Oud 07-09-2016, 11:37
cygnusx
Avatar van cygnusx
cygnusx is offline
Gamers!

In het weekend van 17 t/m 19 februari 2017 gaan wij de recreatiezaal van camping de Noetselerberg voor een laatste keer omtoveren tot LAN-Party. Persoonlijk zou ik het erg gaaf vinden als jullie ook aanwezig zijn.

Wij hebben na zeven jaar en drie geslaagde edities (laatste in 2010) besloten nog één laatste keer een LAN-party in Nijverdal te organiseren, wederom voor 74 man. Het belooft dan ook een speciale editie te worden!

De inschrijvingen zijn zojuist geopend! We vragen 27,- euro entreekosten voor een heel weekend. Wil je hierbij zijn? Inschrijven kan via www.ranked.nl Discussieren kan natuurlijk hier!


Laatst gewijzigd op 03-01-2017 om 11:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2016, 14:02
Verwijderd
Ik ben hier eigenlijk veel te oud voor Ik mis de goeie leuke LAN-parties wel heel erg <3
Met citaat reageren
Oud 07-09-2016, 14:14
cygnusx
Avatar van cygnusx
cygnusx is offline
Citaat:
Ik ben hier eigenlijk veel te oud voor Ik mis de goeie leuke LAN-parties wel heel erg <3
Wat is oud? Je bent toch nooit te oud voor een lan-party?

Wij zijn zelf ondertussen ook wat ouder, maar we dachten, we organiseren nog één keer oldschool een lan-party. Het blijft ook bij iets eenmaligs
Met citaat reageren
Oud 07-09-2016, 15:21
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Zijn er ook compo's?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2016, 15:28
cygnusx
Avatar van cygnusx
cygnusx is offline
Citaat:
Zijn er ook compo's?
Zeker! 4 stuks zelfs, Call of duty 4 (evt. remastered), Battlefield 1, Counter strike: GO, UT2004.

En, daarbij gaan we ook nog twee funcompo's organiseren. Bijv. Trackmania, of een potje Fifa tegen elkaar op de playstation

Ohja, en niet onbelangrijk, we zorgen voor mooie prijzen om te winnen. De details hierover worden later duidelijk, maar vorige edities hadden we complete mediacenters incl 2tb hdd, Logitech gaming muis/toetsenbord (G19) sets e.d.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2016, 18:34
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Geen league of legends/overwatch dus
Met citaat reageren
Oud 07-09-2016, 21:39
cygnusx
Avatar van cygnusx
cygnusx is offline
Citaat:
Geen league of legends/overwatch dus
Nou, de compolijst is nog niet definitief. League of Legends is wel een overweging om een compo in te doen. Het ligt een beetje aan de animo. Daar komt nog een poll over

Zijn dat de spellen die je graag zou willen spelen dan? Of lijken (sommige van) de andere compo's je ook leuk?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2016, 23:23
Skyle
Skyle is offline
Wat is minimum leeftijd? (Als die er is)
Met citaat reageren
Oud 07-12-2016, 19:02
cygnusx
Avatar van cygnusx
cygnusx is offline
Citaat:
Wat is minimum leeftijd? (Als die er is)
Hoi Skyle,

De minimum leeftijd is officieel 15 jaar. Val je daarbinnen?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2016, 19:03
cygnusx
Avatar van cygnusx
cygnusx is offline
Ohja, leuk nieuws! We hebben t/m vrijdag een kortingsactie. Als je je nu registreert betaal je geen 27,50 maar slechts 23,50 entree!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2016, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Wat is oud? Je bent toch nooit te oud voor een lan-party?

Wij zijn zelf ondertussen ook wat ouder, maar we dachten, we organiseren nog één keer oldschool een lan-party. Het blijft ook bij iets eenmaligs
Ja, leuk! Ik ben dan volgens mij in een of ander Verweggistan
Met citaat reageren
Oud 03-01-2017, 11:22
cygnusx
Avatar van cygnusx
cygnusx is offline
Citaat:
Ja, leuk! Ik ben dan volgens mij in een of ander Verweggistan
Haha dat is dan weer jammer.

Wat wel gaaf is om te noemen is dat we een XBOX One + game mogen verloten als hoofdprijs tijdens de lan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.