Wat vonden jullie trouwens van die Wrestlemania reclame's?

verzamelen jullie nog WWe spullen? Ik wel
2?

wie is die ander dan?
Oud 23-03-2005, 13:59
Verwijderd
Citaat:
LitaGirl schreef op 23-03-2005 @ 00:42 :
Wrestlemania promo's vooral die laatste is leuk en die met stacy Jericho enz....
Wrestlemania lijkt me wel gaaf worden.....
Ik loop zo ontzettend achter met shows en dvd's kijken maar ja...
Ik vind die van Eugene leuk waarin hij forrest gump na doet. Run Eugene..Run!
Oud 23-03-2005, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Inferno schreef op 23-03-2005 @ 11:38 :
Ik vind trouwens dat nu praktisch de hele worstelwereld mag opstaan en applaudisren voor de snelst rijzende ster van de WWE...horen jullie het? Ik wel...JBL,JBL...JBL kom op doe mee

Respect voor hem. Ik was een van de weinigen die vanaf het begin van de gimmick verandering al in hem geloofde hehe

Wat denken jullie van TNA nu met Kevin Nash,Double J,Abyss enzo?

BTW ik sta nu op de site van http://www.obsessedwithwrestling.com onder profiles en dan Inferno

Ja ik vind dat JBL het goed doet. De rol van Badass is perfect voor hem weggelegd. En ook in zijn matches vind ik hem goede prestaties leveren. Hij laat dingen met zich doen die maar weinig wrestlers doen. ( Chokeslam vanaf turnbuckle door de ring b.v)

TNA doet het gewoon goed. Zij weten hoe ze wrestlers moeten neerzetten. Kevin nash, DDP en anderen die door de WWE letterlijk verpest waren doet het bij de TNA Prima. Ze hebben daar ook echt talent rondlopen. AJ Styles, Elix skipper, Low ki, Christopher Daniels, Ron killings, enz. Stuk voor stuk klasse worstelaars.
Oud 23-03-2005, 19:58
Inferno
Inferno is offline
Ik weet niet hoe ik iets moet weghalen dus ik zet het hieronder aan wie er terugkomen op WM 21



























Roddy Piper en Steve Austin.


Maarre verzalemelen jullie alleen DVD's?

Ik heb vandaag de Legend vs Legend killer 2 pack gekregen
Met een Randy Orton en SGT.Slaughter action figure plus een Raw Roulette Wheel. Plaatjes van Randy orton en het wiel
Ik heb ook pas een eigen entrance gemaakt!

Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 20:03.
Oud 24-03-2005, 14:13
Verwijderd
Roddy Piper komt toch alleen maar voor een éénmalige optreden bij WM 21 terug? Hij zit nu toch bij de TNA?
Oud 25-03-2005, 08:49
Inferno
Inferno is offline
Ik weet niet of het eenmalig is? Misschien word het een feud met Austin?
En hij zat ook bij TNA ja...

Wat vinden jullie van Triple H als champ?
Oud 26-03-2005, 13:14
Verwijderd
Zou het zo kunnen zijn dat na WM21 Raw en Sd weer worden samen gevoegd? Ik had zoiets een tijdje terug gelezen. WWE wilde Raw en Sd weer samenvoegen en 1 roster hebben ipv 2 afzonderlijke en daarom afgelopen tijd veel wrestlers ontslagen hebben.
Ik vond het trouwens wel leuk om Marty Gianetty weer es terug te zien en hij kan het nog steeds erg goed. Van mij mag hij best bij de WWE blijven.
Oud 26-03-2005, 17:58
Hollandia
Hollandia is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 26-03-2005 @ 13:14 :
Zou het zo kunnen zijn dat na WM21 Raw en Sd weer worden samen gevoegd? Ik had zoiets een tijdje terug gelezen. WWE wilde Raw en Sd weer samenvoegen en 1 roster hebben ipv 2 afzonderlijke en daarom afgelopen tijd veel wrestlers ontslagen hebben.
Ik vond het trouwens wel leuk om Marty Gianetty weer es terug te zien en hij kan het nog steeds erg goed. Van mij mag hij best bij de WWE blijven.
Marty Janetty
__________________
You calling me out? Kid, you have to crawl before you can walk!
Oud 26-03-2005, 23:38
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 23-03-2005 @ 13:59 :
Ik vind die van Eugene leuk waarin hij forrest gump na doet. Run Eugene..Run!
Ja die is ook erg leuk....

Ik moet zeggen dat ik het karakter JBL niet leuk vind...ik vind zijn matches saai en hij heeft geen uitstraling...als Bradshaw vond ik hem wel okay...
volgende week alweer Wrestlemania 21...hoop dat ik hem daarna ergens kan downloaden...ben zeer benieuwd naar de resultaten

Marty Jannety heeft ook een contract bij de WWE...hij staat samen met Shawn gepland bij een paar houseshows na wrestlemania

HHH als kampioen??? ik ben het zat om hem als kampioen te zien...der zijn nog wel meer mensen in de WWE die wat kunnen en die de title verdienen
Oud 27-03-2005, 22:05
You suck!!
Avatar van You suck!!
You suck!! is offline
HHH is gewoon een ego tripper die te lang in de spotlights wil staan terwijl ie alllang zou moeten jobben voor de nieuwe jongelingen
__________________
I Even find you in Daylight
Oud 27-03-2005, 22:06
You suck!!
Avatar van You suck!!
You suck!! is offline
Kurt angle is trouwens echt geweldig hoe hij ze persoon neer zet met dat agressieve en gefrusstreerde van hem. Echt prachtig
__________________
I Even find you in Daylight
Oud 28-03-2005, 21:36
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 26-03-2005 @ 13:14 :
Zou het zo kunnen zijn dat na WM21 Raw en Sd weer worden samen gevoegd? Ik had zoiets een tijdje terug gelezen. WWE wilde Raw en Sd weer samenvoegen en 1 roster hebben ipv 2 afzonderlijke en daarom afgelopen tijd veel wrestlers ontslagen hebben.
Ik vond het trouwens wel leuk om Marty Gianetty weer es terug te zien en hij kan het nog steeds erg goed. Van mij mag hij best bij de WWE blijven.
Dat lijkt me best een goed idee, ik vraag me af of het echt gebeurt.
Marty Janetty vond ik ook zeker niet slecht en vind het wel leuk dat tie nog even blijft.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 29-03-2005, 13:48
Verwijderd
Afgelopen zondag zondt TWC weer es een TNA ppv uit en het was weer om te smullen. Against all Odds toont maar weer eens aan dat TNA het erg goed doet waar WWE steekjes laat vallen. Ook leuk om te zien was het dat Billy Gunn daar zijn intrede deed na door WWE de laan uitgestuurd te zijn. En ook X-pac is daar van de partij. Dat TNA nog lang mag bestaan.
Oud 30-03-2005, 23:38
You suck!!
Avatar van You suck!!
You suck!! is offline
TNA vind ik rommel. Echt de afdankertjes!
__________________
I Even find you in Daylight
Oud 31-03-2005, 15:17
Verwijderd
Citaat:
You suck!! schreef op 30-03-2005 @ 23:38 :
TNA vind ik rommel. Echt de afdankertjes!
Smaken verschillen. Ik vind dat ze het best goed doen. Ze gaan met de matches verder dan WWE. Ze zetten wrestlers beter neer dan de WWE. En de storylines zijn ook zo slecht nog niet.
Oud 31-03-2005, 18:54
Inferno
Inferno is offline
Ik ben het met Rick Steiner eens. maar wat hij zegt smaken verschillen

Ik vind het character JBL echt geweldig neergezet en ook vind ik het erg knap dat ze een redneck tot een 'gentleman' gemaakt hebben.

Ook iemand die erg over het hoofd word gezien is Christian 'Captain Charisma'. Dat is echt een topworstelaar!

Ik vind ook erg jammer dat Randy Orton face is geworden. Ik vond hem als heel legend killer toch geloofwaardiger en beter, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik vind de heels 'beter' als de 'faces'.

Trouwens allemaal al trailers van Be Cool gezien met The ROck als homofiele country zanger hehe

Wat vinden jullie van het WWE van nu vergleken met het 'WWF Attitude era'?

Ik vond dat het allebei wel zijn voordelen had. Ik vond toender tijd de feud tussen Vinnie en Steve Austin erg sterk.
Oud 01-04-2005, 14:23
Verwijderd
Hmmm... welke zenders zenden wrestling uit? Ik heb het langlang geleden gekeken toen Kanaal2 nog WCW uitzond met Bernard van Damme. De laatste aflevering heb ik nog uit nostalgie opgenomen.

Is het mogelijk een korte update te geven? Ik weet dat WCW overgenomen werd door WWF (gelijk aan WWE?) en dat ik de vent die het overnam niet moest ^^. Maar ik heb eigenlijk niet het verstand gehad het via inet te volgen. Is er ergens een mooi overzicht te vinden van hoe het met de 'oude' garde is afgelopen? Kevin Nash hoor ik dat nog steeds meedoet, Booker T? Scott Steiner, de kerels van the Misfits, Rey Mysterio Jr., Lance Storm, Goldberg, Jeff Jarrett, Diamond Dallas Page ... Hmpf. Ik begin zoveel namen te vergeten.
Oud 01-04-2005, 14:58
Verwijderd
Ik vind Muhammad Hassan Toch een goede prestatie neerzetten. Heerlijk hoe hij die Amerikanen afkraakt en zijn worstelwerk mag er ook wel zijn.
Oud 01-04-2005, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 01-04-2005 @ 14:23 :
Hmmm... welke zenders zenden wrestling uit? Ik heb het langlang geleden gekeken toen Kanaal2 nog WCW uitzond met Bernard van Damme. De laatste aflevering heb ik nog uit nostalgie opgenomen.

Is het mogelijk een korte update te geven? Ik weet dat WCW overgenomen werd door WWF (gelijk aan WWE?) en dat ik de vent die het overnam niet moest ^^. Maar ik heb eigenlijk niet het verstand gehad het via inet te volgen. Is er ergens een mooi overzicht te vinden van hoe het met de 'oude' garde is afgelopen? Kevin Nash hoor ik dat nog steeds meedoet, Booker T? Scott Steiner, de kerels van the Misfits, Rey Mysterio Jr., Lance Storm, Goldberg, Jeff Jarrett, Diamond Dallas Page ... Hmpf. Ik begin zoveel namen te vergeten.
Als je dit topic ff doorleest ben je zo weer up-to-date.
Oud 01-04-2005, 16:20
Verwijderd
Nou eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat veel namen nog wel bekend voorkomen, maar dat het meeste Chinees is voor me.

Ik ga wel een paar dingen even aanhalen.

Het laatste dat ik van Wrestling heb gezien, was de laatste uitzending op Kanaal2, ze eindigden ook met een compilatie die ik heb opgenomen en grijsgedraaid. WCW zou worden overgenomen door WWF en Kanaal2 kon geen rechten meer krijgen/kopen/ of het was te duur geworden, blabla, einde verhaal wrestling België.

Mijn favorieten indertijd: Kevin Nash en Rey Mysterio Jr.
Verder had ik een heel aantal favorieten die zelfs tov elkaar stonden. Scott Steiner en Jeff Jarett... Ik weet nog dat Van Damme het tijdens een uitzending had over de fans van Jarett en dat die wel niet zouden bestaan. Ik had meteen een furieuze mail geschreven en kreeg een heel geïnteresseerde mail terug en heb nog een foto met handtekening gekregen van hem en de andere presentator (wiens naam mij nu ontschoten is). Bernard van Damme heeft zelf in België meegedaan aan Wrestling.

Oh. En Lance Storm. Met zijn canadese onzin altijd, heerlijk ^^.

Het laatste dat ik eigenlijk heb meegekregen is dat ze de zoon van Rick Flair (dacht ik, hem moet ik niet), hadden ontvoerd omdat hij valsspeelde tegen hen ofzo (de groep waarbij Nash toen hoorde). En dat de groep van Mysterio (ja sorry, ik heb het over 4 jaar geleden ofzo, ik was iig nog samen met mijn ex) weigerde partij te kiezen en dat hun bus gekanteld werd. Oh en Booker-T was net terug uit het ziekenhuis...

Mijn ex was trouwens voor Booker-T en Goldburg ^^.

En een tijd terug was ik wat aan het zappen en ik denk fuck, ik ken die kerel, bleek dat Goldburg te zijn, draait hij zich om, zegt iets tegen die ander, was dat gewoon Nash! Ze deden mee in een of andere slechte film waarbij 2 vrienden (zij dus) een beetje rond 1 vrouw hingen en dat speelde zich af op een cruise... heel vaag ^^
Oud 01-04-2005, 16:20
Verwijderd
Oh trouwens, een overzichtje van zenders waar ik wrestling kan kijken?
Oud 01-04-2005, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 01-04-2005 @ 16:20 :
Oh trouwens, een overzichtje van zenders waar ik wrestling kan kijken?
Op satelliet.

Tele 5-WWE Smackdown

RTL9- WWE RAW

Italia 1 - WWE Smackdown

Eurosport- TNA-Impact

TWC- TNA impact+TNA explosion+ PPV
Heleboel andere feds.

EDTV Sport- TNA
Oud 01-04-2005, 22:36
Hollandia
Hollandia is offline
Citaat:
Mutant schreef op 01-04-2005 @ 16:20 :

Ik weet nog dat Van Damme het tijdens een uitzending had over de fans van Jarett en dat die wel niet zouden bestaan. Ik had meteen een furieuze mail geschreven en kreeg een heel geïnteresseerde mail terug en heb nog een foto met handtekening gekregen van hem en de andere presentator (wiens naam mij nu ontschoten is). Bernard van Damme heeft zelf in België meegedaan aan Wrestling.
Dat doet hij nog steeds... All over the world zelfs. Hij worstelt voor Eurostars, maar komt ook uit in Nederland voor FCW. Op 30 April is hij te bewonderen in Brussel: www.eurostars.be

__________________
You calling me out? Kid, you have to crawl before you can walk!
Oud 01-04-2005, 22:42
Hollandia
Hollandia is offline
Citaat:
Mutant schreef op 01-04-2005 @ 14:23 :
Is het mogelijk een korte update te geven? Ik weet dat WCW overgenomen werd door WWF (gelijk aan WWE?) en dat ik de vent die het overnam niet moest ^^. Maar ik heb eigenlijk niet het verstand gehad het via inet te volgen. Is er ergens een mooi overzicht te vinden van hoe het met de 'oude' garde is afgelopen? Kevin Nash hoor ik dat nog steeds meedoet, Booker T? Scott Steiner, de kerels van the Misfits, Rey Mysterio Jr., Lance Storm, Goldberg, Jeff Jarrett, Diamond Dallas Page ... Hmpf. Ik begin zoveel namen te vergeten.
WWF=WWE

Oke, ff uit mijn hoofd hoe het is afgelopen

Nash, Jarrett en DDP zitten bij NWA TNA
Rey Jr, Booker T, Lance Storm staan onder contract van WWE
Scott Steiner is bij WWE geweest, net zoals Goldberg, maar zijn nu weer Free Agents (worstelen overal, maar vooral nergens vanwege het geld). Geen idee hoe het met de misfits precies is afgelopen.
__________________
You calling me out? Kid, you have to crawl before you can walk!
Oud 02-04-2005, 12:51
Inferno
Inferno is offline
Storm is gestopt omdat ze hem vreselijk slecht gebruikt hebben

op http://www.obsessedwithwrestling.com

Bij de profiles kan je een heel overziht lezen hoe het de worstelaars is vergaan...

Vanavond is het Wrestlemania avond woohoo

kan niet wachten tot ik em heb
Oud 02-04-2005, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Inferno schreef op 02-04-2005 @ 12:51 :
Storm is gestopt omdat ze hem vreselijk slecht gebruikt hebben

op http://www.obsessedwithwrestling.com

Bij de profiles kan je een heel overziht lezen hoe het de worstelaars is vergaan...

Vanavond is het Wrestlemania avond woohoo

kan niet wachten tot ik em heb
WM 21 is morgen

Ik kan niet wachten.
Oud 02-04-2005, 15:15
Hollandia
Hollandia is offline
Nah, Lance Storm traint om terug te komen, dus een twijfelgeval

WM 21 gaat wel ownen, plus check de video's op de WWE site.
__________________
You calling me out? Kid, you have to crawl before you can walk!
Oud 02-04-2005, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Hollandia schreef op 02-04-2005 @ 15:15 :
Nah, Lance Storm traint om terug te komen, dus een twijfelgeval

WM 21 gaat wel ownen, plus check de video's op de WWE site.
T.o.v vorig is WM dit jaar denk ik wel wat minder.

Hij gaat overigens wel heel lang duren. Had ergens gelezen 4 uur. Das nog wel minder dan de 5 uur van vorig jaar, maar toch nog steeds lang.
Oud 02-04-2005, 16:12
Hollandia
Hollandia is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 02-04-2005 @ 15:23 :
T.o.v vorig is WM dit jaar denk ik wel wat minder.

Hij gaat overigens wel heel lang duren. Had ergens gelezen 4 uur. Das nog wel minder dan de 5 uur van vorig jaar, maar toch nog steeds lang.
Nee, WM 20 was minder qua booking etc. 15 matches in 5 uur is teveel... nu heb je er 8 voor 4 uur... en WM is altijd 4 uur! Nou ja, tegenwoordig dan.
__________________
You calling me out? Kid, you have to crawl before you can walk!
Oud 03-04-2005, 02:33
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Citaat:
Hollandia schreef op 02-04-2005 @ 15:15 :
Nah, Lance Storm traint om terug te komen, dus een twijfelgeval
Storm traint voor de ECW ppv en traint nu andere worstelaars...
WM 21 lijkt me wel interessant...niet zo erg als vorig jaar maar toch nog interessant genoeg...
Ben wel benieuwd welke titles van hand veranderen enzo en wie er heel/face wordt....
Oud 03-04-2005, 16:53
Verwijderd
Batista > Triple H.
Oud 04-04-2005, 12:00
Verwijderd
Spoiler
Oud 04-04-2005, 13:07
Hollandia
Hollandia is offline
Het ziet eruit alsof WM21 een top PPV is geweest. Ik zal maar beginnen met kijken vanavond
__________________
You calling me out? Kid, you have to crawl before you can walk!
Oud 04-04-2005, 16:36
Verwijderd
Ik heb WM21 net gekeken en het was een ppv om van te smullen. Als WWE zo dorgaat als ze bij WM21 gedaan hebben komt het wel goed met ze. De kwaliteit van de matches vond ik echt hoog. En wat een actie achet elkaar. Zo hoort het!
Oud 05-04-2005, 00:23
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Ik moet nog ff kijken...heb al een paar matches op me computer staan heb alleen helaas nog niet de gehele show gevonden...
Ik heb wel al de resultaten gelezen en die van de ladder match vind ik wat jammer maar de meeste zijn wel goed
Heb nu wel de hele Hall of Fame ceremony op me computer staan
Oud 05-04-2005, 12:42
Verwijderd
Citaat:
LitaGirl schreef op 05-04-2005 @ 00:23 :
Ik moet nog ff kijken...heb al een paar matches op me computer staan heb alleen helaas nog niet de gehele show gevonden...
Ik heb wel al de resultaten gelezen en die van de ladder match vind ik wat jammer maar de meeste zijn wel goed
Heb nu wel de hele Hall of Fame ceremony op me computer staan
Ik ben Wrestlemania21 nu aan het downloaden
Oud 05-04-2005, 13:26
Verwijderd
Citaat:
LitaGirl schreef op 05-04-2005 @ 00:23 :
Ik moet nog ff kijken...heb al een paar matches op me computer staan heb alleen helaas nog niet de gehele show gevonden...
Ik heb wel al de resultaten gelezen en die van de ladder match vind ik wat jammer maar de meeste zijn wel goed
Heb nu wel de hele Hall of Fame ceremony op me computer staan
De Ladder match vond ik een van de beste zo niet de beste match van WM21.
Oud 05-04-2005, 19:52
Verwijderd
Is Stone Cold weer terug?
Oud 05-04-2005, 21:04
Hollandia
Hollandia is offline
Citaat:
Mortification schreef op 05-04-2005 @ 19:52 :
Is Stone Cold weer terug?
Ja.
__________________
You calling me out? Kid, you have to crawl before you can walk!
Oud 06-04-2005, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Mortification schreef op 05-04-2005 @ 19:52 :
Is Stone Cold weer terug?
Ja en hoe!!
Oud 06-04-2005, 13:40
Verwijderd
Die WM21 Promos vond ik echt te gek! Echt heel leuk.
Oud 08-04-2005, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 06-04-2005 @ 13:40 :
Ja en hoe!!
Aah vette shit

3:16

WM21 is eindelijk klaar met downloaden, ga hem nu kijken
Oud 08-04-2005, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Mortification schreef op 08-04-2005 @ 12:37 :
Aah vette shit

3:16

WM21 is eindelijk klaar met downloaden, ga hem nu kijken
kijk ze!
Oud 10-04-2005, 20:09
Verwijderd
WM21 was super vet, jammer van dat sublieme staaltje Amerikaanse propaganda er doorheen bij Hulk Hogan en die Arabier

Verder was het super vet, alleen vond ik dat de eerste helft van WM21 beter was dan de tweede helft, en dat was best jammer.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd WWE wrestling #3
Rooster
200 28-05-2008 23:11
Vrije tijd WWE Wrestling #2
Verwijderd
501 08-01-2007 19:12
Vrije tijd WWE Worstel Legende - Rotterdam, 20 Maart - DCW Unbreakable
LWOLeN
0 07-03-2005 22:48
Vrije tijd nWo izz Back!!!
Verwijderd
10 06-12-2004 01:19
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49.