Oud 03-03-2019, 12:44
Verwijderd
edit: nvm, het kwam binnen keek alleen in de verkeerde map.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2019, 12:47
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik las laatst iets van een post over mn gegevens opvragen, ik heb fb+ daar over bericht gestuurd maar zie nergens dat ik die berichten ook heb verstuurd of niet.
Het is een relatief oud forum dus het heeft ook een oude PM systeem. Je moet even kijken op verzonden berichten en als je daar geen berichten heb gevonden. Dan heb je de bericht waarschijnlijk niet opgeslagen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2019, 12:48
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
ah nahon
Met citaat reageren
Oud 03-03-2019, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Het is een relatief oud forum dus het heeft ook een oude PM systeem. Je moet even kijken op verzonden berichten en als je daar geen berichten heb gevonden. Dan heb je de bericht waarschijnlijk niet opgeslagen.
Eigenlijk best sad om te bedenken dat dit idd een oud forum is, de populairst datum al acht jaar geleden
Met citaat reageren
Oud 03-03-2019, 12:55
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Eigenlijk best sad om te bedenken dat dit idd een oud forum is, de populairst datum al acht jaar geleden
Het forum gaat langzamerhand dood. Er komt steeds minder (actieve) doelgroep langs en alle forumbazen zijn geen scholieren meer.

Dus er zou wat veranderingen moeten komen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2019, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Het forum gaat langzamerhand dood. Er komt steeds minder (actieve) doelgroep langs en alle forumbazen zijn geen scholieren meer.

Dus er zou wat veranderingen moeten komen.
Ja best jammer eigenlijk, ik ben hier net nieuw al hoewel dat kwam omdat ik mn ww kwijt was op een non actief account. al zou een duidelijke link in de heilige copieer hemel (scholieren.com, das toch van zelfde eigenaar fz?) veel goeds doen volgensmij
Met citaat reageren
Oud 03-03-2019, 13:00
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ja idd, al zou een duidelijke link in de heilige copieer hemel (scholieren.com, das toch van zelfde eigenaar fz?) veel goeds doen volgensmij
Ja, het is van dezelfde eigenaar.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2019, 13:01
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik ben hier sinds eind oktober 2018.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2019, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is van dezelfde eigenaar.
Ik zie niet iets van een link hier naar toe op scholieren.com tho
Met citaat reageren
Oud 03-03-2019, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Ik ben hier sinds eind oktober 2018.
Mn eerste post was ergens in 2016 op een accie dat ik kwijt ben
Met citaat reageren
Oud 03-03-2019, 13:04
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Met citaat reageren
Oud 03-03-2019, 13:11
Verwijderd
Had geeneens opgemerkt en ik zocht er naar
Met citaat reageren
Oud 03-03-2019, 14:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Had geeneens opgemerkt en ik zocht er naar
Dit is wel een van de redenen dat het forum zo stil is, als zelfs Scholieren.com ons niet wat meer in de schijnwerpers wil zetten, geen tijd wil vrijmaken op kantoor, etc.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-03-2019, 14:28
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Dit is wel een van de redenen dat het forum zo stil is, als zelfs Scholieren.com ons niet wat meer in de schijnwerpers wil zetten, geen tijd wil vrijmaken op kantoor, etc.
Het is gewoon onopvallend verborgen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2019, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Dit is wel een van de redenen dat het forum zo stil is, als zelfs Scholieren.com ons niet wat meer in de schijnwerpers wil zetten, geen tijd wil vrijmaken op kantoor, etc.
Ze zien waarschijnlijk in dat het moeilijk(er) is om geld te maken van dit forum en of een forum gevuld met advertenties is geen goed idee.
Het forum is eigenlijk wel toe aan een redesign en vooral en beter werkende site op telefoons, maar natuurlijk als er niet veel mensen zijn omdat er te weinig aandacht aan word gegeven(sneeuwbal effect?) is het het niet waard om de site te verbeteren
Met citaat reageren
Oud 03-03-2019, 14:58
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ze zien waarschijnlijk in dat het moeilijk(er) is om geld te maken van dit forum en of een forum gevuld met advertenties is geen goed idee.
Het forum is eigenlijk wel toe aan een redesign en vooral en beter werkende site op telefoons, maar natuurlijk als er niet veel mensen zijn omdat er te weinig aandacht aan word gegeven(sneeuwbal effect?) is het het niet waard om de site te verbeteren
Ik wil het best wel redesignen en het beter maken, maar dat moet Jon zelf beslissen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24.