Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2004, 10:28
Junkfood Junkie
Junkfood Junkie is offline
Gister moest ik naar de bekkenbeul vanwege 2 gaatjes die ze op een foto hadden gezien... Ik had kats nergens last van maar ala dacht ik, laat die man ze maar vullen, hij moet ook leven...
Dus hij flink met de boor in de weer, m'n zenuw in die kies comleet afgetakeld... maar nu heb ik er nog steeds last van! Af en toe voel ik effe zo'n zenuw-pijnvlaag door die kies trekken, niet speciaal als ik ermee eet o.i.d., nee zomaar opeens... en het lijkt het of de kies die er recht tegenonder zit er nu ook mee begint...
Is dit normaal dat je hier effe last van hebt? Mijn pa zei van, a: je zenuw is dik aangetast en b: misschien is de vulling wat te hard aangestamt, moet die zenuw effe wennen... opzicht wel logisch, alleen ik heb er nu (21 u. later) nog steeds last van...
__________________
- Shit... + What? - Police... + Where? - There... + Shit...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 10:42
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Dat is wel erg lang ja, waarom bel je niet even naar de tandarts en zeg je dat je een beetje bezorgd ben omdat het zo lang pijn doet. Ik bedoel dat je erna ff een paar uur last hebt ok, maar een dag later nog steeds vind ik voor zo een behandeling wel lang.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 11:58
Verwijderd
Ben al lang niet meer na de tandarts geweest omdat hij me de laatste keer ook zo'n pijn heeft gedaan Ruim een dag later kon ik nog niet ademhalen door mijn mond omdat dat zuchtje frisse wind me al in mijn broek deed pissen van pijn. Maar toen ik een nieuwe afspraak heb gemaakt om er naar te laten kijken, was het al over. 2 dagen ongeveer.
Ook heb ik een keer flink last van een vulling gehad - hadden ze zo'n witte vulling ipv een zilverkleurige (weet ik veel wat voor spul) en die heeft mij ook de eerste dagen flink last bezorgd.
Maar iig bellen! Je moet niet met pijn rondlopen!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 12:31
Verwijderd
Dan zou ik toch nog even de tandarts bellen, hoe vervelend het ook is Volgens mij is er dan toch iets niet helemaal goed gegaan ofzo
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 14:58
@Moon
@Moon is offline
Bij mijn moeder moest ook een keer in haar kies geboord worden. Die tandarts was zo ver doorgegaan dat mn moeder daarna een weeklang ik bed heeft gelegen van de pijn Echt niet normaal gewoon. Maar in ieder geval even de tandarts bellen. Misschien helpt paracetamol ook wel als je heel erg last heb.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 11:56
Junkfood Junkie
Junkfood Junkie is offline
Ik heb voor het eten en voor het slapen gaan idd een paracetamol genomen... dat hielp wel goed.
Ik heb niet meer naar de tandarts gebeld ik dacht het gaat vanzelf wel over, wat het ook doet. Het is nu zo goed als weg, af en toe voel ik bepaalde tanden nog wel, ook tanden die nix met het boorischme van de tandarts te maken hebben gehad - wat ik wel vreemd vind eigenlijk... als dat maandag nog steeds zo is, dán ga ik iig bellen!
__________________
- Shit... + What? - Police... + Where? - There... + Shit...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 18:15
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Compleet normaal, geloof me echt waar. Natuurlijk wel erg lastig en pijnlijk maar het gaat over. Twee weken geleden liet ik een tand vullen en toen had ik er twee dagen last van, een duwende pijn en als ik met die tand iets at (als ik dus op iets beet) ongelooflijk veel pijn ook met poetsen enzo, maar het is over gegaan. Nu ben ik donderdag trug moeten gaan om een kies op te vullen, maar hij moest het heel zorgvuldig en traag doen (ook zenuw eruit enzo), want als het mislukte moest hij m'n kies eruittrekken . Dus een uur en een half is eraan gewerkt geweest, nou heb ik nog steeds erg veel pijn, niet te doen. M'n tandarts zei dat ik gerust een pijnstiller mocht nemen en geloof me voor ik ga slapen doe ik het ook, het helpt echt de pijn tijdelijk weg te nemen en je kan tenminste slapen, het kan ongelooflijk veel pijn doen volgens mij ligt het aan je tandvlees die een beetje aangetast is en natuurlijk ook je tand. Mareuh wees gerust het gaat over !
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 15:38
glossie
Avatar van glossie
glossie is offline
Ik ben laatst ook bij de tandarts geweest voor kiespijn, hij kon niets vinden, ook had ik gaatjes dus heb ik die laten vullen, alleen heb ik er nu (2 weken later) nog last van, van het vullen, en helaas kan ik pas over ruim een week terecht.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 15:57
Needle_damage
Avatar van Needle_damage
Needle_damage is offline
Ik had er nog 3 weken last van, maar alleen als ik er druk opvoerde door bijv. het eten van een appel
__________________
Ik-is-minister-van-Economische-zaken\\KIP
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27.