Oud 11-09-2004, 00:30
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Krijg af en toe het idee dat ik een hele andere visie heb op sex en liefde dus

Nouja liefde je kan helemaal opgaan in het gevoel

Magoed verliefdheid leuk truukje van de natuur
pak een dikke spuit endorfine en laat die persoon zijn gevoel door die drug projecteren op een ander persoon en voila daar heb je het
het verliefde gevoel de vlinders in je buik, ongeconcentreerd
allemaal bijwerkingen van endorfine

Dan heb je naar mijn mening nog zwaar overschatte sex

Goh sex leuk, ja je moet wat als je 18 bent en je hormonen zitten dwars

maar verder gewoon een drang om voort te planten,
en ja uit je liefde ermee (ofterwijl iets anders biochemisch)

en dan heb je het orgasme nog
wat als het goed lukt wel leuk is
en als het ook lukt maar wat minder gewoonweg irritant aanvoelt
Een dikke vuurpijl aansteken en kiijken hoe ie mooi afgaat dat gevoel vind ik echt 10x beter als sex en orgasme bij elkaar
Kortom alltwee zwaar overschat (Vooral het orgasme)

Als je dit zo leest zal je wel denken dat mijn leven heel saai is maar dat valt wel mee
Kleef gewoon een gewoon leven heb een paar goede vrienden Alles goed behalve dat in mijn optiek sex verliefdheid etc zwaar overschat worden voor mijn is het BIJNA niks meer als een truukje van de natuur

De beste goede liefde die ik ken is van een goede vriendschap
(Het verschil in gevoel echt goede vriendshcap en partnerliefde ligt bij mij ook heel dicht bij elkaar, het enigste verschil is dan ook die bak endorfine)

Kortom zitten hier ook mesnen die leifde en of sex overschat vinden
of er iets over te zeggen hebben (of erover willen discussieren), post maar iets

Groeten
Bram Staps
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2004, 00:39
Verwijderd
18 is nog jong.

Misschien moet je nog echt goed verliefd worden op iemand.

Op mijn achttiende deelde ik jouw mening. Ik vond die verliefdheid best tegenvallen en vond mensen toch best wel overdrijven, ver van vriendshap stond het niet af. En seks, ach ja, dat hoorde nu eenmaal bij een relatie en was best okee.. Maar ik vond een hoop andere dingen vele malen leuker.

Maar, té cliché, toen werd ik echt verliefd. Toen ging ik echt van iemand houden. Het algehele goede gevoel wat dat geeft, vind ik toch echt niet overschat. Ik vind het altijd leuk om hem te zien, ik vind het altijd net ietsjes fijner als hij er is. In periodes is zijn aanwezigheid de enige benodigdheid voor een zielsgelukkig gevoel. En soms vind ik het vreselijk, om van iemand te houden. De onzekerheden, de verplichtingen, de jaloezie, hoezeer iemand je dan pijn kan doen.

Maar ik heb het er toch voor over, bij een vriendschap zou dat nooit het geval zijn. Het is veel meer en daarmee is de seks ook meteen vele malen leuker. Het is veel meer dan gewoon seks, veel meer dan gewoon een orgasme. Vooral wanneer ik ervan durf te genieten.

Jij denkt nu dat ik een end weg mag lullen, je blijft toch bij je mening. Misschien is dat ook wel zo. Misschien zit ik teveel in de roes van de verliefdheid, al geloof ik niet dat er na 16 maanden nog steeds sprake is van een roes.

Dusj, misschien ontmoet je straks wel iemand die je van je voeten blaast en verander je dan van standpunt, maar misschien gebeurt dat nooit en blijf je vuurpijlen leuker vinden. Al zijn vuurpijlen en het gevoel dat je ervan krijgt toch ook maar truukjes.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 09:42
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Wacht maar tot je echt verliefd wordt op de goede persoon... Dan kan liefde echt 'net als in de film' zijn.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 09:48
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-09-2004 @ 09:42 :
Wacht maar tot je echt verliefd wordt op de goede persoon... Dan kan liefde echt 'net als in de film' zijn.
Of heel verwarrend tegelijke tijd...
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 10:20
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Een relatie op die leeftijd heb je eigenlijk alleen voor de seks.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 10:41
love is life
love is life is offline
Als je zo babbelt is het teken dat je nog nooit zo verliefd zijt geweest ... of mssn hou je je eiegn tegen omdat je bang bent je theorie tegen te spreken ... Ik zou zeggen zet dat een beetje opzij en geniet een beetje meer van het leven (in dees geval van verliefdheid, sex en orgasme)
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 10:59
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 11-09-2004 @ 10:20 :
Een relatie op die leeftijd heb je eigenlijk alleen voor de seks.
Jij misschien. Dat geldt niet voor íedereen op 'die' leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 11:00
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 11-09-2004 @ 10:20 :
Een relatie op die leeftijd heb je eigenlijk alleen voor de seks.
En een jaar later niet meer???

Volgens mij is dat persoons gebonden. Ik kan prima een relatie hebben zonder meteen bovenop iemand te duiken.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 11:49
Verwijderd
Echt liefde, of iig echt verliefd zijn... Ik vind dat wel heerlijk, maar tegelijkertijd vaak ook wel wat verwarrend.
Goede liefde, ik vind het wel wat anders dan vriendschap. Je krijgt er een heel ander gevoel bij, en je gaat heel anders met zo'n iemand om. Je bent blij als hij er is, alles is dan net iets leuker, mooier, fijner etc. Je kan hem aanraken, knuffelen, wat is er nou lekkerder.
En seks, ik vind dat ook echt erg fijn!! Een warm lichaam op je, een lekker gevoel, een HEERLIJK gevoel, de persoon om wie je zoveel geeft bij je in je , teder, lief zacht, lekker, wild... Daarna samen in slaap vallen, soms eerst nog even wat kletsen knuffelen. Wat is er nou lekkerder dan dat Whah... Nee ik vind het niet verromantiseerd eigenlijk. Ik vind er alles fijn, lekker en mooi aan

Als je echt op iemand verliefd wordt, of als je iemand echt HELEMAAL geweldig vindt... dan zal je wel anders zeggen, gok ik zo.

Of je bent gewoon anders dan ik. Je geeft echt meer om vriendschappen, dan om 'liefde'. En je vindt een vuurpijl echt mooier dan seks. Het kan... Maar mijn zus heeft dat ook altijd geroepen, tot ze een vriendje kreeg waarmee ze wel die fantastische seks kent. Nu denkt ze er heel anders over (toen ze het niet echt super vond was ze een jaar of 19, en nu is ze 22), dus mss komt het nog wel
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 11:50
Verwijderd
Citaat:
sybje schreef op 11-09-2004 @ 11:00 :
En een jaar later niet meer???

Volgens mij is dat persoons gebonden. Ik kan prima een relatie hebben zonder meteen bovenop iemand te duiken.
Jij mss wel, maar volgens mij zijn er ook zat jongens die het wel echt voor de seks en voor de stoer doen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 12:13
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
sybje schreef op 11-09-2004 @ 11:00 :
En een jaar later niet meer???

Volgens mij is dat persoons gebonden. Ik kan prima een relatie hebben zonder meteen bovenop iemand te duiken.
Ik bedoel rond die leeftijd (18) dus ook 19,17 enz.

Tja het is maar hoe je een relatie ziet, ik heb eigenlijk geen behoefte in een vriendin waarbij ik 3x per week moet langsgaan. Ik heb nou verkering maar weet zelf niet wat ik nou precies wil, ik kijk het gewoon aan en zie wel hoe lang het goed gaat.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 12:13
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 11-09-2004 @ 00:30 :
*verhaal*
wat je zegt is dat het mooier gemaakt wordt dan dat het is. maar dat doen mensen met alles. het is gewoon niet zo leuk om alle dingen als zijnde product van de evolutie en verder eigenlijk nutteloos te zien. dus vandaar.
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 12:58
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 11-09-2004 @ 11:50 :
Jij mss wel, maar volgens mij zijn er ook zat jongens die het wel echt voor de seks en voor de stoer doen.
Helaas wel ja...

Als ik jouw verhaal zo lees over hoe jij er tegen aankijkt. Zou ik bijna zeggen word verliefd op mij .

Laatst gewijzigd op 11-09-2004 om 13:02.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 13:00
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 11-09-2004 @ 12:13 :
Ik bedoel rond die leeftijd (18) dus ook 19,17 enz.

Tja het is maar hoe je een relatie ziet, ik heb eigenlijk geen behoefte in een vriendin waarbij ik 3x per week moet langsgaan. Ik heb nou verkering maar weet zelf niet wat ik nou precies wil, ik kijk het gewoon aan en zie wel hoe lang het goed gaat.
Misschien moet je eerst goed nadenken voordat je een relatie neemt, want jouw vriendin wil misschien wel een relatie, dus meer dan sex. En als jij haar dan teleursteld is dat ook vervelend.

Als ik een vriendin heb wil ik juist bij haar zijn. Want anders kan je net zo goed naar de Wallen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 13:16
MarsVolta
MarsVolta is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 11-09-2004 @ 00:30 :


Magoed verliefdheid leuk truukje van de natuur
pak een dikke spuit endorfine en laat die persoon zijn gevoel door die drug projecteren op een ander persoon en voila daar heb je het
het verliefde gevoel de vlinders in je buik, ongeconcentreerd
allemaal bijwerkingen van endorfine





maar verder gewoon een drang om voort te planten,
en ja uit je liefde ermee (ofterwijl iets anders biochemisch)


Je kunt liefde niet helemaal op die manier verklaren
De mens is meer dan een robot.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 13:25
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
sybje schreef op 11-09-2004 @ 13:00 :
Misschien moet je eerst goed nadenken voordat je een relatie neemt, want jouw vriendin wil misschien wel een relatie, dus meer dan sex. En als jij haar dan teleursteld is dat ook vervelend.

Als ik een vriendin heb wil ik juist bij haar zijn. Want anders kan je net zo goed naar de Wallen.
Naar de wallen is toch wel wat anders, maar bij mij moet het gevoel ook altijd groeien vandaar dat ik het een kans geef.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 13:55
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
tja, ik ben nu eenmaal een romanticus...

de functie van verliefdheid en verkeren is het uitproberen wie of wat bij je past... daarna krijg je liefde...

een goede vriendschap en liefde en sex bij elkaar dat is het doel tenminste lijkt me (en voortplanten natuurlijk)
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 14:31
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 11-09-2004 @ 13:25 :
Naar de wallen is toch wel wat anders, maar bij mij moet het gevoel ook altijd groeien vandaar dat ik het een kans geef.
Oke, dat kan ook. Ik dacht dat je gewoon wat begon, omdat je zoiets had van ach waarom niet. Maar als jij het een kans geeft, omdat het "nog moet komen"(alleen dan positiever omschreven) dan snap ik dat ook weer
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-09-2004, 14:44
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
MarsVolta schreef op 11-09-2004 @ 13:16 :
Je kunt liefde niet helemaal op die manier verklaren
De mens is meer dan een robot.
wat zijn sprookjes toch enig <3

...maar helaas, wellicht dat t nog niet helemaal te verklaren valt maar zolang je niet in god gelooft is het niet vol te houden dat liefde iets anders is dan een product van de evolutie
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 15:11
Daevrem
Daevrem is offline
Wat maakt het nu uit of de TS wel of niet ooit echt verliefd is geweest?
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 15:12
MarsVolta
MarsVolta is offline
Citaat:
little nemo schreef op 11-09-2004 @ 14:44 :
wat zijn sprookjes toch enig <3

...maar helaas, wellicht dat t nog niet helemaal te verklaren valt maar zolang je niet in god gelooft is het niet vol te houden dat liefde iets anders is dan een product van de evolutie
ik geloof niet in god.
ik vind wel dat je niet alles zo kunt verklaren.
er is toch meer dan dat?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 15:13
MarsVolta
MarsVolta is offline
trouwens er is nog zoveel waar wij (nog) niet bijkunnen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Daevrem schreef op 11-09-2004 @ 15:11 :
Wat maakt het nu uit of de TS wel of niet ooit echt verliefd is geweest?
Omdat echte verliefdheid seks, orgasmes en een relatie veel leuker maken waardoor hij misschien niet meer denkt dat het overschat wordt.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 15:45
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
MarsVolta schreef op 11-09-2004 @ 15:12 :
ik geloof niet in god.
ik vind wel dat je niet alles zo kunt verklaren.
er is toch meer dan dat?
we weten nog niet exact hoe ons hele lichaam werkt, maar dat maakt ons niet meer dan een robot
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 15:48
MarsVolta
MarsVolta is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 11-09-2004 @ 15:45 :
we weten nog niet exact hoe ons hele lichaam werkt, maar dat maakt ons niet meer dan een robot
nouja ik geloof gewoon dat 't complexer is dan dat.

ik vind het walgelijk als er over de mens gepraat wordt alsof het niets anders is dan een computer met bestandjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2004, 15:50
MarsVolta
MarsVolta is offline
er bestaat voor mij ook nog zoiets als een ziel.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 16:02
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
hmm.. volgens mij heb jij (ts) nu zon bui die iedereen wel eens heeft, 'wat maakt het allemaal uit, het is toch allemaal uiteindelijk natuur'. maarja, misschien is dit bij jou niet zon bui. als die gedachten bij mij weer over zijn zie ik toch dat er veel meer achter zit. ik wil natuurlijk niet arrogant doen, als mens, maar mensen hebben meer dan een instinct, ze denken er over na en dus betekent het voor hen meer dan voorplanting alleen.

maar dat is mijn mening..
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 16:04
stuivertje
stuivertje is offline
Ik heb ook altijd geroepen dat het flink overschat werd. Ik zag alleen de negatieve kanten van een relatie om me heen.
Ik snapt eniet wat er nou zo bijzonder aan was.

Totdat ik ook verliefd werd op mijn allerbeste vriend. Die vriendschap werd meer dan dat. Als hij er is ben ik meteen vrolijk, ken ik geen problemen meer, valt alles in het niet... Het enige wat ik wil is hem liefhebben. O.a. dmv seks, wat dat dan ook meteen weer bijzonder maakt.
EN de negatieve kant voor mij is natuurlijk dat je je zo vreselijk kwetsbaar opstelt voor de ander. Maar daar denkje niet eens meer bij na.

Nu mij dit is overkomen, denk ik dat het niet overschat wordt. Het is gewoon fantastisch. Je moet het eigenlijk echt alleen meemaken wil je er net zo over denken.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 16:12
Daevrem
Daevrem is offline
Hoe meer je begrijpt wat liefde is hoe meer sex(en seks, maar in minderen mate natuurlijk) overschat lijkt.

En de TS bedoelt met liefde niet liefde maar 'liefde', de dingen die mensen doen om sex te krijgen.

Een buitenaards wezen lacht zich kapot als deze het belachelijke gedrag van mensen ziet.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 16:31
Grim Heerschap
Avatar van Grim Heerschap
Grim Heerschap is offline
Liefde heb ik helaas in een relatie nooit echt meegemaakt,komt omdat ik behoorlijk de verkeerde meisjes uitzocht. sex is nice though.
Het zal allemaal wel mooi enzo zijn, zie mensen er behoorlijk door opbloeien. Ik maak t vast nog wel een keer mee met het juiste meisje. alleen nu kijk ik er ook argwanend tegenaan
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Daevrem schreef op 11-09-2004 @ 16:12 :
Hoe meer je begrijpt wat liefde is hoe meer sex(en seks, maar in minderen mate natuurlijk) overschat lijkt.

En de TS bedoelt met liefde niet liefde maar 'liefde', de dingen die mensen doen om sex te krijgen.

Een buitenaards wezen lacht zich kapot als deze het belachelijke gedrag van mensen ziet.
Ik begrijp om te beginnen je post al niet. Ik snap allereerst het verschil tussen sex en seks niet, ten tweede het verschil tussen liefde en 'liefde' niet en wat liefde met 'dingen die mensen doen om sex te krijgen' te maken heeft al helemaal niet.

En buitenaardse wezens? Die van Mars bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 16:49
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
MarsVolta schreef op 11-09-2004 @ 15:48 :
nouja ik geloof gewoon dat 't complexer is dan dat.

ik vind het walgelijk als er over de mens gepraat wordt alsof het niets anders is dan een computer met bestandjes.
de werkelijkheid is hard..

en nooit heeft iemand kunnen aantonen dat een ziel bestaat
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 16:57
MarsVolta
MarsVolta is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 11-09-2004 @ 16:49 :
de werkelijkheid is hard..

en nooit heeft iemand kunnen aantonen dat een ziel bestaat
mijn gevoel zegt iets anders
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 11-09-2004 @ 16:49 :
de werkelijkheid is hard..

en nooit heeft iemand kunnen aantonen dat een ziel bestaat
wel dat ie niet bestaat?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 17:16
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 11-09-2004 @ 17:08 :
wel dat ie niet bestaat?
je kan niet bewijzen dat iets niet bestaat
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 17:19
MarsVolta
MarsVolta is offline
pff ze bedoelt gewoon dat als iets niet is bewezen, dat niet betekent dat het er niet is.
maar dat weten we.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-09-2004, 17:21
Verwijderd
Citaat:
MarsVolta schreef op 11-09-2004 @ 15:50 :
er bestaat voor mij ook nog zoiets als een ziel.
Dat is heel fijn, maar voor een deel van Nederland (en een vrij groot deel van dit forum) niet.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 17:25
MarsVolta
MarsVolta is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-09-2004 @ 17:21 :
Dat is heel fijn, maar voor een deel van Nederland (en een vrij groot deel van dit forum) niet.
dit is dus een zinloze post. alsof ik dat niet ruik.
zeg je dat bij elke post waar een mening in staat?
zoek een hobby mens.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 17:32
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
nou ja, als je niet gehinderd door enige kennis van filosofie, biologie of andere wetenschappen gaat roepen dat er 'volgens jouw gevoel' wel een ziel moet zijn. Tja, dan kan je verwachten dat er mensen zijn die er op reageren.
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 17:34
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
tijd voor het roze olifantenvoorbeeld

geloof je dat roze olifanten bestaan?
geloof je dat een ziel bestaat?

beiden zijn onbewezen, en het tegendeel ook

je gelooft toch niet zomaar alles waarvan het tegendeel niet is bewezen, 'er bestaat een ziel' is dan een sociaal geaccepteerde gedachte maar dat maakt het niet geloofwaardiger
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 17:36
MarsVolta
MarsVolta is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 11-09-2004 @ 17:32 :
nou ja, als je niet gehinderd door enige kennis van filosofie, biologie of andere wetenschappen gaat roepen dat er 'volgens jouw gevoel' wel een ziel moet zijn. Tja, dan kan je verwachten dat er mensen zijn die er op reageren.
niet gehinderd door enige kennis van filosofie biologie of andere wetenschappen?

als je nou eens goed gaat lezen...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 17:37
Verwijderd
Het feit dat er een verklaring is voor de symptomen van liefde en de drang tot seks verandert niets.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 17:38
Verwijderd
Citaat:
MarsVolta schreef op 11-09-2004 @ 17:25 :
dit is dus een zinloze post. alsof ik dat niet ruik.
zeg je dat bij elke post waar een mening in staat?
zoek een hobby mens.


Ik wijs je maar op het feit dat jouw opmerkingen net zo zinloos en offtopic zijn, maar ik geloof niet dat je het wilt weten.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 17:38
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 11-09-2004 @ 00:30 :
*verhaal*
Ik ben het in die zin met je eens dat groepen mensen de handel nogal overdrijven en doen alsof er niks beter is/bestaat. Echter, ik kijk niet vanuit jouw optiek naar liefde/sex. Dan valt er zoveel, zo niet alles, te herleiden van de natuur. Voor mij is het toch wel wat meer dan 'puur natuurlijke drang'.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 17:39
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
MarsVolta schreef op 11-09-2004 @ 17:36 :
niet gehinderd door enige kennis van filosofie biologie of andere wetenschappen?

als je nou eens goed gaat lezen...
waar beargumenteer jij het bestaan van een ziel dan? o_o

Je komt niet verder dan 'er moet toch wel meer zijn dan dat'?
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 17:41
MarsVolta
MarsVolta is offline
jullie gaan met wetenschap om op dezelfde manier als met godsdienst.

het mooie van wetenschap is toch dat niet alles vaststaat?

ik denk gewoon dat je de mens niet HELEMAAL kan doorgronden door er alleen bestandjes van te gaan maken.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 17:44
MarsVolta
MarsVolta is offline
maar zo denk ik er over, moet ik er natuurlijk bijzeggen van morgan... en ja het is offtopic, ik houd er al mee op.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 17:46
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
MarsVolta schreef op 11-09-2004 @ 17:41 :
jullie gaan met wetenschap om op dezelfde manier als met godsdienst.
nee, andersom

Citaat:

het mooie van wetenschap is toch dat niet alles vaststaat?

ik denk gewoon dat je de mens niet HELEMAAL kan doorgronden door er alleen bestandjes van te gaan maken.
het mooie van wtenschap is dat het gaat over theorieën die je aan de hand van hypothesen kan toetsen. Jouw "theorie" is niet te toetsen en kan dus voorlopig niet als waar aangenomen worden. Je kan niet zo maar gaan roepen: 'iets is niet bewezen, maar het zou wel kunnen want ik voel dat'.
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 18:02
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
MarsVolta schreef op 11-09-2004 @ 17:44 :
maar zo denk ik er over, moet ik er natuurlijk bijzeggen van morgan... en ja het is offtopic, ik houd er al mee op.
Offtopic gaan kan best leuk zijn...
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 18:42
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
je hebt gelijk

het is verdomme allemaal gewoon voortplantingsdrift.

how sad..
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.