Oud 01-09-2017, 19:20
mrhat123
mrhat123 is offline
Ik ben niet geslaagd voor mijn eerste praktijkexamen met een handgeschakelde auto. De bijzondere verrichtingen en clusteropdracht waren naar mijn idee goed (net zoals de oogtest). Echter, ik zie in mijn uitslagformulier niets staan over de bijzondere verrichtingen. Er staat wel dat ik een clusteropdracht had, dat ik de oogtest goed heb gedaan en welke dingen ik fout heb gedaan (voorrang en invoegen), niets over bijzondere verrichting.

Wat zijn de onderdelen van een tweede praktijkexamen van autorijbewijs B bij CBR en welke onderdelen hoeven niet herhaald te worden als deze al goed zijn uitgevoerd in het eerste examen. Verder wil ik weten hoe ik kan weten of ik de bijzondere verrichtingen wel goed heb verricht. Bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2017, 19:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vraag dit even na bij je instructeur. Zover ik weet moet je het hele examen opnieuw doen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-09-2017, 19:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je kan alleen een vrijstelling krijgen voor je bijzondere verrichtingen bij een tussentijdse toets voor het eerste daarop volgende praktijkexamen.

Als je nu gezakt bent, moet je gewoon weer op dezelfde manier examen doen, inclusief bijzondere verrichtingen. Pas na vier keer gezakt krijg je een ander examen (BNOR heet dat).

Niet wanhopen hoor, heel veel succes!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2017, 14:42
Verwijderd
Ik snap dat je graag het papiertje wilt en dat in je hoofd zo min mogelijk onderdelen dat gemakkelijker maken. Maar in de praktijk zijn die bijzondere verrichtingen niet zo moeilijk. Voor sommigen een aangeleerd trucje. Dit is juist een onderdeel waarop je relatief gemakkelijk kunt scoren en dat tijd afneemt van de onderdelen waar je de vorige keer op gezakt bent. Zie het dus als een voordeel!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2017, 08:53
kiwislim
kiwislim is offline
ben 5 keer gezakt voor theorie
schandalig is het CBR
Met citaat reageren
Oud 23-09-2017, 10:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ben 5 keer gezakt voor theorie
schandalig is het CBR
Er zijn mensen die het prima de eerste of tweede keer halen. Of je zakt of slaagt ligt grotendeels aan je eigen voorbereiding
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-09-2017, 17:21
Verwijderd
Citaat:
ben 5 keer gezakt voor theorie
schandalig is het CBR
Ja, of je bent gewoon dom bezig natuurlijk. Zo moeilijk zijn die vragen niet.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2017, 13:17
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
ben 5 keer gezakt voor theorie
schandalig is het CBR
Of je doet wat aan fatsoenlijke voorbereiding.

Ik kan me voorstellen dat je ondanks een goede voorbereiding (c.q. leerwerk) een keer pech hebt met onduidelijke vraagstelling/zenuwen etcetera, maar vijf keer zakken betekent gewoon onnozel te werk gaan.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32.