Oud 09-06-2007, 21:19
het dappere meisje
Avatar van het dappere meisje
het dappere meisje is offline
Ik vind het ook erg vervelend als de spiegels niet in het pashokje zelf hangen.. maar erbuiten
__________________
Stoot je hoofd niet tegen de wolken
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 21:22
Verwijderd
Citaat:
het dappere meisje schreef op 09-06-2007 @ 23:49 :
Ik vind het ook erg vervelend als de spiegels niet in het pashokje zelf hangen.. maar erbuiten
oow dat is ook gruwelijk idd
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 21:24
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Citaat:
het dappere meisje schreef op 09-06-2007 @ 21:19 :
Ik vind het ook erg vervelend als de spiegels niet in het pashokje zelf hangen.. maar erbuiten
Juist! Vero Moda, hierbij een oproep: spiegels in de pashokjes aub! Verschrikkelijk dat.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 22:30
Verwijderd
Oh inderdaad. Soms weet je niet of je je wel kan vertonen met wat je gepast hebt. En dan moet je nog naar buiten ook! Ik blijf dan altijd net zo lang in het hokje tot ik denk dat de kust veilig is, whaha. En dan zo nonchalant mogelijk naar buiten...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 12:21
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
En dan staat er zo'n stomme verkoopster die vraagt: "Zit het zoals je wil?" En dan kom je de komende 10 minuten nog met tig andere dingen naar buiten en dat mens steeds maar kijken. Pff..
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 12:41
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 10-06-2007 @ 12:21 :
En dan staat er zo'n stomme verkoopster die vraagt: "Zit het zoals je wil?" En dan kom je de komende 10 minuten nog met tig andere dingen naar buiten en dat mens steeds maar kijken. Pff..
Ik had daar n keer een spijkerbroek gepast. Die was echt veel te klein, nou ja ik naar buiten om te kijken. Beetje met mn moeder overleggen. Vraagt zo'n snotneuserige verkoopster met kaugom in dr bek en te veel attidude. "wat vind je dr van?", op zo'n uitdagend toontje. Ik negeer dr gewoon, want zulke verkoopsters vind ik echt te irri. Ze blijftn gewoon aandringen Daarop antwoord ik rustig, dat ik het om die reden niet fijn vind dat er geen spiegels in de hokjes hangen. Ze snauwt iets terug, en zegt dat ik die broek een maatje kleiner moet pakken. Ik kijk er echt aan alsof ze gestoord is (dat was ze overigens ook, want die broek was echt hopeloos te klein), en zeg dat ik voor de rest geen advies hoef.
Die verkoopster "ja nou, als je geen advies wilt moet je maar niet gaan winkelen"
Ik:" en nu word je een beetje te onbeleefd voor een winkelbediende"
meisje klapte in 1 keer dicht, en heeft voor de rest niet lopen zeiken, en netjes al mn spulletjes teruggehangen.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 17:58
Snitzel
Avatar van Snitzel
Snitzel is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 09-06-2007 @ 13:59 :
normaal als in daglicht
Nou ik heb nog nooit in een winkel gestaan waar ze tl-lichten hadden. Dan zou ik linea recta naar buiten lopen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 18:19
Verwijderd
Ik vind vooral de H&M erg, ik kan me niet voorstellen dat er iemand bestaat die in díe speigels mooi lijkt. En dan ook nog eens die eeuwige rijen. Ik ben dan ook een ster in passen over de kleren die ik aan heb of gewoon meenemen, thuis passen en terugbrengen als niet gewenst.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 21:52
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Snitzel schreef op 10-06-2007 @ 17:58 :
Nou ik heb nog nooit in een winkel gestaan waar ze tl-lichten hadden. Dan zou ik linea recta naar buiten lopen.
uhm in alle winkels zijn er tl lichten, ze hangen tog geen olskool peertjes op. tenzij er daglicht is natuurlijk.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 22:23
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 07-06-2007 @ 15:17 :
Ik weet niet of hij hier hoort, maar dan hoor ik het wel.

Kom net terug uit de stad, bikini gekocht... jammer dat ik nu heel de avond depressief ben!
Hoe kan het toch dat je in een pashokje plotseling cellulitus, striae, haren, pukkels enzovoort hebt, terwijl je daar in het normale leven geen last van denkt te hebben???

Ben ik de enige die het een hel vindt om de pashokjes te trotseren?

Vertel hier je horror-story's, je mening, je visie.
He in Irak worden elke dag 50 lijken gevonden. Dat zijn horror story's..dit is gewoon klein, mensenlijk geneuzel over niks.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 23:19
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Zo kun je natuurlijk alles doodredeneren.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 00:07
Verwijderd
ik dacht altijd juist dat de h&m speciale spiegels had die je dunner maakte. zodat die mooie nieuwe broek thuis nooit zo mooi blijkt te zijn als daar...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 08:22
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 11-06-2007 @ 00:07 :
ik dacht altijd juist dat de h&m speciale spiegels had die je dunner maakte. zodat die mooie nieuwe broek thuis nooit zo mooi blijkt te zijn als daar...
nee volgens mij niet, maar ik japan was daar wel een keer een vette rel over. Dames kochten iets, en thuis waren ze in ene vet dikker! Maar japanners zijn dan ook meesters in moeilijk doen.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 09:40
Vergezicht
Vergezicht is offline
Overdrijven jullie niet een héél klein beetje? Het zijn maar (pashokjes) spiegels hoor....
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 10-06-2007 @ 22:23 :
He in Irak worden elke dag 50 lijken gevonden. Dat zijn horror story's..dit is gewoon klein, mensenlijk geneuzel over niks.
Ik kom niet in Irak, ik heb daar niks mee te maken. Wel met de aanblik van mezelf in de spiegel, dus geef me alsjeblieft het recht om dat erg te vinden.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 11:52
Verwijderd
Het valt me de laatste tijd op dat steeds meer winkels spiegels in het pashokje hebben. Dat is al fijn, vind ik, niet zo naar buiten lopen als je alleen bent. (Met iemand anders erbij vind ik dat niet erg, maar alleen voor een spiegel staan koekeloeren vind ik raar Helemaal als er verkoopsters rond lopen die je dan willen helpen, dan voel ik me echt ongemakkelijk ) Verder is het licht soms een beetje raar, maar ook dat lijkt te veranderen. Ik voel me niet ongemakkelijk in een pashokje, juist niet; ik vind me er dan altijd leuker uitzien Misschien kom ik bij winkels waar ze de juiste spiegels en lampen hebben hangen ofzo

Bij de kapper vind ik mezelf wel altijd heel raar bleek. Sowieso heb ik er een hekel aan om via de spiegel met de kapster te praten, ik hoef mezelf niet te zien als ik praat, en al helemaal niet zo bleek
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 10-06-2007 @ 18:19 :
Ik vind vooral de H&M erg, ik kan me niet voorstellen dat er iemand bestaat die in díe speigels mooi lijkt. En dan ook nog eens die eeuwige rijen. Ik ben dan ook een ster in passen over de kleren die ik aan heb of gewoon meenemen, thuis passen en terugbrengen als niet gewenst.
bij de h&m moet je ook niet gaan passen behalve als er geen hond in de winkel is, die rijen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 13:39
Verwijderd
Oh ja, bij de H&M pas ik nooit, ik koop er toch alleen t-shirtjes, hemdjes en truitjes, die durf ik altijd wel op de gok te kopen. Bij Esprit pas ik eigenlijk altijd, en daar is het ook fijn. Ooit eens bij de V&D iets gepast, en dat was echt verrassend goed; héle ruime hokken met zeer fijne spiegels (ook zo geplaatst dat je je van achteren goed kon zien, heel prettig). En geen gordijntjes maar echte deuren met klink. (Niet dat ik last heb van gordijntjes, maar soms kunnen ze net niet helemaal dicht en blijft er zo'n kiertje..)
Met citaat reageren
Oud 11-06-2007, 22:22
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik heb er eigenlijk geen last van

ik vind het pas vervelend als de spiegel tegenover een raam hangt; dan zie je wel echt elke oneffenheid in je huid.
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 08:50
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik vind sommige verkoopsters ook wel irritant.

'Hij staat je eeeenig, ik zou hem kopen. Ik heb m zelf ook' is leuk om te horen als je inderdaad een perfecte broek aan hebt, maar als het ding van je kont afzakt word ik er toch wel een beetje nijdig van.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 16:12
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 11-06-2007 @ 10:54 :
Ik kom niet in Irak, ik heb daar niks mee te maken. Wel met de aanblik van mezelf in de spiegel, dus geef me alsjeblieft het recht om dat erg te vinden.
Ja. Daar walg ik van.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 12-06-2007 @ 16:12 :
Ja. Daar walg ik van.
Prima.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 16:43
Verwijderd
Ik vind juist in pashokjes altijd alles zo leuk staan.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2007, 17:29
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik heb hier nooit last van
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 15:05
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
Het licht in de H&M is verschrikkelijk, en de spiegels zijn bol, dus je komt gelijk 5 kilo aan. Dan hebben ze ook nog twee spiegels, dus voor je je achterkant kunt zien hangt er 10 kilo extra aan je kont, en ben je een lelijke bleekscheet op de koop toe.

Ik ken het probleem. Wordt er ook behoorlijk depressief van. Ik heb helemaal geen zin om een bikini te gaan kopen, ik stel nog steeds uit.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2017, 22:47
Vierhout
Vierhout is offline
Was van de week een korte broek aan het aanpassen in het pashokje van de anwb.

Het leek wel of ze daar een lachspiegel hadden. Ik had in eens van die korte benen.

Ik had even wat identiteitsproblemen, en de broek maar niet gekocht.
Was toch even van slag.

Geen leuke dingen voor de mens. Kan mijn lichaam niet aan die spiegel aanpassen, zodat ik er toch voor mijzelf acceptabel uitzie. Dat is het nadeel van een lichaam.

Via internet een broek kopen is een beter idee.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17.