Oud 12-06-2019, 15:24
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ik heb dus een relatie met iemand gehad vroeger, in groep 6. Gingen toen vaak met elkaar om, vandaar. Ik heb dat uitgemaakt dus een ex. Ze is qua uiterlijk mijn type, maar ook qua innerlijk kunnen we het goed vinden met elkaar. Ik zie haar de laatste jaren niet vaak. Maar wel op feestjes, door gezamenlijke vrienden. Ze kijkt me aan, ik kan met haar lachen etc. Nu was er dit weekend weer een feest, en zij was er ook. Ik wilde naar huis, kwam ik haar tegen opeens, ze was met vriendinnen, ook om naar huis te gaan. Ze zij ineens tegen haar vriendinnen ik ga met hem mee achterop. Ze vroeg het ik vond het prima want ik was alleen. Zoals altijd super gezellig op de fiets, allebei wel wat op. Bij haar huis afgezet, heb ik haar gezoend. Ik zag gwn dat ze verlegen werd. Nu het rare gedeelte, als ik haar begin te appen, reageert ze niet. Als ik haar een bericht stuur reageert ze 1 keer en dan niet meer. Ze heeft blauwe vinkjes ook uit, wat heel irritant is haha. Nu is dus de vraag, wat moet ik hiermee.. ik zit te twijfelen om het aan een gezamenlijke vriendin te vragen, of die wat weet. Heb vaker deze situatie met haar gehad. Iemand een idee? Thanks!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2019, 15:31
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik denk dat ze niet verliefd op je was, en zich schaamt omdat ze zonder dat het de bedoeling was met je gezoend heeft.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2019, 15:40
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ik ben ook niet verliefd... ff serieus, geen groep 8 situatie dit. Bedankt in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2019, 15:48
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Had zij ook de behoefte om met jou te zoenen?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2019, 15:54
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Citaat:
Had zij ook de behoefte om met jou te zoenen?
We stonden buiten voor haar deur te praten, elkaar aankijken, midden in de nacht en ik zei: Ik ga je nu zoenen. Daarna nog ff gepraat, ik zei voor de grap, je gaat spijt krijgen. Zei ze waarvan?

Laatst gewijzigd op 12-06-2019 om 16:26.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2019, 15:22
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Iemand meningen? 😅
Met citaat reageren
Oud 14-06-2019, 17:18
Verwijderd
Ja eh je moet hier voor toch echt bij haar zijn. Wij kunnen alleen maar raden en er kunnen ongeveer 27 miljoen verschillende redenen zijn waarom ze doet zoals ze doet.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2019, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dus een relatie met iemand gehad vroeger, in groep 6. Gingen toen vaak met elkaar om, vandaar. Ik heb dat uitgemaakt dus een ex. Ze is qua uiterlijk mijn type, maar ook qua innerlijk kunnen we het goed vinden met elkaar. Ik zie haar de laatste jaren niet vaak. Maar wel op feestjes, door gezamenlijke vrienden. Ze kijkt me aan, ik kan met haar lachen etc. Nu was er dit weekend weer een feest, en zij was er ook. Ik wilde naar huis, kwam ik haar tegen opeens, ze was met vriendinnen, ook om naar huis te gaan. Ze zij ineens tegen haar vriendinnen ik ga met hem mee achterop. Ze vroeg het ik vond het prima want ik was alleen. Zoals altijd super gezellig op de fiets, allebei wel wat op. Bij haar huis afgezet, heb ik haar gezoend. Ik zag gwn dat ze verlegen werd. Nu het rare gedeelte, als ik haar begin te appen, reageert ze niet. Als ik haar een bericht stuur reageert ze 1 keer en dan niet meer. Ze heeft blauwe vinkjes ook uit, wat heel irritant is haha. Nu is dus de vraag, wat moet ik hiermee.. ik zit te twijfelen om het aan een gezamenlijke vriendin te vragen, of die wat weet. Heb vaker deze situatie met haar gehad. Iemand een idee? Thanks!
Een "ex" hebben in groep 6 lol. Je ging dus in groep 6 met haar om, dus hoeveel jaar zit dr nu uberhaupt tussen?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2019, 01:37
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Heb toch twee jaar een kinderrelatie gehad. Zit nu zn 10 jaar tussen. Zie haar regelmatig hoor en we hebben het altijd gezellig. De reden dat ze niet reageerde op app was omdat haar opa is overleden, en ze drm app niet wilde openen. Ik ga wat los proberen te maken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan?
jansepansekever
43 02-04-2006 00:46
Liefde & Relatie Wat moet ik nou?
Verwijderd
42 19-05-2005 20:33
Liefde & Relatie toen ik sliep...
Oktober
83 27-10-2004 15:33
Liefde & Relatie Wat moet ik hier mee?
stefanietje
5 16-03-2003 23:14
Psychologie Wat moet ik hiermee?
MazeMouse
15 11-01-2003 11:05
Liefde & Relatie wat vinden jullie hier nu van?
fonske
8 23-02-2002 21:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07.