Oud 26-06-2006, 15:52
6776
6776 is offline
heej.

Ik heb wel een account op dit forum maar account doet het niet etc etc dus maar ff een nieuwe aangemaakt.

Ik ben een meisje/vrouw van 18 en ik heb al 4 jr een hele goede vriend, hijs mn allerbeste vriendje en hijs toevallig ook 18.

Ik had een relatie van 2 jr maar ik en mn beste vriend voelden zich echt tot elkaar aangetrokken dus ik heb de relatie verbroken..mede omdat ik met mijn beste vriend wou zijn..

In dezelfde week dat de relatie echt verbroken was ging ik al met mijn beste vriend, dit kwam gewoon puur door verlangen en omdat we eindelijk konden doen zoals we wouden doen met elkaar.

Achteraf was dit wat te snel voor hem omdat ik zijn 1e echte relatie ben en hij noemt mij ook z'n ware enz.

maar opeens begon hij heel erg te twijfelen.

Hij vond het te snel gaan en daar was ik het mee eens dus deden we het ff rustig aan. Minder bellen etc.
Nouja nog wel zoenen oid.

Toen voelde hij zich naar bij zoenen omdat ik het af en toe over mijn ex had (ik zei eignl niks positiefs over mijn ex maar meer zo van: waarom doet hij dit etc.)

Nouja dus mocht ik hem ook niet zoenen maar die nacht hadden we nog wel sex dus ik dacht, hij voelt zich al wat beter over al dit gedoe. (Ik nam geen initiatief, dit kwam van hem.)
En de volgende ochtend was het weer mis, hij wou niet meer zoenen etc etc.

Toen een paar dagen later toen ik hem wou laten merken dat hij niet onzeker hoefde te zijn over mijn ex en dat ik van HEM hield.. zei hij ineens dat hij twijfelde over weer iets anders..

Hij wist niet of dit liefde tussen ons was omdat z'n kriebels een beetje weg gingen. En ik zei dat het zo hoort..en dat het overgaat op houden van en dat je elkaar super vind etc etc.

Maar hij wil het graag zelf ontdekken.

Maar als ik m niet mag knuffelen, zoenen etc hoe kunnen we dan ontdekken of het liefde is? Als we niet als geliefden omgaan?

Wat moet ik hiermee doen?

Iemand ervaring/tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2006, 16:18
Enkie
Avatar van Enkie
Enkie is offline
je bent een man?
__________________
©
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 16:25
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Hoelang hebben jullie nou al wat?
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 16:27
6776
6776 is offline
Citaat:
Enkie schreef op 26-06-2006 @ 16:18 :
je bent een man?
Nee ben een vrouw, had m'n profiel nog niet ingevuld sorry.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 16:27
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ten eerste wil ik even zeggen dat ik het niet zo slim van je vindt om je relatie na twee jaar spontaan te verbreken en al na een week met een ander te nemen. Maargoed, dat kan je niet meer veranderen.

Het is logisch dat je het nog over je ex hebt, gezien het feit dat je twee jaar met hem hebt gehad. Maar ik kan me van zijn kant uit ook wel voorstellen dat het niet leuk is om dingen over diegene te horen. Maar als je - zoals je zelf zegt - juist alleen iets negatiefs over hem zei, snap ik niet dat je nieuwe vriend hierover zeurt.

Verder wil ik nog even vragen hoe lang jij die beste vriend (nu dus je vriend) kende voor je met hem nam? Want zoals hij nu doet lijkt het er een beetje op dat hij seks met je wilde, maar verder eigenlijk niet zo heel veel. Hij heeft wel seks met je gehad, maar jullie zoenden niet omdat hij zich ergens rot over voelde. Dat slaat dus nergens op en dat ging er puur en alleen om dat hij op dat moment geil was - ondanks zijn 'boosheid'-achtig iets.

Nougoed, ik vind dat je maar eens goed met hem moet praten over wat hij nou wil. En als hij niet wil knuffelen of zoenen, dan moet je ook resoluut zijn en dan krijgt hij ook geen seks. En je moet echt eerst praten voor je normaal verder gaat met je relatie, want zo werkt het natuurlijk niet.

Nog één ding, jij zei dat het vanzelf gaat - elkaar niet meer zo leuk vinden als eerst. En daar heb je gelijk in, maar hoe lang zijn jullie nu al samen? Want als jullie net een paar maandjes hebben denk ik niet dat het gevoel dan al weg zou moeten zijn hoor.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 16:28
6776
6776 is offline
Citaat:
Yerli schreef op 26-06-2006 @ 16:25 :
Hoelang hebben jullie nou al wat?
3 maandjes..

Vanaf December vonden we elkaar echt leuk zegmaar en in Maart was mijn relatie met mijn ex echt over. En 17 maart kregen ik en m'n beste vriend iets.

Kvind het niet leuk dat hij twijfeld want donderdag sliep ik bij hem en toen nam hij weer initiatief zegmaar, hij vind me wel leuk maar hij vind het verstandiger ofzo om niks te doen .
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 16:31
6776
6776 is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 26-06-2006 @ 16:27 :
Ten eerste wil ik even zeggen dat ik het niet zo slim van je vindt om je relatie na twee jaar spontaan te verbreken en al na een week met een ander te nemen. Maargoed, dat kan je niet meer veranderen.

Het is logisch dat je het nog over je ex hebt, gezien het feit dat je twee jaar met hem hebt gehad. Maar ik kan me van zijn kant uit ook wel voorstellen dat het niet leuk is om dingen over diegene te horen. Maar als je - zoals je zelf zegt - juist alleen iets negatiefs over hem zei, snap ik niet dat je nieuwe vriend hierover zeurt.

Verder wil ik nog even vragen hoe lang jij die beste vriend (nu dus je vriend) kende voor je met hem nam? Want zoals hij nu doet lijkt het er een beetje op dat hij seks met je wilde, maar verder eigenlijk niet zo heel veel. Hij heeft wel seks met je gehad, maar jullie zoenden niet omdat hij zich ergens rot over voelde. Dat slaat dus nergens op en dat ging er puur en alleen om dat hij op dat moment geil was - ondanks zijn 'boosheid'-achtig iets.

Nougoed, ik vind dat je maar eens goed met hem moet praten over wat hij nou wil. En als hij niet wil knuffelen of zoenen, dan moet je ook resoluut zijn en dan krijgt hij ook geen seks. En je moet echt eerst praten voor je normaal verder gaat met je relatie, want zo werkt het natuurlijk niet.

Nog één ding, jij zei dat het vanzelf gaat - elkaar niet meer zo leuk vinden als eerst. En daar heb je gelijk in, maar hoe lang zijn jullie nu al samen? Want als jullie net een paar maandjes hebben denk ik niet dat het gevoel dan al weg zou moeten zijn hoor.
Ik heb m'n relatie niet spontaan verbroken. We hadden al sinds November problemen, hij behandelde me heel slecht en ik werd in December al verliefd op mijn beste vriend. En na veel gepraat, ruzie etc is het uit gegaan.

Nou uhm hoelang ik hem al ken, al 4 jr dus zoals ik al zei.
En we hebben het ook heel fijn samen en we kunnen niet zonder elkaar te zoenen, aanraken en verliefd op elkaar te zijn. Dit zijn we al zolang en dat hij het ineens tegenhoud is gwn 'onnatuurlijk' eignl voor ons dus daarom gaat het zo raar..

Nouja, het gevoel is natuurlijk niet weg, hij vind me nog superlief/leuk/bijzonder etc etc en hij houdt van me.
Maar hij voelt alleen die kriebels niet.

Maar die voel ik ook haast niet meer omdat ik ze al sinds December heb..

snapje?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 16:31
Verwijderd
Citaat:
6776 schreef op 26-06-2006 @ 15:52 :
Hij wist niet of dit liefde tussen ons was omdat z'n kriebels een beetje weg gingen. En ik zei dat het zo hoort..en dat het overgaat op houden van en dat je elkaar super vind etc etc.
Citaat:
Yerli schreef op 26-06-2006 @ 16:25 :
Hoelang hebben jullie nou al wat?
Citaat:
6776 schreef op 26-06-2006 @ 16:28 :
3 maandjes..
TEH LOLZ.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 16:35
6776
6776 is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 26-06-2006 @ 16:31 :
TEH LOLZ.
Als je ook ff verder leest over hoelang we eignl al bezig zijn verliefd te doen enz.

Hij denkt gwn heel veel na over dingetjes, had ik in het begin ook met mijn vorige relatie maar nu-vriendje en ik hadden veel gedoe omdat we beide met dingen zaten en we niet echt plezier maakten vandaar.

Maar kheb eigenlijk geen zin om te verdedigen waarom hij zich zo voelt. Ik weet dat we elkaar al superlang leuk vinden en dat daarom die kriebels wat afnemen (ik bedoel letterlijke kriebels in de buik) hijs wel verliefd op me enz maar door die echte kriebeldingen in zn buik gaat ie twijfelen..

Ik wil gwn weten wat ik hier het beste mee kan doen..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 16:40
Verwijderd
Citaat:
6776 schreef op 26-06-2006 @ 16:35 :
Als je ook ff verder leest over hoelang we eignl al bezig zijn verliefd te doen enz.

Hij denkt gwn heel veel na over dingetjes, had ik in het begin ook met mijn vorige relatie maar nu-vriendje en ik hadden veel gedoe omdat we beide met dingen zaten en we niet echt plezier maakten vandaar.

Maar kheb eigenlijk geen zin om te verdedigen waarom hij zich zo voelt. Ik weet dat we elkaar al superlang leuk vinden en dat daarom die kriebels wat afnemen (ik bedoel letterlijke kriebels in de buik) hijs wel verliefd op me enz maar door die echte kriebeldingen in zn buik gaat ie twijfelen..

Ik wil gwn weten wat ik hier het beste mee kan doen..
Heb ik allemaal gelezen, wees gerust.

Dus ok, jullie zijn een halfjaar verliefd, waarvan jij drie maanden iets met iemand anders hebt, sinds drie maanden is dat uit en zijn jullie bij elkaar en nu twijfelt 'ie, sterker nog - hij zegt minder of niet verliefd te zijn. Je mag 'm niet aanraken, zoenen met jou vindt 'ie niet gaaf meer, maar neuken wil 'ie wel.

Ik zou 'm vast vaarwel zwaaien
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 16:42
6776
6776 is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 26-06-2006 @ 16:40 :
Heb ik allemaal gelezen, wees gerust.

Dus ok, jullie zijn een halfjaar verliefd, waarvan jij drie maanden iets met iemand anders hebt, sinds drie maanden is dat uit en zijn jullie bij elkaar en nu twijfelt 'ie, sterker nog - hij zegt minder of niet verliefd te zijn. Je mag 'm niet aanraken, zoenen met jou vindt 'ie niet gaaf meer, maar neuken wil 'ie wel.

Ik zou 'm vast vaarwel zwaaien
Sorry, maar ik heb al uitgelegd dattie wel verliefd is.
Maar dat die feitelijke kriebels hem doen twijfelen ineens.
Dat die kriebel die door je buik gaat verdwijnt.

That's all.

En ik mocht hem niet aanraken en zoenen omdat het hem pijn deed omdat ie met mijn ex zat.

Mijn vraag is dus: Hoe fix ik dit allemaal en hoe laat ik hem beter voelen?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 16:56
Verwijderd
Citaat:
6776 schreef op 26-06-2006 @ 16:42 :
Sorry, maar ik heb al uitgelegd dattie wel verliefd is.
Maar dat die feitelijke kriebels hem doen twijfelen ineens.
Dat die kriebel die door je buik gaat verdwijnt.

That's all.

En ik mocht hem niet aanraken en zoenen omdat het hem pijn deed omdat ie met mijn ex zat.

Mijn vraag is dus: Hoe fix ik dit allemaal en hoe laat ik hem beter voelen?
Als je verliefd bent ga je niet de hele tijd zeiken dat je niet wil zoenen maar wel neuken en dan toch maar rustig aan wilt doen en geen kriebels meer hebt. Het spijt me zeer. Misschien dat ie inderdaad wel gewoon van je houdt (vind ik wel raar, trouwens, dat verliefdheid zo snel al over zou zijn, maar het kan vast wel), maar goed, hij klinkt niet alsof hij op dit moment openstaat voor daadwerkelijk echt moeite doen voor relaties als hij niet waanzinnig smoorverliefd is.

Je zou kunnen proberen hem duidelijk te maken dat liefde niet alleen gaat om die kriebels in je buik, dat het op een gegeven moment minder spannend is en dat je daarom die zenuwen (want dat zijn vlinders nou eenmaal voornamelijk) niet meer (continu) voelt. Ik zou het heel knap vinden als mensen echt altijd continu vlinders in hun buik hebben om hun verkering, en daarbij lijkt het me vreselijk irritant. Als het goed is komen ze wel regelmatig voorbij, maar ze zullen soms ook wel een tijdje afwezig zijn - en hoe verder je in je relatie komt, hoe minder, waarschijnlijk.

Maar zo lang hij dat niet zelf inziet, kom je nergens. Dus tja...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 17:07
6776
6776 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 26-06-2006 @ 16:56 :
Als je verliefd bent ga je niet de hele tijd zeiken dat je niet wil zoenen maar wel neuken en dan toch maar rustig aan wilt doen en geen kriebels meer hebt. Het spijt me zeer. Misschien dat ie inderdaad wel gewoon van je houdt (vind ik wel raar, trouwens, dat verliefdheid zo snel al over zou zijn, maar het kan vast wel), maar goed, hij klinkt niet alsof hij op dit moment openstaat voor daadwerkelijk echt moeite doen voor relaties als hij niet waanzinnig smoorverliefd is.

Je zou kunnen proberen hem duidelijk te maken dat liefde niet alleen gaat om die kriebels in je buik, dat het op een gegeven moment minder spannend is en dat je daarom die zenuwen (want dat zijn vlinders nou eenmaal voornamelijk) niet meer (continu) voelt. Ik zou het heel knap vinden als mensen echt altijd continu vlinders in hun buik hebben om hun verkering, en daarbij lijkt het me vreselijk irritant. Als het goed is komen ze wel regelmatig voorbij, maar ze zullen soms ook wel een tijdje afwezig zijn - en hoe verder je in je relatie komt, hoe minder, waarschijnlijk.

Maar zo lang hij dat niet zelf inziet, kom je nergens. Dus tja...

Ja je hebt wel gelijk vind ik.

Maar ik bedoel, we gingen ook zoenen etc en toen sex en toen voelde het voor hem niet goed ivm met mn ex en volgens mij was ie jaloers en in de war dat het daarom niet goed voor hem voeld.

Ja kheb hem uitgelegd hoe het gaat met die kriebels en dat is het enige wat er eignl mis is. Al het andere is gwn afgeleid van zijn onzekerheid over zichzelf enzo.

Maar kheb m uitgelegd dat die idd, zenuwkriebels weggaan en dat zolang je elkaar speciaal etc lief, leuk etc vind het wel goed zit maar dat wou hij zelf ontdekken.

kheb met een vriendin besproken dat ik ff niks van me laat horen en dat hij maar ff moet gaan nadenken wat ie wil en dat ie dan wel nagedacht heeft en dat ik dan genoeg weet.

haar vriendje had precies hetzelfde namelijk en hij moest gwn ff beseffen wat ie had ofz.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 17:15
Zeenimf
Avatar van Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
6776 schreef op 26-06-2006 @ 16:28 :
3 maandjes..

En 17 maart kregen ik en m'n beste vriend iets.

mooie dag

dat hij twijfelt ligt aan hem. het enige wat jij kan doen is afwachten. als hij is uitgetwijfeld merk je zelf wel wat dat betekent.

niet dat ik er ooit last van heb gehad, maar schijnt dat veel koppels een 3maanden dip hebben omdat na ongeveer 3 maanden de nieuwigheid er af is, maar dat heb ik ook maar van horen zeggen.
__________________
psssttt <3<3
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 18:16
6776
6776 is offline
Citaat:
Zeenimf schreef op 26-06-2006 @ 17:15 :
mooie dag

dat hij twijfelt ligt aan hem. het enige wat jij kan doen is afwachten. als hij is uitgetwijfeld merk je zelf wel wat dat betekent.

niet dat ik er ooit last van heb gehad, maar schijnt dat veel koppels een 3maanden dip hebben omdat na ongeveer 3 maanden de nieuwigheid er af is, maar dat heb ik ook maar van horen zeggen.
Oww serieus?

Hmm ik laat nu gwn ff niks van mijn kant horen en ik hoop dat hij het zelf beseft.. en dan zal ik hem dit wel ff vertellen :$ en ik hoop dat hij het van me aanneemt..
Dankje voor de info

Hoezo mooie datum dan? ben je dan jarig? .
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 20:13
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Zeenimf schreef op 26-06-2006 @ 17:15 :
niet dat ik er ooit last van heb gehad, maar schijnt dat veel koppels een 3maanden dip hebben omdat na ongeveer 3 maanden de nieuwigheid er af is, maar dat heb ik ook maar van horen zeggen.



Dit is dus echt onzin.

-

Topicstarter: het klinkt hard maar je bent je exvriend kwijt, je nieuwe vriend ga je waarschijnlijk ook kwijt raken en als je nog eens pech hebt (en die kans is 99%) is jullie vriendschap ook voorbij. Het is dus niet zo slim wat je hebt gedaan.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 20:24
6776
6776 is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-06-2006 @ 20:13 :


Dit is dus echt onzin.

-

Topicstarter: het klinkt hard maar je bent je exvriend kwijt, je nieuwe vriend ga je waarschijnlijk ook kwijt raken en als je nog eens pech hebt (en die kans is 99%) is jullie vriendschap ook voorbij. Het is dus niet zo slim wat je hebt gedaan.
Wat kan het mij schelen dat ik m'n ex kwijt ben .
Daar gaat het toch helemaal niet om.

Aan al die negatieve reacties heb ik ook niks.
Heb blijkbaar meer aan vrienden dan aan mensen die geen hoop in relaties hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 20:34
Verwijderd
Citaat:
6776 schreef op 26-06-2006 @ 20:24 :
Aan al die negatieve reacties heb ik ook niks.
Heb blijkbaar meer aan vrienden dan aan mensen die geen hoop in relaties hebben.
Yeaahhh, oogkleppengirl. Natuurlijk vertellen je vrienden je dat het nog goedkomt, daar zijn het vrienden voor. De mening van onbekende mensen op het internet is veel objectiever, omdat het ons geen zak zal boeien of je fuckbuddy je verlaat of niet
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-06-2006, 20:34
deurbel
Avatar van deurbel
deurbel is offline
Citaat:
6776 schreef op 26-06-2006 @ 20:24 :
Wat kan het mij schelen dat ik m'n ex kwijt ben .
Daar gaat het toch helemaal niet om.

Aan al die negatieve reacties heb ik ook niks.
Heb blijkbaar meer aan vrienden dan aan mensen die geen hoop in relaties hebben.
Je bedoelt dat je alleen wat hebt aan mensen die zeggen dat het wel goedkomt?
__________________
ero quod omnes erunt
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 21:32
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Je moet gewoon nog een maand met hem neuken en er niks voor terugvragen. Dan, als je vier maanden verkering met hem hebt zal het weer goed gaan, immers, vier is een magisch nummer.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 26-06-2006, 22:53
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Als zijn kriebels nu al weg zijn (drie maanden zijn echt kort), dan denk ik niet dat dit serieus wat kan worden. Of als hij dénkt dat hij niet meer verliefd op je is... normaal gesproken is het geloof ik normaal dat je lang verliefd bent Dat had ik wel iedere keer in ieder geval...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 12:12
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Voor mij lijkt het erop dat hij je vooral heel graag wilde toen hij je nog niet kon krijgen en dat het, nu hij je heeft, tegenvalt. Soms is het makkelijker en spannender om heel erg verliefd te zijn als het eigenlijk niet mag of kan, een echte relatie is 'saaier'.
Ik zou het echt even van hem uit laten komen, er dus nu ook niet maar klakkeloos mee doorgaan en elke keer als hij sex wilt daar in meegaan om daarna weer in de war te zijn. Zeg hem dat hij eerst moet bedenken wat hij wilt.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 08:29
Estar
Estar is offline
Hij wilde je gewoon veroveren en nu heeft hij je en istie er klaar mee, want het leuke is eraf.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 15:23
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Nougoed, ik vind dat je maar eens goed met hem moet praten over wat hij nou wil. En als hij niet wil knuffelen of zoenen, dan moet je ook resoluut zijn en dan krijgt hij ook geen seks.

Seks is nog altijd iets waar twee mensen voor kiezen. OOK als je niet allebei tegelijkertijd initiatief neemt. Seks is NIET iets dat een jongen krijgt omdat hij een paar dagen romantisch en kitcherig en god-weet-wat geweest is. Dit slaat wat mij betreft dan ook nergens op.

Enfin, je bent precies zijn eerste vriendinneke, + jullie kennen elkaar al zolang op een erg andere manier... mja, in plaats van donderwolken boven jullie relatie denk ik dat je vriendje gewoon wat meer tijd nodig heeft, en wat zekerder van zichzelf zal moeten worden.

Citaat:
Je zou kunnen proberen hem duidelijk te maken dat liefde niet alleen gaat om die kriebels in je buik [knip]
Geloof ik ook niet echt in. Ik denk niet dat je hem ook maar iets duidelijk moet maken, behalve dat hij niet over jou zal moeten gaan twijfelen. En duidelijk maken dat je zelf niet op de rem gaat staan, anders gaat hij alsmaar meer twijfelen.

Enfin, volgens mij is het net beter als je zelf wat meer aan je relatie gaat sleuren.

Citaat:
Hij denkt gwn heel veel na over dingetjes
Dan bedoel ik: als hij het niet doet, zal je zelf voor de leuke spontane dingetjes moeten zorgen, en zelf moeten stoppen met piekeren. Als het goed is zal hij dan ook wel inbinden.

Citaat:
Hij wist niet of dit liefde tussen ons was omdat z'n kriebels een beetje weg gingen. En ik zei dat het zo hoort..
Euh, neen, natuurlijk hoort het zo niet.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 17:11
Kayleigh
Kayleigh is offline
Nou, naar die vriendschap kan je fluiten en naar je relatie waarschijnlijk ook.. als hij na 3 maanden al twijfelt, zie ik weinig hoop voor jullie. In deze prille fase van verliefdheid hoor je op wolkjes rond te lopen en gelukkig te zijn.. niet te twijfelen enzo.

zeg maar dag met je handje...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2006, 21:09
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Die zal wel gedacht hebben, laat maar, jij bent mij te makkelijk!
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 22:34
jeaust
Avatar van jeaust
jeaust is offline
Test
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 00:11
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
stout! schreef op 27-06-2006 @ 12:12 :
Voor mij lijkt het erop dat hij je vooral heel graag wilde toen hij je nog niet kon krijgen en dat het, nu hij je heeft, tegenvalt. Soms is het makkelijker en spannender om heel erg verliefd te zijn als het eigenlijk niet mag of kan, een echte relatie is 'saaier'. (...)
Dit dacht ik ook. Misschien verlangt ie naar het verlangen naar jou. Dus het verlangen zelf vond ie het 'interessantst' (weet ff geen beter woord). Ennu hij je eindelijk heeft, denkt ie zoiets van 'is dit het nou?'. En valt het eigenlijk best wel tegen.
Of anders gezegd: Het gaat m niet om de eindbestemming, maar om de reis zelf.

Ow, en het gaat m natuurlijk om de seks.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 19:14
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Heb de eerste tien reacties ongeveer gelezen van dit topic, waarvan ik vooral de reactie van Morgan (en dan vooral de eerste zin) goed vind geformuleerd

Volgens mij val je gewoon tegen. Ik denk dat je eens met hem moet praten hoelang hij eigenlijk al verliefd op je is (misschien is dat voor hem wel al jaren?)

Ik vermoed namelijk dat hij allemaal fantasieen over je heeft gecreeerd. En ik denk dat hij er na 3 maanden achter komt dat je toch anders bent als vriendin dan hij zich had ingebeeld.

Waren jullie echt zulke goede beste vrienden? Wist hij hoe jij 'bent' in een relatie?
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 19:19
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 26-06-2006 @ 22:53 :
Als zijn kriebels nu al weg zijn (drie maanden zijn echt kort), dan denk ik niet dat dit serieus wat kan worden. Of als hij dénkt dat hij niet meer verliefd op je is... normaal gesproken is het geloof ik normaal dat je lang verliefd bent Dat had ik wel iedere keer in ieder geval...
Ben ik helemaal met je eens

als je 'echt' verliefd bent dan denk je nooit: 'is dit het nou'
als je niet helemaal 'echt' verliefd bent dan denk je dat wel, omdat je dan van die filmbeelden en gevoelens wil etc. (als iemand dit begrijpt)
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 19:32
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Ja, goed begin is het halve werk he !
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 23:36
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Je moet elkaar de tijd geven, je moet elkaar af en toe de zin geven, je moet zoveel. Maar wat ik wel aan zou raden, is gewoon praten. Over angst of over twijfel, of dat het allemaal te snel gaat. Je hoeft niet meteen samen uit te rekenen hoelang het gaat duren voordat een van jullie beide het niet meer volhoudt, maar je wilt allebei dingen, en het streven is dat jullie uiteindelijk samen je zin krijgen, neem ik aan. Er zijn verder gelukkig geen regels voor.
Geen geknuffel en wel seks vind ik - naast dat het me ontzettend lastig te realiseren lijkt - ronduit scheef en fout. Jongens die dat willen zijn wat mij betreft de reden dat meisjes van veertien een msn-verbod opgelegd moeten kijrgen.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 10:01
Adgertic Z4
Avatar van Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 28-06-2006 @ 21:09 :
Die zal wel gedacht hebben, laat maar, jij bent mij te makkelijk!
denken er echt nog steeds mannen zo?
__________________
Ik heb geen openningszin maar ik doe je vriendin.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 11:08
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
JaJ schreef op 29-06-2006 @ 23:36 :

Geen geknuffel en wel seks vind ik - naast dat het me ontzettend lastig te realiseren lijkt - ronduit scheef en fout. Jongens die dat willen zijn wat mij betreft de reden dat meisjes van veertien een msn-verbod opgelegd moeten kijrgen.
Dit meiske is toch al 18, en leg me toch maar eens uit hoe je via msn seks kan hebben?
Toen nog geen mens van msn had gehoord, gebeurde al net hetzelfde, en al even vaak. Met dat verschil dat de jongens en meisjes elkaar oppikten rond het basketterreintje, dat je met je via telefoon eerst langs de ouders moest zien te passeren, en dat 8-15jarigen (bij wijze van spreken) een fortuin opdeden aan postzegels en briefjes, en zogenaamde afspraakjes aan de cinema. Of spreek ik nu voor mezelf?
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 12:49
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
6776 schreef op 26-06-2006 @ 16:27 :
Nee ben een vrouw, had m'n profiel nog niet ingevuld sorry.
Even offtopic maar, als je je profiel niet invult ben je automatisch een man? REINSTE SEXISME ZEG IK JE!!!elf!
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 18:51
6776
6776 is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 28-06-2006 @ 21:09 :
Die zal wel gedacht hebben, laat maar, jij bent mij te makkelijk!
Te makkelijk?

Jij weet niet wat ervoor allemaal gebeurd is en ik kan je vertellen dat het alles behalve gemakkelijk was.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-06-2006, 18:57
6776
6776 is offline
Waarom hebben mensen het over msn enzo beetje moeilijk he seks op msn.


Laat ik het nog eens uitleggen dan.


We hadden seks gehad terwijl hij ff afstand wou en dus eerst niet wou zoenen oid. maar hij twijfelde en zoende me toch (hij nam initiatief tot zoenen) en ik vroeg hem nog: voelt dit wel goed? en hijzo ja. Dus nouja toen vond ik het oké omdat hij zich wel goed moest voelen (en ik ook maar voelde me wel goed dus klaar.)

2 dagen later was hij in de war.

En paar dagen later sliep ik er omdat we een feestje hadden en ik ergens anders woon en trein niet meer terug naar huis kon nemen etc.

Toen lagen we gewoon in bed en legde hij zijn arm om me heen en begon hij me te knuffelen etc. Dus zo nam hij initiatief maar toen besefte hij dat hij niet verder wou gaan dus klaar.


Zo was het.


Maar ik ben achter allemaal dingen gekomen.

Hij begon zo in de war te raken nadat hij weer intensief aan het blowen was, vergat dingen, had rare ideeën etc.

En nouja er zijn dingen gebeurd waardoor hij depri werd maar hij heeft er nooit echt over gepraat.

Nouja en dit alles bij elkaar is met dit als resultaat.

Dus nouja ik vind het een beetje raar als mensen fuckbuddy enz zeggen omdat je dan blijkbaar niet goed genoeg leest wat ik zeg.

Maja ik merk gwn dat hij heel erg veranderd is na het blowen.

In iedergeval laat ik dit topic hierbij, ik word een beetje ziek van (een paar van) jullie kortzichtige opmerkingen, waaruit blijkt dat mensen of 1) geen inlevingsvermogen hebben of 2)mijn verhaal niet goed genoeg lezen.

En dat geeft niks want ik merk dat ik dit forum voor geen meter nodig heb. Ik wou jullie ff op de hoogte houden van de vorderingen.

Nouja, suc6 met jullie levens enne..volgende keer niet je negatieve gevoelens afreageren op anderen.

xx
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 18:58
6776
6776 is offline
Citaat:
Magican schreef op 30-06-2006 @ 12:49 :
Even offtopic maar, als je je profiel niet invult ben je automatisch een man? REINSTE SEXISME ZEG IK JE!!!elf!
Ga nadenken..



als je je profiel niet invult dan staat er gwn automatisch M.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 19:14
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
6776 schreef op 30-06-2006 @ 18:58 :
Ga nadenken..



als je je profiel niet invult dan staat er gwn automatisch M.
Dat bedoelde hij ook
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 19:56
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Dus wie moet er dan nadenken?
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 20:35
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
ach dat was vanaf de eerste post al duidelijk
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2006, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 29-06-2006 @ 19:19 :
Ben ik helemaal met je eens

als je 'echt' verliefd bent dan denk je nooit: 'is dit het nou'
Uhm, jawel hoor.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2006, 17:11
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-07-2006 @ 17:08 :
Uhm, jawel hoor.
hmmm misschien, maar niet na 3 maanden...
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 01-07-2006, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 01-07-2006 @ 17:11 :
hmmm misschien, maar niet na 3 maanden...
Ligt eraan hoe lang je diegene al leuk hebt gevonden daarvoor, denk ik, en hoeveel ervaring je hebt met relaties in het algemeen. Als je een tijd lang zwaar verliefd bent geweest, dan kan ik me voorstellen dat je, als je elkaar drie maand heel regelmatig ziet, echt zoiets hebt van: oh, eh, dit is het echt? Ik had me het toch wel als hemels voorgesteld, en dat is het toch niet helemaal...

Ik had dat zelf andersom, eigenlijk - vond 'm wel al heel lang leuk, maar de kriebels/leukheid van de relatie werden juist na een tijdje pas heviger.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2006, 22:07
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
6776 schreef op 30-06-2006 @ 18:51 :
Te makkelijk?

Jij weet niet wat ervoor allemaal gebeurd is en ik kan je vertellen dat het alles behalve gemakkelijk was.
ik heb een soort van dezelfde situatie meegemaakt.. alleen mijn beste vriend twijfelde niet.

2 weken nadat het uitging met mijn ex, kreeg ik iets met mijn beste vriend en 9 maanden daarna gingen we al samen wonen. Te snel misschien net als jij. Maar mijn vent twijfelde niet! We zijn nog steeds bij elkaar.

Dus vertel mij niet dat het moeilijk was in die tijd, been there done that!

Citaat:
6776 schreef op 30-06-2006 @ 18:57 :
Waarom hebben mensen het over msn enzo beetje moeilijk he seks op msn.


Laat ik het nog eens uitleggen dan.


We hadden seks gehad terwijl hij ff afstand wou en dus eerst niet wou zoenen oid. maar hij twijfelde en zoende me toch (hij nam initiatief tot zoenen) en ik vroeg hem nog: voelt dit wel goed? en hijzo ja. Dus nouja toen vond ik het oké omdat hij zich wel goed moest voelen (en ik ook maar voelde me wel goed dus klaar.)
duh! ja tuurlijk voelde dat op dat moment goed! Als je histig bent is de hele wereld goed... Sorry hoor, maar ik vind het vreemd dat je erin tuint. Niet echte intimiteit (geestelijk) maar wel lichamelijke imtimiteit.. zo lust ik er wel nog een paar!
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...

Laatst gewijzigd op 09-07-2006 om 22:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 14:57
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 19:06
Psychologie Mijn beste vriend is dood
CyWu
29 18-10-2004 15:01
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: Afscheid
tiram
71 20-12-2003 14:30
Verhalen & Gedichten mijn verhaal: droom of werkelijkheid?
alu_aapi
0 20-11-2003 22:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.