Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 09:54
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Ik sta aan de kant van de Palestijnen. Hoewel beide landen claimen dat zij recht hebben op het grondgebied, vind ik dat de Palestijnen er het meeste recht op hebben. Bovendien maak ik me heel erg kwaad over het optreden van Israel, en ik snap dan ook niet waarom er geen land is dat ingrijpt. Ik zou sancties aan Israel opleggen.
Advertentie
Oud 02-04-2002, 10:20
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
ik ben het met jou eens.

(wat overigens niet wil zeggen dat ik al die zelfmoordaanslagen op onschuldige mensen goedkeur)

maar ik sta aan de kant van de palestijnen.

[Dit bericht is aangepast door Kenny McCormick (02-04-2002).]
Oud 02-04-2002, 10:28
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
ik ben het met jou eens.

(wat overigens niet wil zeggen dat ik al die zelfmoordaanslagen op onschuldige mensen goedkeur)

maar ik sta aan de kant van de palestijnen.

[Dit bericht is aangepast door Kenny McCormick (02-04-2002).]
Dat van die zelfmoord aanslagen ben ik wel met je eens. Maar ik denk dat dat het antwoord van de Palestijnen is op de onderdrukking.
Oud 02-04-2002, 10:35
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Palestijnen, het optreden van Israel maakt me erg kwaad tegen arme palestijnen.
Ik keur die zelfdodingsacties keur ik niet goed, maar ze moeten wel, ze hebben geen tanks en automatische geweren ofzo net als Israel.
Het is hetzelfde verhaal weer; Amerika, amerika steunt israel en niemand durft in te grijpen.
Net zoals dat amerika afghanistan platlegde, onschuldige burgers doodde, een groot deel van nederland het er niet mee eens was, maar dat niemand wat deed!
Fuck Bush en Fuck Sharon!
Arafat zuigt ook, maar wel minder dan die 2!
Oud 02-04-2002, 10:37
Verwijderd
Ik trek meer partij voor de Palestijnen, vooral omdat hun land eigenlijk is afgepakt. Maar aan de andere kant als de Palestijnen tien keer zo sterk waren dan hebben de Joden gewoon geen land meer?! En dat is ook niet de bedoeling, zij hebben immers ook recht op een land, wat ze nooit hebben gehad...

Het probleem kan, naar mijn mening, alleen maar opgelost worden met verstandige mensen die met elkaar praten. Sharon en Arafat zouden dus af moeten treden, daarvoor in de plaats zouden twee mensen moeten komen die op, wijlen ex-leider, Rabin lijken.

(Bush speelt hier echter ook een grote rol in, sinds hij aan de macht is is het helemaal bergafwaarts gegaan.)
Oud 02-04-2002, 10:54
X-Ray
X-Ray is offline
Ik ben voor geen van beide. Omdat ze allebei lekker egoistisch bezig zijn. Zelfs al is alles geregeld , dan nog willen ze allebei Jaruzalem voor zichzelf hebben als hoofdstad. De twee geloven willen elkaar niet respecteren. Ze willen allebei meer dan mogelijk is. Het is alleen te doorbreken als er 1 zich erbij neerlegt. Alleen men heeft daar nix anders gekent dan de andere partij haten. Er zullen er altijd een grote groep zijn die er niet mee eens is . En die blazen zichzelf op. Daarop reageert israel met tanks. Je mag jezelf verdedigen , maar israel botviert het op onschuldige af , omdat de echte niet te vinden zijn. Er komt nooit een eind aan...
__________________
www.raymonrodenburg.nl
Oud 02-04-2002, 11:15
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Ik sta aan geen kant. Ik vind dat zowel Palestina als Israël bestaansrecht hebben. De Palestijnen lijken heel zielig maar als ze hetzelfde leger hadden gehad als Israël dan hadden ze het liefst alle Joden ter wereld omgebracht, dat kunnen ze alleen niet. Verder vind ik dat Israël zich moet terugtrekken uit de bezette gebieden.
__________________
plop
Oud 02-04-2002, 12:11
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Ik sta aan geen kant. Ik vind dat zowel Palestina als Israël bestaansrecht hebben. De Palestijnen lijken heel zielig maar als ze hetzelfde leger hadden gehad als Israël dan hadden ze het liefst alle Joden ter wereld omgebracht, dat kunnen ze alleen niet. Verder vind ik dat Israël zich moet terugtrekken uit de bezette gebieden.

__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Oud 02-04-2002, 12:17
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Ik sta aan geen kant. Ik vind dat zowel Palestina als Israël bestaansrecht hebben. De Palestijnen lijken heel zielig maar als ze hetzelfde leger hadden gehad als Israël dan hadden ze het liefst alle Joden ter wereld omgebracht, dat kunnen ze alleen niet. Verder vind ik dat Israël zich moet terugtrekken uit de bezette gebieden.

Daar voeg ik nog aan toe dat Jerusalem misschien maar onder bestuur van de VN moet gaan vallen ofzo, anders blijft men er toch om vechten....
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Oud 02-04-2002, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Ik sta aan de kant van de Palestijnen. Hoewel beide landen claimen dat zij recht hebben op het grondgebied, vind ik dat de Palestijnen er het meeste recht op hebben. Bovendien maak ik me heel erg kwaad over het optreden van Israel, en ik snap dan ook niet waarom er geen land is dat ingrijpt. Ik zou sancties aan Israel opleggen.
Oud 02-04-2002, 16:05
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
ik ben absoluut neutraal omdat ik vind dat ze allebei verschrikkelijk fout zijn
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Oud 02-04-2002, 16:39
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Ik kan er met m'n pet niet bij. Snappen ze dan niet dat die zelfmoordaanslagen Israel een excuus (niet gerechtvaardigd, maar toch) geven om meer Palestijnen af te slachten? En snappen ze niet dat door de Palestijnen met zulk grof geschut te bestoken de zelfmoordaanslagen alleen maar intensiever zullen worden? Het is een illusie te denken dat ze die kunnen stoppen. Pas als een van de zijdes het geweld stopt, kan er verbetering optreden in de situatie.

Er wordt in deze thread trouwens over hetzelfde onderwerp gesproken:
http://forum.scholieren.com/Forum32/HTML/002506.html

Dan kan deze wel dicht.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 02-04-2002, 16:46
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
die zocht ik idd
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09.