Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2002, 14:18
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Hey!
Ik vroeg me af he....... als mijn vriend en ik seks hebben, wil hij me eigenlijk altijd laten klaarkomen. Ik ben dan super opgewonden enzo, maar als ik eenmaal klaar ben gekomen dan heb ik vaak helemaal geen zin meer in seks. Maar wel gewoon zin om te knuffelen enzo. Heel raar. Ten eerste doet het dan pijn als hij het nog eens wil, dat laat ik dan merken. Maar als we dan gaan neuken heb ik daar helemaal niet meer zoveel zin in.

Heeft nog iemand hier last van of ben ik gewoon de enige?
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Oud 03-06-2002, 14:21
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Heb ik ook. Zie http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=115237 voor je op je donder krijgt van de forumbazen

Je kan proberen te leren tegen het randje te fietsen, dan is het vaak mogelijk om een flink aantal "halve" hoogtepunten te krijgen op een rij, zonder de zin te verliezen.
Oud 03-06-2002, 14:27
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Heb ik ook. Zie http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=115237 voor je op je donder krijgt van de forumbazen

Je kan proberen te leren tegen het randje te fietsen, dan is het vaak mogelijk om een flink aantal "halve" hoogtepunten te krijgen op een rij, zonder de zin te verliezen.
ik had je topic gelezen. Maar hier staat wel degelijk iets anders. Hier staat dat ik geen ZIN meer heb nadat ik ben klaargekomen. In jou topic stond (volgens mij) dat je niet nog eens klaar kon komen. Of heb ik het nou mis?
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Oud 03-06-2002, 14:41
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Mis! Als ik een volledig orgasme heb, is m'n zin volledig weg... exact hetzelfde als jij dus.
Oud 03-06-2002, 15:10
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Mis! Als ik een volledig orgasme heb, is m'n zin volledig weg... exact hetzelfde als jij dus.
oh oke dan heb ik het dus verkeerd gelezen. Spijt me!
Dan wordt deze denk ik gesloten.....
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Oud 03-06-2002, 17:33
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Starrie schreef:
oh oke dan heb ik het dus verkeerd gelezen. Spijt me!
Dan wordt deze denk ik gesloten.....
Correct.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.