Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2017, 22:19
Annoby13
Annoby13 is offline
Ik had dure mooie schoenen gezien My brand 229 euro maar mijn moeder zij dar ze die echt niet gaat kopen want ze zijn veelste duur en ze zei dat ik schoenen van 100 euro moest kopen maar als ik dat doe ben ik bang dat ik uitgelachen wordt en dat mijn status op school daalt want mijn status wil ik wel hoog houden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2017, 22:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als mensen jou wel of niet cool vinden op basis van jouw schoenen is dat wel heel oppervlakkig

Ik heb de laatste jaren alleen voor mijn hardloopschoenen meer uitgegeven dan €100,- (kwaliteit en goede pasvorm vind ik hierbij heel belangrijk) en gewone schoenen vooral bij outlets of in de uitverkoop gekocht. Prima merken (Vans, Converse, Adidas) maar niet belachelijk duur. Misschien vindt niet iedereen je schoenen cool genoeg, maar met het budget wat je moeder stelt kan je prima (merk)schoenen kopen. Wil je veel meer uitgeven, dan kan je misschien zelf bijdragen aan de aankoop.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-05-2017, 22:42
Annoby13
Annoby13 is offline
Kijk het is zeg maar zo er is zon boy die ook merkloze kleding draagt en die wordt gepest en wordt heel de tijd skeer genoemd. En de mensen van mijn klas (jongens) die dragen allemaal lv riem en dsquard en My brand en zo. En ik ben niet zo knap dus als ik nu ook geen mooie kleding heb dan krijg ik echt geen vriendin want meisje vallen op die jongens met dure schoen en kleding
Met citaat reageren
Oud 29-05-2017, 23:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Meisjes die alleen op je vallen omdat je dure schoenen of kleding draagt, moet je niet willen als vriendin. Je hebt veel meer aan een meisje die op je valt om wie je bent.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2017, 23:38
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Wat Eline ook al zei: kijken bij outlets of in de sale kan best wel helpen hierbij! Voor €100 hoef je echt geen merkloze schoenen! Ik heb zelf altijd merkschoenen (New Balance, Nike, Vans, All Stars, maar kom zelfs praktisch nooit veel boven de €50 uit. Gewoon goed vergelijken op internet
Met citaat reageren
Oud 31-05-2017, 17:07
Darrell
Darrell is offline
Haha ik vind 100 euro ook al prijzig voor schoenen. Geef mn geld liever aan andere dingen uit.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2017, 17:32
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Mijn schoenen zijn al snel duur omdat ik grote voeten heb
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 02-06-2017, 08:09
TheUnknown123
TheUnknown123 is offline
Inderdaad zoals de rest al zegt, meiden die op je vallen vanwege je kleding (of misschien wel geld) moet je niet willen, vaak is zo'n relatie ook snel weer over.

Merk schoenen rond de 100 euro zijn prima te vinden, waarom je alleen uitgaat op merken als dsquared etc. weet ik niet (misschien vanwege je klasgenoten) maar er zijn ook zat andere "niet-skeere" merken. Denk bijvoorbeeld aan Lacoste, ik droeg eerst pantafola d'oro schoenen (opzich niet verkeerd, waren ook al 120 euro) maar ik heb laatst voor ongeveer 100 euro een paar Lacoste schoenen gekocht.

Dan kom je bijv op zoiets uit: https://www.google.nl/search?q=zwart...64auXpsVr6ExM:

Nu hebben mijn schoenen een net iets ander model en zijn ze zwart met goud, dus een gouden lacoste logo en gouden tekst aan de binnenkant op de flap. Nu ben ik wel een stuk ouder dan jou maar de typische modemensjes die dan weer wat jonger zijn (ik ga nu niet bevooroordelen maar let op, de jongens (waarvan sommige misschien buitenlands zijn) met de schoudertasjes enzo zeiden laatst nog tegen mij dat ik vette schoenen had).

Voor de rest draag ik een G-Star riem (oké komt uit turkije dus is namaak maar dan nog het ziet er goed uit, en gaat lang mee draag hem al meer dan 2 jaar). G-star broeken draag ik en ik heb 5 g-star jassen en een aantal g-star shirts. Normaal gesproken zou je dan op een prijs van meer dan duizend euro uitkomen maar aangezien ik lid ben van de G-star Factory Outlet betaal ik hier misschien nog minder dan de helft van.


Eigenlijk zou je gewoon de kleren moeten dragen die je leuk vind en schijt aan de rest hebben, maar dat kan ik begrijpen als je dat misschien op die leeftijd nog wat lastig vind.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Gesprekken die je opving in het OV, of ergens anders. #3
Verwijderd
500 12-01-2010 13:28
De Kantine Al 700 keer saai.
Verwijderd
500 25-09-2009 17:57
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #3
Miracle
500 29-11-2007 21:27
Lifestyle Kleding
-(L)-
115 23-01-2005 21:46
ARTistiek [verhaal] Vergeven & Vergeten
Myz
42 09-08-2002 19:46
Lifestyle scheiding tussen RIJK en ARM steeds groter~~
devilcat
27 19-06-2002 18:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46.